Uncategorized

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا أحمد

في امريكا …
في جناح الفهد ولينا .
لينا بدلع /اكيد مبسوط أننا اتجوزنا مش كده .
الفهد بحده /قصدك ايه مش فاهم .
لينا بمكر /ي عني ايه فيها ايه لما نخلي جوازنا حقيقي ونفضل مع بعض علطول مش بس خطه مانت كده كده مراتك .
الفهد بغضب جحيمي/ملكيش دعوه ب مراتي واسمها ميجيش علي لسانك فاهمه ومتقارنيش نفسك بيها .
لينا بغضب /طبعا مش هقارن نفسي بيها لان محدش اصلا ينفع يتقارن ب لينا عزالدين انا نازله علي البحر شويه .
الفهد بحده /بحر ايه انتي كمان انتي ناسيه احنا هنا ليه لازم تراقب البوص ونخلص من المهمه الزفته دي البوص زمانه دلوقتي بيدور احنا بنقضي شهر العسل فين لازم نربكه واحنا لازم نتصرف .
لينا بتنهيده /حاضر .
في فيلا الشبح .
سامر بغضب/بتقول ايه ي ادم ي عني ايه عشق ترجع مصر .
ادم /ده مش كلامي ي سامر دي اوامر البوص.
عشق بدموع /انا مستحيل اسيبك ي سامر مستحيل .
سامر بحده/متقلقيش ي روحي محدش هيقدر ياخدك مني ابدا مستحيل.
ادم بغضب /قصدك ايه ي سامر ناوي علي ايه .
سامر /ناوي اختفي انا و عشق في حته محدش يقدر يوصلنا فيها ولا البوص ولا غيره .
ادم بخوف/عايز تبعد عني ي سامر من امتا وانت يتقرر لوحدك .
سامر /مقصدش ي ادم كل حاجه هتبقا تحت ايديك بس عشق مش هتبعد عني ي ادم مهما حصل .
في جريده عشق ..
عشق بقلق/ارجوك انا ماليش في جو الحفلات ده مش واخده عليه .
صقر بتصميم /صدقيني الحفله هتعجبك اوي وهتتبسط فيها جدآ لاني محضرلك فيها مفاجئه.
عشق باستغراب /مفاجاه.
صقربمكر /مفاجاه هتبسطك اوي .
في أحدا الكافيهات الفاخمه .
انجي باستغراب /مالك ي ادم فيه ايه .
ادم بقلق /لا ابدا ي انجي مفيش قلقان شويه .
انجي بدهشة/من ايه ي ادم .
ادم /شغل مفيش حاجه بس فيه سوال عايز اعرف إجابته منك ي انجي .
انجي /اسال ي ادم .
ادم بقلق/انتي بتحبيني ي انجي .
انجي بارتباك/ادم انا قبل ماشوفك كنت الظابط انجي الي عايشه من غير روح أوامر وشغل وبس لحد ما شوفتك ودخلت حياتي في الفتره القليله دي وانا بجد بدأت احس بمشاعر غريبه عليا .
ادم سريعا /نفسك في ايه .
انجي /نفسي اقبض علي الشبح وأدخله السجن بايدي ويتعاقب علي كل جرائمه واترقا في المهمه دي واني اكون معاك طبعا .
ادم بمرارة/انشاء الله .
ادم وهو يحدث ذاته ايه الي حصلك ي ادم وقعت في حبها طب هتعمل ايه دلوقتي تفتكر ممكن تسامحك لو عرفت هتقف جنبك اه عشقت ي ادم ومعملتش حساب اي حاجه بس المهم دلوقتي واول خطوه اني ابعد عن البوص احاول اعمل الصح وربنا انشاء الله هيكون معايا واكيد انجي هتسامحني .
في امريكا ..
جناح الفهد ولينا .
الفهد /اسمعي البوص النهارده عامل حفله في الفيلا بتاعته ولازم هتكون هناك هي اصلا حفله تنكريه عني محدش هيعرفنا انا متاكد أننا هنلاقي هناك الي يفيدنا .
لينا بمكر /تمام بس فين الميكروفيلم الي عليه معلومات الاداره .
الفهد بشك /بتسالي ليه .
لينا بارتباك /ابدا كنت عايزه اظبطه بس .
الفهد /تمام امسكي بس خالي بالك منه كويس وجهزي نفسك علشان الحفله .
لينا بانتصار /تمام .
في فيلا البوص .
البوص بغضب /انت اتجننت ي ادم ي عني ايه عايز تبعد ده انا ادفنك قبل ماتبعد بكل الي عرفته عني .
ادم /ارجوك ي بوص انا عمري مقصرت معاك في حاجه ارجوك متحرمنيش من اغلي حاجه في حياتي .
البوص بحده /ايه الي هو ايه بقا ي سي ادم .
الصقر /الحب ي بابا الحب الي انت عمرك معرفته هو الي بيغير البنادم بيخليه مش هو الي خلاني انا احب رحمه والي خلا سامر ي حب عشق والي خلاك تحب انجي رغم معرفتك بسبب وجودها متستغربش انا عارف كل حاجه .
البوص بغيظ /الله هما بنات عائله الجارحي مورهاش غير رجالتي ولا ايه .
ادم برجاء/ارجوك كفايه انا خدمتك كتير وتعبت ونفسي اعيش انا وهي واخويا بأمان .
البوص بغضب /لو بعدت هدمرك ي ادم هكون ماضيك الي بيدور وراك في كل وقت .
الصقر بتمني /سيب كل حاجه ي بابا وسلم نفسك توب ل ربنا وارجعاله.
البوص بغضب /انا مستحيل ارجع عن الي انا فيه وارجع للفقر تاني مستحيل وسواء برضاكم اولا انا هفضل البوص والحفله هتحضروها ك رجالتي وتقفوا في ضهري .
الصقر بتنهيده /الحفله لازم نحضرها لأن حياتي كلها متعلقه ب الحفله دي .
في شقه انجي وعشق .
انجي باعجاب/واوووو ايه القمر ده ي شوشو مزه اخر حاجه .
عشق بارتباك /ده انا مرعوبه للولا المفاجاه الي قالي عليها سيف والي نفسي اعرفها مكنتش روحت .
انجي /يارب تكون مفاجاه حلوه وتحققي كل الي نفسك فيه ي روحي .
في الحفله .
لينا بارتباك /هروح التواليت وراجعه مش هتاخر .
الفهد بمكر / ده احنا لسه داخلين وعلي العموم براحتك خالص .
علي المنصه ..
صقر /مالك زي مايكون اول مره ترقصي .
عشق بارتباك /عمري م رقصت غير مره واحده مع فهد في حفله جوازنا .
صقر باستغراب /ازي ملاك زيك متعيش ليل ونهار في رومانسيه تستاهلها بس هو لازم يتعلم علشان كده صممت اجيبك.
عشق بدهشة/قصدك ايه .
صقر بمكر /بوصي هناك كده .
عشق باشتياق ودموع /فهد .
صقر /وحشك مش كده .
عشق بدموع وحنين واشتياق ل حبيب عمرها.
/اوي اوي .
كان يتبع ذلك المريبه ليقف بصدمه عندما تأكد من شكوكه وكل المعلومات الذي وصلت له .
جون أحد رجال المباحث الفيدراليه /برافو عليكي لينا هذه المعلومات قد تفيدينا كثيرا حقا كان معانا كل الحق في تعينك جاسوسه لنا .
لينا بانتصار /شكرا مستر جون ماذا عن الشيك .
الفهد وهو يسلط سلاحه في وجهم /ولا حركه انتوا الاتنين والله ووقعتي ي لينا .
لينا برعب /فهد ايه ي فهد ده انا مراتك.
الفهد بضحك /هههههه انت عمرك مكنتي مراتي ولا هتكوني دي لعبه انا لعبتها علشان اوقعك انتي مشكوك فيكي من الاداره وكلفوني انا بالمهمه دي مكنش قدامي غير الخطه الغبيه دي الي انتي وقعتي فيها لوحدك جاسوسه ي خاينه ولمين ل امريكا انا دلوقتي حاسي اني حققت اكبر إنجاز بس بصراحه انا مش فاضيلكم دلوقتي ورايا البوص سلام ي حلوين ليقوم فهد برش المنوم الفعال عليهم ليقعوا سريعا في لمكانهم ليغلق عليهم الفهد الباب جيدا .
علي المنصه .
كانت ترقص بارتباك وهي تنظر علي معشوقها يمينا ويسارا لتقع هو الآخر عيناه عليها ليصنم مكانه مماراه فذلك هي عشقه تتراقص في احضان رجل غريب ليجز أسنانه بغضب ليتوعد بقتلها لامحاله ليقترب منها بغضب جحيمي وهي يدفع صقر الي الخلف ليقف ذلك الذي ترتجف من شده الخوف لكن كالاخر كان لم يكن حدث شيأ كان ينظر إليها بعشق واشتياق يأخذها الي أحضانه بدون مقدمات لتتمسك هي به كالطفل الصغير وهي ترتجف .
الفهد بدموع واشتياق /وحشتيني وحشتيني اوي اوي ي عشقي .
عشق بدموع الفرح /وانت اكتر يروح عشقك هونت عليك ي فهد تتجوز غيري وتبعد .
الفهد وهو ينظر إلي عيناها /مستحيل اتجوز غيرك أو اكون ل غيرك اصلا انتي روحي عمري بنتي وحبيبتي قبل ماتكوني مراتي كل ده كان لعبه يروحي دي جاسوسه كان لازم اعمل كده علشان أقرب منها واقبض عليها بس انتي بقا الي غدرتي عايزه تتطلقي وتبعدي ي عشق .
عشق بضحك/هههههه الحال من بعضه ي حبيبي .
الفهد باستغراب /قصدك ايه .
عشق /مفيش قضيه ولا كلام من ده دي لعبه لعبتها انا وبابا علشان تحس اني هضيع منك وابعد وتعمل كل ده بس للاسف سيبتني خالص .
الفهد /سيبتك تعيدي حساباتك وترتاحي .
عشق بغيظ /من غير ماتطمن عليا .
الفهد /ومين قال اني مش مطمن عليكي وعارف عنك كل حاجه انجي قالتلي علي كل حاجه من الاول حتي علي البيبي الي ملحناش نفرح بيه  .
عشق بغيظ /اه ي انجي الكلب بس لما اشوفك ي عني خلاص ي فهد فرحان بابننا الي جاي .
الفهد بصدق /طبعا يروحي فرحان اوي بجد انا خلاص توبت عن الفكره الغبيه دي وطبعا كل حاجه بأمر الله سبحانه وتعالى خلاص ي عشقي هتلاقي فهد جديد ليكي ولابننا وبس .
عشق بحب دائم لسنوات /بحبك ي فهد بحبك .
الفهد بعشق /وانا بموت فيكي ي عشقي .
ليعم الظلام وتتنطفا الاضواء ليصرخ فهد برعب .
/عشق عشق .
في أحدا المخازن ..
كان يدخل سريعا بغضب شديد وهلع وهو يبحث عنها بكل مكان ليوقفه صوته المألوف بالنسبه له.
صقر /حمد لله علي السلامه ي فهد باشا .
الفهد بصدمه /صقر انت لسه عايش ي عني كلام رحمه حقيقي  انت لسه عايش ازي و فين عشق انطق .
صقر بمكر /لا حكايه لسه عايش ازي دي حكايه طويله اما بالنسبه ل عشق ف سلم واستلم .
الفهد بغضب شديد/يعني ايه .
صقر بنبره جاده /ي عني فهد باشا الجارحي ورحمه يكونوا هنا واتجوز رحمه ساعتها بس تقدر تشوف عشق ي أما لو حرمتني منها تاني قسما بالله مهتشوف ابنك ومراتك ابدا
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع عشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!