Uncategorized

رواية عشقت خادمتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جنى السيد

  رواية عشقت خادمتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جنى السيد

 رواية عشقت خادمتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جنى السيد

 رواية عشقت خادمتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم جنى السيد

ثم حاولت قمر أن تنهض لكن دون جدوي………
فهد بفهم:احم ..تحبي اساعدك 
نظرت له بأستحقار ولم تعينه اهتمام 
وظلت تحاول عده مرات ولكن دون جدوي ………واخيرا استطاعت أن اتنهض …ولكن كادت أن تسقط …..لكن أيد فهد كانت مسرعه في امساكها …..
فهد بلهفه:نتي كويسه 
نظرت له بأستحقار ……ثم قالت بعصبيه:ابعد ..عني ..متلمسنيش 
ولكن لم يعيطها اي اهتمام وكل ممسكاً بها ….حتي لحظات ثم أتت الممرضه ……..
الممرضه:حمد الله على سلامتك 
قمر محاولا افلات يديه : الله يسلمك …ثم نظرت له بأستحقار واكملت :معلش هتعبك معايا بس ينفع تسناديني لحد برا 
الممرضه:لا ولا تعب ولا حاجه تعالي …….
وبالفعل أمسكت بها وساندتها للخارج……أمام سيارته …….
قمر بأبتسامه: شكرا ليكي جددا تعبتك معايا معلش 
الممرضه: نا معملتش حاجه ده واجبي المهم حمد الله علي سلامتك وخودي بالك من نفسك …عن اذنك يحبيبتي ……ثم تركتهم وغادرت …..وها قد بدأ فهد بالركوب …..ثم بدأ بتدوير سيارته ..وقبل أن ينطلق نظر إليها نظره ماليئه بالكثير من المعاني 
فهد بحزن:قمر انا اس….وقبل أن يكمل كلامه قاطعته قمر ببرود: شش نا مش طايقه اسمع كلمه منك ف من فضلك وصلني لبيت اهلي وكدا يبقي شكرا ليك اوي 
فهد بندم:انا…… ولكن تراجع وصمت وقال :حاضر يقمر الي تشوفيه
……………..وتوالي الصمت طيله الطريق فكان هو سيد الموقف ……..وبعد وقت قد اقتربا من المنزل …ولكن حدث ما لم يتوقعه أحد قط …..اذا يوجد سياره  اسعاف  تقف تحت المنزل ………أما قمر فكانت في حاله من الدهشه 
قمر بخوف:ف..فهد…ف..في اي م..ماما ..ح..حصلها ..ح..حاجه ..ص..صح 
فهد محاولا اهدائها:اهدي اهدي ممكن يكون حد من السكان اهدي ..تعالي ننزل ونشوف ……وبالفعل قد نزلا وحاول أن يساندها الي منزلها ….واخيرا قد وصلا الي الشقه ..للتتفاجئ ب أناس مجتمعون حولها …..
قمر بخوف:ف..في..اي..م..ماما..ك..كو..يسه 
وكاد أن يرد عليه أحد ..لكن قاطعه صوت رجل الإسعافات وهو يقول :البقاء لله 
قمر بعدم فهم:..م..مين ..ثم سارعت ودلفت الي الشقه …….. لتتفاجئ بأنها مسطحه علي الأرض ومغطيه بقماشه …
قمر بصراخ: ماماااااااااااااااا …ثم ذهبت اليها لترتمي في حضنها 
قمر بصراخ وبكاء:ماماااااااااااااااا قومممميييي ماااااااااااامممماااااااا ردي عليا بلاش هزارك ده بقا مش بحبه قومي قومي وقوليلي انك بتهزري معايا عشان تعرفي غلوتك عندي ماااااااااااامممماااااااا قوميييي يماااما…. ثم بدأت أن تهتز بها:ماما ونبي قومي يماما سبتيني ومشيتي لييييي سبتيني ومشيتي لييييي هعيش ازاي من غيرك….ماماااااااااااااااا ثم ألقتها في أحضانها …..
قمر ببكاء وصراخ: ماماااااااااااااااا متسبنيش لوحددي وتمشي مش هقدر اكمل من غيرك قومي ونبييييييي عشان خاطري لو بتحبيني ماماااااااااااااااا ثم بدأت ففي البكاء بهستيري …
فهد بحزن:انا لله وانا اليه راجعون.. انا لله وانا اليه راجعون …..ثم حاول أن يزيح قمر ولكن دون محاوله 
قمر بصراخ:ابعد عننننيي ابعددد عننيييي ماماااااااااااا عايشه بس هي بتحب تهزر معايا كتير  وهي شويه وهتقوم  ثم بدأت في البكاء:شويه وهتقومي صح قوليلهم صح اههههههه سبتوني ومشيتوا هعيش لمين سبتوني لوحدي ماما ونبي عشان خاطري قومي وقوليلهم انك بتعملي صح قومي يلا قومي اهو يلااااااااا عااااااااااااااااااا كسرتيني اصحححححي… يمامااااااااا ……..ثم حاول فهد عده م أن أن يزيحها ولكن دون محاوله ……واخيرا قد استطاع ….
قمر بصراخ:ابعد عننني ابعد عننننيي ابعددد عااااااااااااااااااا ….ثم ثواني وقد اخشي عليها 
فهد بلهفه:قمر …قمرررر ..قممممممممر
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
في المشفي ………
فهد وهو حاملها  وقائلا بعصبية شديده:عايز دكتورررررهه بسرعهه
الدكتوره:نا هنا اتفضل معاياااا ………ثم ثواني واصتحبته الي غرفه الكشف ……..وكاد أن يدلف لكن امنعته الممرضه 
فهد بجنون شديد:هدخل يعني هدخل. ثم ازاحها بقوه ودلف ……….ومر بعض الوقت….. واخيرا قد أنهت الطبيبه عملها 
فهد بجنون:اي الي حصلها مالها هي كويسه 
الدكتوره بحزن:لاسف .فقدت النطق بسبب الصدمه الي اتعرضتلها 
فهد بصدمه:اي!!
يتبع….
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!