روايات

رواية أميرة الرعد الفصل التاسع 9 بقلم ندا الشرقاوي

  رواية أميرة الرعد الفصل التاسع 9 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل التاسع 9 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل التاسع 9 بقلم ندا الشرقاوي

جريت اميره وحضنه الشخص دا جامد
رعد وصل لاقصي حد من غضبه
وراح رعد  شد اميره ولكمه بوكس في وشه
اميره بصراخ /ابيه يوووووسف
(يوسف 29 سنه صديق رعد من الطفوله رجل أعمال برده)
يوسف بوجع /اي عربيه دخلت فيا   بصدمه ررررعد
رعد بصدمه /يوسف
يوسف /اميرتي انتي بتعملي اي مع رعد
رعد بغيره عامية /برده هيقولي أميرتي انا تعرف مراتي منين يايوسف
يوسف /مراتك ازاي
اميره /ابيه انت تعرف رعد
رعد بهدوءمصتنع /تعالوا ندخل بدل ما الحرس بيتفرجوا علينا
دخلوا
رعد /تعرف اميره منين يايوسف
يوسف /اميره بتكون بنت عمي
رعد بصدمه واستغراب/بنت عمك ازاي انا اول مره اعرف
يوسف /اميره كانت مسافره يره مصر يعني متعرفش حد اوي وانت مشفتهاش قبل كده بس ازاي بقا فهمني كده ازاي مرات انت كنت رافض الجواز
دخلت احد الخادمات /اميره هانم جنه صحيت
يوسف بستغراب /جنه انت خلفت من البت كمان يا رعد دي مكملتش 18 سنه
رعد بلوي فمه /اخلف لي بس دي قعده اسبوع تقولي ياعمو
يوسف بضحك/هههههه عمو امال جنه مين انت نفسك اتفتحت علي الجواز فاتجوزت اتنين
رعد /اميره اطلعي لجنه وبلاش جامعه انهارده وانا هدخل المكتب مع يوسف
اميره /حاضر ابية اوعي تمشي
يوسف /حاضر ياعيون ابيه
رعد /اطلعي ياأميره بدل ما اموتلك ابيه
طلعت اميره ودخل رعد الكتب هو ويوسف
يوسف /اي بقا الحكايه
رعد /انت سافرت  من 6 سنين اتجوزت بنت عمي وتوفاها الله بعد ولاده جنه مكنتش بحبها بس كنت براعي الله فيها مهما كان هيا مراتي بس نعمل اي بقا الحج قالي لازم اتجوز قالي قبلها بيومين ومشفتش امي ه غير وهيا مراتي
يوسف /يااااه دا انا غبت كتير اوي
رعد /اوي اوي
يوسف /طب ازاي مامت اميره وابويا وافقوا
رعد بحزن /اللي اعرفه ان والدك باعها لبويا بالفلوس
يوسف بصدمه /اي ازاي بابا يعمل كده ما علينا من كل الموضوع دا انت هطلق اميره
رعد بغصب /دا علي جثتي
يوسف بخبث /اي حبتها
رعد بتردد /وانت مالك
يوسف /ماشي ياله علشان اشوف جنه واميرة وحشتني
رعد مسكه من القميص /لو قربتلها هزعل
دخلت اميره ومعاها جنه
اميره /في اي انت ماسك ابيه كده ليه
رعد/احممم ولا حاجه بهزر معاه
يوسف /كده ينفع دا واجب الضيوف برده
الله البت القمر دي بنتك
رعد /اه
شالها يوسف وقبل وجنتها
يوسف /ما شاء الله قمر اوي
رعد /خلي بالك منها بقا هاخد اميره اقولها حاجه واجي
يوسف /مكنش يومك ياغاليه
اميره /بتقول حاجه ياابيه
يوسف /لا ياروح….. لا ياأميره اطلعي ياختي
طلع رعد واميره وقفل الباب امسكها من خصرها بتملك
رعد بغيره وصوت عالي  /ازاي تحضنيه ازاي  انتي ملكي انا انا بس اللي تحضنيه انا بس ساااامعه
اميره بخوف منه /في اي يارعد ابيه انا مشفتوش من زمان وانا بحضنه عادي
رعد وهو بيزيد ضغط علي خصرها  بتملك /لا لا اوعي تاني اشوفك بتقربي منه حته سامعه
اميره ببكاء /رعد.. انت بتوجعني
فاق رعد من غضبه عند سماع حملتها وسابها
دخلت اميره جري علي الحمام وهيا بتعيط
رعد بغضب من نفسه /غبي غبي خوفتها منك ليه لما بصدق أقرب منه خطوه رجعت عشره وقعد يرمي في اي حاجه قدامه ويكسر
واميره في الحمام خايفه
رعد بيخبط عليها /اميره اميره افتحي ياأمير تي
اميره ببكاء /لا انتي هتضربني
رعد مسرع/لا والله عمري ياأميرتي افتحي بس انا بابي انا رعدك
وبحاول يطمنها
فتحت اميره بعد محاولات كتيره وعيونها حمره وخدودها من كتر البكاء
رعد بحزن  عليها /ليه كده ياأميرتي البكاء دا
اميره  ببكاء /انت زعقت جامد وانا بخاف من الصوت العالي
رعد وهو يحضها بتملك /حقك عليا واللة مكنش قصدي انا انا مقدرتش استحمل وانتي بتحضنيه
اميره /خلاص مش هحضنه تاني
رعد /شطوره حقك عليا بقا مش هزعقلك تاني ياله نشوف جنه ويوسف
نزلوا تحت
يوسف /انا قلت عجبتك القعده فوق
رعد /اه عجبتني اوي
وقعدوا
عند هيام ورحمه
هيام /مروحتيش ليه الفيلا عند رعد
رحمه /هو عملي اعبار كل لما اروح مبيقعدش لو قعد بيقعد حاضن البت الطفله دي
هيام /علشان انتي هبله ما انتي لو حببتي البت جنه فيكي هو تيحبك بسبب معاملتك لبنته
رحمه /جنه مين هو انا ليا في حوار الأطفال دا جا لو عيطت بصدع
هيام /خليكي انتي كده لحد ما رعد مراته تجبله عيل ويلم كله فلوسه
رحمه /لا مفتكرش رعد بيتسلي بالبت دي وشهرين ويرميها
هيام /اه زي ما قلتلي علي بنت عمو واهو جاب منها بنت
رحمه بخبث /بس ماتت
هيام بشك /بت يا رحمه انتي ليكي يد في اللي حصلها
رحمه /هااا لا طبعا
في جامعه ياسمين
طلعت لقت أكرم مستنيها
ياسمين بقرف /خير اي اللي جابك
أكرم /هوصلك
ياسمين /لا وامشي من هنا بدل ما اصوت والم عليك الناس
أكرم شالها علي كتفه /انا قلت الزوق مش نافع نلحئ للعنف لو سمعت صوتك هزعلك
ياسمين /نزلني بقولك
أكرم /انا قلت اي اسكتي
وأصر انه يوصلها
في الفيلا
يوسف بخبث /انتي قعده بعيد كده ليه ياأميره
اميره بتوتر وبتبص لرعد /هااا ولا حاجه ياابيه انا مرتاحه هنا
يوسف /لا ياروحي تعالي جمبي
راح رعد حاضن اميره بتملك /خليك في حالك يايوسف بدل ما اوديك المستشفي
يوسف /علي اي الطيب احسن
رعد /شاطر خليك مع جنه بقا
يوسف/ مالها جنه دي قمر
في عربيه أكرم
أكرم /مش ناويه توافقي بقا
ياسمين /لا لا لا اغني
أكرم /هتوافقي غصب
ياسمين /لا ونزلني لوسمحت
وصلها أكرم ونزلت بدون كلام
دخلت
ياسمين /انا جيت ياقوم
رعد /بس يافضيحه
ياسمين /اي دا ضيوف معلش اهلا مين الأخ
رعد بضحك /دا يوسف صحبي واكيد انتي مش فكراه
ياسمين /مش أوي منور ياجووووو
يوسف بضحك /نورك ياختي
ياسمين /ميروووو منوره
اميره /نورك ياسو
وعدا اليومين مرح عليهم ومزح يوسف وياسمين وغيره رعد
في جناح رعد
رعد /اميره لسه زعلانة
اميره /لا مش زعلانه منك ياعمو
رعد بضحك /تاني عمو
اميره /اه
رعد /تعالي ننام بقا علشان انا عندي شغل وانتي عندك جامعه
وحضنها وناموا.
يوم حلو بدون مشاكل بقا ????♥️
يتبع…..
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد