Uncategorized

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا أحمد عماد

  رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا أحمد عماد

في شقه عصام .
صباح بابتسامه /صباح الخير ي عز .
عز بشرود /صباح النور ي أما .
صباح باستغراب /مالك ي ضنايا فيك ايه .
عز بابتسامه /مفيش ي أما انتي رايحه فين .
صباح بابتسامه /هنزل اشتري شويه حجات خالي بالك من نيره ماشي .
عز بابتسامه /واه عاد ي أما عليكي هي عيله صغيره ولا ايه .
صباح بابتسامه /ايوه عيله صغيره ومحتاجة حب وحنيه سامع ي ضنايا فاهمني .
عز بابتسامه /فهمك ي أما فهمك .
صباح بابتسامه /فوتك يعافيه ي ضنايا مش هتاخر .
بعد بعض الوقت ..
كان يجلس وهو يتابع التلفاز ليقاطعه طرقات الباب .
عز باستغراب /هي امي نست المفتاح ولا ايه مين الي بيخبط .
رحمه بسعاده من الخارج /انا خالتك رحمه ي عز افتح ي ولدي .
عز بصدمه وارتباك /ي خبر ابيض دي خالتي رحمه لازما اصحي نيره حالا .
في غرفه عز ونيره ..
كان يقف كالمومياء وهو ينظر إلي هياتها الساحره كانت تنام بيجامه طفوليه قصيره وشعرها الطويل بجانبها كان يسرح في ذلك الجمال الذي لم يصدق بأن هذا الجمال أصبح ملكا له ليفيق من شروده علي صوت طرقات الباب الزائده.
عز بلهفه /نيره نيره اصحي .
نيره بنعاس /ي بت ي بسنت بطلي رخامه عاد .
عز بابتسامه /ده منظر بسنت برضه انا عز ي نيره اصحي .
نيره بفزع /عز انت بتعمل ايه هنه هي دي برضك الثقه الي اديتهالك .
عز بغيظ /فيه ايه عاد انتي مراتي ثانيا انا جاي اصحيكي خالتي رحمه بره بتخبط .
نيره بفزع /امي ي لهوي هنعملوا ايه دلوقتي .
عز بغيظ /هنعملوا ايه في ايه ي هبله انتي هووانا جايبك من الشارع انتي مراتي  هنطلعوه نقابلوها .
نيره /طب يلا يلا .
عز بابتسامه /هبله بس زي القمر .
في الخارج .
صباح بصدمه/واه عاد رحمه ايه ي خيتي واقفه كده ليه .
رحمه بابتسامه /هعمل ايه عاد عز ابنك رد عليا وشكله نسيني .
صباح بضحك /يخيبه الواد البركه في بتك طيرت عقله .
رحمه بابتسامه/ربنا يسعدهم يارب .
عز بابتسامه /اهلا ي خالتي رحمه نورتي .
رحمه بابتسامه /ده نورك ي ضنايا نيره وحشتني اوي ي قلب امك .
نيره بابتسامه وسعاده/ربنا يخليكي ليا ي أما اتوحشتك جوي جوي .
رحمه بابتسامه /معلش عاد ي صباح هاخد نيره واتحدد معاها شويه .
صباح بابتسامه /براحتك ي خيتي .
عز بابتسامه /البيت بيتك ي خالتي .
في غرفه نيره وعز .
رحمه بابتسامه /ها ي بت ي نيره عز عامل معاكي ايه .
نيره بابتسامه /الحمد لله زين ي أما .
رحمه بقلق /ي عني كله تمام .
نيره باستغراب /واه ي أما عاد الحمد لله ي عني ايه الي هيحصل من انبارح انهارده .
رحمه بغيظ /ي بت مالك مستغبيه كده ليه ي بت ي عني دخل عليكي طمنيني الله يرضي عليكي .
نيره باحراج /اه ي أما الحمد لله كله تمام .
رحمه بارتياح /الحمد لله ربنا يسعدكم ي بتي .
عز بابتسامه /اسف ي خالتي بس الغذاء جاهز .
رحمه بغيظ /شوف الوليه الي قولتلها اوعاكي تعملي اي حاجه انا هروحلها.
عز بانتباه / مالك ي نيره شكلك جايب مائه لون كده ليه .
نيره بارتباك /لا ابدا مفيش حاجه واصل .
عز بابتسامه /طب يلا علشان منسبش خالتي رحمه .
نيره بابتسامه /يلا .
في باريس .
في أحدا الكافيهات الفاخمه .
نديم بحده /مالك مبتكليش ليه .
بسنت بخوف والم /ماليش نفس واصل .
نديم بحده /ملكيش نفس ازي انتي ماكلتيش من انبارح .
بسنت بارتباك /مش عارفه اكل ايه .
ليمد نديم يده ليمسك المانيوه لكي يختار لها طعام لترجع بسنت الي الخلف ب رعب ليينصدم نديم من هياتها .
نديم باستغراب /مالك ي بسنت بعدي كده ليه .
بسنت بدموع ورعب /خوفت خوفت ي نديم ل تتضربني .
لينقبض قلبه بنغزه لم يعلم سببها ليمسك يدها ب حنان .
نديم بحنان /متخافيش انا مش تربيه شوارع علشان امد ايدي عليكي مهما كنت بكهرك ومش طايقك .
بسنت بدموع والم /بتكهرني ي نديم .
نديم بحده /واحبك ليه انشاء الله علي ايه بعد كل الي عملتيه انا هربيكي من اول وجديد هعلمك الي ينفعك ويخليكي بنادمه بجد وبعدين هطلقك واسيبك تكملي حياتك وربنا يامنلك حياه جديده .
بسنت وهي تمسك يده بدموع وندم /صدقني ي نديم انا اتعلمت الادب القلم الي خدته منك كان جامد اوي .
نديم بجمود /انتي عايزه ايه .
بسنت بدموع وندم /عيزانا ننسي الي فات وتبتدي من اول جديد انا مش عايزه غيرك ي نديم .
نديم بضيق /مش عايزه غيري من امتا انتي ايه في كل عيوبك كمان كدابه انتي كنتي بتحبي ريان .
بسنت بدموع ووجع /عمري محبيت ريان ي نديم ريان ابن عمي وكنا زي ناس كتير ابوي وعمي صقر كانوا متفقين علي جوازي انا وريان وكبرنا علي كده واتخطبنا فعلا بس تقدر تقول تعود عشره لكن مكنش حب لا من ناحيتي ولا من ناحيته انا استغليت حكايه الورشه دي علشان افسخ الخطوبه لانه عارفه زين أن رجوله ريان عمرها ماكانت هتخليه هو الي يسبني .
نديم بحده /والي عملتيه معايا برضه كان ليه حكايه زي الحكايه الي الفتيها دلوقتي .
بسنت بدموع /انا مالفتش حاجه واصل دي الحقيقه اما الي عملته منكرش اني كنت مبهوره بكل حاجه حواليا وصدقني دلوقتي خلاص بقيت كارهه كل حاجه مبقتش عايزه فلوس ولا عايزه دهب ولا حاحه واصل غيرك انت ي نديم .
نديم بقسوه /احنا بكره هنرجع مصر .
بسنت باستغراب /هنرجعوا ليه وهنقولهم ايه .
نديم بجديه/لاني زهقت وبعدين هناك هنكون مع ناس مش هيبقا وشنا في وش بعض كده .
بسنت بوجع وكسره /الي تشوفوه ي نديم .
في قصر العزايزي ❤️.
في غرفه بدر .
بدر بغضب وتوعد /كل ده تأخير ليلتك سوده ي بنت الكلب .
سحر برعب /العوافي ي سيد الناس .
بدر بغضب شديد وهو يمسكها من شعرها /كنتي فين كل ده ي روح امك انطقي .
سحر برعب وخوف /معلش ي سيد الناس امي كانت تعبانه شوي كان لازما اقعد معاها .
بدر بتوعد شديد /اسمعي ي روح امك هي كلمه ومش هتانيها تاني واصل لما اقول كلمه تتنفذ بالحرف فاهمه .
سحر بصراخ والم /حاضر حاضر .
بدر بغضب /غوري جوازه هم .
في الاسفل …
ايمي بدموع /خالي بالك من نفسك ي سيف علشان خاطري .
سيف بحنان وهو يقبل يدها /ايه عاد ي قلب سيف هتفضلي كده ولا ايه انشاء الله خير وهرجعلك علطول اطمني .
ايمي بدعاء /يارب ي سيف يارب .
سيف برجاء /خالي بالك منها ي مرات خالي وادعيلي .
روح بحنان /دعيالك ي ضنايا تروح وتيجي بالسلامه ي ولدي ..
رحمه بدموع /خالي بالك من نفسك ي ضنايا .
سيف بابتسامه /متقلقيش ي اما لا اله الا الله .
الجميع /محمد رسول الله .
في ايطالياا ….
في منزل ماريا ..
ماريا بصدمه /ايه بتقويلي ايه بدر يطلع منه كل ده .
ساره بدموع وقهره /بدر عمره محبني ي ماريا كنت بالنسبه اله حاجه بيمتلكها حاجه اتعود عليها واتعود تقوله حاضر ونعم وبس .
ماريا بحزن /طب وهو يعرف ب حملك .
ساره بنفي /مفيش ي عرف اني حامل واصل.
ماريا /كان لازم ي عرف ي ساره ده حقه علي الاقل كنتي قولتي لوالدك ووالدتك .
ساره بدموع /مكنش ي نفع ي ماريا لو عرفوا مكنوش هيخليوني اسافر واصل مش بس كده كانوا هيضغطوا عليا ارجع ل بدر وده مكنش هيحصل واصل .
ماريا بجديه /كرهتيه .
ساره بدموع والم /صدقيني ي ماريا بدر موت اي حاجه حلوه ليه جوايا مبقتش حاساه كل الي بيفكرني بيه هو ابنه الي في بطني مش حاجه تانيه .
ماريا باقتناع  /فهماكي ي ساره القسوه والجفا والانانيه بيموتوا الحب مهما كان قوي بس هتفضلي ل حد امتا مخبيه خبر حملك  ..
ساره بتنهيده /لحد ماظبط اموري وأمن حياتى انا وابني المهم ي ماريا عيزاكي تكلميلي ليث اني اشتغل في المستشفي الي هو بيشتغل فيها ده لو المدير وافق انا مش عايز ابعت اخاد فلوس من ابويا عايزه انا الي اصرف علي ابني وعليا .
ماريا بابتسامه /اعتبري المدير وافق خلاص .
ساره باستغراب /قصدك ايه عاد .
ماريا بابتسامه /قصدي أن ليث هو صاحب المستشفي فهمتي .
ساره بابتسامه /الحمد لله ربنا كرمها معايا ومسهلها .
ماريا بابتسامه /انشاء الله ي حبيبيتي يلا علشان ترتاحي .
في القاهره ..
في مكتب رامي .
فاطمه بابتسامه /صباح الخير ي افندم .
رامي بسعاده /صباح الخير ي فاطمه ايه ده.
فاطمه بابتسامه /دي سندوتشات بس سندوتشات نضيفه انا الي عملها بايديا والنسكافيه بتاع حضرتك .
رامي بابتسامه /شكرا بس ليه كل ده .
فاطمه بابتسامه /لاني عارفه ان حضرتك هتيجي بدري علشان تسلم المشاريع الي خلصت فقولت اكيد أن مدام فريده انا عارفه انها بتصحا متأخر فاتصرفت انا .
رامي بسعاده /تسلميلي شكرا جوي .
فاطمه بارتباك /طب عن اذن حضرتك .
في الخارج .
فاطمه وهي تضع يدها علي قلبها الذي ينبض بشده لتحدث ذاتها  بدموع والم /ايه ي فاطمه وبعدين معاكي رامي خلاص بقا شاغل قلبك وعقلك الي انتي بتفكري فيه مش ممكن يحصل ي فاطمه ده جوز مدام فريده الست الي بتعتبرك زي بنتها اوعي ي فاطمه اوعي .
في الداخل …
رامي بشرود /خلاص ي رامي مبقاش فيه مفر انت بقيت بتتمنا تشوفها كل ثانيه وليه هي كمان متكونش زيك وبتحبك كمان طب وفريده انت الي عملت في نفسك كده ي رامي فريده كانت المفروض تبقا امك مش مراتك بس برضك مش هقدر ابعد واصل عن فاطمه…
ترا ماذا سيحدث مع ذلك القلبين ????????????????.
من أمام ورشه ريان ..
ريان بابتسامه وعشق /وانا اقول الشارع كله منور كده ليه .
زهره بخجل /واه عليك ي ريان علطول كفسني كده مش كفايه الي عملته وحدد مع ابويا فرحنا اخر الاسبوع .
ريان بابتسامه /اعمل ايه عاد مش قادر اصبر علي بعدك ي زهره قلبي اكتر من كده .
زهره بسعاده /حلو جوي زهره قلبي وانا كمان والله بحبك جوي ي ريان مفيش راجل زيك .
ريان بابتسامه /شوفتي عاد أن من حقي استعجل بجوزانا .
زهره بخجل /ههههه ربنا يخليك ليا ي حبيب قلبي .
ريان بابتسامه /ويخليكي ليا ي حبيبتي .
في شقه ادم ….
ادم بسعاده /ظبطها ي لسطا حسني الله يكرمك علشان العروسه تنورها .
الأسطا حسني /عيني ي ادم ي ابني هخليهالك مصيبه .
ام احمد بغيظ /مصيبه لما تشيلك ايه ي راجل انت بتفول علي الواد .
ادم بهمس /بالراحه علي الراجل ي ام احمد اكيد ميقصدش .
حسني بابتسامه /مصيبه في شغلنا ي عني هنخليها مائه فل وعشره علشان خاطر عيونك .
ام احمد بدلال /ايوه كده اتعدل .
ادم بمرح /متيجوا تتجوزوا انتوا الاتنين في الشقه دي ي ام احمد .
ام احمد بغيظ /اتلم ي واد انت .
حسني بابتسامه وطيبه /ربنا يباركلكم ويسعدكم ي ولدي .
في شقه عصام ….
كانت تجلس نيره وهي تنظر إلي التلفاز بتركيز .
عز بابتسامه وهو يحمل كوبين من النسكافيه /اتفضلي اشربي .
نيره بابتسامه /تشكر ي عز .
عز وهو يأخذها داخل أحضانه /ايه عاد بتتفرجي علي ايه .
نيره بارتباك /ابعد ي عز مالك لازق فيا كده ليه .
عز وهو يسرح في ذلك العيون الخضراء /واه عاد هو الحضن كمان متحرم عليا ولا ايه .
نيره بارتباك من قربه المهلك لها /لا ابدا مقصدش واصل .
عز بهمس /شعرك حلو جوي كل حاجه فيكي حلوه ي نيره .
نيره بهمس /ابعد ي عز .
عز برغبه /مش قادر ابعد واصل .
ليحملها عز كالمغيبه ليسيروا الي غرفتهم لياخذها الي عالمه الخاص لتصبح نيره زوجه عز شرعا وقانونا …..
في امريكا …
في الاوتيل ..
شاهي بخبث /انا هحضر عشاء تحب تأكل ايه .
سيف بزهق /انا ماليش نفس كفايه أننا قاعدين في اوضه واحده سواء ده في حد ذاته يزهق .
شاهي بغيظ /اكيد انت عارف أننا مضطرين لانا قدام الكل متجوزين علشان نقدر ننفذ المهمه دي .
سيف باشتياق /يارب نخلص وارجع مصر بقا .
شاهي بغيظ /ده انت لسه واصل من كام ساعه لحقت توحشك .
سيف بعشق /هي وحشتني من اول ماسبتها لأنها روحي ومحدش بيقدر يعيش من غير روحه .
شاهي بغيظ وغيره /تمام انا هحضر العشاء علشان ننزل اللواء صلاح بعت علي الايميل المكان الي الزفت قائد الخليه بيقعد فيه لازم نمسك اول الخيط ..
سيف بزهق /تمام ..
في شركه صقر …
في مكتب بدر ..
بدر بغضب /الملفات دي لسه مخلصتش ليه ل حد دلوقتي .
بسام سكرتير صقر /الملفات دي صقر باشا طلب مني أنها تتاجل شويه .
بدر بحده /بس انا قولت أن المشروع ده مهم جوي ولانا لازما أقل ادبي في الشركه دي علشان الشغل يمشي .
صقر بسخريه /ايه ي عريس مالك خلقك ضيق كده ليه .
بدر بغيظ /أهلا ي ابوي ممكن اعرف انت ماجل مشروعي ليه .
صقر بجديه /روح انت ي باسم .
باسم باحترام /تحت امرك ي صقر بيه .
صقر بحده /انا مردتش احرجك قدام باسم اتفضل ي بيه اقرا دراسه جدوى بتاعتك الي كلها ارقام غلط تكلفنا ملايين لم تبقا تركز شويه تبقا كمل المشروع .
بدر بغيظ /ودماغي مشغوله في ايه انشاء الله انا دماغي دي توزن بلد .
صقر بسخرية وهو يرحل  /لا ماهو واضح ي سيد الناس هي مش بتقولك كده برضك هههههه.
بدر بغيظ /ماشي ي ابوي ماشي .
صقري البرنس علي الكل ????????????????????
في ايطاليا ….
في مستشفي ليث .
ليث بابتسامه /ايه رايك في المستشفي .
ساره بانبهار /بصراحه حلوه جوي جوي .
ليث بابتسامه اعجاب /انتي الي عينك حلوه علشان كده شايفه كل حاجه حلوه .
ساره بإحراج وارتباك /احم احم شكرا ي دكتور ليث .
ليث بإخراج مما تفوه بيه /انا بجد اسف مقصدش .
ساره بابتسامه /ولا يهمك .
ليث /اتفضلي علشان تشوفي مكتبك .
في القاهره ..
فيلا فريده …
رامي بضيق /ايه الشنط دي ي فريده .
فريده بابتسامه /هنسافر الصعيد نتعرف علي والدك ووالدتك .
رامي بغضب /كيف ي عني كده علي كيفك من قال هنسافر .
فريده بضيق /فيه ايه ي رامي مالك أنا حاسه انك مش عيازنا نسافر زي ماتكون مستعر مني .
رامي بغضب /ايه عاد التحريف ده ي فريده كل الحكايه اني مش مستعد دلوقتي .
فريده بوجع وكسره /مش مستعد انك تقولهم انك متجوز ست كبيره في السن مش كده رامي انت فيه واحده تانيه في حياتك .
رامي بارتباك /ايه الكلام ده ي فريده طبعا لا .
فريده بدموع /متاكد ي رامي .
رامي بتنهيده وابتسامه /فريده بلاش حديدك ده انا مضغوط جوي في الشغل مش هتبقا انتي عليا انا كمان ومن ناحيه السفر هنسافروا .
فريده بوجع وهي تحدث ذاتها /لاول مره اشوف الكدب في عنيك ي رامي انا عارفه انك عشقتها فاطمه بس لازما اتاكد الاول ….
في مصر فيلا رافت الشناوي ..
رافت بابتسامه /حمد لله علي سلامتك ي نديم حمد لله علي سلامتك ي بسنت ي بنتي .
بسنت بابتسامه تخفي الوجع/الحمد لله ي عمي زينه .
نديم /نعيمه نعيمه .
نعيمه /نعم ي نديم بيه .
نديم /خودي الهانم علي الجناح بتاعي .
نعيمه /امرك ي نديم بيه اتفضلي ي هانم .
رافت بجديه /انتوا ايه الي رجعكم علطول كده والبت مالها .
نديم /مفيش زهقنا عادي وبسنت كويسه متقلقش .
رافت بعمليه /كويس انك جيت علشان الجيار وكامل عندنا معاهم اجتماع مهم بكره .
نديم يزهق /اوووف ي ساتر انت عارف اني مبطقيش قاعد معاهم .
رافت /معلش لازم نخلص المشكله الي بينا وبينهم دول حيتان لازم نخاف منهم .
نديم بغضب /انا مبخافش من حد وانت عارف الكلام هيكون واضح ومفيهوش نقاش .
في جناح نديم ….
نعيمه بابتسامه /الف مبروك ي هانم نورتي ..
بسنت بوجه شاحب /الله يبارك فيكي تسلمي ي نعيمه .
نعيمه بابتسامه /انا تحت امرك لو طلبتي حاجه .
بسنت بابتسامه /شكرا ي نعيمه روحي انتي .
نديم بضيق /بسنت حضريلي الحمام .
بسنت بقلق /مالك عاد ي نديم .
نديم بزهق /قولتلك متتدخليش ي بسنت اعملي الي قولتلك عليه .
بسنت بالم /حاضر ي نديم ..
في امريكا ..
في أحدا الكافيهات الفاخمه ….
سيف بزهق /واضح أن الزفت ده مش هياجي النهارده .
شاهي بخبث وحماس/رساله علي اللاسلكي من القوات الي بتساعدنا هنا الخليه متجمعه في جزيره جنب البحر .
سيف بحماس /واحنا مستنين ايه يلا بسرعه .
شاهي بمكر /يلا .
في شقه عصام ..
في غرفه عز .
عز باستغراب وقلق /ليه الدموع دي ي نيره مالك .
نيره بدموع ورعب /خلاص هتسبني ي عز مش كده .
عز بصدمه /ايه الحديد ده ي نيره اسيبك كيف وليه .
نيره بدموع وقهره /علشان خلاص خدت الي انت عايزه .
عز بضيق من ذاته /انتي لدرجه دي شيفاني شيطان .
نيره بضعف وعشق لم تستطيع اخفاءه اكتر من ذلك /انا بحبك ي عز انت عشق عمري اوعا تسبني ي عز .
عز وهو يحتضنها ب عشق /عمري مهسيبك ابدا ابدا ي نيره انتي الي علمتيني الحب انا من غيرك كنت ضايع ابويا كان عنده حق انا ميت فيكي مش بحبك وبس .
نيره بابتسامه /بجد ي عز .
عز بابتسامه ساحره /بجد ي روح عز .
في الجزيره …
سيف بتفحص /هي دي الجزيره اه قبل أن يكمل حديثه كان تلقا ضربه قويه علي رأسه .
ماهي بغيظ /ايه الي عملتوه ده .
ماكس بغضب /اخرسي خالص أمال هناخده معانا ازي .
ماهي بغيظ /خليك فاكر ماكس اني يساعدكم من زمان ويعتبر عضو مهم جدا في الخليه دي وشرطي الوحيد أن سيف ميتاذيش .
ماكس بسخرية /متقلقيش انا عارف انك بتحبيه بس هو خيار واحد ملوش تأني أنه يتعاون معانا وينسا المقدم سيف وينسا مصر وكل الي فيها ي كده ي أما الموت .
ماهي بحده /لازم تقنعوه باي طريقه أنه يوافق .
ماكس /كلها ساعات وهيوصل خبر موتكم محروقين نتيجه انفجار مصر كلها هتتلاقا خير وفاتكم في المهمه دي .
ماهي /انا بعت للقوات المكان الي قولته عليه وزمانهم مستنين مننا اي اخبار .
ماكس /ديف خود خاتم سيف وحطه في الجثه بحيث يتأكدوا أنه مات .
ديف /امرك ماكس .
????????????????????اهدوا ده لسه الي جاي فوق التوقع …
في قصر العزايزي ❤️❤️.
في عرس ريان وزهره ورنا وندا بعدما صمم صقر أن يكون فرحهم مع ريان وزهره …
في الاسفل …
هنيه بصراخ /الحق ي بدر بيه سحر هانم واقعه من طولها .
بدر بفزع /ايه اطلبي الدكتوره بسرعه ي أما .
روح بغيظ /يارب تموت ونخلص منيها .
في غرفه بدر …
الدكتوره بابتسامه /مبروك ي بدر بيه الهانم حامل .
بدر بابتسامه /ايه حامل صوح ي دكتوره .
روح بغيظ وهمس /ي بنت المحظوظه عملتيها بسرعه كده .
سحر بمكر /ايوه صوح ي سيد الناس هجبلك ولي العهد .
الدكتوره بابتسامه /يمكن يكونوا ولدين انشاء الله .
سحر بخبث /يسمع ربنا منك ي دكتوره .
الدكتوره بابتسامه /ربنا يكرمك ي حبيبتي بس انا مقصدش عليكي انا اقصد مدام ساره .
بدر بصدمه عارمه /ساره قصدك ايه ي دكتوره .
الدكتوره /مدام ساره حامل لما اغما عليها المره الي فاتت كشفت عليها وعرفت انها حامل بس هي طلبت مني أنا مقولش اي حاجه لأنها عايزه تعملها مفاجاه ليكم فعلشان كده انا مقولتش حاجه .
روح بصدمه /واه كده ي ساره .
بدر بغضب وتوعد /ي عني ساره سافرت وصممت علي الطلاق وهي عارفه انها حامل حسابك معايا كبير اوي ي ساره ……
يتبع……
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد