Uncategorized

سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

  سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه
 سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

 سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

ريان بس خدها:خلاص قولي
حوريه بصتلو بخوف:هو انت وسكتت
ريان:انا اي
حوريه:مفيش عايز انام
ريان برفع حاجب:تنامي
حوريه:امال
ريان قام من عسرير:بصراحه مش هيجيلي نوم اما اعمل حاجه
حوريه:هي اي
ريان ياخد قميص ويغمزلها:هجبلك بيتزا مش هتاخر
حوريه بخوف:كنت عايزه اقولك انو
ريان يبوس راسها:مش هتاخر
حوريه اتنهد ماشي
ريان اول مخرج اتلاشت ابتسامته وطلع علي مكان واحد شقة الدعارة الي كنت حوريه فيها ورفع تلفونه
ريان وقف تحت العماره وبيبصلها بشر جي واحد وقرب منه ودالو شنطه
:تمام زي مطلبت انت عايز الهروين ده لي
ريان بيجز علي سنانو:استنه فلوسك وطرقني يلا
الشب مشي وريان لبس الشنطه وفتح ازرار قميص وطلع بهدؤ وخبط
بنت فتحتلو:خير
ريان حاوط خصرها وقفل الباب برجليه:كل خير ياقمر
البت بدلع وهي بتحاوط رقبته:وانت جي السعادي لي ده احنا وش الفجر هو انت شيطان ولا اي وتضحك بمياعه
ريان ابتسم بشر وملامحه اتبدلت:صدقتي وشدها من شعرها فين الي مشغلكي
البت بخوف:معرفش انت مباحث
ريان بغضب مكتوم:بص في ثانيه لو مطلعتليش الي مشغلكي لهكون محسبك انتي بدلها ومشوهك ابزعيق انطقي
البت بخوف:جوه 
ريان يشدها:تعالي وشوريلي عليه مشيت معاه وفعلن شورت عليها
لقها قاعده وجنبها اتنين باين عليهم كمال اجسام
الست بمياعه:خير
ريان قرب بغضب بس الاتنين وقفه في وشه
ريان:ثانيه بس قلع القميص وبدات تبان عضلاته المجسمه وربطه علي ايدو وبداء يضربهم بغل وهو بيفتكر دموع حوريه واحد ادالو بوكس ريان رجع لي وراه وشفايفه نزفت بصلو بغضب وبقو متكومين فوق بعض
الست بصتلو بخوف:انت عايز اي
ريان رمه الشنطه بعيد وهو بيقلع الحزم:بصراح كده انتي مديتي ايدك علي حاجه تخصني وانا بقا مبحبش اسيب حقي
الست بخوف:انت بتعمل اي
ريان لف الجلده علي ايدو وبقا يضربها بتوكة الحزام وهو بيفتكر لما كان بيضرب حوريه ويزرق جسمها والست قاعد تصوت وبقت تنزف وجسمها كلو علامات
ريان قاعد علي ركبته وبحده:ايدك الي اتمدت علي حوريتي انا لو اطول كنت قطعتهالك اتمني تكوني جربتي شعورها ضرب السنين انتي خدي في علقه واحده سمعوه ترزيع علي الباب ابتسم بشر اه وطلبتلك البوليس عشان يرحموكي مني
الظابط:انت صاحب الشقه
ريان:تؤ تؤ انا الي بلغت عن الشقه بداء التفتيش وطلعو شنطة المخدرات وخدو الست والي في الشقه وخدو اقوال ريان وبعدين سابه ريان اشتره البيتزا وماشي مبتسم وحاسس انو رد ل حوريه جزء من حقه دخل الاوضه 
حوريه بصدمه:فين قميصك
ريان ببتسام:اتقطع
حوريه بشهقه:واي الي شلفتك كده
ريان ابتسمتو زادد:وقعت
حوريه بهمس:قول انهم سبتوك وعجنوك
ريان وهو بيحط البيتزا علي السرير:سمعتك يام لسان طويل
حوريه ببراه:انا بقول سلامتك
ريان شدها لي:بقولك اي
حوريه بضحك:اي 
ريان:احم مانا عملت ريان مان عشانك وضربت بسببك وجبتلك بيتزا وخدو قميصي مش هتحني عليا
حوريه بضحك:قصه حزينه عايز اي
ريان بطفوله:بوسه واحده بس
حوريه برفع حاجه
ريان بوز:بقولك واحد بس وثغنونه
حوريه ضحكت علي شكله الطفولي ومسكت وشه بايديها الاتنين وباست شفايفه بوسه سريعه ولسه هتبعد حاوط خصرها وباسها بشغف وبعد عنها لما حسه هتتخنق
حوريه بتتنفس بصعوبه وبغضب:انت خمام مش لعبه معاك هيي
ريان بضحك:يغوتي علي الي بيكسفو اموح
حوريه بضحك:انا بقول ناكل
ريان ببتسامه:متيجي نعمل شهر عسل جديد
حوريه بحزن:هو كانه عملنا قديم
ريان يمشي ايدو علي خدها:هعمل عسل علطول هخدك ونسافر بعيد انا وانتي وبنتنا وبس
حوريه بغيره:ممكن ولد بقا
ريان بغيره اكبر:عايز تخونيني يا حوريه هقتلك وقتلو وقتل اي بيبي ولد
حوريه بخوف:تقتلو 
 ريان بغضب:اقتلو بس ده انا هبلعو
حوريه بتاكل:لا وعلي اي بنت ارحم وتحط البيتزا في بوقها ريان يقرب منها ويعمل انو هياكل معاه ويبوسها
حوريه بغضب:خف محن عايزه اكل
ريان ببراه:مانا كمان عايز اكل وانا متعود انتي تاكليني
حوريه ابتسمت وهي بتاكلو
ريان بطفوله وهو بياكل وبيكلم والاكل في بوقه:تعرفي انا كنت بستهبل وبعمل تعبان عشان انتي تاكليني
حوريه بضحك:اه يا لئيم اتريك ميت فيه ومش مبين
ريان يقرب منها ويهمس قدام شفايفها:خفي دلع انا مش ضامن امسك نفسي انتي حرا
حوريه بخوف:لا وعلي اي الطيب احسن وراحت اتغطت
ريان:خدي هنا يابت انتي نسيتيني ودخل في حضنها
حوريه اول مره تنام وهي مبتسمه
ريان ابتسم وهو بيبصلها بنعاس:كده انام وانا مستريح اني حقك رجع بس وديني لندم الي لمسك وخلي يموت ابشع موته وبسه راسها ونام
عند ديب فتح اوضت وسيم بهدؤ لقي حور حاضنه وسيم زي مكانت بتحضنو ونايم ابتسم بفرحه يبقا لسه بتحبه
ديب قرب منهم بهدؤ وسك ايد وسيم وبدموع:انا اسف يا حبيبي في لحظت غضب بقيت تعاني بسببي وباس ايدو وطلع براحه علي السرير وحوط حور ووسيم
حور اتململت في حضنه وبنعاس:انت اي جابك
ديب ضحك علس انها لسه مبطلتش تتكلم وهي نايم وطبعا هتنسي كل ده
ديب:وحشتوني وعايز انام معاكم
حور بناعس وهي بتدفن راسها في صدرو:اما احنا وحشنك مبدورش علينا لي يا حيوان
ديب بصدمه:حيوان
حور بنعاس:حيوان انك مسالتش عليا ده مروان كان بيسال وانت لا
ديب رفع راسو بغيره:مين كروان ده يا بت
حور راحت في النوم
ديب بغضب:هتجلطني وتشلني الصبر يا رب الصبر
نام ديب بعمق وقام الصبح بدري طلع قبل ما حور تفوق
حور قامت تبص حوليه:شكلي كنت بحلم قامت دخلت الحمام وغيرت وراحت تشوف روايد 
ديب بصلها وهي خارجه ودخل وحط دبدوب كبير جنب وسيم وقاعد جانبه وهو بيتاملو بحزن وفجاه بداء يفتح عيونه بتعب
وسيم بالم:راسي
ديب بلهفه:حبيبي انت فوقت
وسيم بداء يبفوق:انت مين
ديب اتعدل في جلستو:انت مش فكرني 
وسيم رجع شعرو الي علي عينيه عشان يشوف كويس:تؤتؤ انت مين بقا
ديب ابتسم انو في امل يخلي وسيم يحبه:انا ديب
وسيم ابتسم:وانا وسيم وجي يقوم
ديب سعدو يقعد ودلو الدبدوب:ده ليك
وسيم مسك بفرحه وبعدين بوز
ديب:اي وحش
وسيم:هو حلو وكل حاجه بس كنت جبت واحد لي مامي كده هتاخد بتاعي
ديب بضحك:المراه الجيه
وسيم عمال يبص حوليه:هو مفيش عثير هنا
ديب ببتسامه:اهو هنا
وسيم خد منو العصير وبتسم:خلاص انت صحبي
ديب ابتسم:تجي نخرج
وسيم بفرح:بجد وبعدين بوز ماما مش هترضي 
ديب يشيل وسيم من علي السرير:ولا يهمك 
وسيم بخوف:لا ونبي هتحرمني من العثير
ديب:متخفش منها انا هقفلها
وسيم بيبص بعدم تصديق
ديب:انت بتشكك في قدرات ابوك
وسيم:ابو مين
ديب:اقصد يعني زاي ابوك 
خد وسيم وعقدو في حضنو
وسيم:مالكراسي فاضيه اهي
ديب يبوس خدو وهو بيسوق:لا انا مستريح كده
ديب ابتسم:تاكل اي
وسيم:ابغي كنتاكي
ديب بضحك:هتكلو لوحدك
وسيم بزعل:اي معكش فلوس
ديب بضحك:لا ياخويا معايه فلوس
وسيم حط ايدو تحت خدو:خليهم عشان هتعزهم
وقضو الوقت في الاكل والهزار واحدة كنت بتغلي في البيت
حور بغضب:يعني اي مش لقينو
روايد:اهدي اكيد هلقي
حور بعصبيه:مش ههدي ده مبيقدرش يتحرك اكيد حد خطفو و
كلهم سمعو صوت ضحكات وسيم العاليه
روايد:اهو انا سامعه صوته
يدخل ديب وهو شايل وسيم ولعب لي وعصير  ودبدوب كبير وبيضحكو مها الاتنين واول مشافو حور ضحكتهم اتلاشت
حور بزعيق:انت مين سمحلك تاخد ابني
ديب بصلها ببرود وعداها ودخل اوضت وسيم وحطه علي السرير وحط الحاجه
وسيم بهمس:قولتلك مش هتسكت
حور دخلت بغضب:انت يا اخ انا بكلمك
ديب بصلها وشه كله شكولاته:تكلي ايس كريم
حور حسه هتتشل قربت منه وشدتتو بعصبيه:ديب انت عايز اي
ديب:تكلي رز بلبن!!
وسيم:تؤ مامي بتحب الشكولاته
ديب يبصلو:يعني مش رز بلبن
وسيم:تؤتؤ بقولك شكولاته ويشرب العصير وهو بيبصلهم ببتسامه
ديب:بيقولك شكولاته
حور بغضب:ديب انت ا
يقاطعه ديب وهو بينز ل مستواه وبيخطف شفاتها في قبله معيقه
وسيم يشهق ويخبي عيون:متبوسهش كده ويتاخر صباع من علي عينيه احضانها كمان
ديب لف ايدو حولين حور:سمعه بيقول احضنها ويبرق ويلف لي انت اي من امته ياض
وسيم ربع ايدو:اوضي دي
ديب حك راسو:اه صح
حور وقفه مبرق بتحاول تستوعب الي حصل وشدت ديب من التيشرت بتاعو وبغضب:انت قد الي عملتو ده
وسيم:وعملو قدامي متسكتيش
حور بعصبيه:اخرس انت ازاي تخرج مع ده بعد م
ديب شدها من ايديها جامد وطلع بيه برا الاوضه وبصله بحده:وسيم فقد ذاكرتو
حور بغضب:كمان ابعد عن ابني
ديب يحصرها في الحيط ويبصلها بغضب:اسمعي بقا هروب وهربتي ولحد دلوقتي معرفش انا عملتلك اي عشان تعملي معايه كده تلت سنين حرمتيني من ابني وسكت متكلمنش تدخلي بيني وبينو مش هيحصلي كويس وبصوت عالي فاهمه
حور انتفضت وهزت راسها بخوف
ديب ابتسم بخبث:شاطره اي الي علي خدك ده
حور جت ترفع ايديها علي خدها بس ديب سبقها وباس خدها ودخل ل جوه
حور حطت ايديها علي خدها وبتسمت وبعدين كشرت وتصلت بدكتور
الدكتور:وسيم بقا كويس
حور وقفه علي الباب بتبص عليهم:كويس بس نسي الحادثه يادكتور
الدكتور:طبيعي ده نسيان مؤقت ممكن يكون نسي كمان انو مش هيقدر يمشي انتو فكرو بتدريج وياريت متمنعهوش عن اي حاجه بيحبها او شخص مقرب لي عشان نفسيتو 
تبص حور ل وسيم وهو بيضحك مع ديب:شكرا يا دكتور وتدخل الاوضه
وسيم بضحك:مامي مش اونكل ديب دمو خفيف عن اونكل مروان
ديب بغيره:مين مروان ده
وسيم بيلعب بشعرو:ده اونكل الي ساكن في وشنا وبيحب ماما
ديب بيجز علي سنانه:واي كمان
وسيم:وبس لا وكان عايز يجوز ماما بس هي رفضت بس مش عارف لي
ديب يبص ل حور ببتسامه:قوليلو رفضي لي عشان هو مش عارف
حور بصتلهم بغضب:انتو مالك
ديب بخبث وهو بيبص ل وسيم:وسيم مش انت صحبي وانا صاحبك
وسيم ابتسم:ايو
ديب بخبث:ينفع انام معاك عشان الوقت اتاخر
وسيم:ايو يلا ونيم ديب جنبه
حور بغضب وهي بتهز رجلها:وانا انام فين
ديب غمزلها:جنبينا
حور بغيظ:انت قليل الادب
وسيم:طب نامي جنبي انا وغمزلها
حور بغضب:وسيم اتضبط لضبطك
وسيم غطي وشه هو وديب بخوف وبيبصلها من تحت الغطي:مش هتجي تنامي جنبنا
حور بغضب:اتخمد
شدو الغطي علي وشهم بخوف
عند روايد
راحت فيلاتها تجيب شويت وراق وسابت البودي جارد برا ودخلت تدور علي وفجاه النور قطع
روايد بتلف حوليها بخوف:في حد هنا طلعت تلفونها تنور بيه اه تتصل ب البودي جرد بس طلع فاصل شحن قاعد تعيط وهي قاعده في زاويه في الاوضه 
دخل ياسر وهو بيتكلم في التليفون:ياحور هدور عليها متخفيش طيب طيب انتي متوتره لي ده النور بس قاطع حاضر لما القيها هتصل سلام
روايد انتفضت من مكانه لما لقت الباب بيفتح وهي بتخبي وشها بايديه
فتح فلاش الموبيل ولقها قاعد في زاويه في الاوضه قرب منها
روايد قاعد تعيط:سبني في حاله
ياسر:روايد ده انا
روايد رفعت راسها بسراعه ومسكت ايدو بعيط:ونبي متسبنيش هنا
ياسر قومها:اهدي طيب مفيش حاجه النور شويه وهيجي
روايد حضنته وبخوف:لا خليك جنبي ونبي
ياسر قلبه بيدق وبتوتر:اهدي طيب
روايد حضنه وبخوف
ياسر:ممكن اتحرك بس اتصل بي حور
روايد بعيط:يعني انا اموت من الخوف عشان تتصل بحور انت اي معندكش قلبك الي فصدرك ده حجر كلكم مصطفي ابو حجر
ياسر:باس باس مش هتكلم اي بلعه وتفتحت
روايد بغضب طفولي:انا مش بلعه وبنبره شبه باكيه انا خايفه
ياسر يملس علي شعره القصير:اهدي طيب
روايده تمرغ وشه في صدر ياسر زي القطط:لا خايفه
ياسر:بت اوعي تكوني بتبربري في تي شيرتي
روايد بضحك:لا والله
ياسر بسرحان:مضحكتك حلوه اهي مبتضحكيش لي
روايد مبتردش
ياسر وطي راسو:انتي يابت يا خرا زفر بضيق وشالها حطها علي السرير وجي يبعد كنت روايد مسكه تي شيرتو بقبضتها
ياسر:هايل وبعدي
روايد فتحت عين وهي مغمضه التانيه:ولا قبلين تخليك جنبي لحد منور يرجع وبزعيق عايز تروح فين
ياسر بصدمه:بت انتي مجنونه
روايد تمسك ايدو هي بتغمض عيونها جامد:انا مش بخاف من الضلمه انا مش بخاف من الضلمه انا
ياسر:مش بتخافي من الضلمه
روايد:صح صح انا مش بخاف من الضلمه انا مش بخاف من الضلمه انت قول معايه بدل مانت قاعد ولا شغله ولا مشغله كده
ياسر بغضب:الصبر من عندك يارب
عند ريان
ريان:حوريه اطلعي بقا
حوريه طلعت راسها من الباب:مش عايزه انا اطلع بالبتاع ده
ريان بتافف:هتطلعي والا اجيلك انا اختاري
حوريه بزعيق:بطل تضغط عليا 
ريان برفع حاجب:بقيتي تزعقيلي كتير علي فكره
حوريه نست نفسها وطلعت وهي حطه ايديها علي وسطها:براحتي بقا ازعق اصوت ابيع ترمس براحتي
ريان مبتسم ومبيردش
حوريه برفع حاجب:انت لتتفرج علي اي وتبص لي نفسها وتشهق وكنت هتجري ل جوه 
ريان مسكه:علي فين يا ماما انجري قدام
حوريه:اعييي سبني ونبي مش هطلع كده
ريان بضحك:يبت انا زي جوزك متخفيش
حوريه:انا حامل ومينفعش اعوم اصلن
ريان حك راسو:ده بجد
حوريه بضحك:بس ينفع اكل عادي
ريان يشدها ل حضنه:تكلي اي وانا اجبلك
حوريه:عايزه لحمه
ريان:نعم يختي
حوريه:مش انا الي عايزه ده ابنك يلا هات وانا اطبخها
 ريان يشلها:طيب نطبخ سواء
حوريه بضحك:ماشي
حور بضيق:ده نام بجد هنا انا فين
وسيم نايم في حضن ديب وشعرو مغطي عيونه وديب شعرو مشعش زي الاطفال
حور قربت منهم وهي بتبصلهم بحب:طفلين نيمين جنب بعض يغواتي وتقرب وشها من ديب تعد شعرو
فتح عيونه بهدؤ وهو بيتاملها
حور مخدتش بالها انو فتح عيونه:مش قادر يحلق شعرو الي بقا شبه البنات عشان يتعايق بيه
ديب بخبث:لا عشان انتي بتحبي
حور غمضت عيونه جامد:متقولش انك صحيت
ديب يشدها شقع عليه ويحاوطها:انا منمتش اصلن وشيفك وانتي بتبصي علينا
حور دفن وشه في صدرو بخجل
ديب تاخر وسيم براحه وقعد حور قدامه:ل امته ل امته يا حور هتفضلي تعاندي
حور بصه ل وسيم وسكته
ديب رفع وشه بايدو:حور بصلي
حور عيونها بتلمع بدموع:مش عايزه ابصلك
ديب:لا هتبصلي انت بتعقبيني علي اي انا لو مكنتش عملت الي عملتو مكنتيش جبتي ده وهو بيشاور علي وسيم مكنش هينفع تبقي ام حور اسمعيني انا مردتش اقولك لاني مكنتش حبب ابرار موقف قد مكنت حبب تحبيني
حور بصتلو بدموع:لا انت ضحكت عليا
ديب قرب منها:مضحكتش عليكي انتي لما سقطي ابن ريان كانت الدنيا بتمطر والمستشفيات مفيش وجبتلك دكتورة وقالت انو انتي في بقايه من الجنين عندك في الرحم وجوزك بس يقدر يسعدك ولو مكنتش عملت كده مكنتيش هتبقي ام ولا كان ينفع تخلفي 
حور بعيط:كنت قولتلي وصرحتني مكنتش سبتني اعرف بطريقه دي انت عملت كده عشان ريان اخوك
ديب يمسح دموعه ويتنهد:لا مش كده انا ريان بيكرهني في حاجه انا مليش ذنب فيها ومقدرش اقوله السبب
حور:حاجة اي
ديب سكت ومبيردش
حور بغضب:بتضحك عليا
ديب اتنهد:لقني في السرير انا والي كان هيتجوزه
حور بصتلو بصدمه
ديب:بس مكنتش انا انا كنت جايب الشقه دي ل ريان وكنت بفرشها لي علي حسابي لان كنت فرحان انو بعد المده دي بقا عندي اخ وروحت الشقه وكنت رايح اشوف مقاسات اوضة الاطفال سمعت صوت في الاوضة النوم وكان
حور:وكنت جايبه راجل
ديب هز راسو:كنت سامع صوت خناق انها لازم تبعد عن ابنه ولما دخلت اتصدمت انو الي بتكلمو ابويه
حور بصدمه:ماشيه مع ابوك وهي خطبه ابنو
ديب:كنت ماشيه معاه وكنت سكرتيره عندو ولما طردها لفت علي ريان كل ده وانا وقف مصدوم كنت وقفه بقميص النوم وبتتكلم بزعيق انها مش هتبعد عنه وانا كنت وقف في النص بحاول اهدي الخلاف واقنعت بابا انو ينزل عشان الناس وجران وانا هتكلم معاه وفعلن بابا نزل وكنت بتكلم معاها وشديني في الكلام سمعت الباب بيفتح محست غير وانا علي السرير وهي بتبوسني و
حور:وكان ريان مش كده
ديب بصلها بحزن:حولت اتكلم معاه مكنش بيرد عليا وسبني وسافر ومردتش اجيب سيرت بابا كنت متعصب رجعت الشقه لقتها هناك وفي لحظت عصبيه قتلتها و من الصدمه نزلت والعربيه اتقلبت بيه بس ناس طلعوني قبل متولع قرارت ابعد لان ريان كان كرهني ومستحيل كنت اتسجن وضيع مستقبل
حور بصت  في الارض وسكتت:بس ده مش هيشفع ل اخوك
ديب مسك ايديها:حور متفكريش اني مقدرش اجيب حق اقدر وكنت مستني ترجعي ريان مش وحش صدقيني طيب بس هو مجروح الخيانه وحشه ل الراجل
افتكرت كلام ريان ان شافها بتبوس حد وبعدين عرف انها حوريه
حور مسكت راسها وهي بتعيط وهو مش عارف مالها
عند ريان
حوريه بغضب:ريان اي ده
ريان قاعد في الارض وشعرو وجسمو كلو دقيف والارض دقيق:اي بلعب
حوريه بغيظ:بتلعب بدقيق هو انت طفل
ريان بوز:انتي رخمه لي
حوريه بنفعال:انا رخمه يا ريان
ريان قام وباس خدها:خلص حقك عليا
حوريه بضحك:بتاكل بعقلي حلاوة
ريان يبوسها بشغف حوريه تزقه فجاه
ريان:مالك
حوريه تديلو ضهرها:مفيش
ريان يلفها لي:لا في مالك
حوريه بعيط:بفتكر الحادثه
 ريان بحزن:ديب الي عمل كده صح
حوريه بعيط:لا مش ديب
ريان لفه لي وهو بيجز علي سنانه:مش ديب بس انا لقيت ساعتو هناك وفتكرتو انو
حوريه وهي بتنتفض:لا الي عمل كده شهاب شهاب صحبك
ريان بصلها بغضب:والله لموته وسابه وطلع
حوريه انتفضت بخوف وهي طلع وراه بعيط:لا ريان تعالي هنا
ريان خد حاجته وخرج ورزع الباب حوريه قاعدت علي الارض بعيط
ديب بخوف:مالك
حور بعيط:انا انا قولت ل حوريه ان ريان الي بعت شهاب يغتصبها عشان يموت ريان ويتحبس
ديب اتتفض من مكانه بغضب:اييي لدرجه دي الانتقام عمي قلبك
حور مردتش وقاعدت تعيط
ريان راح شقته وخد المسدس بتاعو ونزل وهو بيرن علي شهاب
شهاب بستغراب وهو قاعد في البار:وده بيتصل بيا لي طنشو
فجاه ليقي الي بيضربه بالبوكس
حوريه دخلت الفيلا وبصراخ:ديب يا ديب
ديب خرج بسرعه وحور وراه 
حوريه بعيط:الحقني ريان هيقتل شهاب الحقه
ديب بغضب:شهاب فين
حور بخوف:خرج مش مش عارفه
ديب جري علي العربيه وهو بيرن علي حد
روايد قامت تبص حوليه لقت النور جي وياسر نايم جنبه بصتلو ببتسامه ولقت الفون بتاعو بينور بسم حور فتحت
روايد:ايو يا حور
حور بصوت شبه باكي:روايد الحقيني ونبي ريان هيموت شهاب
روايد بغضب:يموته انتي خايفه عليه لي
حور بصراخ:ياغبيه ريان هيروح في داهيه بسببي الحقيني
روايد تنتفض من مكانه:وشهاب فين
حور:هو انا لو اعرف كنت كلمتك
روايد:انا عمله احتياطي ومرقبه فونه استني علقت المكلمه وتصلت بشهاب وحد فتح الفون
روايد:شهاب
الشب بخوف:شهاب مين انا لقيت الفون في الارض وفي خناقه في المحل شب بيضرب الشب التاني
روايد بخوف:انت فين
الشب:بار***
روايد طلعت برا وهي بتكلم حور:عرفت مكانه في بسراعه ريان ههاك وشكلو هيتهور
حور بصت ل ديب:يلا بينا
حوريه بعيط:هجي معاكم
حور بصت ل بطنها :لا خليكي مع وسيم امان ليكم وهسيب الرجاله معاك
حوريه مسكت ايديها بعيط:اوعديني ترجعي ريان
حور بصت ل ايديها الي حوريه حضنها بايديها:اوعدك وسبتها وطلعت
ديب بيسوق بسرعه وكان هيعمل حدثه كذا مره
وصلو كنت روايد وصلت كمان
شهاب بيتلوه في الارض بوجع
ريان بغضب وهو بيصوب عليه:انت بتضحك عليا انا
شهاب بضحك مستفزه متسمحش ل الموقف الي هو فيه:مانت مغفل بقا بس تعرف مراتك حلوه اوي
ريان الدم غلي في عروقه ضرب شهاب بنار مكتفش برصاصه واحده فرغ الخزنه فيه ويفراق شهاب الحياه في لحظته
ديب سمع صوت النار من برا اتسمر مكانه
حور جريت علي جوه وتصدمت من شكل شهاب روايد دخلت وراه وبصت ل ريان الي وقع علي الارض وهو بيتنفس بقوه
سمعو صوت عربية البوليس ديب بيبصلهم بصدمه
دخلو خدو ريان الي بيبص ل شهاب بشماته وحور بتهز راسها بدموع
شدو ل برا  وديب بيمسك ايدو:متخفش انا معاك
ريان بصلو بدموع:حوريه يا ديب خالي بالك منها حوريه حامل
في فيلا روايد
جوري وقف تبص ل ياسر بشر وهو مربوط في السرير:كل الي انا فيه بسببك انت واختك والله لحرق قلبها مسكت جركن البانزين ودلقتو علي ياسر وفي الفيلا كلها وخرجت برا وبصت ل الفيلا بحقد
جوري بغل:اولع يا ياسر ورمت الكبريت والفيلا شب فيها النار….و
يتبع…..
لقراءة الفصل العاشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية شظايا القدر للكاتبة فاطمة عيد

‫7 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!