Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل العشرون 20 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل العشرون 20 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل العشرون 20 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل العشرون 20 بقلم شروق مصطفي

في صباح يوم جديد قامت نها من السرير بس اديها كانت وجعاها وافتكرت 
فلاش بااااااااااااااك 
نها كانت قاعده مع نفسها وبتعيط هو انا ليه ي رب بيحصل فيا كدا امي ماتت وانا مشفتهاش والحيوان ده (قصدها علي احمد????)بيزلني وعلطول بيشتمني واااااااااه انا تعبت ي رب تعبت انا …..انا مش لازم اعيش …..اعيش علشان مين مفيش حد اعيش علشانه انا …..انا لازم اموت وجابت موس وماسكاه واديها بتترعش وبتعيط ي رب سامحني ي رب ومسكت الموس وقطعت شرينها 
بااااااااااااااااااك 
مش عارفه انا عملت كدا ازاي وبتفتكر لما صحيت احمد قالها اي 
فلاش بااااااااااااااك 
نها كانت بتفوق وبتتحرك في السرير ااااااااه ي ايدي 
وفجاه احمد اتكلم ببرود………حمد الله علي السلامه ي هانم 
نها بفزع …….انتا بتعمل اي هنا 
احمد ببرود …..اوعي تكوني مفكرة ان انتي لما تعملي كدا خلاص مش هتجوزك انا هتجوزك غصب عنك ماشي 
نها ……انتا مفكر انك تهمني لا انا ولا بفكر فيك اساسا وانا بكرهك وانتا ليه انقذتني انا كنت عايزه اموت هيهيههي وبتعيط انا امي ماتت عارف يعني اي 
احمد قرب منها وملس علي شعرها بحنان وخادها في حضنه وهي استسلمت ليه لان لقت حضنه قد اي دافي احمد محسش بنفسها عرف انها نايمه شالها ونايمها علي السرير ……وقال في سره بردو مش هحب تاني وانا مش هجرب الحب تاني واتالم الستات كلها ملهاش امان 
وسبها وطلع من الاوضه 
باااااااااأاااااك 
وفاقت ودخلت الحمام نسبها بقا شويه ……..
نروح عند مراد ورنا 
وصلنا المره الي فاتت لما مراد خلي يارا تنام معاه وطبعا نامت????
قامت رنا من النوم بس مكنتش عارفه تتحرك بسبب ان مراد وخدها في حضنه جامد اكنها هتهرب وهي عماله تتحرك مراد ضربها علي كتفها 
مراد …..متتحركيش 
رنا بضيق ……طب متبعد عني مش عارفه اقوم
مراد بمكر وخلها هي تحت وهو فوقها ……طب عايزه تقومي ليه 
رنابتوتر ……..ادخل اخد دش 
مراد ……اممم وقرب منها ولسه هيبوسها 
طقططططططق 
مراد بيشتم ورد بعصبيه …….مين 
الخادمه بتوتر انا ي مراد باشا 
مراد …..عايزه اي 
الخادمه …..الفطار جاهز 
مراد طيب ماشي 
مراد بيكلم رنا قومي خدي دش في الاوضه التانيه علشان انا هدخل هنا 
رنا وهي حطه اديها في وسطها …..ليه بقا ان شاء الله انا الي قولت هدخل الاول 
مراد ببتسامه مكر …..طب ما تيجي ندخل سوا (????????)
رنا بتوتر …..انا بقول ادخل الحمام الي في الاوضه التانيه وجريت من قدام مراد مراد بيضحك بصوت عالي مجنونه 
ودخل الحمام وطلع لبس هدومه والبدله بتاعته كان مز من الاخر ورنا دخلت الاوضه لقيته بيحط برفانه ورنا سرحت في جماله هو اد اي جميل ووسيم وفاقت علي صوت مراد 
مراد ببتسامه جذابه ……..انا عارف اني حلو علي فكره
رنا بتوتر …انا ……انا….انا 
مراد خلاص انتي هتنهنهي 
رنا بغضب انتا ليه علي طول كدا 
مراد ببرود علي طول اي 
رنا …..بارد وسليط و…..و….و.. قاطعها مراد اي بدل مش عارفه تتكلمي متتكلمش
رنا …..انا كنت عايزه اقلك حاجه 
مراد بجديه …..اي 
رنا …..انا هروح جامعتي بكره 
مراد …..دا الي هو ازاي 
رنا …..ازاي اي انا عايزه اكمل تعليمي 
مراد …..لا ومتتكلميش في الموضوع ده تاني وسابها ونزل ………
نروح عند كريم ويارا 
بعد ما كريم وصلها الفيلا الفيلا عجبتها اوووووي وهو سبها ومشي وهي رتبت الاوضه ونزلت وقعدت في الصالون
باب الفيلا رن طلعت تفتح لقت…….
يتبع…
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!