Uncategorized

رواية أنثى الصقر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ملك أيمن

 رواية أنثى الصقر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ملك أيمن

مالك: اي ده انتي بتتفرجي ع ايه
ليلي: دي قضيه
مالك: يعني هوا الزفت ده مش عارف يعمل كده مع ستات اي ده
ليلي بضحك: معلش بقا????????
مالك: اي معلش دي
ليلي: اوعا تروح لدكتور لحسان ????????????
مالك: انتي مجنونه يابت اتعدلي والقضيه دي تتحولي فورا الله اوف 
ليلي: طب انت متنرفز لي كده
مالك: عشان تقصدي اي بسوال ده هه 
ليلي: لا ولا حاجه هحولك القضيه????
(((مالك هيحقق في القضيه دي ازاي????????))) 
مالك: هوا الراجل الي في الفديو ده كان هنا
ليلي: لا المحامي بتاعو
مالك بغيره: نعم وقعد وحكي كل حاجه
ليلي: ايواه
مالك؛ يانهار اسود عليا وع سنينس السوده لي سليم ممسكهاش
ليلي: سليم في اجازه وبعدين خلاص الله اساسا ملحقتش اشوف حاجه
مالك: وانتي كنتي عايزه تشوفي كمان امشي امشي ركزي في شغلك يلا  وسابها وخرج
ليلي قعدن تلفونها رن: الو اي في اي
اياد: عرفت كل حاجه بس في شويه صدمات 
ليلي: تمام تعلالي المكتب
اياد: عيوني
ليلي: في نفسها ياتري اي الي فاضل لسه
????????????????????????????????
نورسين: ايواه قلت مل حاجه
……: انتي مجنونه عارفه اي العواقب ورا الي عملتيه ده ليلي مش هترحمنا ولا يوسف ولا مالم وخصوصا ليلي 
نورسين: لالا هوا بيحبني مش ممكن يسلمني كده
????????????????????????????????
الباب دق دق دق 
ليلي: اتفضل
اياد: سماعليكو
ليلي: وطي صوتك يلا انت تعال
اياد: بصي ياست الكل الاخبار مش عارف تفرح ولا تحزن بصراحه
ليلي: مش فارقه اتكلم
اياد………….. 
ليلي: وحيات ربنا لاندمهم ع اليوم الي فكرو يلعبو بيا انا هوريهم
اياد: ا هوا ممكن سوال
ليلي: اتفضل
اياد: هتعملي اي في نورسين
ليلي: كل واحد هياخد الي يستحقو في اللعبه دي
اياد: ممكن ماتاذيهاش 
ليلي: حبيتها
اياد:مس عارف بس مش عاوزها تتاذي
ليلي كانت هتتكلم لولا الباب
فيبي: حضرتك مالك بيه بعتني عايز الفديو
ليلي: اه خودي اهو
اياد: انتي اسمك اي 
فيبي: اسمي فيبي 
اياد: اسمك حلو اوي زي صحبتو
فيبي: بكسوف شكرا
ليلي:يلا ع مكتبك يا فيبي
اياد:البت دي جمده
ليلي: اياد فيبي مينفعش اللعب معاها فاهم
اياد:طيب????
????????????????????????????
وعدي اليوم بدون احداث تذكر في غرفه ليلي
مالك:ليلي انا اسف
ليلي:ع اي
مالك:ع الموضوع اياه
ليلي:مفيش حاجه خلاص
مالك:طب ممكن انام جنبك انهارده
ليلي:امممم
مالم نام جنبها وقال بخبث:ممكن انام في حضنك
ليلي:لي ناقصك حنان
مالك:لا انا عايز حنان نفسها
ليلي:امشي يلا
مالك:خلاص خلاص ها ممكن
ليلي:امممم وقرب منها وحضنها وكانها هتهرب منو وهيا دفنت رسها في صدرو 
مالك:امتي بقا ياليلي 
ليلي:قريب قريب اوي خلاص
وظبطت الفون ع الساعه ٣:٠٠ 
????????????????????????????
عند اياد وطبعا نورسين نايمه في حضنو بعد الي بيحصل في كل ليله 
نورسين:اياد انت هتتحوزني امتي
اياد:ها اه قريب قريب اوي ياحبيبتي
ونامو هما الاتنين
????????????????????????????
يسر:مالك ياحبيبي
يوسف:خايف ع ليلي اوي
يسر:ليلي قوين وميتخافش عليها
يوسف:ربي يحميها
يسر:ا احم انا كنت عايزه اقولك
يوسف قرب منها ومسك ايديها بحنيه وقال:مالك يلروحي في اي قولي
يسر بخجل:انا انا جهزه
يوسف متصنع عدم الفهم:جهز اي ياحبيبتي
يسر:جاهزه…..يوسف خلاص وسع
يوسف بضحك:استني بس عايز اسمعها منك
يسر:جاهزه اكون ملكگ يايوسف
يوسف:ايه الجمال ده وشالها حطها ع السرير واصبحت مراته امام القانون والشرع
????????????????????????????
عند ليلي قامت من حضن مالم براحه عشان نيصحاش ولبست بنطالون ابيض وكتش جملي  وتشرت جملي ورفعت شعرها ع هيئه ديل حصان واتجهت نحو المكان المتفق عليه كان مكان مهجور ويخوف من  شكلو ودخلت ليلي وشافت ليل واقفه مستنياها
ليل:اهلا اهلا بقاتلت حبيبي
ليلي بدون مقدمات:ياسر عايش يا ليل
يتبع…..
لقراءة الفصل الثلاثون والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المقاس للكاتبة فاطمة الدمرداش

اترك رد

error: Content is protected !!