Uncategorized

رواية عشقتها بجنون الفصل التاسع عشر 19 بقلم بسملة بدوي

 رواية عشقتها بجنون الفصل التاسع عشر 19 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل التاسع عشر 19 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل التاسع عشر 19 بقلم بسملة بدوي

وقفنا المره الي فاتت أما أوس كان دخل على حور وهي اتخضت جامد .
اوس بهلوسه…… حور انتي ليا انا بس ،سامحيني انا بعمل كله ده غصب ،حور قولي انا بحبك ي اوس يالا قولي وقرب منها جامد ومسكها من خصرها وقال قولي يالا انا ب ح ب ك يااوس يالا كل ده وحور هتموت من الخوف والوجع من ضغطه على خصرها وقالت اوس انت بتوجعني .
اوس بعشق…..نعم يروح اوس وقلبه قولي يالا ولسه هيقرب منها سمع صوت تخبيط جامد على الباب .
عند إيران بتتكلم مع الشخص المجهول وبيقول .
ايران بغرور …… انا عملت خطه عمرها مهتفشل ابدا .
الشخص باستهزاء……عملتي اي.
ايران بفخر…….حطيتله حبوب هلوسه وممكن يعمل حاجه في حور وبالتأكيد حور هتكرهه .
الشخص بغضب شديد ……. بتقولي ايه يبنت ******يغبيه انا عاوزها تكرهه ومش يقرب منها وممكن يعمل فيها حاجه وهو مش حاسس ي متخلفه ،روحي اعملي حاجه قبل ما يعمل ليها حاجه يحيوانه وربنا لو حصل حاجه ما هيكفيني فيكي اني اموتك .
ايران بخوف شديد……حححاضر ،وندهت على الخدامه وقالت تروحي تعملي اي حاجه عشان اوس يخرج من الجناح .
عند أوس راح يشوف فين لقا الخدامه وبتقوله بخوف وتوتر….ححضرتك اخو الست حور تحت وعاوزك .
اوس حس بدوخه جامده ولبس هينزل كان هيقع بس قعد على الكرسي بسرعه حور اتخضت جامد وراحت له وقالت اوس .
اوس بغضب جحيمي وغيره عمياء….ادخلي البسي حاجه بسرعه خلصي (انت في ايه ولا ايه يشيخ ????❤️).
 حور خافت وراحت لبست بجامه حمراء بكم وسابت شعرها الطويل ،وراخت له شاور على شعرها وقال لمي شعرك مش عاوزه مفروود. 
وراح الحمام غسل وشه وفاق شويه وجه يشوف حور سمع صوتها تحت اتعصب جامد ونزل لقا مازن حاضن حور جامد .
اوس بغيره شديده راح يشد حور وخدها في حضنه هو وقال لها بهمس حسابنا بعدين .
مازن بعصيبه ….مش كنت تقول لنا أنك متجوز ومخلف كمان .
اوس ببرود وغرور……مين قال اني متجوز .
مازن بعصيبه….اومال رعد مين ده ابني انا .
اوس ببرود…….دي طليقتي ،وكمان وطي صوتك احسنلك .
مازن بهدوء…..بص انا هاخد اختي الوقتي وتنساها خالص ولا كأنك شوفتها وهعملك الي انت عاوزه ،بص عارف المنافسه الي احنا داخلينها مع بعض ودي بملايين بس هديهالك اي رايك .
كل ده اوس بيبص عليه بملل وحور هتموت من الخوف .
اوس ببرود….خلصت محدش هيعرف يفرقنا عن بعض وشد حور واشتالها وقال لمازن …..قصري مفتوح ليك بس هتعمل حاجه مش على مزاجي هنسفك من على وش الدنيا انت فاهم .
مازن خاف بس مش بس مش بين وبيتوعد له .
عند أوس فوق دخل الجناح وقعد على السرير وحور في حضنه وقال …….الي عملتيه صح ولا غلط 1-خرجتي من غير اذني 2-خرجت بمنظرك ده وشعر مفرود  3-سمحتي لمازن يحضنك ده صح ولا غلط اتكللللمي قالها بصراخ .
حور بخوف …….ااانا اسفه .
اوس بغضب جحيمي…..مش مقبول وراح جاب  حقن التاتو وراح لها حور بخوف  شديد……ااااي ده .
اوس ببرود عكس ما يشعر به من نيران في قلبه …..اي هكتب اسمي .
عند اياد واحمد .
احمد بغضب شديد……الحيوانيه الي اسمها إيران هتخرب كل الي عملناه ،انا هخطف حور وتسافر بره مصر .
اياد بخبث……لا يغبي احنا هنعمل كده .
ياترا اياد واحمد هيعملوا اي .
واوس هيعمل ايه.
واي رده فعل حور.
وهيكشفوا ايران امته ورعد ابن اوس حقيقي ولا .
يتبع…..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي أنا للكاتبة سهيلة السيد

اترك رد

error: Content is protected !!