Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفي

عند نها واحمد 
احمد شد نها وهو بيشدها رجليها داست علي ازاز لان دا مخزن بس احمد مخدش باله  وركبها العربيه بتاعته غصب عنها وهي عماله تعيط 
احمد بنرفزه ….اخرسي مسمعش صوتك 
نها بدموع …لا مش هخرس انت فاهم انا بكرهك 
احمد الكلمه دايقته اووووووي وفرمل والعربيه وقفت وضربها كف (كف اي سوقع ????‍♂️????‍♂️)
نها حطيت ايديها علي شفايفها لقت شفايفها بتجيب دم من قوه الصفعه 
احمد ببرود عكس ما في داخله ……ولسه انتي لسه شفتي حاجه دا انتي هتتمني الموت ومش هطوليه ي نها انتي فاهمه 
نها ؟؟؟؟
احمد بنرفزه …..لما اكون بكلمك تردي عليا فاهمه 
نها ؟؟؟
احمد مسك دراعها بعنف ….فاهمه 
نها بخوف ….فاهمه 
ومشي بالعربيه ووصلو عند الفيلا 
ونزل ومشي قدامها لاقاها لسه منزلتش 
احمد قرب من العربيه …..اي الهانم مستنيه اي مستنياني اشيلها 
نها حاولت تنزل بس احمد مهتمش ومشي وراها وهي حاولت متبينش ضعفها ليه ودخلت الفيلا ومكنش فيها حد خااااالص 
احمد ببرود وحاطط ايدو في جيبه ….مشيت كل الخدم علشان انتي الي هتعملي كل حاجه في الفيلا النهارده وكل يوم 
نها بصدمه من كون الفيلا كبيره ازاي هتعمل دا كله لوحداها قطع شرودها احمد وهو بيكلمها 
احمد في قونين علشان تعيشي في الفيلا دي علي العلم انك مش هتاخدي فلوس واكمل بسخريه ….دا كويس اصلا اني لاامك من الشارع هتقعدي هنا وتباتي وتاكلي من ان انتي تشتغلي هنا دا اولا ثانيا هتنامي في المطبخ انا عندي كل الخدم ليهم اوضه بس انتي متستهليش واكمل بحده …اي غلطه هتعمليهاا بفوره عندي انتي فاهمه 
نها بدموع وكسره ….فاهمه 
احمد ببرود ….ادخلي نضفي المطبخ واعمليلي فنجان قهوه  علشان تنضفي الفيلا كلها 
نها جايه تمشي بس رجليها الازاز لسه فيها وبتنزف فا بتطبع في الارض مشيت شويه واحمد حس ان حركتها فيها حاجه جاي يبص علي الارض لقه رجليها سايبه اثر في الارض احمد جري عليها 
احمد بقلق ….نها انتي رجلك بتنزف من اي 
نها بدموع ….مش رجلي الي بتنزق واكملت بحرقه …قلبي الي بينزف ي احمد 
احمد قرب منها وقاعدها علي اقرب كنبه ورفع رجليها لقي الازاز لسه فيهم 
احمد بغضب ….انتي غبيه مقلتليش ليه ان رجليكي فيها ازاز انتي غبيه دي ممكن لو فضلت شويه كمان كانت عينت 
نها شدت رجليها من بين ايده ….شكرا لهتماماتك 
احمد سابها وراح يجيب الاسعافات وقرب منها ومسك رجليها وطلع منها الازاز وهو بيطلعها 
نها بدموع وماسكه في القميص بتاعه …..براحه ي احمد والنبي بتوجع 
احمد بحنيه …..براحه اهو استحملي شويه ي حبيبتي 
احمد شال الازازه كلها ونضف الجرح ولفهولها 
احمد بحنان ….دلوقتي هترتاحي علشان رجليكي 
نها بايماء وجايه تقوم 
احمد بحده ….انتي غبيه هتمشي عليها وفجاه ……
(حبيت اخلف توقعتكم المرادي ????????)
عند مراد ورنا 
بعد ما مشيو من المستشفي وصلو الفيلا بتاعت مراد ونزلو وطلعو اوضيتهم 
رنا بتعب …انا هدخل اخد دوش 
مراد بحنان ….ماشي ي حبيبتي وعقبال ما تخلصي هقول لي الخدم يعملو حاجه تكليها 
رنا …مش عايزه اكل انا عايزه انام 
مراد بحزم ….لا طبعا كولي وبعدين نامي وسابها ومشي وهي دخلت الحمام واستحمت ولبست سلوبته قماش بس كانت جميله جدااا عليها كانت عباره عن فستان بعد الركبه ومن فوق يبان انو سلوبته 
مراد دخل الاوضه ولقاها بتنشف شعرها قرب منها ومسكها من وسطهاا …الجميل بيعمل اي 
رنا بتوتر ….بنشف شعري 
مراد …ماشي ي حبيبتي بس اي الحلاوه والجمال ده 
رنا بتوتر ازيد ….شكرا وجايه تمشي مسكها اكتر 
مراد بتزمر ….بقي في واحده جوزها حبيبها يقولها اي الحلاوه والجمال ده تسيبه وتمشي يرضيكي 
رنا ….امال اقولك اي 
مراد وهو بيشاور علي خده …..تديني بوسه هنا مثلا 
رنا بتوتر اكتر …..انا 
طق طق طق 
مراد بيشتم ….هو اي دا بس كل مره كدا 
رنا بفرحه …..الحمد لله 
مراد بسخريه ….الحمد لله هو انا كنت بعذبك وراح يفتح الباب ولقي الخدامه جايبه الاكل خدو منها وقعدو كل و وكان مراد هو الي بياكل رنا خلصو 
رنا بتعب ….انا عايزه انام 
مراد بحنان ….نامي ي حبيبتي يلا نام سوا انتي تعبتي الايام الي فاتت دي اوووووي 
ونامو جنب بعض نسبهم بقي ينامو ????
عند يارا وكريم 
بعد ما كريم غصب علي يارا انها تقعد في البيت وهي حابسه نفسها في الاوضه ومش عايزه تخرج 
كريم من ورا الباب 
يارا افتحي 
يارا بغضب ….مش هفتح انت فاهم وروح لخطيبتك 
كريم بهدوء نسبي …..افتحي بدل ما انتي حره 
يارا بعد …مش هفتح انت فاهم واعلي ما في خيلك اركبه 
كريم بغضب ….ماشي وبزقه واحده كسر الباب 
يارا بخضه وبترجع لي ورا ….انا انا انا 
كريم بغضب …انتي اي هاااا ومش راضيه تفتحي الباب ليه 
يارا بغضب هي الاخري ….اطلع بره انت ازاي تدخل كدا روح لخطيبتك الي انت خطبتها عليا وبدموع ….انا معرفش انت عملت فيا كدا ليه واتحوزتني علي القليله مصطفي كان احسن منك كان بيحبني (مصطفي ابن عمها )
كريم وعيون سوداء ظهرت و………
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!