Uncategorized

رواية جحيم الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم نوران عاطف

 رواية جحيم الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم نوران عاطف

رواية جحيم الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم نوران عاطف

رواية جحيم الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم نوران عاطف

زين. لا دول كانوا مجموعه صحابي في سنتر
نوران. ????????
نوران. وانا كنت ١٨ سنه شوفت طريقه كيكه عجبتني قولت اجربها المهم أن في يوم مكنش حد في البيت غير انا و الخدم فقلت لنفسي دي فرصتك  قومت روحت الخدم و دخلت المطبخ عمل كيكه???????? و الصراحه كانت شكلها حلو جداا و لما جم فجتأهم للأسف عجبهم شكلها و أكلوا و كلهم الحمد لله كلهم عملوا غسيل معده ????
زين لسه هيتكلم 
فهد. اجمع هنا
الكل لتجمع
فهد بصوت عالي. أول تمرين هنختبر السرعه
المسافه  كيلو
321 
الكل بدأ يجري و الصراحه كان الكل سريع بس top one  فيهم كان…….. ليث???????????? 
فهد. هايل يا ليث 
تاني تدريب كان إلكتروني 
فهد. تعالوا ورايا 
الكل اتحرك ورا فهد اللي اتحرك ناحيه مجموعه مخازن و َفتح واحد بس المفاجأة أن دي مكنتش مخازن كانت مكان واسع ملئ بالاجهزه الحديثه و مطور على أعلى مستوى 
زين. ازاي هيشتغلوا هو في نت في الصحراء 
فهد. ملكاش دعوه انت عليك تدرب بس 
زين. حاضر يا استاذ شيتا 
فهد. ايه 
زين. قصدي فهد 
فهد ببرود. تب يلا كل واحد يقعد أمام جهاز و قدامكم ١٠ دقايق عشان تخترقو الاكونتات دي 
ملك. دي اكونتات مافيا 
فهد. مانا عارف.. يلا 
after 10 minute
كان اتنين خلصوا وهما……. 
زين و نوران ????????????
فهد. بجد هايل متوقعتش كده رغم أن المواقع دي محميه بأنظمه عاليه الا انكم نجحتوا 
فهد. تالت تمرين هو انكم تقدروا تتنقلوا من غير محدش يحس بيكم و في جهاز بيحدد سرعه و خفتكم و انتوا بتتنقلوا 
الكل بدأ يتحرك بمهاره عاليه جدا بس في واحد متميز جداا في التخفي و سرعته في التخفي عاليه جداا الا وهو يزن ????????????
فهد. يزن انت بجد كنت هايل انت تقدر تدخل أي مكان وتخرج منه حتى لو كان مأمن على أعلى مستوى 
و مكافأه ليكم هنكنفي بالتمارين دي اناهرده + هسمحلكوا للتغدوا لسه هيكمل 
زين. هنتغدي هنتغدي خياره و جبنه يا استاذ شيتا 
فهد. مهو لو تصبر هتعرف ادخلوا المكان ده و شورلهم على غرفه 
لما دخلوا الغرفه كانت فيها سفره و عليها اكل
زين. والله يا استاذ شيتا انت مكانتك كل يوم بتعلي في قلبي 
نوران. كل يوم ايه يهبل دهنا لسه شيفينوا امبارح 
زين. كل دقيقه بتعلي قلبي و بص لنوران كده ارتاحتي 
نوران. اهااا
المهم انهم اتغدوا و بدأ كل واحد يشوف هيعمل ايه
ملحوظه “إلى بسأل ملك و أسد مكسبوش في أي تحدي ملك و أسد في البارت إلى فات كانوا هما دايما إلى بيفوزوا +كل واحد في الفريق ليه مهاره خلتوا يدخل الفريق فكان لازم أوضح مهاره كل واحد ايه عشان كل واحد يبقى عارف هيعمل ايه في المهمه +لسه في تدريبات هيفوز فيها ملك و أسد” 
في الغرفه… 
ملك. دخلت و قفلت عليها و خرجت موبايل كان مخفي كويس بين هدومها……ورنت علي أحدهم 
جاك. ازيك يا ملك 
ملك. تمام و انت 
جاك. تمم 
ملك.اخبار الشركه و القريه السياحيه 
جاك. تمام و القريه لسه شهر على الافتتاح 
ملك. تمام و سمر 
جاك. مدام سمر خرجت مع حافظ بيه “وقالها على اتفقوا عليه” 
ملك. تمام اوي سلام 
جاك. سلام 
ملك خبت الموبايل تاني و خرجت 
في الخارج…. 
زين. نوران احكيلي على كل الي حصل لملك
نوران. زين دي حاجه تخصها هي زين قاطعها 
زين. نوران افهميني انا من وأنا صغير نفسي يبقى عندي اخت كنت بشوف معامله أسد لجنه كان نفسي يبقى عندي اخت اعمل معاها كده مع ان جنه اختي بس في فرق حتى قوليلي مواقف أو هي بتحب ايه و بتكره ايه 
نوران. حاضر يا زين 
بابا اول ما عرف إلى حصل نزل و فضل شهرين يدور عليها و بعد مالقاها ملك رفضت انها تسافر و أصرت تفضل هنا بابا صفا كل شغله بره عشان ملك 
و قدمنا في مدرسه هنا بس ملك كانت مشاغبه بشكل كانت بتحب تهرب من المدرسه ولما تتمسك كانت بتلبسها ليزن يزن كان أكبر منننا فكانت بتقول ان يزن هو اللي ضحك علينا و خلانا نهرب المهم أن ملك من واحنا صغيرين كانت بتحب تشغل كنا في الاجازه بننزل نشتغل في مطاعم و في ورش…….. الخ مع ان بابا قالنا أن الشركه بتعته مكتوبه بأسمنا احنا التلاته بس احنا كنا عايزين نبدأ من الصفر و لما تمنينا ١٨ فتحنا اول شركه  و الحمد لله نجحت و فتحنا فروع في كل المجالات و من هنا بدأت ملك تجمع معلومات عن عيلتكم واحد واحد عشان تنتقم منهم 
زين. تب هيا بتحب ايه 
نوران. ملك بتحب الاكل تيك اويي بشكل عام، بتحب السيربرايز جدااا 
زين. تمام اسيبك انا 
في مكان في المسكر… 
…… و حشتيني يا ملوك 
ملك. انت اكتر بس قولي انت جيت ازاي 
…… مش مهم المهم دلوقتي هنخلص امتى من القرف ده 
ملك. هانت المهم امشي دلوقتي عشان محدش يشوفك 
…… تمام سلام 
ملك. سلام 
عند زين. راح على مكتب فهد.. 
فهد. سمع خبط على الباب 
فهد. ادخل 
زين. كابتن فهد ممكن اطلب منك طلب بس مترفضش 
فهد. اطلب يا زين 
زين. انا 
يتري زين عايز ايه من شيتا قصدي فهد؟؟؟؟ 
ملك كانت بتكلم مين؟
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!