Uncategorized

رواية وجع وانتهى الفصل الرابع 4 والأخير بقلم نهى سامي

 رواية وجع وانتهى الفصل الرابع 4 والأخير بقلم نهى سامي

رواية وجع وانتهى الفصل الرابع 4 والأخير بقلم نهى سامي

رواية وجع وانتهى الفصل الرابع 4 والأخير بقلم نهى سامي

بعد ما جهزو السفره وجلس كل من مالك وامنيه وغاليه حدث شيئ لم يتوقع حدوثه 
ازيك يا طنط غاليه عامله ايه بنبره كلها عدم احترام 
يا تري مين دي يلا بينا نعرف 
Stop 
رقيه وهيا الصراحه مش رقيه خالص ????????المهم دي رقيه صلاح السويفي بنت عم مالك 
هيا بنت في العشرينات
وبتلبس لبس قصير قوي يعني نقدر نقول مش شبهنا قصير ها فهمتو ????????هيا المفروض كانت عايزه تتجوز مالك علشان فلوسه بس القدر بيغير مجري الحياه
فلاش باك علشان نكون فاهمين
مامه مالك ليها اسمين او نقدر نقول اسمها الحقيقي واسم الدلع
الناس بيقولو ليها يا فاطمه ودا الحقيقي اما التاني فكان والد مالك بيقولها يا غاليه واتعود مالك علي الاسم ده وهيا بتحبه جدا اصل حبيبها بقي هو اللي كان بيناديها بيه ???????? نرجع بقي 
رقيه خير يا طنط مش بتردي ليه 
مالك بصوت خشن ورجولي وكله قوه اولا اسمها السلام عليكم ثانيا انتي تنادي عليها تقولي ليها حاجه فاطمه ثالثا لما تتكلمي تتكلمي بصيغه احترام واللا ما اتعلمتيش ده يا بنت عمي ????
رقيه اوف منك مغرور وقليل الأدب ومش بتعرف تتكلم 
مالك بجد انا بردو اللي كده والله دا انا مش عارف اتكلم اصل لو بصيتلك هشيل ذنوب وربنا يرحمني بقي 
رقيه امممم دا لبسي المهم انا جيت اسأل طنط سوال اصلا مش هرد عليك 
فاطمه او غاليه ❤️ خير يا بنتي فيه ايه 
رقيه بصوت كله تهديد لماما مالك ما هو بصي بقي مالك وخلتيه يتجوز غيري والفلوس ضاعت على بابا بس انا مش هكون زي بابا مش هاطلب فلوس انا بس كنت زعلانه علشان انتي اللي جوزتيه البت دي ومش هسامحك 
مالك وقد تغيرت نظراته وانقلب وجهه غاضبا ثم قال عال اوي جايه في بيتها بتهددينا انتي بقى تسمعي الكلمتين دول وكمان توصليهم لابوكي يا حلوه مع انك والله ما حلوه خالص ????????(بوم قصف جبهة) 
امنيه حبيبتي وبنتي ومراتي وكل حاجه فاهمه وانتي وابوكي مالكوش حاجه عندنا يا بنت صلاح لولا انو عمي والله ما كنت عارف هاعمل فيكو ايه بس يلا بقي حسبي الله ونعم الوكيل فيكي وفيه منكم لله بس بعد كده اخر مره واخر كلام في الموضوع ده انا لا بحبك ولا اي حاجة وانتي عارفه كويس وياريت تبعدو عننا والا والله هاخفيكم من علي وش الأرض 
خافت رقيه لأنها رأت غضب كبير في عين مالك وجرت بعيدا وخرجت من منزل غاليه 
وعلي الجانب الاخر امنيه التي كانت تفكر فيما قاله فهل هو احبها بصدق كما قال الان ام هذا كلام قط 
غاليه يلا يا ولادي نكمل اكل 
امنيه اه اه مش قادره 
مالك  بقلق فيه ايه يا قلبي ♥ ايه اللي حصل 
امنيه مش عارفه بس رجلي فيها ألم شديد اوي 
غاليه اتصل يا حبيبي بدكتور ييجي يشوفها وتعالي نطلعها فوق في الغرفه 
مالك بعد أن اتصل بالدكتور يلا يا امنيه تعالي فوق 
امنيه اه مش قادره امشي 
مالك وقد رفعها علي ذراعيه ثم ادلف بها الي الغرفه وتبعته غاليه 
وانزل بها علي السرير 
وصل الدكتور وكشف عليها 
مالك وغاليه بقلق خير فيه ايه 
الدكتور لا دي حاجه بسيطه في شويه ضغوطات نفسيه هيا اللي مأثره عليها 
مالك يعني هيا هتبقي كويسه 
الدكتور اه وخرج الدكتور 
مالك وقد دخل إليها امنيه حبيبتي انتي حكيتي ليا كل حاجه عنك وانا عارف ان انتي مريتي بكل حاجه صعبه بس خلاص انا معاكي وكمان عارف انك بتحبيني 
امنيه وقد احمر وجهها احم احم 
مالك انا كمان بحبك والله بجد انتي قلبي وروحي وعقلي ????❤️ ثم ضمها لحضنه 
غاليه تستمع اليهما في فرحه وتقول في نفسها اخير حبتها يا مالك 
غاليه موجهه كلامها لهما الحمد لله ربنا يسعدكم يارب 
في بيت صلاح السويفي 
رقيه بابا انا اتهددت منه من مالك 
صلاح خلاص يا بنتي شكله فعلا هينفذ احنا نبعد بقى عنهم وانتي ما تروحيش ليهم 
واضح ان النار باتت رماد وصلاح هيبعد عن مالك وأسرته وكمان مالك وامنيه ومامته عاشو حياه سعيده 
الهدف من الروايه 
ان احنا كاشخاص بنمر بوجع في حياتنا عمر ما حد عرفه ما تحكمش من الظاهر بس الوجع اللي جوا البنئادم كفيل انو يقتله فا اوعي تستهون وبعد الوجع بييجي ربنا ويزيله عنك احسن حاجه لما تتوجع افرح انك اتوجعت علشان عوض ربنا هيكون اكبر بكتير اوي وهتفرح فرحه احلي بكتير من اللي كنت تتمناها 
وجع وانتهي وعدي خلاص 
بقلم نهي سامي او NSAA ❤️ 
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية مسك للكاتبة ملك أحمد

اترك رد

error: Content is protected !!