Uncategorized

رواية عشقتها بجنون الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

 رواية عشقتها بجنون الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

وقفنا المره الي فاتت أما أوس شاف الصور والتحاليل واتعصب اوي واتصل بحد وصور ليه التحاليل وقال له …..اتاكد 100 %انها حقيقه ، وهي قصاد حياتك عايزها بكره بالكتير انت فاهم .
وفي الوقت ده نزلت حور وهي فرحانه جدا (ده انتي يروحي داخله على سواد ????) واوس اول ماشافها نسى كل حاجه ومش قادر يشيل عينه من عليها كانت جميله جدا كانت لبسه بجامتها الحمراء  القصيره وسابت شعرها .
اوس قال في نفسه……أن شاء الله هيطلع كذب .
وراح لها وقال ……سمو الاميره ايجت اخيرا .
حور ضحكت بخجل ……شكرا اوس .
اوس ببلاهه ومرح لاول مره ….قولي اوس كده ،اول مره اسمي يطلع حلو كده .
حور بضحك….اوس هههه .
اوس في نفسه ……اكيد كذب ،دي بريئه وانا الي مربيها وانا صغير عمرها ما تعمل كده .
حور بضحك……هههههه روحت فين عايز اتفرج علي الكرتون يالا وشدت أيده اوس اول ما مسكت أيده فرح جدا أنها اتعودت عليه وفرحانه معاه .
وراح شغل tv  على فلم كرتون وقعدوا وكان جايب فشار ومكسرات وايس كريم وببيبسي وسويت كتير (طب ما تجيبلي انا كمان ????♥️????).
وقعدوا يتفرجوا ويضحكوا وجت مشهد حزين وحور كانت منهاره من العياط .
اوس في نفسه …..يارب هو في براءه كده وراح لها ومسح دموعها وسحبها في حضنه وقبل جبينها وقال بطمانينه ……مش تزعلي روحي  ده مش حقيقي وكمان يقلبي عيونك الجميله دي مش مفروض تبكي صح يالا وريني غمازاتك يالا ،حور ضحكتت ونظرت ليه بفرح وهي بتحس بحاجه بس مش عارفاها كل ما بتشوفه قلبها بينبض جامد ،وعينيها عايزه قدامها على طول،بتحب تتامله لا إراديا ،وبتفرح جامد مع انها في نفس الوقت بتخاف منه بس الوقتي حاسه بطمانينه وراحه اتجاهه،واقتربت منه لتدفن نفسها في حضنه ،اخذ يطبع قبلات على فروه شعرها مستنشق رائحتها التي تشبه رائحة الفراوله ،فقط لو تعرف مقدار حبه وعشقه وهوسه بحبها  لكن قدرت كل تملكه وعصبيته عليها.قاطع شروده مع نفسه صوتها وهي بتقول بفرح ……هو احنا هنخرج بكره كمان صح .
اوس بهدوء …..لا يروحي كل خميس هخرجك تمم بس انتي ادرسي حلو عاوز درجات عاليه اوكي .
حور بحماس…..اوكي .
وقعدوا يتفرجوا على tv.
في مكان تاني خالص .
عند ذلك الشاب الوسيم وملامحه التي تدل على الخبث  وده هو اياد  وكان بيتكلم في الفون وبيقول …..مش عاوز ولا غلط ي ريما انا قولت اهو ،الي قولت عليه بتنفذ بالحرف الواحد  وفصل الخط قاطعه خبط على الباب وقال ….ادخلي ي سمر .
سمر بخوف .
سمر …..اياد أنا مش هساعدك حور بريئه وهي صحبتي وعمري ما اعمل كده ،عشان خاطري سيبها في حالها دي طيبه خالص ارجوك،
اياد بغضب ……سمر ملكش دعوه خالص انتي فاهمه ،والي اقول عليه بتنفذ تمام .
اومأت له بخوف وعيونها مملؤه بالدموع ومشيت من أمامه .
اياد بخبث……نهايتك على أيدي ي اوس وضحك بشر .
في الصباح صحاااا اوس على صوت فونه وبص جنبه لاقا حور نايمه بهدوء وبراءه وشكلها كان ملاءكي وشعرها الليلي مبعثر على وشها واوس زاحهم برقه وهدوء وباسها من جبينها  وقام بهدوء ورد على الفون .
وقال ببرود …….ايوه .
الطرف الآخر ……التحاليل طلعت صح .
فجاه اوس اتعصب جامد وعروقه برزت وعيونه احمرت اوي بشكل مخيف و…
ياترا اي الي هيحصل .
واوس هيعمل اي .
ومين البنت دي.
واي موقف حور.
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي أنا للكاتبة سهيلة السيد

اترك رد

error: Content is protected !!