روايات

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي البارت الثاني عشر

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الجزء الثاني عشر

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الحلقة الثانية عشر

رايح فين
روز انا
انت ايييييي انت ايييييي رايح شقه الزمالك ليه هااا رايح ليها طب وانا انا اي
روز مش بايدي
مش بايدك لييييييه هااااااا
عشان انااا وعدتك مقربش منك غير بموافقتك
سكتت بكسوف وقالت بدموع …..بس بس ده مش سبب
قرب منها وحضنها جامد وقال بحنان ……هش هش يروحي حقك عليا وبعد فتره بعد اما حس بهدوءها
روز بدموع وبراءه……. انا بحبك اوي  والله
صهيب بحب وفرحه …….. وانا بعشقك يروزي وحضنها جامد بفرحه وقال بصوت عاشق ولهان ………بتثقي فيا
هزت راسها بنعم
فجأه لقيت نفسها مرفوعه على أكتافه وقالت بخجل ……صهيب
روح صهيب حياه صهيب وعمر صهيب كله يالا استعنا عالشقا بالله
انت انت هتعمل اي
مش انتي بتحبيني وبتثقي فيا
هزت راسها بنعم وشها احمر
قرب منها وغاصوا في بحور عشقهم
في الجهه الأخري
ريماس بصدمه ……… سما
سما بشر …..ايوه سما
ادم بهدوء …….انتي مين
انا سما جاره ريماس وجايه أنبه واقول لحضرتك حاجه عشان اريح ضميري
ادم باستغراب ……..تريحي ضميرك ازاي مش فاهم
سما بخبث ………  ايوه حضرتك طبعا هي مفهماك أنها متجوزاك غصب وجوز امها غاصبهاعلى كده وأنها متعرفش أن صهيب اخوها بس كل ده تمثيل حتي اسألها
ادم بصدمه وبيوجه كلامها لريماس …….كلامها صح
ريماس بدموع……ادم انا
كلامها صاااااااح
ريماس بحزن هزت راسها بدموع وووو
في الجهه الأخري
صهيب صحا قبلها وقعد يتأملها بحب ويلعب في شعرها وفرحان أنه معاها وانها خلاص بقيت ملكه
روز صحت على لمساته الحنونه وبصتله بكسوف وحب .
صباح الخير
صهيب بعشق  ……صباح الحب والورد على عيونك يروزي
بصت له بحب وقعد تتمسح فيه زي القطه قربها منه بحب
بعد شويه قامت تاخد دش خرجت ملقتش صهيب عرفت أنه تحت نزلت بدور عليه لقيته واقف في المطبخ بيعمل الاكل بحب
صهيب بمرح…….اي رايك في الاكل أنفع شيف
روز بحب….شكله حلو اوي والريحه جنان هروح  اجهز السفره وأحط الاكل
بعد شويه
قعدوا
صهيب بمشاكسه……هااا على رجلي يالا
ضحكت وراحت قعدت على رجله
بس قاطع كلامهم
الخدامه وهي داخله روز لسا هتقوم بس صهيب ماسكها وقال ببرود…….اي مش قولت مش عايز مكالمات
بس يبيه دي مش مكامله في واحده بره بتقول عايزه حضرتك
لسا هيرفض يقابلها بس دخلت واخده شقرا وطويله وقالت ……..اي مش عايز تقابلني
صهيب بشر …..انتي ايه الي جابك ي ******
قاطعته وهي بتقول …..صهيب انا حامل
روز بصدمه ……اييييه
في مكان تاني خالص اول مره نروحه
 راحه فين يامدام
قالت بخوف ……داخله جوه وبعدين انا انا انسه
ضحك بسخرية وقال …..انسه وفي المكان ده هه
ااي الي بيضحك لو لو سمحت دخلني
ادخلي يختي هو انتي داخله الجنه ده كباريه
دخلت وانا بدعي أن الكلام الي جالي يكون غلط يارب يكون غلط وشهاب يكون برئ يارب وقفت بصدمه ودموعها بتنزل بغزاره من المنظر كان واقف يرقص مع بنت وفي منظر مش كويس خطيبها حبيبها بيخونها وقفت بصدمه وفجأه حست بأيد على خصرها بتبص لقيت واحد باين أنه خليجي
_ شو رأيك ي حلوه تيجي معي وأعطيكي الي بدك ياه
واقفه برده بيتعيط رجليها مش قادره تتحرك مصدومه فاقت زقت الراجل وجريت وقفت قدامه ،اول ما شافها وقف بصدمه وقال بتوتر…….. ملك ا
ملك بدموع ……..لي
ملك انا
ملك بصراخ…….انت اي هاااا انت انسان خا’ين وز’باله وقلعت الدبله وقالت ………دبلتك اهي مش عايزه اشوف وشك تاني  ومشيت بسرعه بس قاطعها الراجل الخليجي تاني وهو بيقول …….. تاعي معي وانا ببسطك وأعطيكي الي بدك ياااه
_ابعد عن وشي انت كمان
الراجل السعودي بيحاول يقعدها معاه غصب
فجأه ظهر واحد وسيم اوي وقال بصوت عااالي ……اي مش قالتلك مش عاااايزه يبقي مش عاااايزه تروح معاك هو عافيه
الراجل السعودي …… شو دخلت انت بعد عن طريقي احسنلك
الشاب وهو بيحك أنفه بشر وفجأه ض’ربه بالبو’كس في وشه
الراجل السعودي اتعصب ونده على البودي جارد بتوعه
الشاب فضل يضرب فيه وهي واقفه وراه بخوف لحد ما الخناقه خلصت والشاب مسكها من أيدها بسرعه وخرج بره بيها وفتح عربيته وقال بغضب …….اركبي
اي مستحيل سيبني انا والله مش كده زي ما انت فاهم
قولت اركبيييييي
ركبت بخوف
 ساكنه فين
فففي ********* وفجأه قالت بصدمه وصرااااخ……اقف اقااااف بسرعه
في اي انتي مجنونه
نزلت من العربيه بصدمه وزهول من الي شايفاه قدامي وانا جوه ماشوفتش وش البنت كويس بس الوقتي شوفتها طلعت بنت خالتي وصحبتي مي وقعت على الأرض بصدمه وقالت بصرااااخ ……. ماااااااااي
مي بخبث……….. ملك انتي فاهمه الموضوع غلط
ملك بانهيار …… بتعملي اي معااااه مش مصدقه بجد لي تعملوا في كده اذيتكوا في ايييييييه
مي بخبث……..معلش بقا يملك بس هو مابيحبكيش بيحبني انا وفرحنا اصلا الشهر الجاي هو بس كان بيتسلا معاكي
بصيت لشهاب بدموع ……. صح الكلام ده
قال بكل برود……. ايوه انا كنت بتسلا بس بيكي إنما أنا مابحبش غير مي
مي بشماته ……معلش بقا يروحي انا عارفه أن الحقيقه بتوجع بس مسالتيش نفسك جالي ليه أو حبني انا لي وسابك عشان انا اجمل منك بكتير و قاطعتها بصراخ. ……..اسكتيييي اسكتيييي
مي بغل ……عمرك ما هتتجوزي أو حد هيبصلك
بصت له بحزن والدموع في عيوني لقيت صوت جنبي بيقول …….لي اومال انا اي بقا
مي بغضب …..انت مين
معاكي زيدان الرفاعي مقدم في الداخليه وقريب اوي خطيب ملك ووووو
ادم بشر …….الي بتقوله صح
_ادم انا
صح ولااااااا
هزت راسها بنعم ومنهاره في العياط
سما بخبث…….. انا مضطره امشي حالا انا الحمدلله ريحت ضميري ومشيت هي فرحانه أن الخطه بتاعتهم نجحت
ادم بحزن ……لي عملتي كده
ريماس بدموع ……ادم اسمعني ارجوك متظلمنيش
ادم بصراخ ……..اسمع اي وزفت اي انتي انسانه كذابه ومخادعه
ريماس بدموع …….. والنبي متظلمنيش انا كل ده مكنش بارادتي
ادم بغضب ……..أنتي اي يشيخه ما بتشبعيش كذب انتيبيي اي بس خلاص انا هعرف اخد حقي منك ازاي واعرفك ازاي تخدعي أو بس تجيلك الجرأه تكذبي عليا
ادم والنبي اسمعني وبعدين قالت بخوف ……ادم لاااا والنبي اسمعني انت انت هتعمل اي وفجاه
_____________________________
عند ملك
ملك بصتلهم بحسره وهي هتموت من القهر قاطعها صوته الرجولي القوي …….اومال انا اي
مي بغضب ……وانت مين انت كمان
معاكي المقدم زيدان الرفاعي في الداخليه وقريب جدا هبقي خطيب ملك
ملك بصتله بصدمه من كلامه
مي بغضب ……. يعني اي لااا انت اكيد كداب
شهاب بغضب ……..وبتقولي عليا خا’ين وانتي الي شكلك مدوراها و قاطعه لكمه من زيدان
زيدان بشر …….. احترم نفسك احسنلك ولا هزعلك على نفسك
مي بغل ………. فرحانه انتي بالي بيحصل صح
ملك بصرااخ ……اسكتي اسكتييي بقا حراااام عليكوا عملتلكو اي انا عشان تعملوا فيا كده هااا عماتلكم اي عشان تجر’حوني بالشكل ده
مي بخبث……….. معلش. بقا القلب وما يريد
ملك بصرااخ ……. انتي جايبه البرود ده منيبن وبعدين لي ماقولتليش من الاول انك بتحبيه لي بينتيلي انك بتحبيني خلتيني اقولك كل أسراري وكل حاجه واعتبرتك مش بس صحبتي وبنت خالتي لا اعتبرك اكتر من اخت ليا
مي بغل ……اي ده الدكتور ملك معتبراني اختها لا لا ده شرف كبير عليا
ملك بشراسه ……… من النهارده انتي ولا صحبتي ولا حاجه زيك زي الغريب وماتخافيش كمان تدين تدان هيحصل فيكي الي عملتيه فيا خلصت كلامها وطلعت تجري ،زيدان بصلهم باستحقار ومشا وراها
ملك ملك استني
ملك متجاهلاه ومستمره في العياط والجري
زيدان بغضب ……ملك استني حاسبه العربيه ي مجنونه وشدها بسرعه لحضنه
ملك بتوتر …..انت انت ازاي تعمل كده
زيدان ببرود …..ده بدل ما تشكريني اني انقذت حياتك
ملكش دعوه بيا سيبني في حاااالي
زيدان ببرود …….خلصتي اركبي عشان اوصلك
ملك باعتراض …….لا مش راكبه
زيدان ببرود……بلاش الشغل ده انا فاهمه كويس وحافظه الي هو معلش انا مبركبش مع شباب و النظام ده فا متعمليش فيها محترمه واول مره تركبي مع شاب و
ملك بغضب …. انا محترمه غصب عنك ي’قليل الذوق والأدب وضربته بالالم جامد
_نهار أبوكي اسود ايه الي عملتيه ده
خافت من شكله ولحسن الحظ كان في تاكسي شاورتله وركبت بسرعه
زيدان بشر ……..آه لو شوفتك تاني ورحمه امي ما هرحمك
___________________________________
روز بصدمه ……..اييييه
صهيب بغضب جحيمي وعروقه برزت……….. براااا ي ****** بلا حامل
(فاكرين البنت الي في أول بارت في النايت كلاب هي دي )
صهيب بهدوء مخيف……..مين الي باااعتك يبت انتي
البنت بتوتر……مممفيش حد باعتني ووبعدين انا هرفع عليك قضيه
صهيب بصوت زي فحيح الافعي
……… انتي عااارفه انا مين يا ****انتي انا صهيب المغربي يعني امحيكي بس هعطيكي فرصه تقولي مين الي باعتك بدل وعزه وجلاله الله لكون موريكي وشي التاني
البنت “لقاء “بتوتر ……. انا مبكذبش ا
قاطعها صوته الجمهوري……عزززز بعدين ثواني دخل راجل ضخم وباين عليه الإجرام والشر
امرك يباشا
صهيب بخبث…….خدها وظبطها وانت عارف الباقي
عز بشر ……حاضر يباشا انت تأمر
البنت بزعر ……انتوا عااايزين مني اي
صهيب ببرود …..اي ده هيفسحك برااا خودهاااا ي عززز
عز بشر وبيمسكها جامد من أيدها
لقاء بخوف ……خلاص خلاص هقول الحقيقه
صهيب ابتسم بشر وقال ببرود ……سامعك اتكلمي
اا الي باعتني عماد باشا
صهيب بغضب جحيمي …….. بتقولي مين يعني مش محمود الي باعتك
لا والله يباشا عماد بيه الي باعتني
قاطعهم دخول رجاله كتير مسلحين ،روز جريت على صهيب بخوف من شكلهم
ثواني ودخل شاب طويل بعيون خضراء وشعر بني فاتح وقال بحب مزيف…….. وحشتني ياراجل ماشوفناش بعض من زمان قولت آجي اشوفك واطمن على المدام
اي يروزي مش فكراني
صهيب بغضب جحيمي…….احترم نفسك انا ماسك نفسي عندك بالعافيه
عماد وهو بيوجه كلامه ل روز
اي مش هتقوليلي حمدالله على السلامه ي ياسر
روز بصدمه ……ياسر
صهيب بغيره وغضب …….. انتي تعرفيه
روز بخوف ……اا
ياسر بخبث…….. روز قوليلي انا ابقالك اي ولا اقولك انا وروز بنحب بعض بس حصل ظروف واضطريت اسافر واهو انا رجعت  عشانها
روز بغضب …….. لا خلاص الي بينا انتهي قبل ما يبدأ يا ياسر انا خلاص معتش بحبك انا بحبك جوزي وعمري ما هسيبه ولا هبطل احبه
ياسر بغضب………يعني اي
صهيب ببرود عكس الي جواه…….يعني لم العيال الي معاك دول وبرا
عماد بشر …….مش بساهل كده وفجأه
*************
_صهييب لااااااااااااااااا
يتبع…..
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي)

اترك رد

error: Content is protected !!