Uncategorized

رواية طفلتي الخائفة الفصل العشرون 20 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفة الفصل العشرون 20 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة الفصل العشرون 20 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة الفصل العشرون 20 بقلم شهد عبدالسلام

حور بتوتر: انا 
اسد بيقرب:اه
حور بتوتر:انا انا كنت نايمه 
اسد:ما انتي فوقتي اهو 
حور في سرها:انا نيلت ايه يارب 
اسد:كل خير يا حبيبتي 
حور:انت بتقرب ليه 
اسد مسكها:اقولك كنتي بتقولي ايه 
حور بتوتر:لا مش عايزاك تقولي 
اسد:ياجامد انت عايزه فعل يعني 
حور:ياعم مش عايزه حاجه 
اسد ثبتها وقبلها بشغف وطالت لوقت 
حور بهلوسه و مش قادره تاخد نفسهاا: اهه 
اسد:عرفتي قولتيلي ايه 
حور بتاخد نفسها بصعوبه: لا 
اسد خدها في قبله تاني وطالت اكتر بس كانت مختلفه عن اي قبله عشان حور اسجابت معاه 
اسد بعد
حور وشها احمر وعنيها في الارض وبتاخد نفسها بصعوبه 
اسد بيمسكها تاني :واحده تاني معلش 
حور :والنبي يا اسد. م..مش ق.قادره 
اسد:هو انا عملتلك حاجه يا حوري 
حور:م ..معلش م.مش قادره 
اسد:ماشي وبيقرب اكتر من عنقها 
حور:في ايه 
اسد قبلها من رقبتهاا وحور بدات تفقد السيطره علي نفسها وايد اسد هي الي سندها 
بعد فتره 
اسد: اهدي و شالها ونايمها علي السرير وهي بين احضانه 
عند تاليا ومالك 
مالك دخل الاوضه وهو شايل الاكل 
مالك:ياريت تاكلي 
تاليا بتعب:انا عايزه امشي من هنا 
مالك بعصبيه:مافيش خروج من هنا 
تاليا بعياط:لا هخرج من هنا انا عملتلك ايه عشان تعمل فيا ده كلو 
مالك مسكها من دراعهاا: انا لسه ماعملتيش فيكي حاجه كلي 
تاليا :مش عايزه من وشك حاجه 
مالك ضربها بالقلم و غابت عن الواعي ومالك بيحاول يفوقها مش عارف
في الفون 
مالك:الو اسد
اسد :في ايه مالك 
مالك:دكتور بسرعه يا اسد بسرعه عندي في الڤيلا 
اسد:مالك فيك ايه 
مالك:مش انا بسرعه يا اسد 
اسد:ماشي هبعتلك الدكتور
اسد في ثانيه كانت اتصل بالدكتور ووبعتو مع واحد من رجالته بيثق فيه 
حور:في ايه يا بابا 
اسد: مافيش حاجه نامي انتي 
حور بتقرب منو:انت قلقان ليه 
اسد بعصبيه:حور ابعدي عن وشي دالوقتي 
حور دخلة الاوضه من غير كلام 
بعد شويه
مالك:ايه يا دكتور 
الدكتور:هي كويسه دالوقتي بس هي تقريبا بقالها كتير مش بتاكل حططلها محاليل وياريت تعملو بلاغ دي متعرضه ل شروع في قتل بسبب وشها واثار الضرب عليه  
مالك:طب شكراا 
و الدكتور مشي 
مالك مع نفسه:حرام عليك يعني هي ذنبها ايه تعمل فيها ده كلو كان بيتكلم وهو باصص علي وجه تاليا 
مالك بيفوق من سرحانه علي صوت الفون 
مالك:ايه يا اسد
اسد:الدكتور قالك ايه 
مالك:مش انا انا كويسه دي واحده معايه 
اسد:انت وس**ياض انتي وقفل 
اسد خد نفس عميق و دخل ل حور كانت قاعده علي السرير و ضامه رجليها علي جسمهاا وباين علي وجها الزعل 
اسد:قاعده كده ليه 
حور:مافيش عادي 
اسد بحنيه مسك ايديها وفكها:تعالي 
حور بزعل:عايز ايه 
اسد وبيشدها من ايديها ل اخر السرير مكانه:هكون عايز ايه وبيشدها
حور:نعم
اسد:زعلانه 
حور:لا 
اسد:قلبك ابيض ياحوري 
حور:مش زعلانه
اسد:مش انا بابا بابا بقا كان متعصب شويه عشان كده زعلتك معلش 
اسد شالها وراسها علي رجلو وجسمها علي السرير وبيمسح علي شعرهاا
حور :هو انت ليه بقيت بتتعامل معايه كده
اسد:كده
حور:ليه 
اسد:عشان مابتسمعيش الكلام 
حور:انا اسفه 
اسد: مش عايزك تتاسفي ماشي وانا هرجع ذي الاول بس توعديني انك تتغيري 
حور بفرحه:بجد حاضر اوعدك
اسد قبلها من خدها:ماشي 
حور:قولي بقا 
اسد:ايه
حور: اليومين عدو عليك ازاي 
اسد:كانه يومين وحشين اوي منغير 
حور ضحكت اسد قبلها مكان غمازاتها 
اسد:عارفه ايه اكتر حاجه كانت واحشاني 
حور:ايه 
اسد:ضحكتك يا نور عيني
حور:بابا 
اسد:نعم
حور:هو انت عملت ايه مع طارق
اسد:كل خير 
حور:يعني هو كويس 
اسد :اه ماتخفيش علي ابوكي 
حور: مش انت بابا 
اسد:طبعا ياروح قلب بابا ده انتي دلوعة بابا وجوا عين بابا عايزه  ايه يا روحي 
حور:انزل نفسي انزل معاك اوي 
اسد:حاضر بكره 
حور:هتوديني فين 
اسد:النادي 
حور :لا 
اسد بضحك:لا هننزل وبعد كده هنروح اي حته انتي عايزاها 
حور:اي حته اي حته 
اسد:اه يا روحي 
حور:طب يلا ننام
اسد:عدلها علي السرير 
حور:اسد 
اسد:ايه 
حور:عايزه اروح ل تاليا عشان فونها مغلق من يومين 
اسد:حاضر 
اسد نام علي ضهره وحور حضنته ونامت 
اسد في سره:هدوبيني فيكي ايه تاني وقبلها من شعرها 
مالك:ماتتحركيش 
تاليا:هو انت ايه بقا سبني امشي 
مالك بتحزير:قولتلك لسانك وبعدين احنا اتفقنا مافيش خروج من هنا يا تيتي 
تاليا:حرام عليك يا مالك 
مالك اول ماسمع اسمو منها سرح
تاليا: هتسبني 
مالك فاق من سرحانه علي صوتها 
مالك بنبره هاديه غير طبيعته:مافيش خروج من هنا يا تاليا ياريت تتعودي انك هتفضلي هنا 
تاليا:طب انت هتخليني هنا ليه 
مالك:كده 
تاليا:…
مالك:لو حاولتي تهربي هيبقا موتك 
تاليا:ماشي
مالك:ياريت تاكلي 
ونزل بعد شويه 
مالك:ماكلتيش ليه 
تاليا :.
مالك قرب منها وقومها ودخلها اوضه تاني كانت نضيفه 
تاليا: هو في ايه
مالك:مش عايز اسمعلك صوت والاكل ده تخلصه (كانت واحده شايله الاكل)
مالك خرج من الاوضه وساب تاليا وقفل الباب 
مالك:عايز الاوضه نضيفه في ثواني عشان تمشي الساعه داخله علي 5 الصبح قبل النهار
تاني يوم عند حور 
حور جنب اسد بهدوء:بابا اسد يا بابا 
اسد بنوم:ايه يا حور 
حور:يلا عشان نفطر 
اسد:مش دلوقتي 
حور:يا اسد قوم بقا 
اسد:طب قولي صباح الخير الاول 
حور:مش عارفه ليه مش متعوده اقول صباح الخير خالص 
اسد :انا اعلمك 
حور:لا ده تعود 
اسد:انا هعودك علي صباح الخير بتاعتي 
وشدها وقبلها 
حور نبضات قلبها سريعه 
اسد:اهدي خلاص مافيش حاجه انا هاخد شاور ونفطر 
وقام وحور لسه علي وضعها نايمه علي السرير وباصه للسقف 
اسد:انا بقولها مره واحده لو عايزاني اقولها مرتين اقولهالك وبيقرب منهاا 
حور بتقوم:لا لا …
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حكايتي في الثانوي للكاتبة إسراء ابراهيم

‫9 تعليقات

اترك رد