روايات

رواية بلطجي أحب معاقة الفصل الحادي عشر 11 بقلم صباح عبدالله

 رواية بلطجي أحب معاقة الفصل الحادي عشر 11 بقلم صباح عبدالله

رواية بلطجي أحب معاقة البارت الحادي عشر

رواية بلطجي أحب معاقة الجزء الحادي عشر

رواية بلطجي أحب معاقة الحلقة الحادية عشر

ريم???? بدموع أدهم في غيبوبه
رضا وصالح وزينب في صوت واحد ريم????????
ريم أدهم في غيبوبه وازاي مافيش حد يعرفني????
صالح اهدي يابنتي هو كويس والله بس هو علشان خسرت د*م كثير من د*مه والدكتور قال ان هو يوم ولا اثنين بكتير ان شاء الله ويقوم بسلامه َماتزعليش????
ريم طيب انتم ليه ما حدش عرفني أن ادهم دخل في غيبوبه????
رضا ريم حبيبتي احنا والله خوفنا عليكي وبالأخص أن امك كمان تعبانه ????
ريم ولو يابابا كان لازم تعرفوني ????
سحر بصوت لاف*عي شايف يا قلب امك اخلاص اعمل حاجه خلصنا من الولد ده البنت شكلها بتحبوا????
عمر اهدى بس يا مدام سحر ده  انا باسويها على نار هادئه????
سحر ناوي تعمل ايه يا قلب امك???? عمر لا ما تخافيش انا عملت كل حاجه بس لسه التنفيذ اخر خطوه خطوه صغيره كده و يتوكل على الله ونخلص منه ام ريم دي  لي انا اعرف ازاي يا ربيها????
سحر على ما اظن ان دي الفرصه المناسبه علشان تنفذ اللي انت عايزه روح دلوقت اعمل اللي تعملو قبل ما احد ياخذ باله????
عمر تمام شوية وهرجع????
 ريم هو فين أدهم عايزة اشوف????
زينب اهدي ياريم ياحبيبتي هو في العناية المركزة دلوقتي والدكتور  مانع اي حد يدخل ????
عند عمر
عمر دخل غرفة الملابس بتاعت الدكتره ولبس زاي الدكتور وحط   كمامه على وشه علشان ما حدش يعرفوا ودخل غرفت العنايه اللي أدهم فيها ويطلع حقنة من جيبوا وابتسامة دي هاتنهى حياتك يا ادهم وتريحك من كل العذاب ويروح على   وياخذ سرنجه  ويفتح السرنجه ويملاها من الدواء اللي في الحقنه ويروح عند أدهم ولسه هايوطي علشان يحقن أدهم
ريم تفتح الباب وبدموع وصوت عالي أدهم????
عمر من الصدمه???? والخوف الحقنه وقعت منه ومن الصدمه بيرجع للخلف يجي دايس على الحقنه كسرها عمر يبص على الحقنه بصدمه???? وعلى ريم بغضب????
ريم بدموع أدهم انا اسفه والله اسفة مش هعمل اي حاجة تزعلك تاني???? بس قوم انا ماصدقت لقيتك ماصدقت لقيت حد بيحبني???? بجد ويستحمل تغير مزاجي???? ويستحمل غضبي ???? قوم يادهم انا ماقدرش اعيش من غيرك أو اشوفك في الحال دي????????وتخضن أدهم انا بحبك ????????
وماتحسش وغير وحد حضنها ادهم بتعب وانا كمان بموت فيكي ❤️
ريم ???? أدهم
أدهم بس خليكي في حضني ماتقوميش منه هو انا لازم اكون على سرير الموت علشان تقولي بحبك ????♥️
ريم تبعد عن أدهم مين دي اللي قالت بحبك انا ماقولتيش بحبك ????مفكرني قلي*لة اد*ب زايك
أدهم يا*بت الكذا*به ياريم والله قولتيه????
ريم بعند لا انا ماقولتيش كدا اكيد انت كنت بتحلم????
أدهم ماشي قولي و انكري زاي القطط بس هاتجي يوم مش هتلاقيني زاي ماكنت نايم دلوقتي كان ممكن ماقومش????
ريم ???? انت واحد رخ*م وتخضن أدهم علشان ام*وت وراك????
ادهم اقسم بالله الب*ت دي مج*نونه وانا اللي بيجيبوا لنفسي بس اعمل اي بحبها ويحضن ريم بعد الشر عليكي يا قلبي ♥️
ريم ماتجبش سيرة الم*وت تاني علشان والله هاخصمك ومش هكلامك، ????
أدهم. يعني بتحبني ياريم????❤️
ريم امتى انا قولت كدا ????????
أدهم يحط ايدي على دماغو ???? امل انتي زعلانة ليه دلوقتى ????
ريم علشان انت ???? تعبان
أدهم طيب لم انتي زعلانه علشآان انا تعبان يبق بتحبني زاي مانا بحبك صح????❤️
ريم ????لا طبعا انا مش بحبك
أدهم بغ*ضب امل انتي مش بتن*يلي على عينك بتحبني جايه تعملي اي ياريم ????ومش تقولي جايه اطبن عليكي علشآان انا خالص قربت اتج*نن منك????
ريم ماهو فعلا جايه اطمن عليكي ????
أدهم الله يخر*بيتك???? ويخر*بيت امك ياريم اطلعي من هنا ياريم اصل وأقسم بالله هقوم ار*مي نفسي من الشباك????
ريم أنت بتزعق لي يادهم????
أدهم لا ياقلبي بدلعك????
ريم تعرف انا اصلاً الحق على انا علشان علشان جايه اطمن على واحد زايك????????
ادهم طيب تصدقي الحق على قلبي الخا*ين علشان حب واحدة زايك والحق على العقلي المج*نون علشان مش بيفكر غير فيكي والحق على روحي علشان رجعت جسمي تاني علشان مابعتش عن واحدة زايك والحق على الدكتور الح*مار اللي لسه واقف ده علشان مش عارف اخد رحتي مع مراتي في الوقت ده ولا قسم بالله لكونت علمتك ازي تعندي في ياريم الك*لب انتي
ريم تبص على الدكتور وترجع تبص على أدهم تصدق انك واحد قل*يل لا*دب ازي تغلط في الدكتور اللي بيعلجك
ادهم احسن حاجة اعملها مسكت  الملايه بتاعت السرير وظبط المخده وحتيط راسي علىها  غطيت وشي وغمض عيني  وريحت اعصبي اصلا انا لو كنت فضلت شوية كمان ممكن اقت*له هي والدكتور الغ*بي اللي مش عايز يطلع ده
ريم بعص*بيه أدهم انت هاتم*وت ولا اي ????
أدهم ايوه  ياريم صواتي ????
ريم ???? يالهه*ههوي هاعيش ازاي من غيرك يادهم.
أدهم يقوم من علي السرير ياقلب أدهم هو انا اقدر بس بتحبني صح❤️????
ريم لاء مش بحبك ????????
أدهم بتعب ويقوم يجي واقع تاني
ريم أدهم اسم الله عليك ????
أدهم ممكن تساعدني لحد ماروح عند الشباك ده لو سمحتي ????
ريم حاضر بس هتروح تعمل اي عند الشباك ????
أدهم وهو قعد على لارض لا ولاحاجة روحي بس افتحي وانا هار*ميك منو وها*رمي نفسي وراكي ودار مادخلك شر قضاء وقدر ????
ريم الا ياخويا عايز تم*وت م*وت لوحدك انا لسه عايزها اكون مهندسة????
ادهم تصدقي انك ب*ت مش عندك د*م ومس*تفزة ????
ريم ايو مش عندي د*م ومس*تفزة علشان بحب واحد زايك ❤️????
أدهم الله وأكبر يعني انتي بتعرفي انك بتحبني ????♥️
ريم انا مش بقول بحبك ????ماتفهمش الكلام غلط ☺️
أدهم انا بقول الشباك ده هايخدنا مع بعض ولا هايكون صغير ????
ريم ههههه وتحضن أدهم بس ياغ*بي انا مش بس بحبك انا بم*وت فيك بعشقك يادهم انت جوزي حبيبي ونور عيني انا ذات نفسي ماتخيلتش أني ممكن هاحب حد بشكل ده من بعد ماما وبابا انا بكل فخر بحبك اوي يادهم
عمر واقف بغ*ضب انا بكر*هكم انتو لاتنين وانتي ياريم من النهاردة انا هنسي انك بنت عمي الوحيد وهعلمك ازاي تقولي بحبك لواحد غيرى ويجي َطالع من الغرفة
أدهم تصدقي الدكتور طلع عندو د*م والحمد لله وطلع????
ريم ههههه
أدهم مش ناوي تجي  البيت عندي بقاا
ريم بكسوف بس نطمن على ماما لأول
أدهم ماله ماما ماهي زاي الفل والحمد لله اي رايك نعمل فرح الشهر الجاي والله انتي الكسبانه
ريم ليه وانتي هتخسر اي ده انت الكسبان مش انا كفاية أن انا تنزلت وحبتك????
أدهم قصدك كفاية عليكي ج*نن في الغلبان اللي انتي بتحبي
ريم ????ليه يادهم انا ماجن*نك
أدهم لا ياقلب أدهم مين قال كدا ده انتي بس بتخليني أشد في شعري وساعات بفكر انت*حر زاي دلوقتي كدا كنت نوى ار*مي نفسي من الشباك بس انا ديما بقول صبر ايوب يارب ????
ريم الله يطمنك كنت َفكرة انك لسه فيك عقل ما هو بصراحة مافيش واحد هايكون في عند عسل ويكون في عقل
أدهم والله انا نفسي اكل العسل المملح ده ????♥️
ريم هو في عسل مملح يادهم تصدق انت كدا أثبتت لي ان انا فعلا جنن*تك
صالح وزينب يفتحو الباب ويدخلوا يلاقو ريم وادهم قاعدين على لارض وادهم وخد ريم في حضن وبيتخ*نقوا
صالح طيب واي لازمت الحضن ده بقا????
زينب بس ياحاج مالكش دعوه بالعيال ربنا يسعدهم????
ريم تبعد عن أدهم
أدهم اهدي بس رايحه فين ويبص على أمه وابوا هو انتو يعني ماحلوش تدخلو غير دلوقتي طيب خبطو كسفتوا البت????♥️
زينب أخ*ص عليك يادهم بقاا الحق علينا جاين نطمن عليك
أدهم لا والله زوزو ده انتو الخير والبركة بس اسمعو بقاا انا وريم اتفقنا هنعمل فرح الشهر الجاي
ريم بصدمه هو انت كنت بتتكلم بجد؟؟
يتبع..
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية بلطجي أحب معاقة)

اترك رد