Uncategorized

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا أحمد

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا أحمد

في وزاره الداخليه .
لينا بغضب /افندم نتجوز ايه ايه التهريج ده .
جلال بحده /ايه الكلام ده ي فهد .
فهد بخبث /اسمعني بس سعادتك دي خطه علشان توقع البوص وكل الي وراءه .
جلال بعدم فهم /خطه ازي مش فاهم .
الفهد /انا هقول لسعادتك البوص كل مشكلته هو انا لانه عارف كويس أن انا الي ماسكله علي الوحده علشان كده مامن نفسه اليومين دول وموقف كل حاجه فلازم ابيناله اني خلاص مشغول في حاجه تانيه يحس اني بعدت عنه شويه وساعتها هيغلط واحنا هنبقا مستنينه ونقبض عليه وانا ولينا لم ينشهر أننا اتجوزنا ده هياكد اني مشغول وبعدت عنه في نفس الوقت هنراقبه ونحقق هدافنا.
جلال بإعجاب للفكره/فكره ممتازه ايه رايك ي لينا .
لينا بخبث ومكر /وماله سعادتك طالما اي حاجه في الشغل أنا موافقه .
جلال بحماس /تمام علي بركه الله .
الفهد بانتصار /يبقا نعلن خطوبتناو جوازنا علطول ونسافر بس  حاجه اخيره سعادتك اظن الموضوع ده لازم يبقا بينا احنا الاتنين وسعادتك طبعا ي عني مفيش اي حد تاني يعرف أنها لعبه .
لينا بغرور /طبعا انت مش بتتعامل مع عيال ي سياده المقدم .
جلال /تمام الخطه ده لازم تتنفذ وبسرعه لازم نخلص من الكابوس ده .
لينا وهي تحدث ذاتها/حلو اوي الكلام ده كده خطه صقر هقدر انفذها بمنتها السهولة ومصالحي اناكمان .
الفهد وهو يحدث ذاته /كده تمام اوي ضربت عصفورين ب حجر واحد القبض علي البوص واهم سبب فيهم عشقي انا عارف كويس ايه الي هيحصل فيكي بعد خبر زي ده هترجعي ليا عصفورتي المطيعه المنكسره وساعتها هيبقا ده انسب رد علي الي عملتيه انتي من غيري متعرفيش تعيشي ي عشق .
في فيلا الجارحي ❤️❤️.
في غرفه فهد وعشق .
عشق بحنان /اهدا ي فهد الحمد لله ي حبيبي رحمه بخير .
فهد بقلق /عمال افكر لو كان الكلب ده عمل فيها حاجه كان ايه هيحصل فينا .
عشق بالم /ربنا رحيم بينا ي فهد الحمد لله .
فهد بوجع/عشق هو ايه الي بيحصلنا ده ازي عائلتنا وصله ل كده ازي كل واحد بقا في حته حتي فهد ابني الي قولت هيبقى مكاني وضهري وسندي بقا شخصيه غيري خالص عنيد ل درجه الجنون وبيضيع كل الناس من حواليه .
عشق بحنان وحب/معلش ي فهد مفيش بيت خالي من المشاكل انشاء الله كل حاجه هتتحل انشاء الله صدقني .
في  غرفه رحمه …
رحمه بجنون /ازي مقفول الرساله لسه جايه من الرقم ده حالا أما متاكده أنه صقر هو الوحيد الي كان بيقولي كده بس ازي والجثه والسنين الي فاتت ازي كل ده ايوه فهد فهد هو لازم يجاوب علي كل الاسئله دي .
في امريكا …
في فيلا الصقر ..
صقر بسعاده /تمام اوي أنها جت منه غبي بيهد حياته واحده واحده بصراحه عشق دي مكنش لازم تبقا مراته ابدا .
لين بإعجاب /بصراحه ي صقر الفهد مالوش منافس شخصيه عجيبه وسيم لدرجه تقتل وفي نفس الوقت الهيبه الي عنده تجننك.
صقر /الله هو ايه النظام ي لينا هو انا كنت بعتك علشان توقعيه انتي وتخربي حياته ولا يوقعك هو .
لينا بضحك ومكر /هههههههههه يوقع مين ي صقر ي اخويا مش لدرجه دي انا بلص للبريستيج للهيبه لما تتجوزي فهد الجارحي الي كل الاداره بتعمله حساب بصراحه بفرصه مش عايزه اضيعها.
صقر بغضب /اعملي الي عيزاه ي لينا بس كل الي قولتهولك لازم يحصل فاهمه.
لينا /فاهمه ي صقر حاضر الي انت عايزه هعمله وهدمرلك حياته هو وعشق بس انت لازم استفيد برضه والاستفادة من الجوازه دي كبير اوي بالنسبه الي سلام ي صقر هبقا اكلمك تأني .
صقر بغيظ /عامله زي امك طماعه وبتاعه فلوس بس نفذي الي عيازه وابقي اعملي الي تعمليه سلام .
في شقه انجي وعشق ..
انجي باستغراب وقلق /عشق مالك ايه كل الدموع دي انتي تعبانه .
عشق بدموع والم /تعبانه اوي ي انجي وزعلانه علي الي وصلت ليه فهد باشا خلاص لقا الي يعوضه عني وياخد مكاني .
انجي بعدم فهم /حد خد مكانك ازي عشق انتي روح فهد وانتي عارفه .
عشق بدموع وانهيار /لا ي انجي لا كل ده كان تمثيل تمثيل فهد عمره ماحبني ابدا حاب اللعبه الي في أيده الي اتعود دايما يلعب بيها بس لا قسما بالله ي فهد لاندمك بقيه عمرك واخليك تندم واعرف ازي اكسرك ماشي ي فهد .
انجي /عشق اهدي احنا مش فاهمين حاجه  .
عشق بسخرية الم /بس انا فاهمه ي انجي فهد الي بعتلي الرساله دي علشان يقولي انك خلاص مبقاش ليكي وجود أو ارجعلوا واقولوا انا خلاص مش قادره اعيش من غيرك بس لا ي فهد انا هوريك عشق الجديده الي انت عملتها علي ايدك .
في فيلا الشبح ..
كان يمسك ملف انجي وهو ينظر إليه بتركيز ليتحدث بمكروخبث الشبح .
/ماشي ي مزه بقا قطه زيك عايزه توقع الشبح هههههههه بس انا بقا الي هوقعك واخليكي زي الخاتم في صباعي هدمرك بالبطي وهوريكي آخره الللعب مع الشبح .
في مصر فيلا عاصم وروز .
عاصم بالم /هتفضلي عمرك كله عندك امل ي روز .
روز بوجع ام /ده ابني ي عاصم ابني عمري ماقدر انسا ابدا .
عاصم بالم /روز سامر تاه من سنين طويله مستحيل دلوقتي نقدر نوصله.
روز بدموع وانهيار /لا ي عاصم انا حاسه أنه هيرجعلي ويرجعلك ويرجع لانجي أخته انا حاسه ب كده ي عاصم قلب الام بقا .
عاصم بالم /يارب ي روز يارب .
 في امريكا ..
في فيلا الشبح .
سامر بقلق /ايه ي عشق ساكته ليه من ساعه محكاتلك كل حاجه.
عشق بحزن /مكنش نفسي تكون دي الحكايه ي سامر .
سامر بحزن /عندك حق انت كنت حاسس ان دي هتكون النهايه انتي عندك حق واحد مالوش أهل وأخوه بيشتغل ديلر اكيد ميشرفش مش كده .
عشق بحنان /لا ي سامر انا كل حزني بالاكتر الحياه الي عيشتوها والي وصلكم ل كده انت بطل ي سامر انك كملت في الجامعه عشت وكملت وعملت لنفسك حياه رغم كل الظروف الي كنت فيها وآدم كمان حماك بروحه صممم أنه يكون هو الي في وش المدفع علشان يحميك بجد انتوا اخوات من نوع خاص انا بتعلم منكم ي سامر.
سامر بسعاده وعشق/ي عني مش هتبعدي ي عشق مش هتسبيني .
عشق بحب/مستحيل ي سامر انا  فخوره بيك فخوره بالدكتور سامر الي حبيبي وهيبقا جوزي انشاء الله هتحدا بيك العالم كله ي سامر هصرخ وأقول ل كل الناس إني بحبك .
سامر بعشق /وانا بموت فيكي والله .
في امريكا فيلا البوص .
مارك /نعم سيدي فذلك الاخبار ماكده .
البوص /اوووه فذلك الفهد ليس بالهين.
مارك /بس ده في مصلحتنا بوص سوف يكون مشغولا مع عروسه الجديد لذا يجب علينا التحرك سريعا .
البوص /تمام مارك ابدا بأول شحنه واستتدعا ليه الشبح .
مارك /امرك سيدي .
في فيللا الجارحي ❤️
فهد بغضب شديد/ممكن افهم انت ايه الي جراللك انت اتجننت.
الفهد /ليه ي بابا اظن اني معملتش حاجه حرام ولا عيب انا اتجوزت علي سنه الله ورسوله.
عشق بغضب /ده علي اساس ان سعادتك مش متجوز ولا ايه .
الفهد بحده /هو فين ده الهانم الي سايبه بيتها ب جوازنا بشهر واحد ايه فاكريني هروح اجري وراءها وأحيل فيها لا طبعا وقت مهترجع هتلاقي ضرتها مستنيها.
سليم بغضب شديد/ده بعدك ي ابن فهد وحياه ابوك لاخلعك زي المسمار المصدي .
فهد /اهدا ي سليم انشاء الله كل حاجه هتتحل .
سليم بغضب جحيمي/انت تسكت خالص ي فهد مش عايزه اسمعك كل شويه تقولي كل حاجه هتبقا تمام واستكملت علشان خاطرك لكن اخرتها ابنك عايز يتجوز علي بنتي انا هدمرك ي فهد .
الفهد بغروره المعتاد /متقولش كلام انت مش قده ي عمي بنتك خلاص انا ركنتها علي الرف وهتيجي الي احسن منها وهخليها تيجي علي ملا وشها.
سليم بغضب /ده بعدك ي ابن فهد.
في امريكا …
شقه عشق وانجي .
انجي بصدمه من هيئه عشق /ايه ي عشق الي عملاه في نفسك ده ايه الفستان القصير اوي ده ولاةالميكب الأوفر ده انا اسفه ي عشق بس شكلك ولا الرقصات انا عارفه أن الي عمله فهد ميتقبلش وردنا عليه مش هيكون سهل ابدا .
عشق بقوه وإنتقام /ردي عليه وصل خلاص .
في فيلا الجارحي ❤️.
المحضر /مش دي فيلا المقدم فهد الجارحي .
الف بحده /ايوه ي ابني انا فهد .
المحضر /مرفوع عليك قضيه ي باشا .
الفهد بغضب/قضيه ايه ي ابني ومين الي رفعها .
المحضر بخوف /مراتك ي باشا عشق سليم الجارحي .
الفهد بغضب جحيمي /نعم ي اخويا .
سليم بسعاده /بنت ابوها .
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!