Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شروق مصطفي

وصلنا المره الي فاتت لما مراد كان متعصب وضرب رنا بالقلم ووقعت علي الكمودينو دمغها عماله تنزف 
مراد اول ما شفها كدا اتصدم من كميه الدم دي وقرب منها 
مراد وهو بيخبط بخفه علي خدها …….رنا ….رنا قومي ي حبيبيتي انا اسف 
وهي لا حياه لمن تنادي 
شالها ونزل بسرعه ركب العربيه وراح بيها علي اقرب مستشفي ودخل 
تورلي بسرعه ……
وحطها علي التورلي والطباء خدوها هما والممرضين 
مراد مسك الدكتور من ليقه قميصه انتا رايح فين 
الدكتور بخوف …..هدخل العمليات 
مراد بغضب …..انا عايز دكتوره سامع 
الدكتور برعب …..حاااااااااضر 
وساب الدكتور الي طلع يجري بسرعه من كتر الخوف 
وجاب دكتوره والدكتوره دخلت العمليات ومراد واقف قلقان عليها اوووووووي فهو لاول مره من داخله يعترف انها كل حياته 
ساعه ….. ساعتين ……ثلاث ساعات كل هذا وهي في العمليات الخوف …….الخوف الوحيد الي مسيطر علي مراد خايف يخسرها وهو ملهوش غيرها بعد ما ربنا بعتها ليه علشان تغيره يحصل كدا 
قطع شروده خروج الطبيبه من غرفه العمليات 
مراد بخوف …….هي كويسه صح 
الدكتوره بجديه ……للاسف هي نزفت كتير وهي حاليا في غيبوبه 
مراد بصدمه ……غيبوبه 
الدكتوره …ًللاسف احنا عملنا الي علينا 
مراد …..ط…طب هي هتفوق امتا 
الدكتوره …..ممكن يوم …..اسبوع …..شهر …..سنه 
مراد بصدمه …..سنه…..طب انا هدخل اشفها 
الدكتوره للاسف مش هتقضر 
مراد بغضب …..انا هدخل غصب عنك انتي فاهمه 
الدكتوره بخوف ……اتفضل 
وسابها ومشي ودخل الاوضه بتعتها
نروح عند كريم ويارا
بعد ما كريم هدد عم يارا وابنه واتجوزها خدها وركبها العربيه وهي لا حاوله ليها ولا قوه 
كريم بيسوق العربيه بتاعته وصمت رهيب كريم مبسوط لانو اتجوزها لانو كان بيحبها وهتفضل معاه علي طول 
ويارا حزينه لانها عارفه ان كريم اتجوزها شفقه يعني ولا بيحبها ولا حاجه (هبله دا بيعشقها ????????هما كدا لما يلاقو الراجل بيحبهم بيفكرو انهم بيحبهمش ????)يارا مش بتحب كريم بس اخر فتره اتعلقت بيه جامد لان هو كان بيكون حنين معاها وهي ربنا عوضها عن حنان الاب والام في كريم فا هي مبسوطه نوعا ما معاه بس مدايقه ان هو اكيد اتجوزها شفقه 
بعد ما عم السكوت في العربيه وكريم وقف عند الفيلا بتاعته 
كريم بامر ……انزلي 
يارا نزلت وماشيه اكنها تيها وراحت اوضتها وكريم راح وراها وفتح الباب بعزم قوته ويارا اتخضت منه 
كريم بهدوء الي حد ما ……ممكن اعرف ليه مقولتيش ان ليكي عم وكمان الواد التاني دا عايز يتجوزك 
يارا ببرود …….مش عايزه اتكلم 
كريم بغضب ……مش عايزه تتكلمي اي انتي غبيه مش المفروض كنتي تقوليلي حاجه زي كدا افرضي معرفتش مكانك كان هيبقي اي الموضوع سعتها هاااااا ردي عليا 
يارا بدموع بتنزل من غير ما تحس …..ممكن تسبني واه مكنتش عايزه اقولك لانك كنت اكيد هتخليني اروحلهم وانا بكرهم 
كريم قرب منها بحنان ……انا عمري ما هسيبك انتي فاهمه وسابها وطلع بره الاوضه وهي دخلت وخدت دوش 
نروح للناحيه التانيه 
عند نها واحمد (وحشوكو صح ????)
وصلنا المره الي فاتت ان نها طلبت من احمد انها عايزه تتجوزه وهو قالها ان المازون جاي 
احمد اتصل بي ابمازون وجيه ونها بتجهز نفسها فوق واحمد دخل عندها 
احمد. ……المازون تحت يلا 
نها ببتسامه مزيفه ….جايه اهو
نها نزلت هي واحمد ووقفو الاتنين جمب بعض 
المازون ……موافقه ي بنتي تتجوزي احمد 
نها وهي بتبص لي احمد والمازون وقبل ما تقول حاجه ظهر صوت انوثي جميل 
ازاي هتتجوزها وانتا متجوزني ي احمد 
يتبع…
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك رد