Uncategorized

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السابع 7 بقلم شهد محمود

 رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السابع 7 بقلم شهد محمود
رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السابع 7 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السابع 7 بقلم شهد محمود

يارا ابيه
احمد نعم يحبيبتي 
يارا مالك ياابيه حضرتك تعبان
احمد لا يحبيتي انا كويس 
سةرا طب ياله نروح 
احمد لا تعالي نتغدا
يارا هنتغدا فين 
احمد ع البحر 
يارا ف نفسه اي اللي تعبك يا ابيه انا عرفه انك مبتروحش ع البحر ال وانت تعبان ???? 
في بيت ياسمين 
جاسر ماما وذهب الي الغرفه وجد امه تبكي مالك ياامي 
الام مفيش يحبيبي
جاسر شاف الصوره ف ايديها
جاسر هي انتي وحشاكي
الام دي اختي وتوامي وحشاني نفسي اشوفها 
جاسران شاء الله هتلقيها ي ماما وهنتجمع واكيدعندها بنت موزه عشان اتجوزها????
الام يبقا يوم المني يارب يحبيبي واذوفك احلىعريس
روان ياماس يالللي هنا.ايده ايده امي وجاسر انا انا مكنتش اتوقع انك تبقي كده ي امي ومع مين عم جاسر يتاع الخضار اها قلبي لايتحمل ????????ثم لقت ضربه من جاسر 
الام ربنا يهديكي يمجنونه واشوفك ف بيت عدلك
روان امتي يجي عدلي اها يعدلي صدقوا وحشني اشتاق اليه 
الام وجاسر????????
ـــــــــــــــــــــــــــ
لا اله الا الله اذكروا االله♥
ع البحر 
يارا ابيه حبيبي مالك 
احمد مفيش 
يارا مالك ي ابيه متخبيش عليا عارفه انك زعلانمن حاجه????
احمد وحشوني اووي يحبيبتي حتي اهل ماما معرفهمش
يارا هنلقيهم ان شاء الله 
احمد عندنا خاله نفسي القيها 
يارا ايوه ويطلع عندها بنت وتكه ووحمودي يتجوزه ونبقا عيله مع بعضيشنا????
احمد ????
يارا حمودي حبيبي انا عايزه شوكلاته وبيبسي 
احمد ????حاضر يطفله
يارا بعصبيه مصتنعه مسكه السكينه مين دي اللي طفله
احمد بخوف مصتنع اهدي يباشا اسفين 
ثم الاتنين ????????
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صلوا ع النبي محمد صلى الله عليه وسلم♥????
عند مليكه 
رن رن رن
مليكه الو 
اياد الو يحبيبتي 
مليكه حبيبتك مين حضرتك عاوز مين 
اياد عايزك يملكتي
مليكه انت مجنون متخلص وتقول انت مين
اياد انا العاشق اليك ي سيدتي
مليكه طيب سلام
اياد استني يمجنونه انا اياد 
مليكه بخجل ابيه اياد اسفه 
اياد نعععععم ابيه مين يختي ده انتي خطبيتي وكلها شويه وهنتجوز 
مليكه ببعض ارتباك اسفه اصل كنت ع طول بنادي حضرتك كده 
اياد مليكه حبيبتي من هنا ورايح اياد 
مليكه حاضر 
اياد عامله اي وحشتيني 
مليكه بخجل الحمدلله 
اياد يلهوي خدودك بقت فرواله اهدي يفروالتي دا انا بكلمك فون ام لو قدامك كنتؤ عيطتي
مليكه..
اياد لوكتي هتفضلي مكسوف 
مليكه بتوهان عامل اي وطنط عامله ايه
اياد كويسه وبتعتالك بوسه لم اقبلك هديهالك
مليكه لا لم اشوفها مش عاوزاه منك 
اياد لا من احلي ع فكره 
مليكه ع فكره انت قليل الادب 
اياد نيتك مش صافيه انا كنت بقول بوسه برياه ع جبينك 
مليكه اياد بس 
اياد قلب وعقل وروح اياد اللي بيجنني 
مليكه تصبح ع جنه
اياد بكره جهزي نفسك
مليكه ليه 
اياد عشان هنخرج
مليكه حاضر 
اياد احضرلك في منامك وف حياتك تصبحي ع جنتي ي ملكتي
مليكه وانت من اهل جنت مليكتك ي ح اا سلام
اياد لا استني كملي انتي كنت هتقولي ايه 
مليكه تصبح ع جنت مليكتك
اياد لا اللي بعديها وسكتي
مليكه سلاموز 
اياد لوكه قوليها 
مليكه لم تبقا حلالي هتبقا احلى سلام 
اياد سلام يقلبي 
ـــــــــــــــــــــــــــــ
في صباح جديد
جاسر ياسمين ياله عشان نروح الشركه يزفته
ياسمين انا زفته يجشوري ماشي خليك فاكره 
الام ياله يولاد تعالوا افطروا 
جاسر هنتفطر ف الشركه باي يست الكل 
في الشركه 
جاسر ياله ي ياسمين 
جاسر راح ل مكتب مراد 
جاسر صباح الخير 
مراد صباح النور جاهز للشغل 
جاسر ايوه ي بيه
مراد لا يجسوري قولي مراد بس
جاسر ????
مراد بتضحك ع ايه 
جاسر اصل اخرت صبري بتقولي كده 
مراد حبيبتك
جاسر لا اختي 
مراد ربنا يخليكوا لبعض ي اله ع الشغل يبطل بص انت وزين نتبقوا مساعدين بتوعي اي فلوس بنود ف اي منقصه انتو عليكوا 
جاسر تمم يمراد
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
اذكروا الله
عند ياسمين راحت ل شهد 
صباح الخير
شهد صباح النور
ياسمين انا ياسمين جايه عشان اضرب هنا 
شهد ايوه استاذ احمد قالي 
ياسمين تمم 
شهد ادخلي عند مستر احمد دقيقه هديلوا خبر 
ياسمين تمم اتفضلي 
شهد راحت ل احمد
شهد مستر احمد انسه يا سمين جت براه 
احمد تمم دخليه 
شهد انسه ياسمين اتفضلي
ياسمين صباح الخير 
احمد انسه ياسمين انسه شهد هضربك ع الشغل وهتكوني المساعد بتاعتي 
ياسمين تمم يدكتور 
احمد تمم واعمليلي قهوه 
ياسمين نعم ده مش شغلي 
احمد اللي بقول عليه يتنفذ فاهمه 
ياسمين بغيظ لا 
احمد راح عندها وياسمين اتوترت 
احمد انا هنا كلمتي واحده مش بتتعاد مفهوم 
ياسمين تمم حاضر 
احمد شهد عاوزك
شهد ايوه يمستر حضرتك طلبتني 
احمد شهد انتي مش هتتنقلي هتفضلس هنا وانسه ياسمين هتبقا سكرتيرها خاصه ليا وانتي بردوا 
شهد تمم يمستر اللي تشوفوا 
ثم دق دق 
احمد ادخل 
ياسمين اتفضل يمستر القهوه 
شهد ايده عملتي القهوه ليه م العامل بيعملها
ياسمين اصل
احمد انا اللي طلبتها تعامله 
شهد اسفه يمستر مكنتش اعرف 
احمد روحوا ع شغلكوا 
يتبع ……
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد