روايات

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني 2 بقلم راندا علي

 رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني 2 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني 2 بقلم راندا علي

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثاني 2 بقلم راندا علي

ولقيت وحده جيالي وبتنادي عليا
كارما / برافو عليكي اصل دكتور يوسف دا ميغركيش أنه جميل ووسيم جدا وقمر  وشاب وكدا دا مطلع عنينا كلها ف محاضره ????????
كارما / اه صيح انا كارما سنه تانيه
كيان / ونا كيان ف سنه تالنه بردو
كارما / غريبه ؟ اول مره شوفك يعني
بقلمي /Randa Ali
كيان / اه مانا كنت بدرس انتساب ومكنتش باجي غير علي الامتحان وبس
كارما / اه بس كدا ي بت دكتور يوسف مش بيجي غير بكدا ????????
كيان / متفكرنيش دا انا كنت همو*ته وشرش*حه ما لوما دكتور سليم جه كنت مسح*ت بي الكليه كلها
كارما بخوف ورعب/ ك.ك.كيان
كيان /اسكتي ي كارما انا لو لمحته بس هتط*لع عينه وامس*ح بي الكليه كلها مش عشان موز اوي وشاب وقمر ورقيق ???????? يشوف نفسه
بقلمي /Randa Ali
كارما بخوف / ك.ك.كيان
كيان / بس ي كارما دا انا بس بدور عليه وهجيب*ه من شعره اه وربنا
كارما عاوزه تعيط / ك.ك.كيان
كيان/ اي ي كارما لاقيتها بتشاور بعيونها وكانت هتعيط
انا كنت هعيط وبخوف وتوتر/ه.ه.هو ورايا لاقيتها هزتلي رأسها
كيان الله شيلت السنه خلاص ????????????
بقلمي /Randa Ali
وتكلمت بخوف جامد وصوت مهزوز / بس تعرفي دكتور يوسف دا اخلاق وطيب وحنين اوووي اه والله وقمرر وموز اوي????????????????????اه والله جدع جدااا.
(امال مانتي خوافه بتكلمي وتشتمي لي ????)
بقلمي /Randa Ali
كارما بخوف/ اه والله عندك حق وابن ناس ????????
كيان/ بصراحه انا تكلمت معاه وحش وتعاملت بطريقه مش حلوه وكنت غلطانه ????????
لقيته وهو واقف ورايا
يوسف بصوت حاد/ سكتي لي كملي باقي شتا*يم وتهز*يق ي انسه خدي راحتك خالص ????
بقلمي /Randa Ali
كيان بصوت محبوس بالضحك والخوف ف نفس وقت/ م.مين دا اللي يشت*م دكتور مره وحده هو حد يقدر بردو ي دكتور ولا عاش ولا كان ????????????
(امال مين اللي كان مقطع فروة????)
يوسف/ لا والله
كيان بصوت مسكنه / اه والله????????
يوسف/ ثواني ومكنش شايفك قدامي
كيان / انا اصلا مش ف العالم ????????????
وكنت ماسكه كارما وجريت????
دخلنا المحاضره واحنا يعتبر بنطلع ف الرو*ح
كارما/ كنت هم*وت من خوف
بقلمي /Randa Ali
كيان بمرح/ لا انا ولا خوفت خالص عادي جدا جاته القر*ف
شايف نفسه علي اي مش عارفه????????????????
( معن كنتي هت*موتي من الخوف ????????)
كارما / دا انتي كنتي هتشيلي السنه
كيان / هو يقدر دا انا كنت اعلق*ته
 كارما / امم باين طيب يلا بقي احسن تضيعي علينا محاضرة دكتور سليم ودا بقي اللي دافع عنك ومن سببه ماخدتيش رفض  دا موز اووي
بقلمي /Randa Ali
كيان من غير استوعاب / لا والله
كارما / اه والله دا قمر الكليه كلها اصلا دا عليه ضحكه بدوخني ????????????
كيان انا اخويا قمر من امته دا ???? بعدها قالت / بت اي الحكايه
كارما / حكاية اي اتني*لي هو يعرف اني اصلا حتي ف الجامعه
كيان / بت لي محاولتيش تقربي منه
كارما / يعني هيسيب كل القمرات دول ويبصلي انا ي كيان
كيان /بت انا حبيتك كدا من عند ربنا تعالي ونا مش هسيبك غير لما اجوزهولك ????????
بقلمي /Randa Ali
كارما ضحكت جامد / لا والله ودا ازاي بقي
كيان /ملكيش دعوة تعالي
ودخلنا المحاضره وقعدنا ف المدرج الاول وبقينا ف وشه
ولاقيت صوت مايع اوي وبتكبر بيكلمنا ببص لاقيت بنتين
_لو سمحتي
كيان / انتي عليا انا
البنت بق*رف وتكبر /اه انتي واللي جمبك ( قصدها كارما)
كيان / ي نعم
_ دا مكانا بنقعد هنا دايما ف محاضرات دكتور سليم
كيان / اه ونا اعملك اي يعني
__قومي من مكانا
كيان ضحكت وباستفزاز/اقوم لا مش هقوم
كارما / يلا ي كيان
بقلمي  /Randa Ali
بنت / اه ياريت تسمعي كلام صحبتك وتقومي
كيان / اه ونا مش قايمه وريني هتعملي اي
البنت/ هو اي اللي لا. دا مكانا بقولك
بقلمي /Randa Ali
كيان ضحكت/ اظاهر انك لسه ف المدرسه بقي مكاني ومكانك ايام الفصل رن جرس البريك
البنت / انتي وحده مس*تفزه بقولك هقعد هنا
كيان / طيب وحياة ربنا مانا قايمه انشالله كارما متجوز خالص ????????
كارما كانت هتضربني
وهنا لاقيت دك
يتبع…
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!