Uncategorized

رواية عاد نادما ولكن الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي

 رواية عاد نادما ولكن الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية عاد نادما ولكن الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي

رواية عاد نادما ولكن الفصل الاول 1 بقلم بسملة بدوي

ريماس….بدموع …..والنبي يبيه انا عايزه ارجع تاني والنبي روحني والله انا مش كده واذا على الفلوس الي دفعتها فيا لجوز امي فاوالله هشتغل جامد وادفعهملك  بس والله انا مش زي الي في دماغك
ادم ببرود…..مش كده ازاي يقطه انا جايبك من نايت كلاب 
آه بس والله انا مش كده 
بت انتي انا مش عايز وجع دماغ انتي مش عارفه انا مين ولا اي، و متخلقتش لسا الي تقف في وشي وتقولي لا  فااااااهمه 
ف.فاهمه  بس عايزه امشي قالتها بنكسار وبتعيط 
بت انتي احنا الي هنعيده هنزيده بقولك اي انا دافع فيكي 2مليون جنيه بس تصدقي مش خساره فيكي تستاهليهم بجمالك ده بس هتنكدي هزعلك وزعلي وحش اوي  وبعدين انا هبسطك اوي معايا اتفاق ب5مليون جنيه لو وافقتي هديكي الشيك بال5مليون جنيه غير الفيلا والعربيه  وهأمنلك مستقبلك هااا قولتي اي 
انا مش عايزه حاجه انا عايزه اروح بس 
برده بتقولي اروح بصي بقا عشان انتي لسا مشوفتيش الوش التاني ليا خروج من هنا مستحيل الا على موتك فهمتييييي
طب طب اي الاتفاق 
ايوه كده تعجبيني الاتفاق بقى هو الوريث 
ووريث  طب وانا مالي 
ادم بوقاحه ……. مالك ازاي اومال انا جايبك لي 
يعني اي 
يعني الولد هاجيبه منك 
انا انا ممش مموافقه وبعدين كده حرام 
انا هتجوزك 
لا والنبي مش عايزه اتجوز 
مش بمزاجك انتي الوقتي ملكي اشتريتك خلاص منه وبعدين فكري في اخوكي متبقيش انانيه ولا عاجبك بهدلته دي لسا شاب صغير يعني وولاد الحرام كتروا اليومين دول في اي وقت هتلاقيه طلعوا عليه شويه رجاله ضربوه علقه موت ولا عربيه تخبطه ويبقي قضاء وقدر يعيني لسا شاب صغير 
بصت له بدموع وانكسار……انا انا موافقه 
ابتسم بغرور ……شاطره يبطتي 
شويه ودخل المؤذون 
المؤذون …..اين وكيل العروس 
دخل جوز امها …….أنا 
المؤذون……. اين موكل العريس 
واحد منهم …….انا 
المأذون…….. تمام امضي هنا يبنتي 
ريتال بخوف ….. ححاضر ومضت 
المؤذون …….اين العريس 
ادم ببرود  …….انا
امضي يبني  ،مضا
“بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير”
جوز امها سعيد بحب مزيف …….. مبروك يحبيتي ولسا هيقرب منها 
ادم ببرود …..براااا 
خرجوا 
اطلعي على فوق اطلع تكوني جاهزه ماشي ي عروسه 
بتبصله بخوف 
انطقييييييي
مماشي
اسمها حاضر امشييييي
طلعت وقعدت على السرير بتفتكر  الي حصل 
فلاش باك
دخلت سماح 
يالا يبنات اجهزوا 
ريماس بخوف …… انا لا صح 
لا وانتي كمان جوز امك الي قايل ومأكد كمان 
ثواني ولقيتهم خرجوا كلهم كانوا فرحانين وبيجهزوا ماعدا هي بقيت تعيط بس  لحد ما خرجت لقيت شاب طويل اوي وجسد ضخم مليان عضلات بتحاوطه هاله من الهيبه   بعيون سوداء جميله بس مخيفه وبارده وبشره قمحيه جميله وشعر حالك السواد حريري لابس بدله سوداء وقاعد خاطط رجل على رجل وبيشرب كاسه ببرود  كانت واقفه وراهم وبما أنها قصيره دا ساعدها أنها تشوفه بس هو مايشوفهاش لحد ما وقف وقال بغضب…… اي ده ياسعيد 
اي يباشا معجبكش حاجه طب شوفت ريماس ازاي معجبتكش
دموعي نزلت برعب انا وافقه ورا اصلا عشان مايشوفنيش 
سعيد شدها من أيدها جامد 
ادم ابتسم بخبث وقال …… انا عايز دي وبعدين قال بجراءه……. دي زي ما هيا ولا حد فتح الكرتونه 
سعيد بسرعه ……لا يباشا اول مره دي انا نزلتها مخصوص عشانك 
ادم ببرود……. حلو وده الشيك ابو 2مليون يالا يقطه قدامي 
_عمو سعيد ما تسيبنيش ارجوك مش عايزه اروح معاه يعموووو 
اتجاهلها ومشا 
اند فلاش باك
طلع لقيها زي ما هي اتعصب جامد وقال ……مش قولت اطلع تكوني جاهزه  اخلصيييي اجهزي
بصتله بخوف وقالت …. ححاضر 
دخلت وقعدت تعيط كتير وبعدين قامت اخدت شاور ولبست بجامه ستان سودا وسابت شعرها البني الحريري وخرجت وهي مستسلمه جدا ضعيفه مش قادره تقاوم حتي 
اول ما خرجت بصلها بانبهار وصدمه وزهول عشان كانت لابسه طرحه الاول ولبس واسع مش محدد شكلها
يتبع…
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!