Uncategorized

رواية أحببت ذلك المغرور الفصل الخامس عشر 15 بقلم أسما محمود

 رواية أحببت ذلك المغرور الفصل الخامس عشر 15 بقلم أسما محمود

رواية أحببت ذلك المغرور الفصل الخامس عشر 15 بقلم أسما محمود

رواية أحببت ذلك المغرور الفصل الخامس عشر 15 بقلم أسما محمود

ووصلت رساله لسليم وعباره عن 
(باشا البت شكلها بتحضر لحاجة عند حضرتك ف ياريت ترجع انهاردة) 
سليم ملمحو اتغيرت جدا 
روح:مالك يا سليم 
سليم:ها لا ابدا مفيش حاجة 
روح:مفيش ازاي بس دة .انت اتغيرت اول ما مسكت التلفون 
سليم:حبيبتي متشغليش بالك دة مشكله في المستشفي وكلموني لازم ارجع 
روح:خلاص يلا نرجع 
سليم:كان نفسي نكمل الاجازة بس هعوضعالك في اقرب وقت 
روح:انا عارفه انك هتعوضهالي يلا بقا عشان نجهز ونرجع 
وجهزو حاجتهم وركبو العربيه واتجهو للبيت 
سليم كان وشو مضايق جدا وبيفكر 
روح:سليم مالك ان شاء الله المشكلة هتتحل 
سليم:لا انا كويس يحبيبتي وان شاءالله هتتحل اكيد لو عاوزة تنامي نامي لان الطريق لسه طويل 
روح:انا عاوزة انام فعلا 
ونامت روح وسليم  قلقان عليها هي لان ملاك مش سهله وبيفكر ياترة ممكن تعمل اي 
ووصلو البيت وسليم ييصحي روح :يلا يحبيبتي وصلنا 
روح:ياااة انا نمت كتير صح 
سليم:لا ابدا 4ساعات بس وكنتي هاديه جدا 
روح:مش كتير اوي يعني دول 4ساعات بس 
سليم:يلا طيب اطلعك عشان هروح المستشفي 
روح:انت لسه منمتش اطلع نام ساعه وروح المستشفي 
سليم :هشوف المشكلة وأرجع علي طول كملي انتي نومك واي حد يخبط اوعي تفتحي او تردي فاهمه 
روح:حاضر يحبيبي خلي بالك من نفسك 
سليم:وانتي كمان 
وركب سليم العربيه واتجه للمستشفي وكلم ادم 
ادم:اي يعم الساعه 7 
سليم:تجيلي حالا علي المستشفي 
ادم:دلوقتي 
سليم:في اي يا ادم اه دلوقتي امال بكرة 
وقفل مع ادم 
ادم:سليم اتحول تاني ورجع زي الاول 
ولبس وراح المستشفي وكان سليم في المكتب 
ادم:في اي يا سليم حصل حاجه تاني 
سليم:ملاك بداءت تلعب معايا 
ادم:ملاك هي عاوزة اي بظبط 
سليم:عاوزة تئذي روح زي ما اذتها زمان 
ادم:وطبعا دة مش تفكرها واللي وراها عاوزين كدة عشان يئذوك 
سليم:بظبط كدة فا لازم تكلم شكرة بادي جارد موثوق منها تجبلي حراسه ليا ولروح وكمان عند الشركه 
(نسيت اقولكو سليم عندو شركه اجهزة طبيه ودي اللي ماسكها ادم ومن اكبر الشركات وليها اعداء بسبب نجاحها) 
ادم:تمام هتحرك انا هشوف موضوع الجردات دة 
وسليم رجع لشغلو وكان تفكيرو مع روح وبس ساعات و رجع البيت 
روح جريت عليه:اتاخرت اوي كل دة شغل 
سليم حضنها:معلش يحبيبتي كان الشغل كتير اوى المهم انا جعان جدآ 
روح:دا انا محضرلك اكل هيعحبك جدا 
سليم باسها من خدها:اي حاجه من ايدك اكيد هيعجبني هروح بقا اغير هدومي واجي بسرعه 
وحضرت روح السفرة وندهت علي سليم 
روح:يلا يا سليم الاكل هيبرد 
سليم:يسلام علي الاكل تسلم إيدك 
روح:الف هنا 
وخلصو اكل وروح لمت السفرة وعملت القهوة لسليم ودخلتها البلكونة 
سليم:اخاف اتعود علي الدلع دة كلو 
روح بضحك:دوقها بس يمكن متعجبكش 
سليم:لا حلوة فعلا تسلم ايدك 
روح:الف هنا 
سليم:اتصلتي بجدو انهاردة 
روح:اه وبيسلم عليك جدا 
سليم:بكرة هروح اجيبو يقعد معانا يومين 
روح بفرحه :ياريت ياسليم بس بكرة خارجين مع ادم وليلي وسارة 
سليم:يووووه نسيت خالص الخروجه دي وطبعا لو اجلتها ادم مش هيسكت انا عارفو 
روح:دة هيكون يوم حلو هتئجلها لي 
سليم:خلاص يحبيبتي اللي تشوفيه 
نروح عند ادم 
ادم:ها يا زفته اعمل اي تاني 
ليلي:احترمني شوية يازفت 
ادم:اسف يا ستي بس اعمل اي 
ليلي:كلمها دلوقتي بحجه الخروجه وانها متنساش وكدة مش هعلمك يعني 
ادم:خلاص اقفلي هكلمها واكلمك
وقفل ادم مع ليلي وكلم سارة 
سارة :الو مين معايا 
ادم:اي دة معقول مش معاكي رقمي ازعل والله 
سارة:اسفه بجد ازيك يا ادم 
ادم:الحمدلله وانتي عامله اي 
سارة:الحمدلله 
ادم؛متنسيش بكرة ها حبيت افكرك 
سارة:اكيد طبعا دى ملاهي يعني اكيد جاية انتو اللي اوعي متجوش 
ادم:منجيش ازاي دا انا هروح من دلوقتي 
ساؤة:بضحك ايوة كدة نحمس بعض وانا هكلم روح واشوفها 
ادم:تمام جدا وانا هكلم سليم تحبي بكره اعدي عليكي 
سارة:مش هتعبك يعني 
ادم:تتعبيني عيب عليكي مفيش تعب ولا حاجه هعدي عليكي الصبح 
سارة:تمام هستناك تصبح على خير 
ادم:وانتي من اهل الخير 
وقفلو مع بعض وهما الاتنين مبسوطين جدا ياترة اي اللي القدر مخبيه ليهم 
ويجي الصبح علي ابطلنا 
روح:سليم اصحي بقا 
سليم:نامي ياروح مش انتي وادم عليا 
روح:سارة مش مبطله زن يلا نجهز عشان يسكتو هما الاتنين 
سليم:انا عارف ادم في دماغو اي فا نامي 
روح:اي اللي في دماغو 
سليم:هقولك لما اصحي 
روح:لا يلا مفيش نوم 
وصحي سليم وخد شاور وجهز هو وروح
بقلم اسما محمود 
تلفون سليم رن وكان ادم 
سليم:اهلا بقدري خير 
ادم:ما يلا يعم هنتاخر 
سليم:هنتاخر علي اي علي الملاهي الزحليق قلقانه علينا وانا مش واخد بالي 
ادم:لا يا ظرف ويلا مستنيك انا وسارة وليلي 
سليم:سارةةة خلاص نزلين 
ووصل ادم عند سارة وكلمها عشان تنزل 
ادم في سرو اي الجمال دة بس :يلا جاهزة 
ساؤة:اكيد طبعا يلا بينا 
بقلم اسما محمود 
وطول الطريق بيضحكو وعدي خد ليلي ووصلو كلهم الملاهي 
ادم:نبداء بي اي بقا 
سليم:انا مش معاكو العبو انتو 
ادم:اهلا بمفرق الجمعات 
سليم:بتقول حاجه 
ادم:بقولك اللي انت عاوزة 
وضحكو علي ادم وسليم 
وبداءو يلعبو وكانو فرحنين جدا وبالاخص ادم عشان كان جمب سارة 
سليم:يلا عشان ناكل بقا 
ادم:اخر لعبه وهناكل 
سليم:واخد عيل صغير انا يلا عشان ناكل الاول وبعدين نكمل 
وراحو عشان ياكلو وكلهم بيضحكو ويهزرو مع بعض وخلصو الاكل وراحو يكملو لعب 
ادم:اخر لعبه بيت الرعب 
سارة:لا دي بخاف منها 
ادم:متخفيش انا معاكي قصدي كلنا يعني 
سليم:لا حنين اوى 
روح:يلا بقا يا سارة دى حلوة 
وسارة بقلق:يلا 
ودخلو بيت الرعب وسارة خايفه جدا بس بتحاول تبان جامدة 
ادم:انتي خايفه 
سارة:ها لالا مش خايفه 
وجت حاجه خوفتها صرخت جامد ومسكت في ادم 
ادم:متخفيش خلاص هنخرج اهو 
سارة:انا اسفه مش قصدي 
ادم:ولا يهمك 
ولسه هيكمل كلام وحاجه خضت سارة تاني وحصل………هنعرف البارت الجي ????
يتبع…
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!