Uncategorized

رواية عشق بالإجبار الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي

 رواية عشق بالإجبار الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية عشق بالإجبار الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي

رواية عشق بالإجبار الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي

يعني اي اقوم البس واروح معاه 
_يعني قومي البسي وروحي معاه يابنت رقيه 
والنبي مش عايزه اروح معاه والنبي وربنا هشتغل واعمل الي تقولي عليه بس والنبي سيبني هنا
_اسمعي الكلام يبت  والا وربنا لنزل اختك تشحت في الإشارات 
لا والنبي حاضر حاضر والله همشي معاه بس ملكش دعوه باختي 
لبست بسرعه وخرجت 
لقيت راجل كبير ولابس بدله وشكله غني اوي من كتر البودي جاردات الي معاه  
لقيته بصلي وابتسم بهدوء لقيته بيقول ….. هنمشي احنا يجابر 
_مع السلامه يباشا روحي يالا يبت معاه 
بصيتله بقهر وخوف ومشيت مع الراجل وصلنا لسرايا كبيره اوي اوي وحواليها اراضي زراعيه كتير 
قمر في نفسها …..بسم الله مشاء الله كبيره اوي وجميله اوي 
قاطعها الراجل وهو بيقرب منها 
قمر بخوف شديد…….. والنبي يبيه انا قد بنتك ما تأذينيش والنبي مش حرام تعمل فيا كده وانا قد بناتك 
هههههه مين قال اني هعمل حاجه يابنتي 
اومال انت جايبني هنا لي 
جايبك اي انتي متجوزه على سنه الله ورسوله
يلهوي اتجوزتني وانا قد بناتك 
هههه اتجوزك اي بس 
اومال 
مجوزك لابني 
ناعم 
ايوه 
فجأه جه شاب ووسيم اوي اوي يعني بعيون خضراء وشعر بني فاتح وطويل حاجه كده اجنبي ????
بابا بابا جه هيييييي جبتلي حاجه حلوه 
بصيتله بصدمه وقولت في نفسي  ……… ده اهبل ده ولا اي وبيتكلم كده لي 
 ايوه يحبيبي 
قمر باستغراب وقالت …..مين ده حضرتك ولي بيتكلم كده 
ده ابني وجوزك وقال بحزن ….. هتعرفي بعدين 
اييييه ناااعم متجوزه مجنون 
فجأه لقيته أتحول كان لطيف وبرئ والوقتي عيونه احمرت اوي وعضلاته اتشنجت وو
اقلعي 
ايييييه
 بقولك اقلعي بدل ما اجيلك 
انا اسفه خلاص والله اخر مره 
انا مجنون تمم اوي أنا هوريكي المجنون على أصوله يا ******
بقولك اقلعيييييي بدل ما اقلعك  انا 
بقا كده ماشي وراح لها بشر وشد الطرحه من على شعرها جامد وقف مصدوم من شده جمال شعرها كان طويل اوي ولونه بني وناعم اوي  موزه هي كمان ????
فاق وبعدين قرب منها وشدها منه وقال …… ياخساره الجمال ده كله روح كده 
ققصدك اي 
قصدي عايز السرايا دي كلها تتمسح وتتكنس سلمه سلمه 
ايييي
اخلصيييييي
قاطعه خبط على الباب جامد 
اكرم اكررررررم افتح الباب 
راح ببرود …… عايز اي يحسام بيه 
سيبها الوقتي ي اكرم أنت مش في وعيك
حسام بيييييه اسكت اسكتتت 
وانتي اخلصي بقولك عايز السلالم دي كلها بتلمع فاهمه 
حسام بحزن …..تعالي عايزك تعالي واخده ومشا 
قمر في نفسها بدموع …….. انا مش عايزه اعد هنا انا عايزه اروح لاختي يارب أنا لي بيحصل فيا كده 
فلاش باك بقلم بسمله بدوي
يعني اي اقوم البس واروح معاه 
يعني قومي البسي وروحي معاه يبنت رقيه 
والنبي مش عايزه اروح معاه والنبي وربنا هشتغل واعمل الي تقولي عليه بس والنبي سيبني
اسمعي الكلام يبت 
والا وربنا لنزل اختك تشحت في الإشارات 
لا والنبي حاضر حاضر والله همشي معاه بس ملكش دعوه باختي 
لبست بسرعه وخرجت 
لقيت راجل كبير ولابس بدله وشكله غني اوي من كتر البودي جاردات الي معاه  
لقيته بصلي وابتسم بهدوء لقيته بيقول ….. هنمشي احنا يجابر 
مع السلامه يباشا روحي يالا يبت معاه 
بصيتله بقهر وخوف ومشيت مع الراجل وصلنا لسرايا كبيره اوي اوي وحواليها اراضي زراعيه كتير 
قمر في نفسها …..بسم الله مشاء الله كبيره اوي وجميله اوي 
قاطعها الراجل وهو بيقرب منها 
قمر بخوف شديد…….. والنبي يبيه انا قد بنتك ما تأذيني والنبي مش حرام تعمل فيا كده وانا قد بناتك 
هههههه مين قال اني هعمل حاجه يابنتي 
اومال انت جايبني هنا لي 
جايبك اي انتي متجوزه على سنه الله ورسوله
يلهوي اتجوزتني وانا قد بناتك 
هههه اتجوزك اي بس 
اومال 
مجوزك لابني 
ناعم 
ايوه 
فجأه جه ولد كبير ووسيم اوي اوي يعني بعيون خضراء وشعر بني فاتح وطويل حاجه كده اجنبي ????
بابا بابا جه جبتلي حاجه حلوه
بصيتله بصدمه وقولت في نفسي  ……… ده اهبل ده ولا اي وبيتكلم كده لي 
الراجل بتوتر ……ايوه يحبيبي 
قمر باستغراب وقالت …..مين ده حضرتك ولي بيتكلم كده 
ده ابني وجوزك وقال بحزن ….. هتعرفي بعدين 
اييييه ناااعم متجوزه مجنون 
فجأه لقيته أتحول كان لطيف وبرئ والوقتي عيونه احمرت اوي وعضلاته اتشنجت ومسكها وطلع فوق 
اند فلاش باك
قاطعها دخول حسام 
حسام بحزن ….. حقك عليا يبنتي انا عارف اني بظلمك معايا بس حاسسك الفرج ليا
هو هو لي بيعمل كده 
عنده انفصام بالظبط تعدد شخصيات
ايييه
ايوه  
طب طب ده لازم يروح مستشفي 
وديته لدكتور قالي ميقدروش يساعدوه ده خارج عن الطب كل ده من ساعه الي حصل 
ا قاطعه صوت 
بابا بابا حبيبي 
بصله بحزن نعم يحبيبي 
مين دي 
دي صحبتك من النهارده 
بجد وراحلها وقال ……هاي انا اسمي اكرم وعندي 10سنين وانتي 
بصت له بحزن وخوف وقالت …… وانا اسمي قمر وعندي 22سنه 
انتي اكبر مني ب 10و 2صح 
ايوه شاطر 
انتي قمر زي اسمك تعالي يالا عشان نلعب واوريكي اوضتي تعالي تعالي يالا 
بصت على حسام هز راسه بمعني روحي وراحت معاه 
كانت اوضه شبابيه لونها ازرق غامق ورصاصي 
اي رايك في اوضتي قالها بطفوله 
جميله اوي بجد 
بجد حلوه 
هزت راسها 
خلاص دي هتبقى بتاعتي وبتاعتك ماشي 
اي لا مينفعش 
لا لا انا عايزك معايا مليش دعوه انتي هتسيبيني زيهم صح 
بصتله بشفقه وقالت ……خلاص انا معاك اهو متزعلش وهقعدي معاك بجد 
ايوه بجد 
قام حاضنها بسرعه وباسها من خدها 
قمر انصدمت من حركته عشان دي اول مره اصلا تقرب من شاب كده بس قالت ……مش في وعيه هو الوقتي طفل صغير 
تعالي يالا نلعب حطي القماشه دي على عيونك واجري وراايا 
بعد شويه 
اه معتش قادر 
???????? ولا انا 
ناموا مكانهم على الأرض من كتر التعب 
بليل صحيت بصتله بحزن على الي بيحصله ده لسا شاب وبيحصله كده قربت باسته من خده بدون وعي وفجأه صحى 
وقال انتي بتعملي اي يحيوانه يزباله انتي
يتبع…
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!