Uncategorized

رواية دم ملوك 2 الفصل الأول 1 بقلم يمنى محمد

 رواية دم ملوك 2 الفصل الأول 1 بقلم يمنى محمد
رواية دم ملوك 2 الفصل الأول 1 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك 2 الفصل الأول 1 بقلم يمنى محمد

ملوك كانت عامله زي الطير المدبوح
مش عارفه مالها ولا عارفه هي فين كل الافيه انها عريانه على سرير شخص غريبه في رايحه ماسكه في جسمها معنى كده ان حد نام معاها
ملوك. بصربخ وعي اط وهي تلف الملايه على جسمها وتخبط على الباب الاوضه
افتحوا.. افتحوا خارجوني من هنا انا عايزه اخرج انا فين
بعد شويه من الصريخ فتحت الباب
بنت شكلها مش مظبوط ولا لبسه اسمها سونيا
سونيا… انتي عايزه يابت انتي ماتتهدي
ملوك بدموع…. أنا فين وانتي مين انا ايه الا جابني هنا
سونيا بضحكه عاهره ????????????????
انتي ياحبيبتي متعرفنيش انتي فين ياحلاوه
امال جيتي هنا ازي ياعنبه
ملوك…. والله َمااعرف ولا فاكره حاجه انا عايزه امشي ونبي ياست خرجني من هنا
سونيا.. تمشي تمشي فين ياعينيه هو دخول الحمام زي خروجه بقولك ياروح امك اظبطي كده بدل مااظبطك
انتي هنا يابت علشان مزاج سراج بيه
تدخلي يابت كده تلبسي القميص الاجوه في الحمام
من غير اندر يابت
وعندك شريط تربطي بيه عينيكي وتستني في السرير
 زي.الكل…ه.  لما الباشا يجي ويعمل الا يجي على باله فيكي
ملوك وهي تطاطي على ايدها  تبوسها 
ابوسضق١ ايدك لا ونبي مشيني من هنا ونبي ياست رجعني لأهلي ونبي عايزه امشي ياست
سونيا…… بقولك ايه يابت  انتي انا مش فاضيه لك انا ورايه هم والباشا على وصول ياويلك من الاهبحصلك لو منفذتيش الا انا قولتلك عليه انتي حره بقاا
وحذفتها جوه الاوضه وقفلت الباب
ملوك.. لا عايزه امشي من هنا وتصرخ وتلطم عايزه امشي  يامه يامه   الحقني يايونس الحقني حرام عليك  ذنبي ايه انا حبيتك يايونس عملت فيه ايه منك لله ارحمني يارب
مسكت طغايه جمبها وحدفتها في المرايا
ولمت جسمها على بعضه ولفت رجلها وقاعده تعيط على حالها
????????????????????
#دم ملوك
#يمني محمد
في سرايا يونس
في اوضه العروسه الجديده ورد
يونس.. بصوت عالي مالك هما مفهمكيش اني دي ليله دخله يعني مراتي يعني دا حقي الشرعي
ورد وهي تبعد عن يونس.. لا مقلوش حاجه ولا اعرفك ولا اعرف حاجه وابعدي عني متلمسنيش
مش عايزه اجوز مش عايزه حاجه سبوني انا محكوم عليا بالموت لو انت لمستني
يونس… يعني ايه
ورد… انت متعرفش اني لما اجوز وبطني تشيل هموت علشان التار
يونس قطع كلامها واتكلم بصوت عالي
انتي اكيد متعرفنيش ومتعرفيش انتي بقيتي مرات مين انا يونس الشرقاوي مين يقدر يلمس مراتي
ورد.. يبقى متعرفش هو مين يايونس.. ارحمني ياابن الناس سبني اعيش هنا خدامه بس ونبي بلاش تلمسني يايونس
يونس… خلصت كلامك طالما مش عارف اخد حقي الشرعي بالذوق اخده بالعافيه وشدها من شعرها
وهي بدأت تصرخ وتصرخ وهو بدا يقبل شفايفها بالعافيه وضمامها ليه
راح رماها على الأرض وبصلها وقالها… اسمعي يابت انا مبحبش أعيش  دور  المغتصب ومش هلمسك غصب عنك تجيني بالرضا بدل ماتجيب انا رقبتك
وخرج بره الاوضه وسابها
نزل عنده جده
علوان… ايه ياولدي مش عريس انت ايه منزلك
يونس… هو كل يوم هبقي عريس مش يرضيه
الاوله بت عمي علشان ارجع الورث
والتانيه… علشان احمي الفلوس والشغل
مفيش عروسه بالرضا واصل
علوان…. يعني انت بت عمك بالنسبه ليك كانت توجع الورث بس
يونس… سكت شويه وقال والله ماانا عارف وهجنن كيف هربت من السرايا ياجدي
علوان….. ماخلاص ياولدي طالما هي مش فارقالك  بتسأل ليه  رايح راسك واطلع لعرستك
يونس…. سليم فين
علوان.. والله ماانا عارف اخوك دا بيروح فين اليومين دول
يونس… جدي سليم اخويه ولا
علوان.. هو انت هتسمع كلام المرا الا اسمها بدريه دي 
سليم اخوك من لحمك ودمك
يونس.. مفيش اخبار عن ملوك
علوان…. لا… اطلع لعرستك وانسى ملوك خالص دلوك ملوك خلاص مش هترجع تاني ماصدقت هربت منك
يونس. .. أنا كنت قاسي عليها اووي
علوان… اطلع لعرستك سابوني
طلع بونس بره القصر في الجنينه
علوان بيفكر ويقول لا موضوع ملوك دا لازم ينتهي دلوك علشان تشوف مصالحنا
اناعارف هتصرف ازي 
………..
ملوك نامت في الأرض من كتر الخوف واالعياط
فاقت مفزوعه على مياه نازله فوقها وشخص قاعد على كرسي جلد عاري الصدر  وماسك في ايده سجاره
.. انتي بقاا الجاريه الجديده
ملوك…. أنا مش جاريه عند حد انا عايز امشي من هنا
….. دا انتي لسانك طويل اووي
ملوك.. وسمي الا في لساني اعفس من لساني يابيه
… أنا بحب النوعيه ذي قوي يستمتع وانا بكسرها تحتي جدا.. زي ماهعمل فيكي دلوقتي
قومي البسي البس الاهناك  دا
ملوك.. مش هلبس حاجه
……… لا انتي كده جنيتي على حالك
وشد ااملايه من عليها
أصبحت عاريه وكان ماسك كرباج في ايده و………..
على فكره دا سراج الا عايز يقتل ورد مرات يونس التانيه
ميعرفش ان دي ملوك مراته الأولى لسه
يتبع ……
لقراءة الفصل الثانى : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد