Uncategorized

رواية عشقتها بجنون الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة بدوي

 رواية عشقتها بجنون الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة بدوي

الشخص المجهول ….مش هتلحقوا تقولوا حاجه عشان هتروحوا فوق لربنا وبيشاور على فوق في مكان  احسن ،قاطعه صوت أوس الغاضب .
اوس بغضب جحيمي……انت مين شاف شخص طويل ولا بس قناع لسا هيروحله الشخص  ضربه بالعصايه جامد على رأسه وهرب بسرعه واوس طلع وراه جري بس هرب منه .
اوس بغضب جحيمي وعروقه برزت وبصوت عالي……انتوا ياشويه حمير ازاي الشخص ده دخل هنا يحمير انا مشغل شويه نسوان هاتولي الكاميرات بسرعه .
جاب الكاميرات بس مش عرف الشخص ده بس شاف إيران بتتكلم في التليفون وباين عليها الخوف الشديد والتوتر .
اوس في سره …..اكيد الشيطانيه دي وراها حاجه .
قاطعته الخدامه وهي بتقول …له على الحقيقه الصور وورت له التسجيل بصوت مش صور وكان من ضمنه أن التحاليل دي مش بتاعت حور وأنه هو اتفق مع الدكتور .
اوس بغموض وفي سره  …..ما انا عارف كل ده،وقريب اوي هعرف الشخص ده مين ، قاطعه صوت صراخ جناحه  .
عند حور فوق هتموت من الألم الي في رقبتها من ورا وبتعيط زي الاطفال بصوت عالي  ،دخل لها أوس وهو بيقول بحنينه وعشق ……. حوري مالك بقلبي مالك بتعيطي لي .
حور وهي بتمسح دموعها بظهر أيدها ببراءه……. رقبتي بتوجعني اوي اهي اهي حرام عليك انت وحش اهي اهي .
اوس خدها في حضنه وأيده في  شعرها بيستنشق رحيقها الي بيدمنه زي الأوكسجين وقعدها في حضنه وشه في وشها وقال بندم وعشق …..لنا اسف يروح اوس من جوا بس انا بتقطع من جوه من كل واحد بيبص عليكي ولا بيحبك ببقا نفسي اقتله .
حور ببراءة……هتدخل النار كده حرام .
اوس بضحك…..هدخل النار ههههه مش قادر ده انا ابليس بيخاف مني .
حور برقه ودلال …..اوس ممكن اطلب طلب بليز  .
اوس بيبلع ريقه من طريقته ….. اممم.
حور قربت منه  وبدلع …..
عاوزه اخرج بليز 
اوس بتوتر منها وممكن يعمل حاجه وهيندم عليها بعدين 
…لا مفيش خروج يحوور
ومددت شفتها ادام زي الاطفال وعيونها فيها دموع. 
حور بهدوء…..بليز ي اوس انا مش بخرج خالص .
اوس مسح دموعها وأيده على خصرها وبيضمها ليه وبيبوس عيونها وبيمتص دموعها وبعدين نزل باس خدودها الي بقوا زي الفراوله .
حور لسه ممدده شفيفها قدام وبتقول بدلع …..بليز .
اوس بعشق…..انتي الي جنيتي على نفسك .
وتسكت شهرازاد عن الكلام الغير مباح ???? ????♥️.في المساء عند هؤلاء العشاق كانت حور قاعده في حضن اوس 
اوس بعشق ……انا بعشقك يحوري يحور الأوس بس انتي ليا مش لغيري ابدا .
حور بخجل دفنت وشها في عنقه .
اوس بحب ……. يالا البسي .
حور برقه……. البس لي 
اوس بعشق ….عشان طلبات حوري أوامر وانا هخرجك .
حور بسعاده وفرحه طفوليه …..وهنروح الملاهي .
اوس بضحك شديد…..ايوه هههههه معايا بنت اختي انا ههه .
حور بغضب طفولي……انا كبيره .
اوس بخبث …..هو من جهه كبيره فا انتي كبيره اوي كمان وغمز .
حور هتموت من الكسوف وطلع جري تغير .
اوس بمرح لأول مرة……اموت انا في الاحمر الي زي الفراوله .
حور راحت اخدت شاور ولبست فستان بحمالات رفيعه وفوق الركبه وجزمه كعب سوده وسابت شعرها وحطت ميكب سميبل رقيق بيبن ملامحها الفاتنه اكتر ، فكانت فتنه على الأرض.
وخرجت لاقت اوس لابس بدله كحلي وجزمه سوداء انيقه وشعره لفوق فكان تخطي كل مقاييس الجمال.
اوس بغضب جحيمي وعروقه برزت وبصوت مخيف وعالي …..اي ده الي لبساه ده…
ياترا اي الي هيحصل.
واي خطه اياد واحمد .
وردت فعل حور ،مين الشخص المجهول ده .
واوس هيعمل اي ،القرار الي هيعمله.
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي أنا للكاتبة سهيلة السيد

‫8 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!