Uncategorized

رواية عشقتها بجنون الفصل الثامن والعشرون 28 والأخير بقلم بسملة بدوي

 رواية عشقتها بجنون الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل الثامن والعشرون 28 والأخير بقلم بسملة بدوي

وقفنا المره الي فاتت أما أوس اغمى عليه ، العيله كلها اتخضت  واليأس شاله والدكتور كشف عليه وقال …..مش هنحكم الوقتي 3ساعات وهيفوق وهنعرف كل حاجه .
في الوقت ده حور فاقت بس آسيا بس الي كانت جنبها ونيوز وكل في غرفه اوس .
اسيا ببراءه …….مامي عمو الشرير وقع على الأرض  .
حور بخضه ورعب…… عمو مين وطلعت جري بره وسالت الممرضه وقالت لها على الغرفه الي اوس فيها وحور هتموت من الخوف ومش قدره تمشي بس بتستحمل وبتبكي بانهيار وفتحت الباب جامد  وراحت عند أوس وعيطت وقال في اي اوس ماله قولولي اي الي حصل 
ايران بشر…… كل بسببك انتي وولادك وابنك ده السبب في الي حبيبي فيه والله لسجنكم ولسا هنتكلم قاطعها اوس وقال بغضب جحيمي…….. توري منين يبنت ******زباله انا افتكرت كل حاجه ي******بقي بتحطي لحور سم ده انت الي هطلع**** وقال بصوت عالي ……خدوا بنت ******بره بره .
حور بتعيط وبتبتسم في نفس الوقت .
اوس ببرود……اخرجوا بره كلكم وحور لسا هتخرج أوس مسك أيدها وقال انتي لا .
غيث بغيره ……سيب ايد مامي ،ملكش دعوه بيها .
اوس بغيره اكبر ومسكه من قفاه …….. انت بتؤمرني ياض انت انت مش عارف انا مين 
غيث بغرور اكبر…… هتكون مين وانت مش عارف انا مين انا الغيث عارف يعني اي انا الكلاس كل بيخاف مني 
اوس بضحك ….الكلاس ههههه ضحكتني انا مصر كلها بتخاف مني امشي ياض وخرجه وقفل الباب وقال لحور بأمر …….. تعالي 
حور بخوف …..ححححااضر .
اوس بغضب جحيمي وغيره عمياء…..بقي بتهربي مني وتتجوزي غيري وتخلفي كمان 4.
حور بشجاعه……..ملكش دعوه بيا انت خلاص طليقي بس   .  
اوس بصوت بفحيح الافعى  …… وربي وما أعبد لو سمعت الكلمه دي تاني هموتك واموت نفسي بعدك فاهمه قالها بصوت عالي.
حور برعشه وخوف…… ففففاهمه فاهمه وانفجرت في البكا .
اوس قرب منها وهي بتبعد لحد ما حصرها عند الباب وخلاص ومفيش مفر .
حور بخوف …..انت بتعمل اي كده حرام انا مش مراتك كده .
اوس مش كان سامع حاجه وراح مد أيده ومسح دموعها ولاول مره يبكي زي الطفل الي امه سبته حور برقه مسحت دموعها وقعدت هي وهو على الكنبه وقال في اي .
اوس بغضب جحيمي…… انت سبتيني واتجوزي وخلفتي كمان  وانا فين ،لي عملتي كده .
حور بغضب وشجاعه …. عشان انت خاين وغشاش انا سمعت وشوفت وانت حاضن إيران وان انا زي اي بنت في حياتك لي كده  ده انا ببحبك.
اوس بصدمه ……بجد .
حور ……ايوه بس خلاص انت واحد متجوز وانا كمان .
اوس بغضب جحيمي……اسكتي اسكتي
 وحكا ليها كل حاجه وان دي خطته وأن هو كشف إيران واحمد واياد وهو كان بيدور  عليها وعمل حادثه وفقد الذاكرة وشاف ايران في الشركه وقالت إنها مراته ووريته اوراق ببصمته عليها وإن رعد ابنه .
وسكت وبكا جامد 
حور بصدمه وبكا هي الأخري ……نعم ننننعم وحكت هي كمان أنها اتجوزت بلاك عشان كلام الناس وأن غيث وادم وعمر ولاده .
اوس بفرحه …..بجد بتتكلمي جد يحوري 
حور بحب….. ايوه .
اوس بعشق…… بعشقك يحور الأوس 
حور بعشق مماثل ….وانا كمان .
وإيران اتحبست بتهمت النصب والتزوير وميرا مرات بلاك فاقت من الغيبوبه واوس اتجوز حور تاني 
بعد 10سنين .
اوس وحور قاعدين في الجنينه وهي في حضنه .
اوس بعشق ….. انا بعشقك ي حوري.
حور بعشق مماثل ….. لسا بتحبني برده بعد ما كبرت .
اوس بعشق وهوس……..انا كل يوم بعشقك  كل ساعه كل ثانيه حبي بيزيد عمره ما قل ابدا يحور الأوس .(اخبار السناجب ايه الي انا منهم ????????????♥️)
حور بعشق ……وانا بعشقك ي قلب حور 
غيث وادم وعمر بغيره ……. اي جو الافر ده .
اوس بضحك ……. ابعد ياض منك ليه عن حوري .
غيث …… بعد كل الي حصلكم ده لسا متمسكين ببعض .
اوس بعشق ……. المشاكل دي هي الي عرفتني اني بعشقها وانا بشكر المشاكل أنها عرفتني عليها .
حور ابتسمت بخجل وكلهم ضحكوا .
وتوته توته خلصت الروايه اي رايك.
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي أنا للكاتبة سهيلة السيد

اترك رد

error: Content is protected !!