Uncategorized

اسكريبت اغتصاب ولكن الجزء الثاني 2 بقلم روجينا هشام

 اسكريبت اغتصاب ولكن الجزء الثاني 2 بقلم روجينا هشام

اسكريبت اغتصاب ولكن الجزء الثاني 2 بقلم روجينا هشام

اسكريبت اغتصاب ولكن الجزء الثاني 2 بقلم روجينا هشام

محمد ويرن على تليفون ملك 
محمد : البت مش بترد لا انا مش هقعد كدا لازم اعمل حاجة 
 مالك وهو في العربية بيتكلم في التليفون 
مالك : الو ياعمرو
عمرو : اي يابني فينك 
مالك:  انت لو مراتي مش هتعمل كدا 
عمرو : اصدق انا اللى غلطان سلام 
مالك : استني  عايز اي و هات من الاخر 
عمرو : اي داه انت عرفت ازاي 
مالك : انجز 
عمرو :  فجأة قطع كلامه فرامل عربية سليم 
مالك : اي داه 
عمرو : مالك ياسليم
مالك : قفل دلوقتي ياعمرو وقفل من غير ميستني رد نزل من عربية لقاه بنت جسمها متعلم وباين عليها الاعتداء شالها مالك بسرعة ركب عربيته وراح  على بيته 
فاطمة بخضة : مين دي  
مالك : مش وقته ياماما فين سما 
فاطمة : فهميني يابني اللى حصل 
سما بخضة : مين دي 
مالك : تعالى شوفي مالها حطها في الأوضة وطلع برا 
سما بدأت تكشف عليها وغيرت هدومها وطلعت 
مالك : اللى حصل 
سما : باين في حد اعتداء عليها 
فاطمة بخضة : يا مصيبتي 
مالك : لازم اوصل لحد من أهلها 
سما : هو اللى حصل يأبيه 
مالك: وانا كنت ماشي في طريق لقتها مرماية على الأرض وزاي مانتي شوفتيها سمع صراخ جات من الاوضة جري ليها 
ملك : لا اسلام عشان خاطري سبني اسلام 
مالك قرب منها : اهدي اهدي مفيش حاجة حصلت 
ملك بعياط : لا انت كداب 
مالك : طيب ممكن تهدي 
فاطمة : اطلع انت وسيبني معاها 
مالك : حاضر طلع مالك و سما برا 
فاطمه : اهدي ياحبيبتي وراحتلها اخدتها في حضنها 
ملك : انا عايزة اروح لبابا 
فاطمة : طيب اهدي وهنعمل إللى انتي عايزه احكيلي انا زاي مامتك اللى حصل 
ملك ويتفتكر الأحداث 
فلاش باك 
فاقت حطت أيدها على دماغها 
ملك : اي داه انا اللى جبني هنا 
اسلام : نورتي ياحبيبتي 
ملك : انت جايبني هنا لي 
اسلام : مش قادر صبرت عليكي كتيرر
ملك : انت بتقول اي يااسلام انت باين عليك مش في واعيك 
اسلام : لا انا في واعي حاول يقرب منها وملك فضلت تخربش في وشه فجأة جاب فازة وضربها بيها واغمه عليها 
باك 
ملك بعياط : هو داه اللى فكراه 
فاطمة وهي بطبطب : اهدي ياحبيبتي إن شاءالله مفيش حاجة روحي صلي اشكي لربك 
ملك : بس انا مبصليش 
فاطمة : طيب هقولك حاجة روحي اتوضي وصلي عشان هكلمك يلا اسمعي الكلام 
ملك باستغراب منها هي في اي ولا في اي 
فاطمة بابتسامة بشوشة : اشكي لربك هو اللى هيحس بيكي و يداوي جروحك  روحي حمام عندك اهوه وانا هجبلك مصلية 
هزت ملك راسها راحت الحمام اتوضت وبدأت تصلي وحست براحة بدأت تعيط ومبقتش عارفة تدعي قالت يارب 
وخلصت فاطمة سابتلها مساحة وطلعت 
مالك بقلق وميعرفش السبب : هي عاملة اي دلوقتي 
فاطمة : قعدة بتصلي وتعيط ربنا معاها صعب اللى حصلها 
سما : طيب حكتلك حاجة 
فاطمة : حكتلهم اللى قالته ملك 
مالك بغضب  : وهي اي اللى يوديها حفله في وقت زاي داه ولا بلبس اللى هي لبساه داه الغلط من عندها كمان 
جت ملك من وراه : وانت مين انت عشان تقول غلط ولا مش غلط ها 
قرب منها مالك : اللي عملت اللي انتي عملتيه داه بنقول عليها اي متربتش اساسا 
ملك بدموع : اخرس انا متربية غصب عنك انت متتحطيش مكاني عشان تتكلم كدا عني طبعا هتحس ازاي وانت عائلتك بيحبوك زاي مامتك ست طيبة  لكن انا اهلي مش مهتمين بيا امي اهم حاجة عندها الموديل انت عارف يعني اي لما تبقا تعبان المفروض امك تقعد جمبك بس سابتك وراحت الحفلة والدادة هي اللى قعدة بيك عارف يعني لما تبقا في المدرسة ويقوليلي عايزين ولي امرك وانا اصلا بابا كان بيسافر عشان يجيب الفلوس انا والله مكنش عايزة  فلوس انا كنت عايزة الحضن الدافئ والحنان لكن انا ملقتش كل داه حسيت كاني لوحدي كل واحد عايش لوحده وكل شوية الاقي مشاكل بين بابا وماما عشان كدا انت متعرفش كل حاجة يبقا متتكلمش مالك صعبت عليه كانت هتمشي بس وقفها  
مالك : رايحة فين استني اوصلك 
ملك : لا شكرا كفاية اللى عملتووو 
مالك: مينفعش تمشي لوحدك انتي محرمتيش 
فاطمة بصت لمالك بعصبية : معليش ياحبيبتي خلى يوصلك 
ملك : حاضر ياطنط 
فاطمة : لا متقوليش طنط قوليلي ماما اعتبريني مامتك 
ملك عيطت وحضنه بعض ومشيت مع مالك ركبوا العربية 
مالك كل شوية يبص ليها يلقيها سرحانة 
مالك : على فاكرة مش معني اني محدش بيهتم بيكي اللى هو افضل بعيدة ربنا اظن انتي فاهمة قصدي 
ملك بصتله  وسكتت 
ملك : بس هنا 
صف عربيته على جمب ونزل معها 
ملك : رايح فين 
مالك ببرود:يلا 
ملك بعصبيه:يلا اي انت رايح فين
مالك تجاهلها ومشي ببرود
محمد بعصبية : كنتي فين كل داه
ملك كانت خايفة مش عارفة تقول اي ومالك كان حاسس بيها
مالك : ممكن حضرتك تهداء انا هفهمك كل حاجة 
محمد : وانت مين اصلا واللى دخلك 
مالك بسره : اي العائلة اللى لسانها طويل دي 
مالك : بنتك اتخطفت 
محمد بصدمة : ازاي 
حكه مالك كل اللى حصل 
محمد اتعصب مسكها من شعرها
يتبع…..
لقراءة الجزء الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي أجزاء الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا

اترك رد