Uncategorized

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل السابع عشر 17 بقلم ريم أحمد

  رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل السابع عشر 17 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل السابع عشر 17 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل السابع عشر 17 بقلم ريم أحمد

حضرت شنطتها رنا ومرديتش تحضر شنطه اسد 
اسد : محضرتيش ليه شنطتي ليه
رنا : فيك ادين وتقدر تحضرها ثم تركته ونزلت الي الاسفل 
اسد بضحكه: طلعتي شرسه ولله ي رنا بس  هصالحك لاني مقدرش علي زعلك ثم بدأ في ترتيب شنطته 
ثم نزل وخرجوا الي خارج الفيلا وصعدوا السياره 
رنا صعدت في الخلف 
اسد : تعالي اركبي قدام 
رنا : انا مرتاحه كده 
اسد بعصبيه: وانا قولت هتركبي قدام 
رنا : مش هركب والي عندك اعمله
اسد حاول يسطر علي عصبيته ثم صعد السياره وتوجه إلى الصعيد 
Reem Ahmed ✍✍
عمر : جهزتي الشنط ي حببتي 
روز : ايوا تعالي شيلهم ولا عايزني انا اشيلهم
عمر ذهب إليها: انا قولتلك شيليهم 
روز : لاء 
عمر : يبقي انتي عايزه خناقه 
روز بزعل : انا 
عمر : ي حببتي ليه الزعل انا بهزر معاكي 
روز : وانا مزعلتش 
عمر : عيني في عنيكي
روز : بس بقي ي عمر ويله بينا ثم نزلوا وصعدوا السياره متوجهين الي الصعيد 
Reem Ahmed ✍✍
عبير بخوف: ي لهوووووي هما جاين  اكيد عرفوا اني انا السبب في كل ده 
♡♡♡♡♡♡♡♡ 
عند اسد و رنا 
اسد : انزلي علشان ناكل 
رنا : مليش نفس ثم تذكرت انها بقيت مسوله علي طفل ومن حقها تغزيه ماشي بس انا مش مش قادره انزل هاتلي هنا 
اسد : بي ابتسامه ، ماشي ثم نزل من السياره واشتري اكل وصعد مره اخره أعطاها الاكل 
اسد : رنا  اسف 
رنا : مش كل مره هتقولي اسف وهسامحك
اسد : ولله مكونتش اقصد كانت غيرتي عمياني 
رنا : ركز في سوقتك 
Reem Ahmed ✍✍
عند روز وعمر 
روز : انا جعااانه
عمر : يخربيتك ي شيخه فضحتيني امال لو مكونتيش اكله من ساعه 
روز : وانا مالي أسأل ابنك 
عمر : هو ابني بس الي بياكل 
روز : هتجبلي اكل وله اصوت والم عليك الناس 
عمر : جايب معايه بنت اختي ي ناس ثم اوقف السياره واشتري اكل وصعد مره اخره 
روز : خد كل 
عمر : مش عايز 
روز : طاب لو قولتلك علشان خاطري 
عمر بي ابتسامه : يبقي اكل غصب عني ثم بدأت في اطعامه 
Reem Ahmed ✍✍✍
بعد ساعات طويله وصل اسد و رنا 
نزل اسد وحمل الشنط ثم دخلوا الي القصر 
كريمه : حضنت رنا وحشتيني ي بنتي 
رنا : وانتي اكتر ي يويو امي 
ثم سلمت علي والدها وبنت عمها وعمها  ومرات عمها الحربايه????
لم يمر سوا دقايق ثم دخلت روز وعمر 
وتابدلوا السلامات جميعا 
رن هاتف اسد 
اسد : ايوا ي بواي
محمد : انا قدام الفيلا افتح 
اسد: معلهش ي بواي احنا نزلنه الصعيد وكمان عمر و روز نزلوا 
محمد  : ليه ي اسد 
اسد : قص علي والده ما حدث معه هو وعمر 
محمد : طاب عرفتوا مين السبب في كده 
اسد : هنعرفه 
محمد : ماشي ي ولدي ابقي طمني عليكم 
Reem Ahmed ✍✍
كريمه اطلعوا ارتاحوا فوق اكيد تعبانين من السفر
صعد عمر وروز وبمجرد دخولها الغرفه ذهبت روز الي السرير ونامت 
عمر : حببتي غيري الأول 
روز بتعب: مش قادره 
عمر : مالك ي حببتي 
روز : تعبانه شويه 
عمر : تعالي نروح للدكتور 
روز : مش مستاهله 
عمر : قومي ي حببتي غيري الأول وبعدين نامي ولما تصحي هنروح للدكتور 
روز : ماشي 
Reem Ahmed ✍✍
اسد و رنا 
دخلت رنا الغرفه ثم اخرجت منامه لها وذهبت الي الحمام ابدلت ملابسها ثم خرجت ونامت علي الاريكه 
اسد : تعالي  نامي علي السرير 
رنا : انا مرتاحه كده
اسد: رنا متخلنيش اتعصب عليكي 
رنا : هو لسه في عصبيه بعد الي شوفتها 
اسد  : رنا تعالي نامي علي السرير وانا هنام مكانك 
رنا  : بس انا عايزه انام هنا 
ذهب اسد إليها ثم حملها ووضعها علي السرير 
اسد : لما اقول كلمه تتسمع 
رنا : لاء مش هسمع كلامك 
اسد  : قولتي ايه 
رنا : مش هسمع كلامك لأنك مش راجل مفلحش غير انك تضربني ولاكن قبل أن تكمل كلامها وجدت كف من اسد ( ي حببتي ي رنا????) 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

‫9 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!