Uncategorized

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل العشرون 20 بقلم رنا أحمد عماد

 رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل العشرون 20 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل العشرون 20 بقلم رنا أحمد عماد

رواية روح الصقر 2 (أحفاد العزايزي) الفصل العشرون 20 بقلم رنا أحمد عماد

في قصر العزايزي ❤️ .
في غرفه بدر .
بدر بوجع وكسره /شوفتي شوفتي الي حصلي ي أما .
روح بدموع /بعد الشر عليك ي ضنايا من اي حاجه وحشه انسا ي بدر دي كانت كلبه ولا تسوا ده انت بدر العزايزي الي ميكسرس واصل .
بدر بالم ووجع /واديتي انكسرت ي أما وكل ده ذنب ساره والي عملته فيها.
روح بحنان /الف بعد الشر عليك ي بدر الي حصل حصل ي ضنايا الي حصل ده في مصلحتكم ي ولدي هي خلاص لقت الي يحبها وانت كمان انشاء الله هتلاقيه الي تحبها بجد ي بدر ساعتها ي ولدي هتعرف معانا السعاده صوح اسالني انا .
بدر بابتسامه حزينه /ايوه طبعا ومين هيعرف الحب غيرك ي روح الصقر .
روح وهي تحضتنه بحنان /وانت واختك كنتوا ثمره الحب ده ي ضنايا علشان كده جزنكم بيقتلني علشان خاطري ي بدر فوق ي ضنايا واقف على رجليك متحرقش قلبي عليك ي ضنايا .
بدر بجديه /عندك حق ي أما لازما اشوف حالي وارجع احسن من الاول .
في القسم ..
نيره بدموع والم /ها ي عز عملت ايه .
عز بدمع يتلألأ في عيناه ووجه /انتي طالق .
نيره بصدمه والم  ودموع /ايه.
سونيا بسخرية وانتصار /خلاص ي حضره الظابط بصراحه عز بيه اتكلم معايا وانا خلاص هتننازل عن المحضر ..
الظابط /براحتك ي سونيا هانم اقفل ي ابني المحضر .
سونيا باستفزاز /متخلقش لسه الي يتحداني ي حلوه ههههه سلام ي زيزو .
في الخارج .
عز بغضب وغيظ /ارتاحتي دلوقتي بسبب غبائك شوفتي وصلتينا لايه .
نيره بجمود /ليه عملت كده ي عز ده كان شرطها مش كده .
عز بغيظ وحده /ايوه وكان لازم اعمل كده مكنش قدامي حل تاني .
نيره بوجع ومراره وصراخ /ياريتك مخرجتني ياريتك سبتني محبوسه اهون عليا من كسرتي قدامها من نظره الشماته الي في عينيها انت كسرتني ي عز كسرتني .
عز بغضب وحده /انا الي كسرتك ولا أنتي بغبائك وتسرعك مين الي راح عند سونيا مين الي خلاها تعمل فينا كده شكك فيا استغلت عدم ثقتك في جوزك وعملت عملتها الحقيره دي .
نيره بحده وغضب /كان لازم اشك كان لازم ميكونش عندي ثقه فيك ي عز لأن مضايك كله مقرف وقذر .
عز بصدمه ووجع/عندك حق كويس اوي علي الي حصل ده لانه بينلي حقيقتك انك اكبر كدابه بحبك ي عز مستعده اعمل اي حاجه علشانك ي عز كدابه طلع كل ده كدب .
نيره بدموع ووجع /روحني عند ابوي ي عز .
عز بضيق والم /يلا .
من داخل شقه فاطمه .
فاطمه بخجل من فريده /اهلا ي مدام فريده اتفضلي .
فريده بابتسامه /انا جايه اجمع الحبايب علي بعض .
فاطمه بدموع وندم /مش هينفع ي مدام فريده خلاص كل حاجه بينا انتهت وكفايه اوي الذنب الي كتافنا من ناحيتك .
فريده بابتسامه /فاطمه انا مسمحاكم علي الي حصل لانه مش بيديكم انتوا الاتنين شباب طبيعي انكم تحبوا بعض انا الي كان وجودي غلط من البدايه انا جاي اطلبك ل رامي رامي ابني مش طليقي .
رامي ب عشق /مدام فريده مسمحانا وهي بنفسها جايه علشان تجمعنا مع بعض وافقي بقا انا بحبك ي فاطمه بحبك .
فريده بحنان /وهي كمان بتحبك اوي ي رامي ولا ايه ي فاطمه .
فاطمه بابتسامه وسعاده /وانا كمان اوي .
فريده وهي تحتضنهم بسعاده مبروك ي ولاد الف مبروك هتعيشوا معايا في الفيلا وهيكون ليكم في كل حاجه انتوا عارفين اني ماليش حد وانتوا بقيتوا كل الناس.
رامي بسعاده غامره/يلا بسرعه نكتب الكتاب ي احلا عروسه وبعدين ننزل الصعيد اعملك فرح كبير وسط ابوي وامي .
فريده بسعاده /الف مبروك ي ولاد الف مبروك .
في امريكا ….
في مكان تسليم الشحنه .
سيف بخبث /دي فعلا شحنه جامده اوي .
الزعيم بجديه /طبعا ي سيف قولتلك دي شحنه ب ملايين .
ماكس /المفروض نفرزها علشان نقدر نوزعها .
اللواء صلاح والقوات /مش هتلحق ي ماكس اخيرا وقعتوا تحت أيدينا .
الزعيم بغضب وهو يوجه مسدسه ل سيف /عملتها ي سيف .
لتسرع شاهي لتفاديه وتأخذ الرصاصه بدل منه .
سيف بفزع /شاهي شاهي .
شاهي بتعب /سمحني ي سيف سمحني انا عمري محبيه حد قدك كان نفسي انت كمان تحس بيا بحبك ي سيف بحبك .
لتسقط جثه هامدة بين يديه ليغلق عيناها ويقرا لها الفاتحه فلا يجوز عليها سواء الرحمه ….
في فيلا نديم …
نديم بصراخ /بسنت بسنت .
رافت بحده /بسنت مش هنا عايزها تفضل هنه بعد الكلام السم الي قولته .
نديم بندم /انا اسف ي بابا مش عارف عملت كده ازي .
رافت بجديه /لو بتحبها صحيح تروحلها بيت ابوها تستسمحها وترجعها هنا زي الملكه فاهم .
نديم ب عشق /انا بعشقها ي بابا واتاكدت أن هي كمان بتحبني لازم ارجعها ل حضني لازم لاني مبقتش اقدر اعيش من غيرها ابدا .
في قصر العزايزي ❤️ .
في غرفه نيره وبسنت .
رحمه بغيظ وغضب /اه بنت الجزمه بقا تعملي كده وتقويلي ل جوزك كده ده انتي عايزه تتربي من اول وجديد  .
نيره بدموع /وانا غلط فيه ايه عاد مش كل الي حصل بسببه بسبب الزفته بتاعته دي يطلقني ويكسرني قدامها كده مين الي غلطان ي أما .
بسنت بوجع والم /انتي الي غلطانه ي نيره طالما بتحبي عز كانت لازم ثقتك فيه تكون قويه محدش يقدر يهزها ابدا سونيا دي لعبت علي كده استغلت نقطه ضعفك وعدم ثقتك فيه احلي حاجه انك تلاقي راجل بيحبك بجد .
رحمه بغيظ /ي سلام متقويلي لنفسك الكلام ده ي اختي .
بسنت بوجع والم /انا حكايتي مختلفه شويه ي أما نيره زي نديم وجوهوا اتهام ليا ول عز من غير مايفكروا مين السبب .
هنيه /شاكر بيه عايزك تحت ي ست بسنت .
بسنت باستغراب /ليه ي هنيه .
هنيه /نديم بيه تحت وعايزك .
بسنت بدهشه /نديم .
في الاسفل ..
نديم بندم /هو ده الي حصل ي عمي شيطان خلاني اقولها كده بس انا بحبها ي عمي والله العظيم بحبهاا.
بسنت بدموع والم /مبقتش اصدقك ي نديم ارجوك امشي وورقه طلاقي توصلني .
شاكر بصرامة/بت اقعدي مع جوزك وشوفيه هيقول ايه بلا دلع ماسخ .
بسنت بدموع /ي ابوي حضرتك مش فاهم حاجه واصل .
شاكر بجديه /لا فاهم نديم حكالي علي كل حاجه.
بسنت بصدمه /حكالك .
شاكر بجديه /ايوه اسمعيه وساعتها الي عيزاه هيحصل بس انتي الي هتبقي مسؤوله عن قرارك ده عن اذنكم ..
نديم ب عشق /بحبك بحبك اوي .
بسنت بدموع والم /مش قادره اصدقك ي نديم .
نديم بابتسامه ساحره وهو يقبل يدها /لا صدقي علشان خاطري سمحيني انا كنت عامل زي الاعمي مش شايف قدامي ارجوكي ي بسنت .
بسنت بوجع والم وصراخ /لا ي نديم مش مصدقاك انت سبت جويا شرخ كبير اوي مش هيداوا بسهوله ابدا طلقني ي نديم طلقني ..
نديم باصرار/مش هيحصل ي بسنت انا بحبك ومش هطلق .
في شقه عصام .
عصام بحده وغضب /انت مجنون ايه الي عملته ده .
عز بحده /انا مغلطش في أي حاجه كان لازم اعمل كده علشان اخلصها من المصيبه الي حطيتنا فيها بغبائها وفي الاخر هي الي زعلانه ورايحه عند بيت ابوها خليها بقا هناك .
عصام بغضب /اسمع يلا انت تروح تعتزرلها وترجعها معزازه مكرمه فاهم .
صباح بغيظ /اسمع كلام ابوك ي عز البت معزوره انت الراجل لازم انت الي تستحمل.
عز /حاضر ي أما حاضر ..
في قصر العزايزي ❤️❤️.
في غرفه زهره وريان .
ريان بصراخ /زهره زهره .
زهره باستغراب وقلق /فيه ايه عاد ي ريان مالك.
ريان وهو يحاوطها بزراعيه /فيه اني كنت غبي وحمار ومبفهمش حاجه واصل لما سبت الجوهره الي في يدي وبصيت للتفاهه دي .
زهره باستغراب /قصدك ايه .
ريان بابتسامه عشق /قصدي انك مش هتعملي العمليه واصل انا عايزك كده زي القمر كيف مانتي .
زهره وهي تندفع يده بالم /ي سلام وده علشان خاطر ايه انشاء الله ومن ميتا .
ريان بابتسامه /من دلوقتي انا اسف ي زهره سمحني انا عارف اني جرحتك بس والله العظيم انا بحبك جوي ومقدرش ابعد عنك واصل .
زهره بدموع وثقه/مش بالبساطة دي ي ريان انا مصممه علي الطلاق لاني عمري مهنسا الي قولته واصل .
ريان وهو يقبل يدها ب عشق /ي ريتني كنت موت ولااني كنت السبب في دمعه واحده تنزل من عنيكي بحبك ي زهره والله بحبك جوي .
زهره بعناد والم /وانا برضك مصممه علي الطلاق مش بكيفك .
ريان بغيظ /أكده طب انا مش هطلق والي عندك اعمليه.
زهره بعند /أكده طيب انا هروح اقعد في الأوضه التانيه وهبلغ عم جاسر  واخليه يتصرف معاك صوح  .
ريان بغيظ /ماشي ي بت حمدان ماشي .
في شركه صقر .
من أمام الشركه ..
الحارس بضيق /رايحه فين انتي هي وكاله من غير بواب ولا ايه .
نور بغيظ /جره ايه ي اخويا مالك خلقك ضيق كده ليه داخله الشركه هكون رايحه فين .
الحارس /وانشاء الله داخله الشركه دي لمين وعايزه ايه.
نور بغيظ وصوت عالي /وانت هتتحقق معايا ولا ايه انت متعرفش ابوي مين وصقر باشا نفسه مستنيني جوه وسع كده وانت عامل زي الطور .
بدر بغضب /ايه فيه ايه عاد ايه الصوت العالي ده .
الحارس باعتزار /احنا اسفين ي بدر بيه .
نور بغرور /اه هو انت بقا بدر ابن عمي صقر .
بدر بدهشه /عمك وانتي مين بقا .
نور بغرور /انا نور بنت الاستاذ صبري الي هشتغل محاسبه في الشركه .
بدر باستفزاز /اه بنت صبري الساعي مش كده .
نور بغيظ /ايوه كده .
بدر باستفزاز /ابويا قالي بس فيه حاجه غريبه ابوي قالي أن نور دي بت بس انا مش شايف كده واصل .
نور بغيظ /نعم ي اخويا طب اسمع بقا علشان نكون حلوين مع بعض في الشغل كده نتحرموا بعضينا من الاول كده ماشي ي ذوق .
بدر بغضب /ذوق انتي بتهديديني ولا ايه اسمعي ي بت انتي انا خلقي ضيق .
نور باستفزاز /ي حول الله يارب متزعلش ناس كتير كده ابقا غيره وجيبه اكبر نمرتين .
بدر بعدم فهم /هو ايه ده .
نور بضحكه /هههههه خلقك ههههه.
بدر بهمس /هي مجنونه صوح بس دمها خفيف .
في المطار …
اللواء صلاح بفخر /مشاء الله عليك ي سيف الي عملته تستاهل عليه اكتر من ترقيه .
سيف بابتسامه /الحمد لله ي سياده اللواء ده وحبي والحمد لله اننا نجحنا .
علي بابتسامه وسعاده /حمد لله على السلامه ي صاحبي .
اللواء صلاح /علي خالي سيف يستريح وانت بقا ودي المجرمين علي الوزاره واستنا أهل شاهي علشان يستلموا جثتها .
علي /تحت امر سعادتك .
سيف باشتياق وعشق /جيالك ي ملكه قلبي اتوحشتك جوي جوي .
في المستشفي .
في غرفه ادم ….
رنا بقلق /بسم الله الرحمن الرحيم .
ادم هو يفتح عيناه تتدريجيا ليعتاد علي الضوء ليبتسم بشده /ايه ده احنا مش الصبح الي جاب القمر جنبي هنا .
رنا بسعاده غامره /حبيبي انت فتحت الحمد لله الحمد لله .
أم احمد بسعاده /للوووووووي الف مبروك ي ضنايا الف مبروك .
ادم بدموع وفرحه /حبيبه قلبي زي القمر أجمل بكتير من خيالي .
رنا بدموع وسعاده /حبيبي الف مبروك ي ادم ده انا اتردت فيا الروح .
مالك بابتسامه /الحمد لله الف مبروك ي ادم شكرا دكتور بيتر .
بيتر بالسعاده /الحمد لله الف مبروك .
رنا بسعاده /حبيبي فيه حاجه كمان خبر حلو اوي احنا الاتنين نجحناواتخرجنا بامتياز .
ادم بابتسامه وسعاده /الحمد لله ي حبيبتي الف مبروك .
رنا بسعاده /مبروك عليا انت ي حبيبي .
في جنينه قصر العزايزي ❤️ …
عز بغيظ /هتفضل كده ولا ايه نجي تتحايل عليهم كل يوم وبرضك مفيش فايده .
نديم بعتاب لذاته /ماحنا برضه الي عملناه معاهم مش شويه .
ريان بغيظ /صحيح ي نديم بس اعتزارنا كتير جوي كفايه كده بس بنت حمدان سايقه العوج .
بدر بابتسامه /العوافي عليكم .
الجميع /الله يعافيك ي بدر .
بدر باستفزاز /مالكم لساتهم برضك مش معابرنكم ولا راضين يتحددوا معاكم .
عز بغيظ /لسه ي بدر شايف الي احنا فيه عاد ولا العيال الصغيره .
بدر ببرود /علشانكم مفرفرين المفروض هما الي يجوا لحد عندكم مش انتوا الي تعملوه عليهم كده .
ريان بلهفه /ايوه ي كبير اوي بقا يجوا لحد عندنا ويبينوا حبهم وعشقهم لينا .
بدر بمكر /انا هقولكم عاد .
سيف بابتسامه /العوافي عليكم .
بدر بسعاده /سيف حمد لله على السلامه ي اخوي .
الجميع بابتسامه /حمد لله على السلامه ي سيف .
سيف بابتسامه /الله يسلمكم ي اخواتي فيه ايه مالكم شكلكم مش زين .
عز بغيظ /اخواتك ي سيدي مطلعين عين الي خلفونا .
ريان بغيظ /وانا بنت حمدان مطلعه عين اهلي .
سيف باستفزاز /احسن هما بنات اي حد خليهم يربوكوا تلاقكوا لعبتوا بديلكم كده ولا كده .
نديم بغيظ /كده برضه ي ابو نسب انت كمان شمتات فينا .
بدر بابتسامه /ولا يهمكم منيه هخليهم يجيلوكم برجليهم ويطلبوا السماح كمان .
سيف وهو يسير للاعلي /براحتكم بس انا مش فاضيلكم دلوقتي .
عز بغمزه /ايوه ي عم مستعجل علي الحبايب .
بدر بغيظ /اتحشم يلا ومتنساش أنها اختي .
ريان بلهفه /ها ي بدر قولنا بقا نعملوا ايه .
بدر بخبث /هقولكم ..
في داخل القصر .
كان يسير بدر لداخل بخبث لتقع عيناه علي الثلاث فتيات وهم جالسين يتحدثون لتبدأ الخطه ليمسك هاتفه ليتحدث بصوت عالي /واه بتقول ايه عاد نديم وعز وريان الثلاثه ي حول الله يارب .
ليسرعوا إليه الثلاث فتيات بفزع .
بسنت برعب /فيه ايه ي بدر ماله نديم .
بدر بخبث /ي حول الله يارب .
نيره بحده وخوف /ماتتكلم ي بدر فيه ايه .
بدر بحزن مصتنع /ريان وعز ونديم الثلاثه ي ولاده عملوا حادثه بالعربيه وانتقلوا علي المستشفي بتاعتنا حالتهم خطره جوي ياتلحقوهم ي متلحقوهمش .
ليسرعوا الفتيات بدموع ورعب علي احبائهم .
بدر بضحك /ههههه قال ومش عايزين يرجعولهم قال ..
في غرفه ايمي …
كانت تخرج من الحمام وهي ترتدي روب ابيض كانت تشم رائحته تملأ المكان .
ايمي باستغراب /ايه ده فيه ايه هو انا من كتير سيف ماوحشني بقيت شامه ريحته كأنه معايا .
سيف وهو يحتضنها بعشق وتملك /بس هو معاكي فعلا ورهن اشارتك ..
ايمي بسعاده وعشق /سيف حبيبي جيت امتا وليه مقولتليش .
سيف بابتسامه واشتياق /كنت عايز اعملهتلك مفاجاه وحشتيني وحشتيني جوي جوي يروحي .
ايمي بدموع وسعاده /وانت اكتر ي نبض قلبي قولي عملت ايه في المهمه .
سيف وهو يحملها باشتياق /سيبك من المهمه وخلينا في المهمه بتاعتنا ده انتي وحشاني جوي .
ايمي بسعاده /وانت اكتر ي حبيبي .
في مستشفي العزايزي …
كانوا يجلسون الثلاثه في غرفه واحده وهم يمثلون التعب ليسرعوا إليهم الفتيات برعب .
زهره بدموع /ريان مالك ي حبيبي ايه الي حوصل ي نور عيني .
ريان بخبث /كل ده علشان انتي زعلانه مني ربنا غضبان عليا .
بسنت بدموع /نديم نديم حبيبي انشاء الله هتبقا كويس .
نديم بمكر /لا خليني اموت احسن انا عارف انك بتكرهيني .
نيره بدموع /الف سلامه عليك ي نبض قلبي إنشاءالله انا .
عز بخبث /يلا خليني اموت علشان ترتاحي مني ومن ماضيا الوسخ.
زهره بدموع وعشق /لا يروحي انا مش زعلانه منك واصل انا بحبك جوي ي ريان صوح كنت زعلانه بس انا بموت فيك .
بسنت بدموع /لا ي حبيبي ده انت روحي ي نديم فيه حد يكره روحه ده انت حبيبي ي نديم .
نيره بدموع /انا اسفه ي عز اسفه علي كل الي قولته أنا بحبك اوي ي عز وكنت غيرانه عليك اسفه ي عز .
ريان بسعاده /ي عني خلاص سمحتيني .
نديم بسعاده /ي عني بتحبني ي بسنت وانا كمان بحبك اوي .
عز بسعاده /حبيبه قلبي انتي ملاكي الي بموت فيه ي نيره بحبك ي نيره بحبك وعلي فكره انا رديتك بعد ماسبتيني بثانيه واحده .
بسنت وزهره ونيره بغيظ /كده ده مقلب بقا .
ليسرع كل منهما الي احتتضان معشوقته بسعاده وعشق ليصبحوا كالورور بين يد احبائهم .
ليجتمعوا العشاق جميعهم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في فيلا سونيا …
سونيا بفزع وصراخ /انتوا بتقول ايه ي بهايم ي عني ايه السنتر اتحرق ده ب10مليون جنيه ده شقا عمري كله .
الفتاه بخوف /والله مش عارفين ي مدام سونيا احنا روحنا النهارده لقينا بقا كوم تراب واضح أن فيه حد عمل كده بليل اوي ومحدش قدر يخد باله. ..
سونيا بغضب وصراخ وجنون /غوري في داهيه غوري شقا عمري شقا عمري خلاص راح لتفيق علي رن الهاتف لترد سريعا.
نيره بحده /عز ..
عز بشماته /هههههههه قولتلك هندمك علي كل دمعه نزلت من عينها ههههه سلام ي سوسو .
سونيا بغضب وجنون /اه اه .
بعد مرور 4اشعر …
في ايطاليا …
ليث بحزن /خلاص هتسافري ي ساره .
ساره بابتسامه /كفايه كده ي ليث انا نازله وانا في الثامن ده كفايه أن ابوي صبر عليا كل ده  .
ماريا بابتسامه /حبيبتي ربنا يقومك بالسلامه ..
ليث بعشق /انا هنزل معايا .
ساره بجديه /انت بتقول ايه ي ليث ازي والمستشفي وبعدين هو انا هطير ي عني …
ليث بتمصيم /مش هقدر ي ساره هروح معاكي واسكن قريب منك لحد.ماتولدي وبكده تكون عددتك خلصت ونكتب الكتاب علطول .
ساره بابتسامه وسعاده /لدرجه دي مش عايز تسبني وخايف عليا .
ليث بعشق /طبعا ده انتي روحي ي ساره ارجوكي انا حاسس اني مش هقدر اعيش من غيرك ثانيه واحده انا بحبك اوي ي ساره بحبك اوي .
ساره بابتسامه وعشق  /وانا كمان بحبك ي ليث بحبك اوي .
ماريا بابتسامه /بقولكم ايه انا كمان معنديش شغل 
الشهرين الجاين وجايه معاكم .
ليث بابتسامه /وانا عندي دكاتره كتير اوي في المستشفي مش هقلق عليها ..
ساره بابتسامه وسعاده /تنوروا الصعيد كلها .
في شركه صقر .
في مكتب بدر .
بدر بابتسامه وحب /ايه فاجائتك بطلبي.
نور بابتسامه وسعاده /لا بالعكس أنا كنت مرعوبه ليكون الشعور ده من ناحيتي أما بس بس الحمد لله انت غيرتني ي بدر حولتني من نور الي كانت عايشه في دور الرجاله ل نور الي عشقت وحبت .
بدر بابتسامه وعشق /بالعكس ي نور انتي الي غيرتيني في الكام شهر دول انا دلوقتي بس عرفت معنا الحب الي بجد عرفتي قد ايه انا كنت غلط انا بحبك جوي ي نور بحبك بجد .
نور بابتسامه وخجل /وانا كمان ي بدر بحبك جوي .
بدر بسعاده /ياااه والله وهتفرح ي بدر انا هكلم عمي صبري فرحنا الشهر الجاي .
نور بابتسامه /واه ي بدر علطول كده .
بدر بعشق وابتسامه /ايوه علطول كده انا مش هقدر ابعد عنك واصل انتي الفرحه الي ربنا بعتها ليا ي نور ..
في شقه ادم ..
رنا باستغراب /ازي بس ي ادم متروحش البعثه دي دي كانت أمنياتك .
ادم وهو يطعهما بيديها/ي حبيبتي مانتي شوفتي شروطهم عيزني لوحدي مش معايا حد .
رنا /وايه المشكله ي ادم انا مش هتخطف ي حبيبي ام احمد كمان معايا .
ادم بعشق /اولا انا مقدرش ابعد عنك لحظه واحده ثانيا محدش ياخد باله منك ويخدمك غيري ثالثا اسيب العسل الي قدامه كام شهر وينورنا ده ازي ده ثمره عشقنا ي رنا .
رنا بابتسامه وسعاده /ي حبيبي ي ادم لدرجه دي بتحبني .
ادم بعشق /انا بموت فيكي انا عارف أنك كنتي خايفه لما افتح اسيبك أو ابعد أو ازهق بس الي متعرفهوش بقا انك نبض قلبي وحياتي كلها .
رنا بسعاده وعشق /بحبك اوي ي ادم كل يوم حبك بيكبر جوايا .
ادم وهو يقبل يدها بعشق/وانا بموت فيكي ي روح ادم ..
في منزل علاء ..
شاهنده بحده /ي فاطمه قولتلك متعمليش حاجه كفايه الي في بطنك ي بنتي .
فاطمه بابتسامه /ربنا يخليكي ليا ي أمي .
رامي بابتسامه /ها ي حبيبتي جاهزه .
شاهنده بحده /انت مصمم تاخدها معاك ي رامي ي ابني دي حامل وكده خطر .
رامي بحنان /ده انا بخاف عليها اكتر من روحي ياما بس لازما الشغل في الشركه كتير ومتقلقيش مش هنتاخروا واصل .
شاهنده /ماشي ي ضنايا بس خالوا بالكم من بعض .
فاطمه بابتسامه /حاضر ي ماما.
في مستشفي بيتر .
مالك بابتسامه /حضرتك طلبتني ي دكتور .
بيتر بابتسامه /تعال ي مالك .
مالك بابتسامه /اومر ي دكتور .
بيتر بابتسامه /انت عارف اني لما اشتريت المستشفي دي وانا بتعتبرك أكفأ دكتور عندي .
مالك بسعاده /ده شرف ليا ي بروف .
بيتر بابتسامه /ده فاكس لسه جاي من روما لعلاج حالات العما منذ الولاده .
مالك بصدمه /بجد ي دكتور ده الحالات دي علاجها كان مستحيل .
بيتر بجديه /في عمليه أجريت في روما ونجحت وهي بتبقا عباره عن تغير شبكه العين والجدار بتاعها واحنا لازم نعملها احنا كمان هنا فيه ناس كتير مشابعين الحالات دي .
مالك بسعاده وحماس /رنا ي دكتور .
بيتر باستغراب /رنا مين .
مالك /رنا مرات ادم صاحبي الي عمناله العمليه وهي كانت نفس الحاله دي .
بيتر بتذكر /ايوه ايوه افتكرتها بسرعه ي مالك نجهزها العمليه وانشاء الله هتنجح .
مالك بسعاده وحماس /انشاء الله ي دكتور …
يتبع……
لقراءة الفصل الحادي والعشرون والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!