Uncategorized

رواية أنثى الصقر الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

 رواية أنثى الصقر الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

وخرجت ليلي واياد وركبو العربيه في العربيه
اياد: اي ياليلو هنروح فين
ليلي: اتعدل وهتعرف
اياد: طيب
عند مالك ويوسف
مالك: نفسي اعرف راحو فين هه
يوسف: متقلقش ليلي عارفه هيا بتعمل اي
مالك: يااخي انا عامل شبه طور الله في برسيمو
يوسف بضحك: شيل شبه????????
مالك: وربي اطلع الي فيا فيك كتك نيله????
يوسف.. ????????
عند مروه 
مروه: دي مش بتكلمني زي الاول انا خايفه تكون عرفت حاجه
الشخص…….. 
مروه: لالا لسه بتشرب العصير زي ماهيا
الشخص………. 
مروه: خلاص ماشي بس جهز كل حاجه عشان لو عرفت اهرب
عند نورسين
نورسين: ياتري اي حكايه اياد ده كمان بس الواد حليوه 
يوسف: هوا فعلا حليوه
نورسين لفت بخوف: اا انت بتعمل اي هنا
يوسف: ابدا كنت معدي وسمعت اسم اخويا بس
نورسين: بعد اذنك وسابته وخرجت
يوسف: ياتري في اي وراكي انتي كمان
((ياالله ما هذا البيت الذي لا يعرف من فيه يحب ومن يكره)) 
عند ليلي
اياد: وانا اي الي يضمني انك مش هتخونيني
ليلي: معنديش داليل مجبور انك تسدقني
اياد: اشطا اتفقنا
ليلي: تعال ادرب معايا
اياد: ادرب اي
ليلي: هنلعب قصاد بعض يلا
اياد: اشطا
(((ياتري اتفقو ع اي خلوها مفجاءه))) 
ابتديت ليلي واياد تدريب وليلي عدمته العافيه((الله يرحمه????)) 
روحو واول ما دخلو جريب داليا ع اياد
داليا: حبيبي اي الي حصل اتخانقت
اياد: لا ياامي تريله داستني وبص لليلي
مالك: كنتو فين
ليلي: ابدا لفينا شويه
يوسف: ليلي انتي كويسه
ليلي: اسال السوال ده لاخوك وضحكت
يوسف: قرب منها وقال الواد اتفرم الله يخربيتك
ليلي: عشان يحرم هههه
وطلعو كل واحد ع اوضته عشان يرتاحو
عند اياد
اااه مش قادر وخرج وكان نازل يشرب وقابل نورسين ع السلم
اياد: انا اسف اااه معلش
نورسين: انت كويس
اياد: اه ممكن توصليني لاوضتي
نورسين: اه طبعا تعالي
دخلت ليلي اوضت اياد وهيا حاطه ايديها حول خصر اياد وايدو ع كتفها دخلت حطيتو ع السرير وجت تخرج شدها 
اياد: ممكن نتكلم شويه
نورسين: اه طبعا
اياد: انتي مرتبطه
نورسين: اا… لا
اياد: قربي مالك خايفه مني ولا اي
نورسين: لا وهخاف لي
اياد: احب انا النوع ده 
نورسين ابتسمت قرب منها اياد جدا وطبع قبله رقيقه ع شفتيها وابتعد وقال
اياد: تسمحيلي
نورسين: طبعا
نسيبهم بقا قللات الادب دول
عند ليلي ومالك
مالك: ممكن سوال
ليلي:امم
مالك:هوا اي الي حصل خلاكي عملتي كده في اياد
ليلي: عايز تعرف
مالك: اه
ليلي: اسمع الي حصل انو….. 
فلاش بااااك ###
كانت العيله كلها متجمعه عامر وحسين وحسن التلاته باولادهم كلهم كانت عيله سعيد
في السهره
مروه:ليلي قومي هاتي الفشار من حوه
ليلي:حاضر ياماما ودخلت المطبخ 
دخل وراها اياد وقرب منها بطريقه مقززه
اياد:ليلو وحشتيني
ليلي:اا…ا…ايادا ابعد
قرب منها اياد ومنعها من الكلام وبسها بطريقه بشعه جدا لدرجه انو شفتيها نزفت دم
ودخل الكل ع صراخ ليلي واطرد اياد من البيت 
باااااك##
مالك اتعصب لفكرت انو واحد قرب منها وغضبو سيطر عليه وقرب منها مالك وبسها وكانو بيحاول يشيل اسر بوست اياد من عليها ليلي زقتو بقوه وضربته الم
استووووب البارت خلص ياتري اي الي هيعملو مالك واي الي خاله ليلي تتفق مع اياد برغم من كرهها ليه الله اعلم
(((الناس الي بتسال ع ماريا وسليم اتجوزو وفي شهر عثل وهبقا اجيب تفاصيل)))
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المقاس للكاتبة فاطمة الدمرداش

اترك رد