Uncategorized

رواية أين عمري 2 الفصل الثانى 2 بقلم حبيبة أحمد

رواية أين عمري 2 الفصل الثانى 2 بقلم حبيبة أحمد
رواية أين عمري 2 الفصل الثانى 2 بقلم حبيبة أحمد

رواية أين عمري 2 الفصل الثانى 2 بقلم حبيبة أحمد

روز بصدمه : بابي ????????….. راح اغمض عليها راح تميم جري عليها وخدها في حضنو 
تميم بخوف : روز روز عشان خطري فوق روز روز….. راح شالها وطلعها فوق في اوضيتها واتصل علي الدكتور 
تميم بخوف : ها يا دكتور فيها ايه 
الدكتور : مفيهاش حاجه بس شويت ارهاق و صدمه بس انا اديتها مهدا دلوقتي وهي هتقوم تكون كويسه ان شاء الله 
تميم : شكرا يا دكتور اتفضل….. ومشي الدكتور والكل دخل لي روز 
تمارا : مالك يا حبيبتي 
روز بدموع : مفيش يا خالتو شويت تعب بس 
ادهم : مالك طيب قولي يا بنتي 
روز بتعب : مفيش عايز بس ارتاح شويه 
عمر : طب تعالو يلا……. راح الكل خرج وسبها دخل عليها تميم لقها قعده بتعيط راحت مسحت دموعها وتعدلت 
روز وهي مش بصه لي تميم وفي عيونها الدموع : انا عايزه ارتاح ومش عايزه اتكلم 
تميم بحزن : طب انتي كويسه 
روز اول اما سمعت صوت تميم الي بقالو سنين مسمعتهوش راحت عيتط راح ليها تميم وقعد قدمها علي طرف السرير وهو بيمسحلها دموعها 
تميم بحزن علي حالت روز : اهدي خلاص هخرج خلاص اهدي بقا….. راح قام ولسه هيخروج راحت روز قالت 
روز بعيط : وحشتني ❤
لف تميم وبصلها بكل حب ومقدرش يخرج راح جري حضنها جااااااااااامد وخبها بين ضلعو والاتنين عيطو مع بعض 
روز بعيط : وحشتني وحشتني اووووووووووووي وحشتني يا تيمو ❤
تميم بدموع وبيضمها لي اكتر : وانتي وحشتيني اووووووووووووي يا روديتي ❤
روز بصراح وعياط : اااااااااااااااااه يا تميم اااااااااااااااااه كسرت قلبي كسرتني يا تميم ????
تميم سند راسو علي راس روز وقريب من وشها اوووي : انا اسف يا روز بجد اسف غذب عني لما سبنا بعض اما سبتيني حياتي ضاعت اااااه يا روز وكنت خايف ان يجي اليوم ده ????
روز : انت…. راحت لسه هتكمل تميم محسش بنفسو غير وهو بي*قب*لها تميم علي شفيفها بكل حب راحت روز زقتو بعيد عنها 
روز وهي بتاخود نفسها بلعافيه : ايه الي انت عملتو ده اخرج برررررررره 
تميم : روز انا اسف بجد مش عارف عملت كده ازاي غذب عني 
روز بصريخ : كل حاجه عذب عنك عذب عنك كسرت قلبي في اول يوم جيت في وقولت هاجي القيك انت اول واحد موجود مستنين وجيت لقيت انك اتجوزت عادي وعندك بنت كمااااان برررررررره يا تميم اخرج لو بتحبني ااااااااه يا قلبي????????….. راح اغمض عليها جري عليها تميم قبل ما تقع راح خدها في حضنو ونيمها علي السرير لقها سخنها ومولعه جدااااا ام جاب مايه وعملها كمدات 
روز وهي بتهلوس بكلام وهي نايمه : تميم تميم …خليك جنبي متسبنيش …انا بحبك ..متسبنيش لو بتحبني لا لا انت مش …هتمشي وتسبني صح…. قول…. صح 
تميم بدموع : صح يا روز مش همشي واسيبك لغيت لما اموت وهتكوني معايه كمان لغيت العمر كلو ????
فضل تميم سهران جنب روز نام تميم جنب روز علي السرير وخدها في حضنو وهي حضنتو اكتر ونام ومش حسين بنفسهم خالص 
( الحب وجع القلب ????????) 
( لازم تكون طريقه حب صح علشان تكون النهايه سعيده ????????????) 
تاني يوم الصبح ☀☀
الشمس ضربت في وش روز صحيت روز لقت نفسها في حضن تميم ولقتو نايم فضلت بصت علي ملمحو الي بتزوضو جمالا ابتسمت وبعض كده افتكرت الي حصل امبارح وازاي تنام في حضنو كده راحت امت بسرعه 
تقي وهي بتخبت علي باب اوضتيت روز : روز حبيتي انتي صاحيه اتخول 
روز مش عارفه تعمل ايه وتميم توضي فين بصوت واطي : يا نهار اسود هو يوم باين من اول اعمل ايه تميم تميم اوم 
تقي : اتخول وله ايه 
روز بصوت عالي : لا يا تقي عشان انا باخود شاور 
تقي : ماشي يا حبيتي يلا عشان تفطري 
روز : حاضر نازله وراكي ….. نزلت تقي راحت روز فضلت تصحي في تميم وهو مش راضي يصحه راحت جابت كوبايه مايه ورشتها علي راح اقام مفزوع من النوم 
تميم بفزعه : في ايه حصل ايه مين مات طيب 
روز بضحك : اهدا اهدا هههههههههه 
تميم سرح في ضحكت روز وابتسم وقال : وحشتني ضحكتك ❤
روز بكسوف : احم 
تميم : لسه بتكسفي مني يا روز 
روز : ممكن تخروج ومحدش يشوفك وعشان عايزه اغير عشان تقي كانت هنا… اه اه صح هو ايه والي حصل امبارح الي فكره كنت بكلمك واغم عليا واحم ونمت جنبي ليه 
تميم بحزن : انا محستش بنفسي غير وانتي بتصحيني دلوقتي وفضلت جنبك طول اليل عشان كنتي سخنه مولعه.. بعد ازنك……. راح تميم خرج وهو خلاص هيعيط ودخل علي اضتو لقه فيها فرح و رهف بتسرحلها شعرها 
فرح وهي بتجري علي : بابي كنت فين 
تميم بابتسامة : كنت في مشوار كده انتي مش كونتي مع خالتو رهف صح 
فرح بطفولة : انت لما مجتش خوفت ورحت لي خالتو رهف ونمت جنبها
رهف : كنت فين يا تميم زاي كل يوم انت مش بتحرم يا اخي اهدا شويه بقا 
تميم ودموع : لا يا رهف مش زاي كل يوم كنت عايز اخروج شويه من البيت وبذات كنت مش عايز اشوف روز مش عارف هقولها ايه انا بجد تعبان يا رهف تعبان يا رهف قوليلي اعمل ايه …… راح اترمه في حضن رهف وعمال يعيط 
رهف بحزن : اهدا يا تميم عشان خطري 
تميم وهو بيعيط بحرقه : اااااااااااااااااه يا رهف هي مش عارف حاجه وله عارفه الحقيقه انا تعبت يا رهف اعمل ايه ياااااااااارب ????????????
رهف : اهدا يا تميم معلش وفي يوم هتعرف الحقيقه اهدا بس عشان تقدر تكمل حياتك وتقدر تعرف روز الحقيقه وانك لسه بتحبها ومنستهاش يوم واحد كون قوي يا تيمو ❤
تميم خرج من حضن رهف وابتسم وقال : تعرفي انك من كام يوم كنتي صغيره و بتلعبي ادامي اما دلوقتي كبرتي وبقيتي عروسه قاد الدنيا يا رهف 
رهف بابتسامه : ربنا يخليك ليا يا تيمو…… وراحت بستو من خدو وخرجت ورجعت تاني وقالت 
رهف : اه اه معلش اختك غبيه بقا يلا عشان تفطر يا حبي يلا… راحت نزلت 
تميم : هههههههههه هبله 
فرح : بابي هي مين الطنط الي كانت عندنا امبارح دي 
تميم : دي طبقا مامي الي حكتلك عنها 
فرح بفرحه : بجد يا بابي 
تميم بابتسامه حزينه : ايوه يا روح بابي……. جريت فرح عند روز 
فرح وهي بتحضنها : مامي مامي 
روز باستغراب : مامي مين يا حبيبتي 
فرح بحزن : انتي مش عايزه تحضنيني 
روز بحب وهي بتنزل لي مستواها : لا يا روحي تعالي…… راحت حضنتها بكل حب 
روز بابتسامه : انتي عسل اوووي يا…. انتي اسمك ايه 
فرح : انا اسمي فرح 
روز : اسمك جميل يا فروحه……. مين قالك اني انا مامي 
فرح : بابي هو الي قالي كده وحكالي عنك كتيرررررر اوي بس كنت مش متخيله انك حلوه كده زاي اما بابي بيقول 
روز : هههههه انتي الي عسل يا قلبي 
تميم وهو بيخول الاوضه : فرح روحي كلمي خالتو تقي بتنادي عليكي 
فرح وهي بتبوس روز من خدها : عايزه حاجه يا مامي 
روز بابتسامه : لا يا روحي….. راحت فرح نزلت 
روز : انت ازاي تقولها كده 
تميم : قولتلها ايه 
روز بعصبيه : انت هتستعبط يا تميم 
تميم : روز انا عايزك ام لي فرح عشان خطري 
روز بعصبيه : انت شكلك اتجننت اما فين مراتك ام بنتك وله انا خدامه عندك 
تميم باستغراب : انا بقيت رخيص بنسبالك اووي كده 
روز : تميم انا بقول سؤال جاوبني علي 
تميم وهو باصص علي عيونها بكل حزن : كان نفسي بس انك تحسي بيا ولي جوايه بس انتي محستيش يا روز لندن غيرتك خالص …. وكمل بعصبيه….. واه صح اتجوزت وجبت بنت وانتي عندي وله حاجه زاي اما انا عندك وله حاجه يا روز… بعد ازنك….. راح مشي 
روز بعيط : ااااااااه ليه كده ليه بيحصل فيا كده انا تعبت من العيشه دي اعمل ايه ياربي….. قطعها التليفون الي بيرن 
روز بعيط : الو يا مي 
مي بخوف : مالك فيكي ايه 
روز : تميم طلع متجوز وعندو بنت يا مي انا تعبت بجد ????
( الحب مش كره الحب هو السهم التي يتخول القلب ولم يخروج ????????) 
مي بصدمه : بتقولي ايه ازاي وامته
روز : مش عارفه انا مش عارفه حاجه خالص حاسه اني تايها 
مي : طب اهدي بس 
تقي وهي بتنادي علي روز من تحت: يا روز يلا عشان تفطري 
روز وهي بتمسح دموعها : حاضر جايه 
مي :  انزلي دلوقتي وشوفي هتعملي ايه وقوليلي 
روز : ماشي سلام…….. مسحت دموعها ونزلت لقت الكل قاعد علي السفره 
روز بتعب : صباح الخير 
الكل : صباح النور 
عمر : تعالي يا حبيبتي …. راحت روز قعديت جنبهم علي السفره 
تمارا : عامله ايه دلوقتي لسه تعبانه 
روز : لا يا خالتو انا كويسه 
ادهم : طب الحمد لله
مراد : بقولك ايه يا روزي عايزك معايه انهارده عشان انهارده عيد ميلاد فروحه عايزك تختاري معايه اللبس عشان وحشني زوقيق اصل عندي ولاد خال زوقهم زفت زايهم 
تقي و رهف : احنا 
مراد هو بيطلع لسانو : ايوه انتو 
تقي : ماشي يا مراد الك*لب 
انس : ههههه يا ابني هو انت بتحب تضيقهم 
مراد : مش هما الي زوقهم زفت في اللبس 
انس : طب بدال هتروحي مع مراد خدوني معاكو عشان انا كمان عايز لبس من زوقيق 
الكل : هههههههههههه 
روز : حاضر من عينيا 
تقي بحراج : احم احم 
روز : هااا قولي قولي عايزه ايه 
رهف : بصراحه كده 
روز : ما تقولو بقا 
تقي : احنا كمان عايزين هدوم 
روز بضحك : حاضر 
مراد : مش بقول زوقهم زفت 
روز : بابي 
عمر : نعم 
روز بتوتر : كنت بس عايزه اقولك اني 
عمر : في ايه يا روز قولي 
روز بسرعه : بصراحه كده انا هرجع لندن 
تميم بصدمه : نعم ????????
يتبع ……
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد