Uncategorized

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل العاشر 10 بقلم شيرين أحمد

 رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل العاشر 10 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل العاشر 10 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل العاشر 10 بقلم شيرين أحمد

انتبهت لها؟؟؟ 
=سما بتعملي اايه هنا 
سما بخبث =جيت اطمن عليكي ي حبيبتي و اقولك الف مبرووك 
ابتسمت =شكرا 
سما=بس انتي 
=بتعملي اايه هنا يا سماا
=مافيش كككنت جايه اطمن عليها واقول مبروك بس ي مراد
=سمااا 
=احم مااشي هطلع انا بقا غضبت انها تاأتي لتخطط هو يأتي و يخربها عليها 
وجهه نظرو لها كانت طفوليه جداا بسيبها 
كانت تلبس بيجامه واسعه عليها رسومات كارتون 
انها طفوليه ووتذكر موعد لدواء 
اخذوا لها
هي =اايه ده 
=الدوا بتاعك ده فيتامين ليكي عشان جسمك ي قطه 
=مش بحبه 
=يبررررق انا بقولك عشان خطر افهمي بقا انتي عنيده 
خافه و اخذته بخوف 
=طعمه مش حلووو 
=ناامي 
=بس انا مش عايزه انام عايزه اتفرج ع الكارتون
مراد ف سيره 
(اخره اللي يتجوز عيله ااااه) 
=السهر مش حلو 
=لا عايزه اتفرج انا مش جاي ليا نوم ارجوك عايزه اقعد شويه =مااشي فرحت و ف هذه اللحظه سمع بكاء زين 
=زين بيعيط هروح اشوفه 
=وانا كمان ذاهبه لغرفه زين امسك مراد زين 
ولكن اخذته يبرق منه و كانت تلعبه
انصدم مراد منها 
=يلا ننزل تحت و هنيم زينو و اتفرح تحت 
=تمام 
ذاهبو الي الاسفل 
وكان زين لا يريد انا يتركها او ينام احست بنعاس 
كان هو يبستم ف كل وقت عليهم واحس انه يخون حبيبته المتوفيه رأي ان يبرق و نامت و زين نام هو بهدوء اخذ زين و ذهب اللي غرفته و نام 
ذهب الي يبرق و وحملها ببطئ
امسكت ف ثيابه كأنها طفله تشبط ف ابيها 
ذهب الي الى الغرفه و انزلها الى الفراش واحس انها بريئه لا يمكن ان تكون شيطان ع هيأت طفل انزل افكروه و ذهب الي غرفته 
قلبه =ليه متكنش البنت الطببه وانت كمان السبب ف حالتها دلوقتى 
عقله =تلاقيها مصدقت انها حامل عشان تاخد مكان جنه 
قلبه =حرام البنت كويسه و بريئه وشها ملاكي
عقله =الوشش النضيفه كدابه 
كفاااياااا انا تعبت ااااه بس المهم عندي مخسرش ثقه جنه 
ثم بعد تفكيره ذهب ف نوم عميق 
كانت تذهب الي غرفتها ببطئ لكي لا يراها احد ووتمسك شئ فتحت الغرفه فتحت اذالك الاناء 
وارمته ثم قفله الباب عليه 
وابتسمت و ذهبت بعد مده في الغرفه
=اااااااااااااه
استيقظ ع ذالك الصوت
كانت تذهب الي غرفتها ببطئ لكي لا يراها احد ووتمسك شئ فتحت الغرفه فتحت اذالك الاناء 
وارمته ثم قفله الباب عليه 
وابتسمت و ذهبت بعد مده في الغرفه
=اااااااااااااه
استيقظ ع ذالك الصوت
=اايه الصوت ده ف اايه برااا 
احس انه صوت يبرق 
قلبه دق كثيرا لها و كان خاأف عليها ذهب بأسرع ما يمكن الي غرفتها 
فتح الباب و كانت ع وجه الصدمه………..
كان هناك ثعبان كبير و يبرق فاقده الوعي هو بصووت عالي 
=يبرررررق احس بقلبه سوف ينخلع 
رأي ان الثعبان في ذالك المكان عند الخزانه 
ذهب بأسرع ما يكن اليه و كان حظر جدا قبل ان يلدغه 
و كان مهرا و امسكه و كان هنا اناء القئ بيه و قفله 
وذهب الى يبرق بخوف و كان ملدوغه ف قدمها امسك حبل وربط بيه قدمها التي بها مكان الدغه لكي لا ينتشر السم
و حملها بأسرع مايمكن 
=سعااااد و ي عم محموووود
كانت دلق الخبيه تصتنع الصدمه 
=ايه ده ي مرراد مالها يبرق مالها
لم يتكلم معها جاء سعااد
=ي حبيبتي ي بنتي مالها البنت ي استاذ مراد
=ثعبان قرصها فين عم محمود يجي يعمل اي حاجه ف الثعبان اللي فوق و خلي بالكم من ززين 
=في ايه ي مراد بيه 
=ماافيش وقت للاسأله انا مااشي هروح المستشفى سعااااد هتفمك ثم تركهم بسرعه كبيره و ركب سيارته 
و ذهب بها 
رأته يذهب بها بسرعه 
=وريني يقا ي حبيبي ي مراد هتساعدها ازااي هتموت و ضحكت بخبث هتبقا ليا ووريني هتساعدها ازاي ههههههه
خساره كنت هسيبك في حالك ي يبرف بس انتي عايزه مراد و البيت دول ملكي انا يلا لازم ادعيلك بالرحمه
____
=حد يجي بسررررررررعه 
=استاذ مراد اهلا..
=انت واقف ليييه مرااتي حااامل و قرصها ثعباان بسررررعه انت فااااهم هقفلكم المستشفى انجزوو 
دلوقتى حالا الكل فاااهم
خاف منه المديرمن تهديده وامئ له بخوف و اسرعت الممرضات لها 
و دخل الطبيب لها بسرعه
مراد لنفسه 
=ازااي الثعبان يدخل والمكان اساسا خالي من الثعابين ووالحيوانات اكيد ف حااجه غلط بس ازااي و مين ليه ايد ف ده و هيستفااد من ده بس تفوق يبرق اكيد هتفوق ان شآء الله 
و بعد فتره من الخوف و التوتر 
خرج الطبيب له 
=يا دكتور اخبار يبرق اايه 
=المدام حالتها……..
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

‫10 تعليقات

اترك رد