Uncategorized

رواية فعل فاضح الفصل الرابع 4 بقلم باسنت أشرف

 رواية فعل فاضح الفصل الرابع 4 بقلم باسنت أشرف

رواية فعل فاضح الفصل الرابع 4 بقلم باسنت أشرف

رواية فعل فاضح الفصل الرابع 4 بقلم باسنت أشرف

فرح:  احكيلي بقى عملت كده لية 
غيث:  عملت اي اناا 
فرح:  غيث متستعبطش و احكي عملت كده لية 
غيث:  اممممم ما اناا مش عاارف انت عاايزة اي 
فرح بنفاذ صبر:  غورت بوستني في الشاارع لية 
غيث:  مش تقولي من الااول بدل ما انا محتااار 
فرح:  اهوو عرفت اخلص 
غيث:  مااشي برااحة شوية و اتكلمي باحترام 
فرح:  مش انت اللي هتعلمني الااحترام وبعدين اناا محترمة غصب عن اي حد 
غيث:  خلاااص ي محترمة شوفي مين هيقولك بقى وكاان هيقوم راحت فرح مسكت ايدو
فرح:  بالله عليك احكيلي 
غيث:  هقولك 
فرح:  قول 
غيث:  بصراحة كده ده كاان تحدي بيني اناا واصحابي 
فرح:  مش فاهمة ازااي 
غيث:  اتحدوني عاادي يعني 
فرح بقهرة:  تحدي اناا بالنسباالك تحدي مع اصحاابك هي دي قيمتك عندي 
غيث:  لاا والله اسمعيني 
فرح:  خلااااص عاايزني اسمع اي ما اناا سمعت كل حااجة هسمع اي تااني 
غيث:  كاانت لحظة غباء مني صدقيني 
فرح:  هو انت طول عمرك غبي كده 
غيث:  خلاااص اناا اسف متزعليش 
فرح:  اسفك مش هيعمل حاجة عن اذنك هدخل الااوضة واوعى تيجي ورايا و من النهااردة انت في اوضة و اناا في اوضة و مليكش دعوة بياا ابداا 
غيث:  ي فرح اسمعيني. 
فرح:  لاا اسمعك ولااا تسمعني خلص الكلاام كل واحد في حالوا 
ودخلت الاوضة و سابتوا
***********************
مرام:  و انت بجد متعرفش ليث عمل كده لي مع ان فرح غالية جداا عندو 
مهاب:  لاا معرفش واناا هعرف منين اصلاا 
مرام:  معرفش بس اناا بسألك عاادي 
مهااب:  مااشي ي حبي الاا صحيح كلمتي ماااما لما رنت علياا قالت انك فونك مقفول و انهاا عايزااكي في شئ ضروري 
مرام:  اه اصل الفون بتااعي فاصل شحن فعشاان كده مقفول و بصرااحة حطيتوا ع الشااحن بس مفتحتوش
مهااب:  تماام يحب ابقى كلميهاا 
مرام:  مااشي ي قلبي هاات فونك بقى عشاان اناا معنديش رصيد اصلاا 
مهاب:  مااشي يحب خدي اهوو 
مرام اخدت الفون ورنت ع حماتهاا 
مرام: ازيك ي ماما عاملة اي وحشتيني
نرمين:  وانت كماان ي حبيبتي عااملة اي 
مرام: الحمد لله ي ماما وانت عاملة اي 
نرمين:  كويسة ي حبيبتي 
مرام:  صحيح مهاب قال انك عايزاني في حاجة 
نرمين:  اه كنت هقولك اني شوفتلك دكتورة ذي ما قولتيلي 
مرام:  بجد شكراا ي ماما 
نرمين:  العفو ي بنتي المهم هيروح معااكي مهااب 
مرام:  ايوة هقولوا و اشوف 
نرمين:  مااشي ي حبيبتي هبعتلك اللوكيشن بتااعها ع الواتس 
مرام:  مااشي ي ماما عاايزة حاجة 
نرمين:  عاايزة سلاامتك 
مرام:  مااشي ي ماما سلااام و ابقى سلميلي ع باابا و نهله 
نرمين:  مااشي ي مرام سلاام 
وقفلت مع حمااتها 
مهااب:  كانت عايزاكي في اي 
مرام:  كاانت شافتلي دكتورة كويسة عشاان اتاابع معاها خلاال فترة الحمل و كده 
مهااب:  مااشي ي حبيبتي هنروحلهاا بكرة بأذن الله 
مرام:  باذن الله 
مهااب:  بقولك اي انت وحشتيني اووي 
مرام:  تؤتؤ مينفعش عشاان البيبي 
مهااب:  لاا مليش دعووة تعاالي وشدهاا علية و  سكتت شهرذاد عن الكلام الغير مباح 
***********************
نهلة:  بقولك اي مش كل شووية تمشي ورايا اناا معرفكش اي اللي يخليك رايح جااي وراايا 
ايهم:  ي ستي هو انت ملكتي الشاارع 
نهلة:  لاا مملكتووش بس مش بتااعة هي كل اماا امشي في حتة الاقيك ورايا 
ايهم:  اناا امشي براحتي في الحتة اللي تعجبني 
نهلة:  هي مش نااقصة بروود امشي زي ماا انت عاايز 
ايهم:  ايووة بالظبط اناا همشي زي ما انا عاايز 
نهلة:  كتلة برود 
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت طفلتي للكاتبة مروة جلال

اترك رد

error: Content is protected !!