Uncategorized

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد عماد

   رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد عماد

في قصر العزايزي ❤️❤️❤️.
في حفل زواج ريان وزهره و رنا وآدم .
قاسم بابتسامه /تسلم ي صقر ي اخويا علي الفرح الحلو ده .
صقر بابتسامه /واه عليك ي قاسم احنا اخوات ورنا دي بتي زي ايمي بالظبط .
شاكر بابتسامه /الف مبروك ي قاسم .
قاسم بابتسامه /الله يبارك فيك ي شاكر مش هقولك بقا عقبالك انت مشاء الله جوزتهم كلهم   .
شاكر بضحك /ههههه عندك حق والله .
ريان بابتسامه وسعاده /واه ي ناس القمر ده ملكي خلاص .
زهره بخجل /واه عاد ي ريان مش كده .
ريان بابتسامه وحب /مش كده ايه بس ده فرحان جوي .
زهره بجديه /ريان فيه سوال عايزه اساله شاغلني جوي ونفسي اعرف إجابته عارفه انك ممكن تقول عليا مجنونه واني كان لازما اعرف قبل جوازنا..
ريان بابتسامه /انا محبتش بسنت ي زهره انتي الحب الي بجد في حياتي ..
زهره بصدمه /واه عرفت كيف اني هسال السؤال ده .
ريان بابتسامه ساحره /لانك جزء مني فأكيد لازما اعرف بتفكري في ايه ممكن تنسي بقا التخاريف دي كلها ونفرحوا وبس .
زهره بابتسامه وسعاده /حاضر ي نور عيني ..
ادم بابتسامه ومرح /هو انا صحيح مش شايفك بس شايفك ب قلبي ده الي بيموت فيكي ومتأكد انك زي القمر .
رنا بسعاده /ربنا يخليك ليا ي ادم بحد انت النور الي دخل حياتي في الضلمه الي انا عايشه فيها .
ادم بعشق /حبيبه قلبي انتي الي منوره حياتي وخلتيها ليها قيمه وليها روح بحبك يا رنا بحبك اوي .
رنا بسعاده /وانا بموت فيك ي روح رنا .
ندا بابتسامه وهي تقف بجانب رنا /خالي بالك منها ي ادم انا مدياك روحي .
ادم بابتسامه /متقلقيش ي طنط دي في عنياه والله .
هبه بمرح /بت ي زهره خالي بالك من ريان ده قلب أمه من جوه .
ريان بابتسامه وهو يقبل يدها /حبيبتي ي أما ربنا ميحرمني منك واصل .
هبه وهي تحتضن زهره بحنان أم /بس برضك انا امك أن زعلك بس قويللي وانا اتصرفلك معاه .
ريان بمرح /واه عاد قلبتي عليا بسرعه كده ماشي .
زهره بابتسامه وسعاده /ربنا يخليكي ليا ي أما وميحرمنيش منك واصل .
ام احمد بسعاده /للووووووووي الف مبروك ي ضنايا .
ادم بابتسامه /حبيبتي ي ام احمد نورتي الدنيا .
رنا بسعاده /كده الفرحه كملت ي ام احمد .
ام احمد بحنان /ربنا يسعدكم ي حبايبي .
في ايطاليا ….
في مستشفي ليث .
الدكتوره ايمان بابتسامه /اطمني الجنين ب خير وزي الفل .
ساره بارتياح وهي تتضع يدها علي بطنها /الحمد لله انا كنت خايفه عليه من السفر والتوتر العصبي الي كنت فيه .
ماريا بمرح وهي تراه علي شاشه السونار /حلو اوي ي ساره .
ايمان بضحك /ههههه طول عمرك مندفعه ي ماريا ي عني انتي شايفه منه حاجه .
ساره بابتسامه /ربنا يجيبهولي بالسلامه .
ماريا بابتسامه /هو عمره قد ايه ي دكتوره .
ساره بابتسامه /اربع شهور مش كده ي دكتوره .
ايمان بابتسامه /بالظبط شكلك حساباهم باليوم .
ساره بوجع وانتقام /والثانيه ي دكتوره .
لنتذكر حديث بدر .
/احنا اهو داخلين علي السنه ومعرفتيش تجيبي حته عيل شكلك ارض بور .
ساره بتوعد /10شهور ي بدر كنت شايله ابننا في بطني اربع شهور منيهم كسرتني ي بدر بس هياجي اليوم الي اردلك الي عملته غالي ….
في الخارج …
ماريا باستغراب /معقول ي ساره اربع شهور ومحدش خاد باله .
ساره بحزن /انا كنت عارفه اني حامل من قبل مالدكتوره تكشف عليا وتعرفني اني حامل بس بدر مكنش مخليني عارفه افرح كان مخليني طول الوقت مكتابه كان دايما عندي حاجز بيقولي اني مخبروش ب حاجه وكان قلبي كان حاسس ان دي هتكون اخرتنا سواء .
ليث بمرح /ي ساتر ي يارب وانا اقول المستشفي مالها مضلمه ليه كده .
ماريا بغيظ /كده شكرا ي ذوق .
ساره بابتسامه وحنين /ربنا مايحرمكم من بعض ابدا فكرتوني باخوي ريان كان نفسي اكون معاه النهارده في فرحه بس ربنا بقا يسامح الي كان السبب .
ليث بحده /علي فكره بقا انتي مش محتاجه تهربي من الي اسمه بدر ده انا اعرف محامين يعرفوا يوقفوا عند حده .
ساره بابتسامه حزينه /انا مش خايفه منه ي ليث انا عندي أهل وعائله يسدو عين الشمس واولهم عمي صقر والده الي بيحمينا كلنا تحت جناحه انا بس مجرد لما بشوفه قصادي بكره نفسي وبندم علي كل لحظه حبيته فيها .
ليث سريعا بسعاده لم يستطيع اخفاءها /ي عني انتي خلاص مبقتيش بتحبيه احم قصدي ي عني عمرك مهترجعيلوا ابدا .
ماريا بهمس /ايه الي قولته ده ي سيف .
ساره بابتسامه /محصلش حاجه ي ماريا ليث بيعتبرني ذيك بالظبط وخايف عليا عن اذنكم همر علي المرضا .
ماريا بغيظ /ايه الي انت هبتته ده ي ليث .
ليث بإحراج/خلاص ي ماريا الي حصل بس بصراحه ملاك زي دي مستحيل تبقا متجوزه حيوان زي الي اسمه بدر ده .
ماريا بجديه/ليث انا شايفه كده لمعه في عنيك كل مبتتكلم معاها ايه الموضوع .
ليث بإعجاب /عجباني ي ماريا حاسس ان هي دي الي كنت بدور عليها من زمان .
ماريا بجديه /ليث ساره حامل ي عني فيه الي هيفضل رابط بينها وبين بدر العمر كله متتسرعش ي ليث محدش عارف ايه الي جاي .
ليث بتحدي /ساره مبقتش بتحب بدر ي ماريا هي صحيح ممكن متبدلنيش نفس المشاعر بس انا مستحيل اسيبها تموت نفسها وعمرها ما بنادم زي ده .
ماريا /ربنا يقدم الي فيه الخير ي ليث محدش عارف الايام مخبيه ايه .
ليث وهو يحدث ذاته /حتي لو محبتنيش هعمل المستحيل علشان اعوضها عن كل الي شافته واسعدها لأنها تستاهل السعاده  .
 في قصر العزايزي ❤️❤️.
في غرفه ريان ..
ريان بفرق وهو يزيح الغطاء /ايه القرف الي ف صدرك ده .
زهره بدموع وهي تغطي صدرها الذي يحوي بأكمله علي وحمه سوداء كبيره تغطيه بشكل كبير .
زهره بدموع /ايه ي ريان خلقت ربنا هعمل ايه ي عني.
ريان بغضب وهو يمسكها من ذرعايها بحده /وليه مقولتليش ذنبي ايه انا يبقا جسم مراتي بالشكل ده المفروض اني اتمتع بيكي اشوفك انثي لكن انا مش طايق ابصلك اصلا .
زهره بدموع وثبات /هو ده كل الي همك انت اتجوزتني علشان كده ي ريان كنت عيازني مجرد جسم حلو  تاخد متعتك منه وخلاص مش كده .
ريان بغضب /اوعي تببرري الي عملتيه .
زهره بانهيار ودموع /عملت ايه دي خلقه ربنا .
ريان بغضب /غشتيني خبيتي عليا كان المفروض انك تخبريني وانا يرفض ي قبل طبعا ماصدقتي كنتي عايزه تخلصي بمصيبتك دي مش كده .
زهره بصدمه /مصيبتي الي يشوفك كده يقول اني معيبوبه انك كنت عايزه ادبسك وخلاص .
ريان بقسوه وحده /بالنسبه الي الاتنين واحد مفيش فرق .
زهره بدموع وانهيار /والحل .
ريان بضيق وقسوه / معرفش بس انا مش طايق ابصلك اصلا .
ليرحل ريان لتسقط زهره بدموع غزيره فهذه هي اليله الذي كانت تنتظرها علي هذا هو معشوقها للأسف تتدمر كل شي في أوله ….
تفتكروا ريان عنده حق ولا كان المفروض زهره  تقوله وتسيبه ي ختار ????????????????????.
في شقه ادم …
كانت تقف رنا وهي تتفحص بيدها الملابس أما ادم فكان يجلس علي السرير .
ادم بابتسامه /فيه ايه ي رنا مالك .
رنا بزهق وهي تمسك قميص النوم بيدها /ادم البس ده ولا ده .
ليتفجروا الاثنين ضاحكين علي حالهم .
ادم بضحك /ههههه ده علي اساس اني شايفك .
رنا بضحك /اعمل ايه حبيت احط لمساتي في الموضوع .
ادم ب عشق /انت عندي اجمل بنات العالم ي روحي كفايه عليا قلبك الدهب ده .
رنا بسعاده /ربنا يخليك ليا ي ادم واقدر اسعدك بجد .
ادم بغمزه وخبث /انا بقول مش لازم تغيري هدومك كله هيمشي ..
في امريكا …..
في قصر ماكس ….
ماكس بضيق /ايه ي بيتر الراجل مفقش ل حد دلوقتي ليه .
بيتر وهو يتفحص راس سيف /الخبطه الي علي رأسه كانت قويه الحقنه الي أخدها هتساعده ي فوق بس فيه حاجه .
ماكس بانتباه /حاجه ايه .
بيتر /الخبطه جات علي مركز الذاكره احتمال كبير أنه يفقد الذاكره بشكل كامل .
شاهي بفزع /ايه شوفت اخرت عميالك ي ماكس .
ماكس بجديه /طب وايه المشكله ده يبقا مفتاح الفرج .
شاهي بغيظ /ازي ي عني واضح .
ماكس وهو ينفخ سيجاره /احنا كنا عايزين تهدد سيف ونخليه واحد مننا علشان نخلص من مطاردته لينا وف نفس الوقت انتي عايزاه مش كده .
شاهي بانتباه /كده وضح اكتر مش فاهمه ..
ماكس بثبات /كده سيف هيفقد الذاكره ي عني مش هيبقا عارف حتي نفسه وهيبقا ناسي كل حاجه ناسي أنه ظابط وناسينا احنا كمان فاحنا ممكن نعمل عائلته وانتي فرصتك انك تكوني حبيبته لانه مش هيفتكر ايمي ويبقا ضربنا عصفورين ب حجر ارتاحنا من الظابط سيف ومحاوطته لينا وانتي هيكون ليكي لوحدك وفي نفس الوقت كسبنا واحد بذكائه ساعتها بعد م كان عدو لينا هيكون واحد مننا ايه رايك .
شاهي بإعجاب /برافوا عليك ماكس طب والزعيم هيكون ده رأيه برضه.
ماكس /الزعيم كده كده سيبلنا كل حاجه اطمني الخطه هتكون عنده علطول ..
سيف وهو يفيق بالم /اه راسي راسي هتموتني .
شاهي بحزر /حمد لله على سلامتك .
سيف بتوهان ونسيان /انتوا مين وانا ايه الي جابني هنا انا انا مش فاكر حاجه خالص اه دماغي هتنفجر ..
لينظرون الي بعضهم البعض بانتصار ..
شاهي وهي تحتضن سيف /حبيبي حمد لله على السلامه .
سيف باندهاش /حبيبيك .
شاهي بابتسامه /ايوه حبيبي وجوزي كمان معلش هتفتكر كل حاجه في وقتها .
ماكس بابتسامه /ايه ي ابو النسب بقا معقول حادثه زي ده تعمل فيك كده .
سيف بتعب والم حاد في الرأس /انا تعبان اوي ومش قادر افتكر اي حاجه من الي بتقوله.
شاهي بخبث/خلاص ي ماكس بلاش نتعبه إنشاء الله حبيبي مع الوقت هيفتكر كل حاجه .
في وزاره الداخليه …
في مكتب اللواء صلاح …
علي بحزن يكفي العالم /كل حاجه تخص سيف جهزتها ي افندم ..
صلاح بوجع والم /كنت يعتبره زي ابني ي ريتني ماوديته المهمه دي لا هو ولا شاهي راحوا قصاد ناس تستاهل الحرق .
علي بحزن /ربنا يرحمهم ي افندم هما شهداء عند الله ربنا يصبرنا ويصبر اهلهم يارب …
في قصر العزايزي ❤️❤️.
بدر بغضب شديد /كويسين أنه كلكم متجمعين هنه .
صقر بحده /فيه ايه ي بدر .
روح /مش وقته ي بدر .
صقر بحده /هو الي ايه مش وقته متتحدوا عاد .
بدر بغضب شديد /فيه أن لما قولت أن اخوك معرفش يربي بته مكنتش غلطان .
جاسر بغضب /اخرس قطع لسانك انت الي عايز تتربا من اول جديد .
بدر بغضب وتوعد /كنت قولت الكلام ده ل بتك الي لبستنا كلنا العمه وسافرت وهي حامل .
هبه بصدمه /انت بتقول ايه .
بدر بسخرية /بقول الحقيقه ي مرات عمي بتك المحترمه خبت علينا كلنا أنها حامل طلبت الطلاق وسافرت بكل بجاحه علشان تقهرني علي ابني وتحرمني منيه .
صقر بحده وغضب /وليه متقولش انك انت السبب في كل ده عمرك محنيه عليها انت في وسط كل الناس أنها ارض بور اتجوزت عليها بعد اسبوع من طلاقكم اوعاك تفكر تلومها واصل .
بدر بغضب شديد /اي أن كان الي عملته ده ميدهاش الحق أنها تخبي عليا خبر زي ده وتحرمني من ابني .
هبه بحده /انت ملكش أي حقوق عند بتي وانت مش مراتك الجديده حامل اشبع بيه وابعد عن بتي وملكش صالح بيها واصل .
بدر بغضب شديد /ده مش هيحصل واصل بتك دي هنشوف الويل مني كده هيبقى ليا الحق أن اردها لحد ماتولدت هيبقا ليا الحق وانا هوريها الي عمرها مشافته .
جاسر ب غضب /اوعاك تفتكر أن سكاتي ضعف مني أنا أقدر افصعك ب جزمتي واوريك الي عمرك مشوفته هي كلمه ومش هتانيها واصل ابعد عن بتي وخليك في مراتك الجديده وربنا يباركلك في الي فبطنها .
بدر بغضب شديد /مش قبل ماخد حقي منيها .
صقر بتفكير /هي البت دي حملت بسرعه كده كيف الحكايه دي مش داخله دماغي واصل لازما اتاكد من الموضوع ده بنفسي …..
في شقه عصام …
في غرفه عز …
نيره بابتسامه وهي تحتضن عز من الخلف /القمر بتاعي متشيك كده ورايح فين .
عز وهو يقبل يدها بحنان /روح عز لازما انزل الشركه في حجات كتير متعطله بس مش هتاخر ي نور عيني علشان عزمك علي العشاء علي اضواء الشموع .
نيره بعشق /انت فرحتي الكبيره والغاليه اوي ي عز .
عز وهو يقبل خديها بحنان /انتي الي كتيره عليا اوي ي نيره ربنا يقدرني واسعدك .
نيره بسعاده /ربنا يخليك ليا ي عز وميحرمنيش منك واصل .
عز بابتسامه /ولا منك ابدا ي حبيبتي ..
في فيلا رافت ..
بسنت بابتسامه /صباح الخير ي نعمه ..
نعمه بابتسامه /صباح النور ي ست هانم .
بسنت/عمي رافت صحي .
نعمه /ايوه ي هانم قاعد في مكتبه مستني القهوه .
بسنت بابتسامه /طيب تعالي معايا عاد ساعديني اعمله القهوه لحسن انا لايصه خالص .
نعمه بابتسامه /انتي زي العسل ي هانم اتفضلي .
في مكتب رافت ..
بسنت بابتسامه وهي تحمل القهوه /ممكن ادخل ي عمي .
رافت بابتسامه /اتفضلي ي بنتي .
بسنت بمرح /احلا قهوه هي طبعا مش مظبوطه شوي لان انا الي عملاها .
رافت بضحك /ههههه لا كده متاكد انك هتبقا زي السكر شاكلك محتاجه حاجه صح .
بسنت بدموع /ايوه محتاجه مساعدتك ي عمي .
رافت /ايه ي حبيبتي محتاجه فلوس اؤمري.
بسنت بدموع ونفي /لا ي عمي عايزه الي اغلا من كده بكتير الي ميتقدرش ب تمن نديم.
رافت بتنهيده /انا عارف أن نديم صعب بس صدقيني هو اطيب مما تتخيلي نديم والدته اتوفت بدري اوي فقد حنان الأم بدري علشان كده طباعه حاده شويه بس انتي سهل اوي انك تخليه يحبك وتقربيه منك .
بسنت بانتباه /ازي .
رافت بابتسامه /احتويه حساسيه بحبك اهتمي بيه صدقيني هيكون في ايدك طفل صغير .
نديم بجمود /انتي هنا وانا بدور عليكي .
بسنت بابتسامه /اه كنت قاعده شويه مع عمي .
رافت بابتسامه /هعمل تلفون وارجع .
نديم بتنهيده /جهزي نفسك علشان نشوف كلياتنا الي سيبناها دي .
بسنت بابتسامه ومرح/انا لسه فاضلي سنه الدور والباقي علي الي فاضله كام شهر ويخلص خالص .
نديم بابتسامه ساحره /اعتبر ده قر ولا ايه .
بسنت بسعاده وهي ترا ابتسامته /اعتبر اني بقر بحسد الي يعجبك بقا .
نديم بابتسامه /طب يلا علشان نفطر .
بسنت بابتسامه /يلا.
في قصر العزايزي ❤️❤️❤️
في غرفه بدر ..
كان يقف بغضب شديد وهو يضغط على يده بضيق .
سحر بخبث /واه ي سيد الناس مالك كده .
بدر بغضب /بقولك ايه عاد ي سحر انا مش ناقصك واصل .
سحر بحزن مصتنع /واه كده بتعامل ام ولدك أكده تشكر .
بدر /معلش ي سحر انا مش طايق حالي واصل .
سحر بمكر /ليه ي سيد الناس كل ده علشان البت الي اسمها ساره رآحت ولا جات الي في بطنها ولدك غصبن عنيها .
بدر بغضب وتوعد /لازما اسافرلها انا عارف انها راحت عند البت صاحبتها الي اسمها ماريا هندمك علي الي عملتيه ي ساره .
سحر بخبث وهي تحدث ذاتها /يلا في ستين داهيه خليني أخرج اشوف صابر حبيبي .
في الاسفل ..
هنيه /صقر بيه سياده اللواء صلاح جاي ي قابل حضرتك .
صقر بجديه /داخليه اوضه الضيوف ..
في غرفه الضيوف …
جاسر بابتسامه ترحيب /اهلا اهلا ي سياده اللواء منور والله ازيك ي علي ي ولدي .
علي بحزن /الحمد لله ي عمي .
ايمي بلهفه /انا اسفه جوي بس عرفت أن سياده اللواء هنا جيت اطمن علي سيف ..
صقر بابتسامه /اقعدي ي ايمي ..
صلاح بحزن والم /طبعا انا مش عارف اقول ايه ولا ابدا منين .
ايمي برعب /حضرتك قصدك ايه سيف فين .
شاكر ب خوف /ابني جراله حاجه .
صلاح بدمع والم /المقدم سيف استشهد في العمليه الاخيره .
ايمي بدموع وانهيار /انت بتقول ايه انت كداب كداب لا لا لا .
شاكر بدموع وقهره /لله الامر من قبل ومن بعض .
في غرفه زهره وريان …
حمدان بقلق/مالك ي زهره ي بتي فيكي ايه .
زهره بحزن والم /مفيش يابوي أنا زينه جوي .
حمدان بقلق/فيه ايه ي ريان ي ولدي .
ريان بزهق /مفيش حاجه واصل ي عمي خلاف بسيط وهيروح ل حاله .
حمدان بتنهيده /ربنا يسعدكم ي ولدي ويبعد عنكم الشر …
في شركه عز ..
سونيا بدلع /بيبي وحشتني اوي .
عز بغضب /انتي ايه الي جابك هنا .
سونيا بدلع /ايه ي روحي انا موحشتكش ولا ايه .
عز بغضب /اسمعي عاد ي روح امك انا غضبي وحش ابعدي عني ولو فكرتي تيجي هنا تاني هوديكي وراء الشمس فاهمه .
سونيا بغضب /ايه ده كل ده علشان الهانم الي انت متجوزها لا ي حبيبي مش سونيا الي تنساب كده ده انا اهد الدنيا علي دماغك ي عز ..
عز بغضب وحده وتحزير /اسمعي ي روح امك قسما بالله لو رجلك عتبت هنا تاني لاقطعها غوري .
سونيا بانتقام /ماشي ي عز قسما بالله لندمك واخليك تيجي تبوس رجلي ….
في شقه ادم …
في المطبخ ..
كانت تقف رنا وهي تعد الفطار ف ام احمد قد اضعت كل شي في مكان مخصص لكي تستطيع رنا الوصول إليه بسهوله ..
ادم بابتسامه /ايه ي روحي قومتي من جنبي امتا .
رنا /قومت اعمل فطار ي قلبي .
ادم بابتسامه /الفطار هتلاقيه جاي حالا ..
رنا باستغراب /قصدك ماما بس انا عارفه انها مش هتيجي بسرعه كده .
ام احمد من أمام الباب /واد ي ادم افتح الباب .
ادم بابتسامه /شوفتي .
رنا بابتسامه /ربنا يخليكي لينا ي ام احمد يارب .
ام احمد بسعاده /للللللوي الف مبروك ي عرايس .
ادم بمرح /جايبلنا ايه علي الصبح كده ي ام احمد .
رنا بابتسامه /ياخي شحات وبتتامر .
ام احمد بحنان /ي تامر ايه ي رنا ده ابني حبيبي .
ادم وهو يأكل /ربنا يخليكي لينا ي ام احمد .
رنا بمرح /ماشي اطلع انا منها ي عني .
ام احمد بابتسامه /ربنا يسعدكم ي حبايبي ويخليكم ليا ..
في امريكا ….
في قصر ماكس ..
شاهي بابتسامه /ها ي روحي عايز مني حاجه هنزل اشتري شويه حجات محتاجينها .
سيف /براحتك بس متتاخريش عليا .
شاهي بابتسامه /حاضر ي حبيبي .
سيف بحده وتوعد /ماشي ي بنت الكلب انتي والمجرمين دول قسما بالله نهايتكم علي ايدي بس لما اعرف مين الزعيم بتاعكم ده علشان اقبض عليكم كلكم بربطه المعلم لما اكلم نور عيني اطمن عليها لياتيه الرد سريعا .
ايمي بلهفه /روح ايمي وحشتني اوي ي سيف اوي عامله ايه مع السحليه دي .
سيف بضحك /هههههه متقلقيش ي نبض قلبي هقطع رقابتها انشاء الله قوليلي ايه الاخبار عندك .
ايمي بابتسامه ومرح /متقلقش ي كبير كل حاجه تمت زي مامرت مصر كلها صدقت انك بعد الشر موت أما كلنا فإن فهمتهم علي الخطه وعملناها كويس جوي كمان واللواء صلاح وعلاء والكل صدقوا الخطه وكلنا هنه بندعيلك ي مالك قلبى ترجعلنا بالسلامه …..
سيف بتنهيده /معلش لو الاداره عرفت هتتصرف بسرعه وانا مش عايز كده عايز اجاريهم ل حد ماوصل ل راس الكبيره بتاعتهم واقبض عليهم كلهم المهم خالي بالك من نفسك .
ايمي ب عشق /انت الي خلي بالك من نفسك ي روح ايمي بحبك ي سيف بحبك جوي. 
سيف ب عشق /انا الي بموت فيكي ي روح سيف .
في ايطاليا …
في منزل ماريا ..
ماريا وهي تاكل بشراهة /ي بت س ساره مانتي معاكي المفتاح لتفتح لتنصدم مما تراه بدر .
بدر بحده وتوعد /فين صاحبتك الي هشرب من دمها .
علي السلم .
ليث بضحك /هههههه بس انا اتبسط قوي بجد كان فيلم حلو اوي .
ساره بابتسامه /ههههه عندك حق الفيلم كله كان يضحك كان الواحد محتاجه فعلا بدل الغم الي عايشي فيه .
بدر بغضب شديد /اهو الغم جالك بنفسه ل حد هنه .
ساره برعب /بدر …
يتبع……
لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!