روايات

رواية قاسي حتى الجحيم الفصل الثالث عشر 13 بقلم دعاء حبيب

 رواية قاسي حتى الجحيم الفصل الثالث عشر 13 بقلم دعاء حبيب

رواية قاسي حتى الجحيم البارت الثالث عشر

رواية قاسي حتى الجحيم الجزء الثالث عشر

قاسي حتى الجحيم
قاسي حتى الجحيم

رواية قاسي حتى الجحيم الحلقة الثالثة عشر

كانت جميلة في الغرفة تصلي وهي تبكي كانت تصلي حتي ترتاح والغريب أنها شعرت بشي غريب بعدها لم تستطيع تحديد هذا الشعور هل هو راح او عدم راح ظلت تفكرا حتي نامت
في منتصف الليل دخل سليم بيا جناح الخاص والذي يوجد بها جميلة كام يقف ويضع يد في جيبة وينظر إليها بملامح جامد ظل يتأمل نصف ساعة وبعدها دخل الي الحمام كا يستحم كانت جميلة لا تزل نام وبعدها بربع ساعة كان قد خارج من الحمام وهو يليف منشف حول استيقظت جميلة وعندما رأت صراختة
جميلة بخوف شديد:انت بتعمل اي هنا
نظرا إليها وبعدها دخل غرفة الملابس حولت جميلة الخروج من الجناح ولكن الجناح لهو باب الكتروني يتم فتح من خلال كارد او بصمة
لم تستطيع الخروج جلست عند الباب وهي تبكي بصمت وبعد دقائق خرج سليم بيا من غرفة الملابس وكان عري الصدر لا يرتديه غير البنطلون وجدها جلس وتبكي
سليم ببرود/قومي نامي
جميلة بخوف:عايزة ماما
سليم ببرود/الصبح قومي نامي مش بعيد كلامي كتير
خافتة جميلة كثيرا من و ذهبت الي للسرير ظلت نصف ساعة تحول النوم لكن لم تستطيع النوم كان سليم بيا يعمل على الاب توب وبعد ذهب الي السرير قامت جميلة بصراخ
جميلة/انا بتعمل اي
سليم:لا رد
جميلة/مش ينفع كدا عيب انك تنام جنبي
سليم:انا جوزك
جميلة/لا مش جوزي
سليم ببرود/قولي تاني بتقولي اي
قام سليم بيا من على السرير و وقف امام
جميلة بخوف/مش جوزي
سليم بغضب/انا لس مش عقباتك علي يلي عملتي ومش نوي دلوقتي بعد الفرح عشان مش اشو وشك
جميلة ببكاء وصراخ شديد/حرام عليك انت اي انت بتعمل كدا انا بحب واحد وهو بيحبني حرام واللة الي بيحصل دا
سليم بغضب حارق/امسكها من شعرها وص*رخت انا هعلمك ازاي اتنطقي اسم واحد تاني قدم سليم العزيزاي انا الف واحدة بتحلم تق*ضي معيا ليل تيجي انتي وتقولي لا انتي بتحلمي
جميلة ببكاء:سيب شعري بيوجعني
نظرا سليم إليها وهي تبكي وعينها ممتلا بدموع احس بضعف أمام ولكن رفض تلك الفكرة ورمها على السرير ونام فوق
سليم ببرود/انا هعلمك ازاي تقولي اسم واحد تاني قدمي
قام بص*فعه عداد صف*عات وجرتها من ملاب*سها وهي تص*رخ
جميلة:ونبي لا ونبي لا حرام عليك
قام سليم من علي السرير وهو يضع يد في جيب
سليم/دا درس عشان تتعلمي قومي يلا غيري وتعالي نامي جانبي عشان بكرا ورانة ليل طويل ونكامل بكرا يلي وبدأنا يلا قومي غيري قامت جميلة من علي السرير وذهبت بسرعة الي الحمام وغيرت ملابسها وبعدها خرجت ونامت على السرير وهو كان نام علي السرير وعينها مغلق نامت جميلة من التعب
في الصباح تستيقظ جميلة من النوم لم تاجد سليم بيا قامت جميلة واستحمات و حولت الخروج من الجنان لم تستطيع الخروج بعدها بإ دقائق جاء سليم بيا/يلا انزلي
جميلة بفرح/بجد
نزلت جميلة وذهبت الي أمها وجدتة أمها جلس في غرفة الطعام
جميلة/ماما
زينب/جميلة بنتي وحشتني انتي كويسة
جميلة/ايو كويسة يا ماما بس انا مش عايزة اتجوز سليم بيا يا ماما انا
دخل سليم الي غرفة الطعام وجلس على الكرسي ولم تستطع جميلة انا تتحدث
سليم ببرود/يلا عشان بعد الاكل نروح على الفندق يلي في الفرح
جميلة وقد فكرت في شيء
جميلة/تب في واحدة صحبتي ممكن تجي معي الفرح
سليم ببرود/شوي و دلقيها دخل عليكي
بعدها بدقائق دخل قيصر/سليم بيا هي وصلت
سليم ببرود/دخلها
قيصر/ادخلي
نور/ماشي يا عسل
جميلة/نور وحشتيني
نور/وانتي كمان
جميلة/تعالي عايزكي
ذهبت جميلة و نور الي الحديقة
جميلة/اسمعي يا نور يلي هقول كويس
حكاتة جميلة كل ما حدث معها
نور/كل دا حصل
جميلة/ايو وانا عايزكي تساعديني اهرب
نور/ازاي
جميلة/فكري انتي
نور/اي رايك في سارة
جميلة/سارة مين
نور/سارة المنتقبة
جميلة/اه فاهمتة
نور/ايو تيجي تزورك وانتي تخرجي علي أساس هي
جميلة/ماشي اتصالي
نور اتصالت بها وشرحت لها كل شيء
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية قاسي حتى الجحيم)

اترك رد