Uncategorized

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل العشرون 20 بقلم ملك أيمن

ناااااعم مين اخو مين انتو بتهزرو صح 
سليم: وطي حسك وبعدين احنا هنهزر معاكي لي يعني
جني: اهدي يابنتي وانا هفهمك كل حاجه بس لما نمشي ماشي
مرام: ماشي ياماما 
جني: يلا ياسليم راضي مراتك وانتي اعتذري من جوزك عشان غلطي فيه
مرام: حاضر ياخلتو وخرجت جني وسليم كان خارج وراها ولكن مرام مسكت ايديه وقالت
مرام: اسفه مكنتش قصدي اغلط فيك
سليم: الموضوع مش هيخلص كده ولا هيتحل بكلمه لينا روقه 
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
سليم: فين تمارا فاقت ولا لا
محمد: فاقت ومصطفى فاق هي عندو دلوقتي
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
دخلت تمارا لمصطفي وقعدت جنبو وهوا كان بيستعيد وعيو وباست راسو وهمست
تمارا: وحشتني اوي
مصطفى: اااه انا فين اي الي حصل 
تمارا: انت عملت حدثه و انا اسفه
مصطفى: بتعيطي لي دلوقتي
تمارا: انا السبب انا اسفه
مصطفى: انتي ملكيش دعوه انا الي غلط لما فكرت اعمل كده بس ولله كنت بهوشك و
تمارا: هششش بعدين لما ترتاح نتكلم
مصطفى: تعالي هنا عاوز احضن طفلتي 
وكان تمارا ماسدقت واترمت في حضنو بقوه
مصطفى: ااااه يابنت المجنونه انا واحد مكسر
تمارا: اسفه اسفه وجعتك 
مصطفى: لا تعالي وشدها من ايديها وباسها من شفتيها قبله تعبر عن مدي اشتياقه لها ولكن قاطعهم دخول سعد عليهم
سعد: اوبااااا شكلي جيت في وقت غلط الغلط
تمارا بعدت عن مصطفى وخرجت جري من الغرفه ومصطفى  بص  لسعد بغيط جدا
مصطفى: اي الي جابك يابغل انت هاااا
سعد: اهدي ياعم خوفنا لما اتاخرت بس اي يانمس لسه تعبان وشغال يابختك ياعم????
مصطفى: بره ياحيوان انت بره
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
خرج مصطفى من الغرفه المركزه واتنقل الي غرفه عاديه والكل دخلو الا سليم مظهرش قدامو 
اميره: كده يابني خوفتنا عليك
مصطفى: معلش ياامي بس فقد السيطرة على العربيه غصب عني ولله حقك عليا
صلاح: الحمد لله قدر الله وماشاؤ فعل الحمد لله
محمد: انت يادوب دخلت الغيبوبه وجلنا الخبر وتمارا انهارت من هنا خالص يعني
اميره: اه ياكبد امها تعبت اوي
بصلها مصطفى بحب ومسك  ايديها باسها وقال
مصطفى: ربنا يخليها ليا الا قوليلي ياتمارا انتي دخلتيلي وانا نايم ولا لا
تمارا: ايواه دخلتلك بس انت عرفت ازاي بقا
مصطفى: هبقا اقولك واحنا لوحدنا وغمزلها????
سعد: انت ياعم احنا في مستشفى عيب هه عيييب
صلاح: بس ياسعد يالا ياجماعه ولكن قاطعهم دخول سليم وقال
سليم: حمدله بسلامه 
صلاح: ااا الله يسلمك يابني 
مصطفى: اي الي جاب الحيوان ده هنا دلوقتي 
سعد: ده هوا الي هدي تمارا
محمد وجمال بصلو بصه تخرسو
مصطفى: هداها ازاي يعني حد ينطق ماتتكلمو انا سايب مراتي مع رجاله ولا نسوان انا
سليم: متهدي ياعم هوا انا بوستها ولا حاجه 
سعد: دنتا لو اغتصبتها مش هيعمل كده ولله هههههه
مصطفى: حسن ملافظك يابغل انت
مريم: لالا ياابيه متشتمش جوزي
مصطفى: عليكي وعليه يلا كلكو بره برررره خرج الكل وفضل مصطفى وسليم ومرام وتمارا
سليم: اسمع انا جيت هنا عشان كان في عشره بيني وبين تمارا 
مصطفى : امشي يلا انت بره
سليم: هعديها عشان ظروفك بس يعني
تمارا: سلللليم
سليم: طيب يلا يامرام واخد مرام ومشي وفضلت تمارا مع مصطفى
????️????️بقلمي ملك ايمن????️????️
“في عربيه سليم” 
مرام: هو انت ازاي اخو تمارا
سليم: ماما جني هتقولك
مرام: طب لي رجعت دلوقتي 
سليم: قلت ماما هتقولك 
مرام: اوووف طب انا جعانه قولي بقا ماما هتقولك
ابتسامه فلتت غصب اظهرت وسامته اكاتر 
مرام: ضحكتك حلوه اوي… اااي هوا انا قلت كده عشان متتخكش اما امرك غريب ياراجل
سليم: اخرسي بقا
مرام: طيب
????️????️ببقلمي ملك ايمن????️????️
في منزل جني 
جن: ياجماعه انا عوزاكم في موضوغ كده
صلاح: خير ياحجه في اي
جني: الموضوع بخصوص سليم وتمارا
جمال: بصي ياخالتي مش معني ان سيبنا يكلمها يبقا هيخدها لا
جني: لالا يابني اساسا تمارا في امان وهي معاه محدش يقدر يحميها غير مصطفى وسليم
محمد: انا مش فاهم حاجه ازاي
جني: سليم اخو تمارا
الكل اتصدم من الخبر ازاي اخوها ازاي
صلاح: منين اخوها ومنين خطيبها بقا ولي مقلتوش
جني: هقول كب حاجه بس تمارا متعرفش حاجه عن الموضوع ده 
اميره: في اي ياجني اتكلمي 
جني: سليم وتمارا مكنوش بيسيبو بعض سليم المفروض ابن صاحب محمود جوزي وقبل مايموت بايام جتلي ام سليم وقالتلي كل حاجه. و…….. 
flash
مروه: جني في نصيبه 
جني: خير يامروه مالك ياختي
مروه: سليم وتمارا مينفعش يتجوزو خالص
جني: ليه بقا انشاء الله  اساسا ابنك هاجر البت بقالو فتره اي شافلو شوفه تانيه ياختي نوريني
مروه: لا سليم بعد غصب عنو سليم اخو تمارا 
جني: هههههه ضحكتيني ياوليه 
مروه: انا مش بتحك ياجني ده حقيقي هما اخوات 
جني: اخوات ازاي يعني بقااا
مروه: بصراحه هوا يعني 
جني: اخلصي يامروه الله
مروه: بصراحه في ليله جوزي كان بره ومحمود وصلني وحصل حاجه مبينا ولله غصب ووبعدها عرفت اني حامل قلت مش من مره يعني وقلت انو ابن جوزي لكن في الفتره الاخيره دي لاحظت حجات مشاركه مابين محمود وسليم قلت اعمل تحليل واهو اتاكد وعملت وطلع ا ابنو
جني: يالهوي يالهوي يالهوي اقولها اي اقولها عشان ابوكي ووحدها وسخ***ن خطيبك وحبيبك اخوكي دي تموت فيها
باااااااك
????️بقلمي ملك اي????️????️
الكل في حاله زهول تااام
محمد: طب واي حكايه خانها دي
جني: دي احنا الي اخترعناها انا ومروه عشان تكره سليم
فلااااش
جني: سليم انت هتكرها فيك
سليم: ازاي يعني مش فاهم
مروه: يعني هي عارفه انك كنت تعرف بنات قبلها 
سليم: يعني
جني: يعني احنا هنجيب بنت ونخلي تمارا تشوفكو نع بعض بس يعني وانت بتبوسها 
سليم: اي الجنان ده لا طبعا انا مكنش سبب جرح زي ده لتمارا
جني: خلاث قولها وموتها بحصرتها بقا وانت حر
بااااااك????️????️ملك ايمن????️????️
اميره:طب ومقلتلهاش لحد دلوقتي لي
جني:كنت هقولها بعد وفاه محمود لكن هي فقدت الذاكره والامور اتلغبطت 
صلاح:واي الي رجعو دلوقتي 
جني:رجع عشان………..
يتبع….
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

‫5 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!