روايات

رواية تزوجتها بهدف الانتقام الفصل الأول 1 بقلم نورهان ياسر

 رواية تزوجتها بهدف الانتقام الفصل الأول 1 بقلم نورهان ياسر
رواية تزوجتها بهدف الانتقام البارت الأول
رواية تزوجتها بهدف الانتقام الجزء الأول

رواية تزوجتها بهدف الانتقام الحلقة الأولى

-استيقظت نغم ووجدت نفسها ف مكان لم تعرفه وأول مره تراه
نغم وهيا ماسكه دماغها :اه دماغي  مش قادره….. أي دا انا فين، قامت من ع السرير وحاولت تفتح باب الاوضه  لكنه كان مقفول من بره سابت الباب وراحت ناحية الشباك ولكن لا جدوى كان مقفول برده رجعت للباب وقعدت تخبط وترزع ع الباب وتنادي انتو ياللي هنا حد يفتح لي فضلت راحه جاية ف الاوضه لحد ما قعدت ع الكنبه وبدأت تفتكر هيا ازاي جات هنا غمضت عينها وكانت بتفتكر
FlashBack
كانت خارجه م الجامعه هيا و صاحبتها سلمي
نغم :استنى انتي هنا ع ما اروح اجيب العربيه واجي انا راكناها هناك ناهو
سلمي : طب انجزي متتأخريش
-نغم كانت ماشيه وف اتجاهها للعربيه، بتطلع المفتاح  ولسه هتفتح وفجاءه حد ض*ر*ب*ه*ا ع دماغها نغم لفت وبصت له وبعدين وقعت ع الارض ومحستش بنفسها..
End flash
-فاقت من شرودها ع صوت  تكة المفتاح وفجاءه الباب اتفتح وظهر قدامها شخص  طول بعرض بعضلات عيونه عسلي شعره اسود وكثيف  راجل بكل معنى الكلمه واسمه أسر
أسر بعصبيه وغضب  : كتني بترزعي ع الباب لي انتي فاكره نفسك  ف ز*ر*ي*ب*ه
نغم قامت من الكنبه وراحت وقفت قدامه و رفعت ايدها ف وشه  :انتي ازاي تكلمني بالأسلوب دا انت فأكر نفسك مين
أسر مسك ايدها ولفها ورا ضهرها :صوتك دا ميعلاش عليا انت فاهمه وبعدين عايزه تعرفي انا مين حاضر هعرفك انا مين بطريقتي الخاصه  بس مش وقته دلوقتي… كل دا وهوا ماسك ايدها ولويها ورا ضهرها
نغم والدموع بتنزل من عيناها :انت بني آدم ح*ق*ي*ر
و*ز*ب*ا*له سيب ايدي ي ح*ي*و*ا*ن
أسر ساب ايدها ولفها ليه وص*ف*ع*ه*ا ص*ف*ع*ه قويه جدا لدرجه ان ايده علمت على وشها جامد
-نغم حطت ايدها ع وشها وكانت ساكته مش قادره تتكلم
أسر بغضب :  تحترمني نفسك وانتي بتكلمي معايا انتي فاهمه و عشر دقايق والاقيكي قدامي تحت عشان المأذون يكتب كتابنا
نغم وقد استجمعت كل قواها : انت شارب حاجه يلا ماذون مين ويكتب كتابنا اي هوا انا أعرفك انت تعرفني اصلا انتو خاطفني واخد بالك لا وكمان عايز تتجوزني  امشي يلا من هنا وناديلي حد كبير اتفاهم معاه واعرف انتو  خاطفني لي ومتقلقش الفلوس اللي انتو عايزنها كلها هتاخدوها بس نتفاهم
أسر ببرود عكس اللي جواه :خلصتي… انا هنا الكبير  وانا اللي خليتهم يخطفوكي… وبعد شويه هتجوزك مش عشان سواد عيونك ولا حاجه ولكن عشان اعرف انتقم من ابوكي صح لما تبقى مراتي محدش هيبقى ليه سلطه عليكي غيري وساعتها ولا ابوكي ولا اي حد هيعرف ياخدك مني…. وهاعمل كل اللي انا عايزه وساعتها هكون لعبتها صح  وابوكي هيجيلي راكع و..
قاطعه صوت واحد م البودي جارد بتوعه :المأذون وصل تحت ي أسر بيه
أسر بغرور وكبرياء :انزل انت وانا جاي وراك
أسر بصلها :انزل تحت الاقيكي ورايا ولما المأذون يسألك موافقه ولا لاء تقولي اه
نغم باصتله وضحكت بصوت عالي :مش بقولك شارب حاجه وانا اي اللي يجبرني اني أوافق اصلا
أسر بمكر :مهوا يحلوه انا مختفطكيش لوحدك صحبتك سلمي كمان هنا تحبي تشوفي… أسر فتح فونه ووراها فيديو لسلمي وهيا ع كرسي وايدها  ورجلها  مربوطين
وواحد من رجالته واقف قدامها وموجهه السلاح عليها وسلمي الدموع عماله تنزل من عيناها ومش بتتكلم لأنهم  رابطين بوقها
أسر :هتوافقي بمزاجك  ي قطه ولا تودعي صاحبتك للأبد وبرده هتوافقي
نغم :ي ولاد  ال*** ورفعت ايدها تضربه بالقلم أسر مسك ايدها وضغط عليها جامد لسانك دا انا عارف ازاي هقصهولك دلوقتي تنزلي تحت ومسمعش صوتك غير َونتي بتقولي كلمه مواقفه
-وسابها ونزل…. قعدت ف الارض وانهارت م العياط.. يارب هو ا انا لي بيحصل فيا كدا  وسلمي ذنبها اي ف اللي بيحصل دا… مسحت دموعها وقامت وقفت بكل قوه وقالت :اانا هعرف ازاي اجيب حقي منه هيتجوزني عشان ينتقم هوا مفكرني اي انا هوريه…. ادور ع سلمي بس واخرجها من  هنا بأمان.. و بعدين انا عارفه شغلي كويس مع الأشكال دي  ……
يتبع ……
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجتها بهدف الانتقام)

اترك رد