Uncategorized

رواية أحببت معذبي الفصل الثالث 3 بقلم بسمة صلاح

 رواية أحببت معذبي الفصل الثالث 3 بقلم بسمة صلاح
رواية أحببت معذبي الفصل الثالث 3 بقلم بسمة صلاح

رواية أحببت معذبي الفصل الثالث 3 بقلم بسمة صلاح

مراد بيقرب منها بشر وهي مش مصدقه اللي هو بيعمله 
ليلى=مراد بالله عليك بلاش تعمل كده 
مراد مسك رأسه جامد وضغط على أيده 
مراد-انتي لو مسكتيش هق*تلك اسكتييي
ليلى سكتت بخوف بصت حواليها لقت فازه جمبها جبتها من غير ماياخد باله وضر*بتها على رأسه 
مراد بألم-اااه هق*تلك يا….
ليلى زقته وجريت وحمدت ربها أن الباب مفتوح جريت كتير وكانت بتبص وراها رجلها اتعورت بس ماوقفتش كانت خايفه يمسكها 
وقفت في مكان بعيد وخدت نفسها كانت لسه هتعدي الطريق بس في عربيه جت ناحيتها
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
ابو ليلى(مجدي)-اخيرا خلصت من البت دي 
ام ليلى(حميده)-كويس اهو استريحنا منها معرفش جبتها من انهي بلوه يعني كان لازم تعمل علاقه مع الخدامه دي اهي خلفتها وماتت وسابتهلنا
مجدي-يلا اللي حصل حصل اهو خلصنا منها متفتحيش في القديم
حميده-طيب انا هروح اعمل الاكل
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
مراد كان بيدور عليها وراسه رابطها بشاش 
مراد-هلاقيكي وساعتها محدش هير*حمك مني ياليلى
في مكان آخر (المستشفى)
كان واحد قاعد على الكرسي بتوتر وبيبص على العمليات لحد مالدكتور خرج 
الدكتور-حضرتك قريبها
الشاب بتوتر-اه اه ايوه قريبها هي كويسه
الدكتور-ايوه كويسه متقلقش هي اتخبطت في دماغها بس الحمد لله لحقناها نص ساعه وهتفوق 
نقلوها لاوضه تانيه وهو راح قعد قصادها لحد مافاقت
ليلى بتعب-ااااه انا فين
الشاب-اهدي ممكن انتي في المستشفى
ليلى-طب قافلين النور لي
الشاب-احنا مش قافلين النور اهدي
ليلى بصراخ-انا مش شايفه حاجه 
الشاب بصدمه-اي
الدكتور دخل على صراخها وخرجه بره وبعدها بشويه خرج
الشاب-هي مالها يادكتور
الدكتور-للاسف فقدت البصر وحالتها وحشه اوي 
الدكتور مشي وهو مكنش عارف يعمل اي دخلها تاني
الشاب-حضرتك كويسه انا مش عارف اقول اي انا اسف جدا
ليلى بعياط-ابعد عني انت السبب ربنا يا*خدك اطلع بره 
الشاب ببرود-اهدي ممكن نعمل عمليه و
ليلى-عايزه امشي من هنا
الشاب-طب تمام هشوف الدكتور واجيلك
بعد ربع ساعه كانوا في الطريق
ليلى-انا هوصفلك المكان
الشاب-تمام انا اسف انا مش عارف اقول اي والله انا ممكن ادفعلك اللي انتي عايزاه
ليلى-مش محتاجه حاجه 
الشاب -طب احنا وصلنا 
ليلى-شكرا عن اذنك 
الشاب-طب اطلعك علشان مش هتعرفي قصدي يعني 
ليلى بجمود-هعرف اطلع 
ليلى طلعت ببطئ وخبطت على أهلها
ليلى-ازيك ياماما
حميده-عايزه اي
ليلى-ماما انا مبقتش اشوف 
حميده ببرود-وانتي عايزاني اعملك اي يعني مش فاهمه روحي ارجعي لجوزك
ليلى-ماما انا عارفه انك بتعامليني وحش بس مش للدرجادي بقولك انا اتعميت
مجدي-في اي ياحمي..اهلا بالهانم اي اللي جابك
ليلى-بابا ماما مش راضيه تدخلني انا اتعميت يابابا
مجدي-واحنا مش عايزينك اتفضلي اطلعي برا وقفل الباب في وشها
ليلى عيطت ومكنتش عارفه تعمل اي نزلت تاني لقت حد مسك أيدها 
ليلى بخضه-مين
الشاب بغضب-قولتلك اطلعك مرضتيش
ليلى عيطت ومكنتش بترد
ليلى-اهلي رموني هما كمان
الشاب-اهدي انا هخدك معايا البيت ومتخافيش انا مش هئذيكي ومفيش اعتراض
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
ابو(مراد)عزيز-عملت اي في مراتك خلتها تهرب انت مش هتبطل جنان وتهور بقا
مراد-انت السبب روحت اتجوزت واحده زبال*ه خلتني اكره الستات كلهم انا بكر*هك وبكره*ها واحده كل همها نفسها وبس
امه فايزه-اخرس ياحيو*اااان انت بتقول اي
مراد-اسكتي بقا وأقسم بالله هلاقيها وساعتها ه*قتلها وربي
فايزه-انت نسيت ولا اي انت مريض نفسي انا مصدقت انك اتجوزت
مراد-انا فعلا مريض ولو قت*لتك مش هيحصلي حاجه مانا مجنووون……….
يتبع…
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!