Uncategorized

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد

 رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد
رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل العاشر 10 بقلم مي محمد

لميس.. احنا هنعمل اي انا خلاص مش عايزه حاجه رحمة مجنونه وايدها طايله ونت عارف كده
يوسف بتعب .. ممكن تهدي الاول عشان نفكر وبعدين انتي غلطي كان لازم تفضلي معاها عشان نعرف هتعمل اي
لميس… انا هخاطر وكلمها عشان اسر 
يوسف بضحك… هههههه طلعتي طيبه يالميس ههههه 
لميس… علي اساس انت شرير احنا غلابه يابه 
يوسف …. ههههه عندك حق والله وقت الجد اتراجعناا 
بس خسارة رحمة والله
لميس… دي مش بشوف حاجه غير اسر ورد وبس مع نفسهاا
بقي
يوسف.. معاكي حق 
ف المساء ف اجنينه 
نبيلة… ورد هانم انت من الصبح هنا وجو برد هتتعبي 
ورد متجاهلا كلامها.. اسر طلع 
نبيلة… لاااا لسه ف اوضته
ورد… اطلعي اندهيه عشان العشا
نبيلة… حاضر
ومشيت وطلعت عند اسر
نبيلة.. اسر بيه العشا جاهز
اسر بتعب… م مش عاوز امشي
نبيلة.. ونبي يااسر بيه انت ع لحم بطنك من امبارح
اسر بزعيق… قولت مش عاوز
زفت امشي غوري
نبيلة بخوف.. ح حاضر يا بيه
ونزلت عند ورد
ورد… نزل 
نبيلة… مرديش 
ورد غمضت عنيهاا … خلاص امشي انتي
نبيله.. والعشا ياهانم
ورد… مش جعانه 
مشيت نبيلة ★★
اسر بتعب قام اخد دش ورجع تاني ع السرير
اسر ف سره… ليه ليييه ياورد بقيتي كده هونت عليكي تسبيني كده انا غلط من الاول عوتك علياااا جامد 
ههههه بس حبيتك اووووووي
غمض عنيه وستسلم لدموع التي لم تتركه????
وحاووول ينام
ومن الناحية التانيه ورد قامت ووقفت عند اوضتها 
وبصت ع اوضت اسر لقيتها ضلمه 
ورد… اروحله ولا لاء 
هو مسمعنيش اصلا
لاء لاء مش هدخل 
وستسلمت للشيطان الذي بداخلها ودخلت اوضتها
اسر كان باصص عليها من باب اوضته ولما عرف انها اتراجعت انها تدخله ادايق جدا
نزل البسين الميه وفضل يعوم ولجو تلج بس مش حاسس بحاجه من كتر النار والحرقه ال بتاكل قلبه 
اسر ف سره… بقي كده ياورد
ماشي
وطلع من الميه ع اوضته 
وهدومه ال متبلله وفضل يتكتك من البرد 
نبيلة شافته وطلعت عنده وكان باب اوضته مفتوح.. اسر بيه هتتعب كده غير هدومك يابني
اسر بتعب ورؤيه تتلاشه قدامه … ا امشي 
م مش ع عايز ح حد 
نبيلة ببكاء… ونبي يا اسر بيه غير هدومك 
اسر بزعيق… ا امشييييييي
نبيلة..ح حاضر يا بيه
طلعت نبيلة ع اوضت ورد لقيتها منكمشه مع نفسها 
وبتعيط????
نبيلة… ورد هانم 
ورد… خير عايزه اي
نبيلة… اسر بيه تعباان 
ورد انتفضت من مكانها … ايه 
وطلعت تجري ع اوضتة اسر
لقته واقع ف الارض .. اسرررر
جريت عليه وحطت راسه ع رجليهاا بخوف … اسررر فوء اسر عشان خاطري
وفضلت تعيط
نبيلة انتي يازفته يانبيلة 
نبيلة.. ايوا يا هانم ايوا
ورد.. اطلوبي ادكتور بسرعة وتعالي شيليه معااي هنا ع السرير
..حاضر ياهانم ح حاضر
وحاوله بصعوبة يشيلوه ع السرير 
ورد قعدت جنبو تملس ع شعرو
ورد ف سرها… انا السبب ايوا انااا لو جيت وصلحتك مكانش حصل كل دااا اسفه وفضلت تعيط لحد موصل ادكتور
اداه حقنة ولان نزل ف ميه ساقة اخد دور برد جاامد وهيفضل نايم لصبح
ورد قعدة جنبو ع السرير 
اسر بخترفه… و ورد م متسبنيش 
ورد صحيت …متخافش انا معاك ياابيه 
اسر.. ابتسم ونام تاني
ورد فضلت تملس ع شعرو وبعدين دخلت ف حضنه ونامت
★٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭★
ف الصباااااااااااح ????
اسر صحي بتعب وبيبص شمال ويمين وجه يقوم
حس بتقل ع دراعو
لف لقيها منكمشه ف حضنه
ابتسم علي برأتها 
وحاول يقوم ورد حست وصحيت
ورد بلهفه وخوف… اسرررر الحمدالله انك كويس
اسر بص الناحية التانيه… ومتكلمش ????
ورد قربت منه ودموع مغرقه وشهاا.. اسفه والله عارفه اني غلطانه ومش هعمل كده تاني ياابيه
حقك علياا
وفضلت تعيط
اسر ف سره… اوعاا تضعف يااسر سيبهاا تحس ب غلطها 
ورد بعياط… انت مش بترد عليا ليه
اسر بيبص عليها وساكت
ورد قامت جابت صنية أكل وقعدت تاني جنبو 
ورد… هتاكل غصب يلا 
اخدت ملعقة رز وبتدات توكله وهو مستسلم ليهاا 
وبعد وقت ★ 
قوول الحمدلله
اسر مرديش يبص عليهااا 
ورد قربت بعدت الصينية وقربت قعدت ع حجرو وقبلته بحناان وحدا تلوا الاخرة ع شفتيه
ثم ابتعدت وقالت… فيه صلح ولا اي
اسر … ابعدي عني ملكيش دعوة بي 
ورد.. اممممم قربت منه ومسكت دماغه وبتدات تقبله بجنوون تام 
وحاول يبعديها عنه عشان يعرف يتنفس 
ورد… اثبت ياض 
اسر بضحك…. ههههههه والله بقي كده تعاالي 
وقلبهاا بقت تحته
ورد بكسوف … خلاص اسر ابعد بقي عيب
اسر … والله انتي تعرفي العيب بعد ال عملتيه 
ورد… عملت اي 
اسر شاور ع شفايفه.. هه
ورد بكسوف… براحتي اعمل ال انا عيزاه 
اسر تظاهر بتعب … اه خلاص
وقام اتعدل بعد عنها
ورد قامت وراه… انت كويس
اسر… احم تعبان ياوردتي
ورد بخضة … من اي 
اسر شاور ع قلبه… دا تعبني اوووي ياورد
ورد قربت منه وحضتنه بتملك ..وكده بقي كويس يا ابيه
اسر بابتسامه… اممم شويه
ورد… طيب اعمل اي 
ويبقي قلبك كويس
اسر.. نكتب كتابنااا دلوقتي
ورد… دلوقتي ياابيه
اسر… مش قادر ياورد
وقرب وطبع قبلة هادئه ع شفتيها وهي بدالته برغبه وحب وعشق 
ورد… بس بس خلاص مش قادرة 
اسر بابتسامه… بجد 
ورد… اممممم يللا
اسر بستغراب… علي فيين 
ورد هي وبتشدو … علي المأذون ياسطااا اسر بضحك… بتحبيني ياوردتي
ورد وقفت وقالت بابتسامة عشق… بمووووت فيك ياروح ورد من جوه
اسر.. ايه دا دحنااا بنقول شعر
ورد… هو حد يشوفك ياقمر انت ويبقي كويس بردو
اسر بضحك… مالك ياورد انتي تعبانه ولا حاجه
ورد… احنا هنقديهاا كلام قدامي يلا وبتزق فيه لبرااا 
اسر… استني اما البس حاجه هروح عريا”ن ياورد
ورد… ههههههه نسيت طيب يلا بسرعة انجز
اسر بغمزه.. ايه يابت بقيتي مستعجلا اكتر مني انتي كويسه????
ورد بكسوف جريت ع اوضتها وقفلتها عليهااا 
ورد…بحبككككككك يااسر الاورد 
ودخلت تدور ف الدولاب ع حاجه تلبسهااا وعيونها وقعت ع دريس بنفسجي خدته وراحت تلبسه 
وف غرفة اسر ★
دور ف ادولاب ولقي بدلة سودا شيك جدا قاام لبسها وبيحط اأخر اللمسات 
ورد نفس الحاجه 
عند يوسف ورامز خرج من المستشفي ع بيت رامز
يوسف… انا مخنوق اوي يارامز
رامز… طيب بقولك اي مترن ع لميس شوفها فين
يوسف بص عليه بصدمه… والله بقولك مخنوق وتعبان تقولي لميس هتاجي ترقصلناا دي 
رامز… احترم نفسك ياض انت 
يوسف… والله بجد 
رامز.. متبقاش رخم ياچو 
يوسف… هههههه فيها چو ماشي ياعم
اتلافه الفون وكلم لميس وتفق يتقبلوو ف كافية 
ورامز مبسوط جدا لان بيحبهاا من الاول بس سافر لان شغله طالب منه كان يبعد عشان كده سابهاا وهي بتحبه كمان بس لما سافر وسابها حاولت تلهي نفسها بحب اسر اللوهمي 
★ عند اسر و ورد ★
ف العربيه عند البيت ★
ورد بابتسامه.. انا مبسوطه اوي
اسر… وانا يا قلبي مبسوط اكتر منگ
ورد هي وبتمسك ايده… بحبگ يا ااسر 
اسر بابتسامه… وانا بموت ف
قاطعه ضرب نار وتحويطه ب العربيات الچب السوده اسر نزل من العربيه بخوف ع ورد
اسر … ف ايه م 
قبل ان يكمل كلامه ضربة ع مؤاخرة رأسه وقع مغمي عليااا
ورد بفزع وخوف… اسرررررر
يتبع ……
لقراءة الفصل الحادى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد