Uncategorized

رواية جحيم الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم نوران عاطف

 رواية جحيم الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم نوران عاطف

رواية جحيم الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم نوران عاطف

رواية جحيم الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم نوران عاطف

في يوم التنفيذ…..
اسد. انا همشي دلوقتي
الكل. ربنا معاك
في قصر الألفي…… 
حافظ. الوو اخبارك 
سمر. الحمد لله 
حافظ. يارب دايما 
سمر ببرود . خير 
حافظ. ماما جميله على الغدا يوم الجمعه 
سمر. مش لسه هتكمل 
جميله. مفيش اعتراض هتيجي انتي و ملك و مهند و روز و نوران و يزن 
سمر. انتي تأمري يا جيجي 
حافظ. هااا سمعتي 
سمر. انت كنت فاتح الاسبيكر 
حافظ. ايوا سلام عشان عندي شغل 
سمر. سلام 
حافظ بعد مخلص مع سمر 
حافظ. يا هنيه ياهنيه 
هنيه. نعم يا حافظ بيه 
حافظ. ناديلي مدام سيرين 
هنيه. أمرك 
بعد خمس دقائق سرين جت 
سيرين. نعم ندهتلي يا حافظ 
حافظ. ايوا سيرين عارفه اني كنت متجوزجك عشان بابايا و ولما ولدتي عشان زين و هو دلوقتي بقا مهندس كبير و انا و انتي عارفين انك بتحبي الفلوس قد عينك تخدي كام عشان عشان مش عايز شوشره و انا بطلقك 
سيرين. 20مليون جنيه 
حافظ. تمام و طلع شيك و كتبلها عشرين مليون
سيرين. تب انا خارجه
حافظ. على فين أمضى هنا الأول 
سيرين. دي ايه. 
حافظ. ورقه طلاقك 
سيرين. مضت و خرجت 
في المخزن…
محمد. البوص قال العمليه دي تخلص و هنخرج برا البلد فكل واحد يجهز نفسه
سيرين. انا كده كده أطلقت
جومانا. تمام العمليه هتكون امتى 
محمد. يوم قطع كلامه دخول أسد 
محمد بتوتر. أسد 
أسد. اه عمليه ايه اللي بتتكلمو عليها 
محمد. عمليه عمليه 
سيرين. عمليه قلب 
محمد. محمد اه اه عمليه قلب في واحد غلبان و حالته وحشه و فطلبت منه اني اتكفل بسعر العمليه 
أسد. و العمليه دي بتتفقوا عليها في أقدم مخزن ليه 
محمد. اصل 
أسد. ولا اصل بلا فصل انا سمعت كلامكم من الاول ومن الآخر انا نفسي أكبر الإمبراطورية “الشركات” بتاعتي فا انا عايز اشتغل معاكم و هاخد النسبه الكبيره بعد البوص طبعااا 
محمد بفرحه. انا كان نفسي تكون سند ليا و دلوقتي اسبت انك تستحق تكون بن محمد الألفي وانا عارف انك بتحب ملك بنت حافظ من و انت صغير ايه رأيه اجيبهالك راكعه 
أسد في نفسه “يا ولاد ****. اه تمام بس بعد منخلص العمليه 
محمد. تب جهز نفسك بكره هنروح للبوص 
أسد. تمام 
أسد قبل مايخرج حط جهاز تسجيل و كاميرا صغيرين في المكان بحيث ميبانوش عشان يعرف هما عارفين انه بيضحك عليهم ولا لا 
أسد راح على شركه ملك و حاكلهم على كل حاجه معاد معرفه محمد بحبه ليها و اليوم خلص 
تاني يوم في قصر العدلي 
على مائده الإفطار… 
سمر. بكره معزومين في قصر الألفي
الكل. تمام 
بعدها الباب خبط الخدامه فتحت كان 
سمر. زين 
زين. ازي حضرتك
سمر. الحمد لله بس ايه حضرتك دي خليها سمر سموره أو ماما 
زين. بجد اقدر اقولك يا ماما 
سمر. مش انت اخو ملك 
زين. اه 
سمر. يبقى ماما 
زين. تب فين ملك 
يزن. عايزها ليه يا رخم 
زين. ايه رأيك انا و انت اخوات ملك و بنحبها صح 
يزن. صح 
زين. يبقى خلينا يد واحده قولي بقا هي فين 
يزن. نايمه 
زين. ايه رأيك نصحيها بس بطريقتنا 
يزن. يلا 
في غرفه ملك 
123 
و رشوا على ملك ميه وجريوا 
ملك بصوت عالي . زين يزن 
و نزله تحت 
ملك. والله لهرميكم في البيسين 
زين. ملك الجو برد 
و في ثانيه كانوا الاتنين في البيسين 
يزن زق رجل ملك عشان تقع هيا كمان 
يا ترى من البوص؟؟؟ 
محمد عارف ان أسد بيخدعوا؟؟؟ 
ايه اللي هيحصل في قصر الألفي؟؟؟
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!