Uncategorized

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدورعاطف

 رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدورعاطف
رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدورعاطف

رواية ملاك تحرق شيطان الفصل الثامن عشر 18 بقلم بدورعاطف

بداخل منزل عائلة ندي كانت ملك مازالت متواجدة تجلس مع والدت ندي
ملك طيب يا طنط مش عاوزاكي تقلقي و زين هتصرف 
الام ماشي يا حببتي
ملك انا لازم أستأذن بقاء عشان اتأخرت 
خرجت ملك من المنزل و ركبت السيارة و خلفها سيارة اخري مليئه بالحراس 
و كانت هناك من يراقبها في صمت 
ألو ايوه هي لسه متحركه حالاً 
ماشي خليك وراها اوعي تغيب عن عينك قال ذالك نوح الشامي 
نوح زمان كنت السبب في موت مراتك و انا الي هكون السبب في موتك كمان 
في شركة الانصاري كان زين مازال جالساً يتابع بعض الاعمال الخاصة بالشركة 
فصعد رنين هاتفه 
زين اهلا اخبارك اي 
المتصل علي اساس انت مش عارف يعني 
زين لا عارف بس الي مش عارفه هو سبب الاختفاء المفاجأ دا اي 
المتصل حتي دا كمان هتعرفوا مهو مافيش حاجه تخفي عنك يا انصاري 
زين اكيد هعرف بس اصلح الوضع الاول 
المتصل اعمل الي تعمله انا خلاص لازم افوق لإني قرفت 
زين ودا الي هيحصل بس الصبر هخلص منهم واحد واحد 
المتصل و انا معاك يا اخويا 
انهي زين الاتصال و قال لازم اتصرف بخصوص ندي بس ازاي هه طب و الله فكرة 
وصلت ملك الي المنزل و سألت عن زين فأخبروها انه لم يصل بعد فصعدت الي غرفتها و قالت أمير و خاله دا كمان لازم اوصل لخاله دا بس ازاي 
في تلك الاثناء وصلت جميلة و اتجهت الي غرفت ملك 
جميلة مامي 
ملك حببتي حمدالله ع السلامه 
جميلة اوف انا جعانه اوي و تعبانه اوي 
ملك طب غيري هدومك يلا و انا هشوف بابا و نتغدا مع بعض 
امسكت ملك بهاتفها و قامت بالاتصال علي زين 
ملك الو زين اخبارك اي 
زين الحمد لله في حاجه حصلت انتوا كويسين 
ملك اه الحمد لله انت مش هتيجي ع الغدا و لا اي 
زين لا اتغدوا انتوا انا ورايه حاجه مهمه هخلصها و اجي يمكن كمان اتأخر 
ملك تمام مع السلامه 
زين لازم انهي الموضوع دا النهاردة و بكرة هتكون خبر الموسم 
قام زين بالاتصال علي احد الاشخاص و قال التنفيذ النهاردة بلغ الجماعه في اليونان مش عاوز اي غلطه و الاتنين يتجهزوا و يتشحنوا ع مصر في اسرع وقت جماعة نوح الي هناك الكل لازم يتمسك 
الشخص طب و كمال 
زين لا كمال دا سيبه مداخلوش ف الموضوع 
انهي زين اتصاله و قال كدا تمام اوي ام اشوف هتعمل اي بكرة يا شامي 
لقد اقترب منتصف الليل و مازالت ملك مستيقظه فلم يأتي زين حتي الان 
ملك هو اتأخر كدا لي فوقفت و اتجهت الي الحمام
في تلك الاثناء وصل زين و صعد الي غرفته و لكن لم يجد ملك بها فكاد ان يخرج و لكنه سمع صوت بالحمام فعلم انها بالداخل فقام بخلع ملابسه و ارتدي بنطال قصير و كان عاري الصدر 
خرجت ملك من الحمام و قد لفت المنشفة حول جسدها و لم تلاحظ وجود زؤن فكادت ان تزيح المنشفه عن جسدها فوجدت انعكاسه في المرأه فكان يقف خلفها 
اقترب منها زين وحاوط خسرها و اقترب من عنقها و قبلها و نظر لإنعكاسهما ف المرأه 
كانت ملك متوترة و لا تعلم ماذا تفعل 
ام زين فقال شكلنا حلو ثم وضع يده علي بطنها و قال وحشتيني اوي يا جميلة
ملاك تحرق شيطان بقلمي بدور عاطف 
زين و هو يحاوط خصرها شكلنا حلو و أخذ يستنشق عبير شعرها و قال وحشتيني اوي يا جميلة
كانت ملك في عالم اخر و لكنها فاقت علي تلك الكلمه 
ملك جميلة 
فإلتفتت له و قالت جميلة مين 
نظر لها زين مطولا و لم يتحدث ثم التفت و توجه الي الفراش و لكن اوقفه سؤال ملك 
ملك هو دا اسم مامت جميلة 
زين لا 
ملك امال مين جميلة دي و مامات جميلة اسمها اي و اهلها فين 
التفت لها زين و قال انت مالك ماتسأليش في حاجه مالكيش داخل فيها انتي فاهمه 
استشاطت ملك من نبرته العاليه و قالت لا ليا حق اعرف بم اني مراتك دلوقت و بعدين لما دا مش اسم مامت جميله امال اسم مين 
مسك زين ذراعها و قال انتي هنا عشان جميلة و بس مالكيش دخل تسألي و تتكلمي انتي فاهمه و كلمه تانيه هتصرف معاكي تصرف مش هيعجبك 
ملك يبقا ماينفعش وجودي معاك في اوضة واحده و كادت ان تتجه الي باب الغرفة لتخرج و لكنه امسك بها و قال انتي اتجننتي مفيش خروج من هنا 
ملك انت لسه قايل ان وجودي هنا عشان جميلة و بس يبقا اي الداعي اني اقعد في الاوضه دي 
زين لانك مراتي و ليا حق و لازم اخده 
ملك مستحل دا يحصل انت فاهم و لو عاوز حقك فعلا شكل ما بتقول يبقا تعرفني و تحكيلي عن حياتك مش معقول اتجوز واحد معرفش عنه حاجه انا مانكرش اني اتسرعت لما وفقت بس وفقت لسبب و هو البنت لاني عشت نفس معانتها و حاسه بوجعها فلو فعلا عاوزني احكيلي و جاوبني علي كل اسألتي و اولهم جميله دي و علي فكرة انت مش اول مرة تناديني بالاسم دا 
زين هخلص من موضوع صاحبتك و بعدين نبقي نتكلم ثم تركها و عاد الي الفراش 
ملك ندي انت عرفت حاجه عنها 
زين بكرة يمكن تجيلي اخبارها هي و جوزها 
ملك يا رب خير ثم التفتت لتخرج و لكنها وجدت الباب مغلق 
ملك وهي تحاول فتحه اي دا مابيفتحش لي 
زين و هو متسطح علي الفراش لانه مقفول فماتتعبيش نفسك و تعالي نامي 
ملك انت الي قفلته هات المفتاح قالت ذالك وهي تتجه اليه 
لم ير عليها زين 
ملك وهي تضربه ع كتفه اي انطرشت هات المفتاح 
لم يأتيها الرد 
ملك بقا كدا ماشي ثم نظرت ف الغرفه بتأفف فخطر في بالها شئ و قالت طيب 
فاخذت تلك الزجاجه و قامت بإفراغها بالكامل عليه 
زين هاااا اي دا انتي اتجننتي اي الي عملتيه دا 
ملك و هي تبتعد اي بفوقت قولت مابيردش يبقا اغمي عليه 
زين اغمي عليا طيب مافيش خروج و المفتاح اهو فألقاه ع الارض ثم اتجه اليها و قال انا تعملي فيا كدا 
كانت ملك تتحرك للخلف مع كل خطوه له 
زين انا زين الانصاري اتبهدل بالطريقه دي انتي غلطي و لازم تتعقبي اعاقبك ازاي بقاء 
كادت ان تتحدث و لكنه قال اخرسي نفس مش عاوز انتي فاهمه ثم نظر اليها من اعلي لأسفل و قال انتي مش ملاحظه انك لسه بالبشكير شكلك حابه تقعدي كدا و انا كمان حابب اوي
ملك و قد ادركت حالها فأمسكت بالمنشفه جيدا و قالت انت انت عاوز اي 
زين ابتسم و قال كل خير قال ذالك و هو يقترب منها ام هي فكانت محاصره بينه و بين الحائط فأخذت تنظر له و هو يقترب ثم ..
ملاك تحرق شيطان
بقلمي بدور عاطف 
كانت ملك محاصرة بينه و بين الحائط ام هو فاقترب منها و مال علي اذنها و قال تفتكري انا ممكن اعمل فيكي اي كانت أنفاسه تلامس وجنتها التي اصبحت كحبات البنادورة قاقترب من شفتاها و قال ملك نظرت له و كانت تحت تأثير قربه فأغمضت عينها مرة اخري 
عندما رأها زين في تلك الحاله اعتدل و قال تصبحي ع خير ثم اتجه الي الأريكه و نام 
ام هي فكانت مصدومه مما فعله فإغتاظت و اتجهت الي الحمام ابدلت ملابسها و اتجهت الي الفراش و نامت 
في صباح يوم جديد استيقظت ملك و نظرت الي الاريكه لم تجده 
ملك ياترا راح فين فقامت و اتجهت الي الحمام و بعد فترة خرجت و اتجهت الي غرفة جميله 
ملك ميلا صباح الخير 
جميله صباح الخير يا مامي 
ملك يلا فوقي كدا عشان ماتتأخريش ع المدرسه ، قامت ملك بتجهيز جميله للذهاب الي المدرسه و خرجت معها كالعادة لتوصلها الي خارج الفيلا فسألت احد الحراس 
ملك هو زين بيه مشي من بدري 
الحارس ايو يا فندم 
تحركت ملك الي الداخل و قالت ياترا راح فين المفروض يقولي اخبار عن ندي 
في احدي الشركات الكبري التي يمتلكها نوح الشامي كان يجلس يتابع ما يحدث حوله في صمت 
احد الرؤساء يا فندم كدا احنا خسرنا كتير اوي و التعويض لازم يندفع 
شخص اخر كل العملا طالبين فلوسهم لانهم اتأكدوا ان بعد الي حصل مافيش بضاعه هتتسلم
خرج نوح من صمته اخيرا و قال الكل يطلع بره مش عاوز اشوف حد هنا بره 
خرج الجميع و تركوه و ظل شاردا حتي فاق علي صوت هاتفه 
نوح الو ايه انت بتقول اي 
المتصل انا اتفجأت لما البوليس دخل و فتش المكان و لقتهم طالعين بيهم 
نوح انتوا شويه اغبيه نايمين علي ودانكوا انا هتصرف معاكوا يا كلاب بس اخلص من الحوار دا ، ثم القي الهاتف 
نوح كله وراه بعضه كدا ماشي استحمل بقا الي يجرالك يا انصاري 
ثم اخذ هاتفه و قام بالاتصال علي جاك 
كان جاك قد وصلته كل الاخبار و كان ينتظر اتصال نوح 
جاك مرحبا عزيزي كيف حالك 
نوح علي اساس انت مش عارف 
جاك ماذا حدث عزيزي 
نوح انت تعلم جيدا ماذا حدث و من الذي فعل بي هذا عليك ان تتصرف لتخرجني من تلك المصيبه 
جاك هذا لا يخص عملنا عزيزي فنحن غير متضررين من شئ 
نوح هناك جثتان فارغتان لا اعلم عنهم شئ من المؤكد انه بفعل فاعل 
جاك ليس لنا دخل عزيزي و اذا حاولت انا تقوم بشئ ضدنا فأت تعلم النتيجه جيدا الي اللقاء عزيزي 
نوح ماشي يا جاك الكلب بتتفقوا عليا و دين ما هرحمك 
نوح ألو نفذ حالاً و اياك يحصل اي غلطه فاهم 
نوح ورين هتعمل اي يا انصاري 
و في تلك الاثناء اقتحم البوليس المكتب و اخذوه 
عند زين كان يجلس يتابع ما يحدث ثم جائه اتصال و كان من ملك 
ملك ببكاء الو زين الحقني جميله موصلتش المدرسه في حد خطفها 
زين اهدي انا هتصرف ايك تخرجي انتي فاهمه 
الغلق معها و قام بالاتصال علي احد الاشخاص و قال اتصرف بقا مع نوح لانه خلاص خرج من حسباتي و بالنسبه للجثث انا ف اقرب وقت هاجي استلمهم بس اخد حق امير و مراته منهم عشان يرتاح ف تربته 
ملاك تحرق شيطان
بقلمي بدور عاطف
وصل زين المنزل فاتجهت اليه ملك مسرعه 
ملك زين جميله جميله اتخطفت 
زين اهدي و انا هتصرف 
ملك اهدا ازاي و انت انت مالك كإن الي انخطفت دي مش بنتك انت ازاي كدا 
زين بحده قولت اهدي انا عارف هي فين و هجبها و انت اياكي تتحركي من هنا لان في خطر علي حياتك 
ملك خطر علي حياتي لي هو في اي بالظبط اي الي بيحصل 
زين اسمعي الكلام و متسأليش كتير فاهمه 
ملك لا مش فاهمه اي الي بيحصل و مين الي خطف البنت و عاوز يإذيني 
زين ملك اسمع الكلام ارجوكي و كل الاسئله دي هجوبك عليها بعدين بس اخلص من كل دا و ارجع جميله 
في ذالك الوقت رن هاتف زين و كان المتصل احد رجاله الموجودين بالمشفي 
المتصل زين بيه نتيجه الطب الشرعي ظهرت و كل حاجه جاهزه 
زين تمام انا هبلغهم و اول ما ارن عليك تجهز و تجبهم 
ملك جابوا جميله 
زين لا بس لقينا ندي 
ملك بجد هي و جوزها و لقيتهم فين 
زين ملك ندي ماتت هي و جوزها من 3 اسابيع 
ملك ايه انت انت بتقول اي 
زين للأسف لقوا الجثث في مخزن تابع لمخازن الشامي و قبضوا عليه لان دي مش عمليت قتل عاديه دا عصابه اعضاء 
ملك اعضاء انت بتقولي اي و اي الي وصل ندي ليهم انت بتقول اي لا ندي لا 
امسك بها زين و قال اهدي يا ملك اهدي 
ملك مستحيل تكون ندي دي كانت ف اليونان مع جوزها اي الي هيجبها مصر مش ممكن تكون هيا 
زين تقرير الطب الشرعي اثبت ان هي و الجثة التانية لجوزها 
ملك لا لا مستحيل مستحل لاااااااا ثم اغمي عليها 
حملها زين و توجه بها الي الغرفه و وضعها ع الفراش جلس بجوارها و قال سامحيني علي الي عملته دا كان لازم دا يحصل عشان انتفم لمراتي و ابني الي ماشفش النور 
(فلاش باك)
جميله بخوف انتوا هتعملوا اي 
جاك لقد حان وقت اللعب عزيزتي ثم اشار لهم 
فاتجه احد الاشخاص و اخذها و وضعها علي السرير و ثبتها جيدا و قام اخر بغرز ابرة في يدها 
جاك اريد كل شئ ينتهي اليوم فالتسليم غدا 
قال ذالك و خرج 
ام بالداخل فبدأوا بتجهيز المعدات و كان النبض ضعيفا فبدأوا بالفتح و اخذ الاعضاء و بعد مرور عدة ساعات انتهوا و خرج احدهم 
جاك هل انتهيت 
احد الاشخاص نعم سيد جاك 
جاك جهز كل شئ و تخلص من الجثة 
فأخذ هاتفه و قام بالاتصال علي احد الاشخاص 
كل شئ جاهز و التسليم غدا و لكن اريد أمير هو من يقوم بتلك العمليه بالنهاية هي زوجت اخيه و عليه ان يودعها ههههه
(باك)
في مكان ما كانت تجلس تضم رجلها الي صدرها و تبكي فهي لا تعلم اين هي ثم انفتح الباب و دخل منه تلك السيده و قالت ماتخفيش قومي تعالي 
ام هي فكانت خائفه ترتجف و اخذت تنظر لتلك السيدة بخوف 
أنا كاميليا انا عارفه انك خايفه بس مش عاوزاكي تخافي خالص انا هنا عشانك انا حضرتلك الاكل تعالي غيري هدومك و كلي قومي يلا 
وقفت و اتجهت اليها فأخذتها كاميليا و اشارت لها الي الحمام و دخلت 
امسكت كاميليا الهاتف و قامت بالاتصال علي شخص ما و قالت هي معايا اهه مش عاوزاك تقلق من حاجه انا ههتم بيها كويس بس الوعد الي وعتهولي لازم يتنفذ
يتبع ……
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد