Uncategorized

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

كيان: حبيتني
ادهم: احم اا ي يلا نروح نشتري الحاجه وشدها وخدها وراحو ع المول لفو كتير جبلها لبس كتير بتاع محجبات 
كيان: اي رايك في ده
ادهم: ضيق من ع وسطك
كيان: ياااا ادهم ده سابع واحد 
ادهم: ادخلي غيري يلا دخلت وخرجت
كيان: وده
ادهم: امم حلو يلا خلصو لف وفرحو جدا وهي كانت مبسوطه ونسيت انه تجاهل سوالها
بقلمي موكا ????️????️
وصلو الفندق وكانو طالعين لولا صوت واحده 
ليليان: دووومي استني
ادهم: ااه ليليان ازيك قربت متهم واترمت في حضنه وباسته من خده ده كله وكيان هتولع
بعده عنه بتوتر 
ادهم: احم بتعملي اي هنا
ليليان: سياحه يابيبي وانت 
ادهم: ان
كيان: شهر عسل ياحبيبتي
ليليان: اووو شهر عسل و واخد بنت عمه معاه لي هههههه
كيان: لاني مراته
ليليان:اي ده يادومي متجوز طفله شكلها صغننه اوي 
كيان:بصت لادهم وعيونها مدمعه  وسابتهم وطلعت جري ع  اوضتها ادهم كان هيمشي ولكن ليليان تظاهره بتعب
ليليان: ادهم ممكن توديني اوضتي معلش 
ادهم: تعالي واخدها وطلع بيها دخلها الاوضه وكان خارج مسكت ايديه شدته قعد ع السرير اتعدلت وقربت منه بتفتح زراير القميص 
ليليان: وحشتني يادومي
ادهم بعد ايديها: ليليان انا متجوز وبحب مراتي و قاطعت كلامه وقبلته زقها بكل قوته وقام وقف كان هيتكلم لكن صوت بكأها اوقفه لف شافها واقفه قدامه حاطه ايديها ع بؤها وبتهز رسها بعلامه لا بعنف 
ادهم: كيان انا ولله
كيان  جريت ع اوضتها راح وراها جري دخل ملقهاش فصل يدور فتح باب الحمام كان قعده في اخر ركن في الحمام وبتكتم صوت عيطها جري عليها قعد قدمها لاول مره يكون عاجز او ضعيف بالطريقه دي 
ادهم: ك كيان ولله انتي فهمه غلط انا كان هيمسك ايديها شدت ايديها بعنف وقامت وقفت
كيان: متلمسنيش ابعد عني
ادهم: كيان اديني فرصه افهمك
كيان: تفهمني اي مش يمكن انت الي قيلها تجيلك هنا وبصوت عالي اااه صح منا مش مكفياك روحت تدور ع الي تكفيكي قولي ندمت مش كده ندمت لما قربتلي محستش نفسك راجل معايا صح و اسكتها الم نزل ع وشها يسكتها عن السخفات دي 
ادهم: انتي لو مش مكفياني مش هعمل حاجه في الحرام انتي فهمه لحظه اتنين دقيقه الصمت سيد المكان وقعت من طولها جري عليها بخوف شفيفها بتنزف اثار الالم خدها احمر شالها نيمها عالسرير ملس ع شعرها برقه 
ادهم: انا اسف اني مديت ايدي عليكي كانت تتقطع قبل ما اعملها ازاي تفكري اني ممكن ابص لواحده غيرك هه كان بيكلمها وهو بيمسح الدم ع شفيفها وكمل اول مره امتلكتك محستش اني امتلكت ست حسيت اني امتلكت العالم كله عهدت نفسي تكوني اخر واحده تدخل حضني اخر واحده اللمسها قرب منه وحضنها جامد 
ادهم: انا اسف ياكياني انا عاوز اقلك اني عمري ما حسيت برجولتي غير معاكي بعشق طفولتك دي كسوفك حتي رعشتك وانتي بين ايديه بعشق كل حاجه فيكي ااااه ولله هي الي عملت كده انا مش عاوز غيرك انتي  يارب نام بعد تفكير كتير وبعد ما حست انه نام فتحت عنيها ابتسمت بحب كانت سامعه كل كلمه قالها 
كيان: بحبك بس بردو هندمك انك سمحت الجربايه دي تقرب منك كده اقتربت منه وطبعت قبله وابتعد ولكن تذكرت منظر تلك البغيضه اقتربت مره اخري ولكن دي كانت عنيفه واكانها بتقولو انت ليا وملكي كانها بتمسح علامات البنت دي 
بقلمي موكا ????️????️(تمام في ناس هتقول صغير وانا هقول في واحد كمان بليل بس التفاعل يكون كويس عشان الادمن يقبل))
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!