Uncategorized

نوفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

 وفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشقت عفريتة صعيدية الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

في شركه الشماع .
تامر بغضب /انت اتجننت ياض انت فاكر انك ممكن تتحداني رجلك عمرها مهتخطي في المكان ده ولا اي مكان يخصنا ي ابن نادر ..
الظابط بحده /بس لما يكون ليه حق مينفعش تمنعه ي تامر بيه .
تامر بحده /بابا انت ايه الي جابك هنا .
الشماع بندم /جيت اعمل الي كان لازم يتعمل من زمان اني ارجع حق اليتيم ده الي ظلمته سنين .
شوكت بحده /ايه التخاريف دي ي تامر .
الظابط بغضب /تامر بيه الشماع بيع قدم كل الي الوراء الي يثبت ملكيه عادل في كل الاملاك وطلب مني اني أمن حقه فبلاش تتضرني اني اخدك علي القسم واعمل معاك الازم .
الشماع /اتفضل ي حضره الظابط قسم كل حاجه بالعدل تحت حمايتك واشرافك .
في شقه مشبوهه .
قمر بفزع وهي تغطي جسدها العاري /ايه ي جابر انت مستني حد ولا ايه ..
جابر بفزع /لا مش عارف مين .
الظابط بسخرية /مستنين بوليس الاداب ي اخويه يلا انت وهي .
قمر بدموع وصراخ /ي فضيحتك ي قمر ي فضيحتك .
جابر بغضب /الله يحرقك ي وش الفقر .
في الحاره .
ام ربيع بصراخ /ي باشا حرام عليك ي باشا دي لقمه عيشي .
مباحث التموين بغضب /لقمه عيشك ي وليه ي حراميه ده انتي بتبيعي زياده عن التسعيره بكتير .
ام ربيع بصراخ /ي باشا محصلش ي باشا .
مباحث التموين /اخرسي ي وليه يلا صادروا الطماطم والخضار ده كله .
ام ربيع بلطم /ي مصيبتك ي ام ربيع ي مصيبتك.
سندس بابتسامه رضا /كده انا عملت الي عليا كان لازما انتوا الاتنين تمن استغلالكم ل عادل واستغلالكم لاي حد تاني …
في شركه الشماع …
الظابط بجديه /اظن كل حاجه وضحت ي عادل وكل املاكك بقت في ايدك .
الشماع بابتسامه سعاده /مبروك ي عادل كده حقك بقا معاك ي ضنايا كده نادر اخويا يكون مرتاح في تربته.
الظابط بجديه /اظن كده مهمتي انتهت ي شماع بيه عن اذنكم .
تامر بغضب /متفرحش اوي كده مش هسيبك تتهنا بكل ده .
شوكت بحده /انا ماشي ي تامر لما تحل مشاكلك نتكلم .
في شقه عادل …
عادل بفرحه /سندس سندس .
سندس بابتسامه ولهفه /ايوه ي عادل ها عملت ايه .
عادل بسعاده /باركيلي ي وش السعد انا خدت كل حقوقي ي سندس ربنا واقف معايا وعمي ضميره صحي ورجعلي كل حاجه غصبن عن عين اي حد .
سندس بسعاده /مبروك ي عادل مبروك كده اقدر ارجع وانا مطمنه عليك انك أخدت حقك .
عادل بحزن /خلاص هتسافري .
سندس بابتسامه /ايوه هسافر لازم اسافر ل عفارت .
عادل بحزن /طب وانا .
سندس بابتسامه /انت خلاص ي عادل مبقتش محتاجلي انا وريتك الطريق الصحيح وانت خلاص بقيت تقدر تاخد حقك من اي حد .
عادل بحزن /بس انا مقدرش استغنا عنك ي سندس انتي ملايتي حياتي .
سندس بابتسامه /حياتك هيملاها الشغل بس الشغل الصح الشغل في املاك وهتملاها سلمي بحبك ليها وحبها ليك وبعدين مين قال اني هسيبك انا هفضل جنبك ي عادل .
عادل بحزن /هتوحشيني اوي .
سندس بابتسامه /وانت كمان ي اخوي هتوحشني جوي خالي بالك من حالك .
عادل بابتسامه /وانتي كمان وسلميلي علي عفارت .
سندس بابتسامه /واه عاد يوصل وبعدين هكلمك فيديو كول وتشوف فرحنا كمان .
عادل بضحك /هههههه هستنا طبعا .
في مملكه الجان ….
سندس بمرح /واه عاد ي أما كفايه هتخنقيني .
مرجانه بغيظ /ي ساتر عليكي بت قليله الربايه .
سندس بمرح /اموت فيكي انتي ي مرمر .
صابر بابتسامه /نورتي ي قلب ابوكي .
سندس بابتسامه /تسلم ي ابوي فين عفارت .
علي الجانب الآخر .
سندس بابتسامه /عفارت .
عفارت ب عشق /صغيرتي متا عودتي .
سندس بابتسامه /لسه دلوقتي .
عفارت بابتسامه /اديتي مهمتك بنجاح .
سندس بابتسامه /ايوه كان لازما اكملها قبل مارجع انت مالك ومال سراي ايه السر الخفي الي بينكم عفارت .
عفارت بحزن /ريفانا اختي ي سندس متاكد ان سراي هو الي خطافها وخفاها لذلك كنت اعمل معه لكي استطيع معرفه طريقها .
سندس بصدمه /معقول .
عفارت بحزن /نعم ي سندس لذلك السبب كنت قريبا منه طوال الوقت لكي اصل لها .
سندس بحنان وعشق وهي تمسك يده /سنجدها سواء ي عفارت سنجدها سواء .
عفارت بعشق /صغيرتي فأنا اعشقك بشده. 
سندس بعشق /وانا اعشقك ايضا عفارت .
في فيلا عادل .
في الجنينه .
جاسر بابتسامه /الف مبروك ي عادل .
عادل بابتسامه /الله يبارك فيك ي جاسر .
سلمي بسعاده /يااه اخيرا الحق رجع لأصحابه .
جاسر بابتسامه /ويلا علشان هتكون موجود في خطوبتي قريب .
عادل بابتسامه /هتتجوز زميلتك في الجامعه مش كده الي كنت دائما بتحكيلي عنها .
جاسر بابتسامه /هي شروق قصه حب طفولتي وشبابي .
عادل بابتسامه /ربنا يسعدكم ..
جاسر بابتسامه /يارب ثواني هرد عليها .
عادل بابتسامه عشق /ها ي سلمي مش أن الأوان بقا .
سلمي باحراج وخجل /ها قصدك ايه ي عادل .
عادل بابتسامه وسعاده /قصدي اني كفايه بعدنا عن بعض طول عمري مروحتيش من بالي ابدا انتي حب عمري ي سلمي .
سلمي بابتسامه وسعاده /خلاص اطلبني من ابويا .
عادل بسعاده /ده انا اطلبك من الجن الازرق كمان ..
سلمي بابتسامه /ههههه مجنون .
في شركه الشماع ..
شوكت بغضب /وبعدين ي تامر الواد ده خلاص بقا جوه شركتنا بالطريقه دي احنا لازم نخلص من الواد ده وكده كده كل حاجه هترجع لينا من تاني .
تامر بشرود وشر /فعلا لازم نخلص منه من زمان بقول كده علشان نخلص .
في مملكه الجان …
سندس بلهفه /عفارت لقد علمت مكان ريفانا .
عفارت بلهفه وحنين /حقا سندس كيف .
سندس بجديه/سمعته وهو بيقول للحارس بتاعه أنه طالع جبل الجان اكيد هي هناك .
عفارت بلهفه /حقا لنذهب سريعا ي سندس .
سندس بجديه /هيا .
في أعلا جبل الجان …
سراي بغضب /ماذا تظني نفسك فاعله طيله ذلك الوقت ولا تريدين التحدث اين قلاده الملك .
ريفانا بتعب /قولت لك لااعلم عنها شي سراي وحتي إن كنت اعلم فلن اقول لك اي شي .
سراي وهو يمسكها من شعرها بعنف /ساقتلك لأنني مملت منكي .
عفارت بغضب /سيكون موتك انت ي سراي .
ريفانا بدموع وسعاده /عفارت اخي .
سندس بحده /حقا تستاهل الحرق سراي ..
سراي بسخرية /ايه ي جميلتي هل ساهون عليكي .
عفارت بحده وهو يوجه له اشاعه الموت /خلاص دورك انتها لحد كده ي سراي وستحرر مملكه الجان منك .
سراي بصراخ /لا لاااااااااااا.
سندس بارتياح /اخيرا تخلصنا منك ي سراي .
عفارت بلهفه ودموع /ريفانا حبيبتي .
ريفانا بابتسامه ودموع /اخي كنت دائما انتظرك .
سندس بمرح /وماذا عني ريفانا هل لا تراني وانا منوره كده .
نيرفانا بضحك/هههههههه لم تتغيري ي سندس .
سندس بغرور مصتنع /سندس لن تتغير مهما طال الزمان .
نيرفانا وعفارت /ههههههههه.
في المستشفي …
الشماع بحزن /الف سلامه عليك ي ابني .
عادل بابتسامه /متقلقش ي عمي حادثه بسيطه .
سلمي بحده وغيظ /انا متاكده أنها كانت حادثه مدبره .
تامر بغضب وارتباك /مدبره ازي ي عني ي ست سلمي اي هبل عماله تقويله .
عادل بجديه فهو يعلم جيدا من وراء ذلك الحادث/تامر عنده حق ي سلمي وبعدين ده كسر رجل ي عني وشويه كدمات كده ..
في فيلا شوكت ..
شوكت بغضب /ي عني ايه ي تامر ازي الواد ده خرج من الحادثه كده .
تامر بحده /معرفش ي شوكت ده زي القطط بسبع ترواح .
شوكت بحده /ي عني ايه هنعمل ايه دلوقتي في الصفقات الي جايه ..
تامر بضيق /استعوض ربنا فيهم بقا ي شوكت .
شوكت بجنون وهو يشهر مسدسه /بتقول ايه دول 50مليون جنيه يروحوا مني كده وانت السبب انتي الي قاعدت تقولي كله هيبقى تمام لحد مالواد خاد كل حاجه الشركه والفلوس وحتي سلمي الي لازم يموت هو انت ي تامر .
تامر بفزع /انت هتعمل ايه ي شوكت .
شوكت بجنون /لازم تموت ي تامر لازم .
ليطلق شوكت رصاصته بغضب ليسقط تامر أرضا غارقا في دمائه .
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا

اترك رد