Uncategorized

رواية أحبيت طفلتي الفصل الخامس 5 بقلم ميرا

 رواية أحبيت طفلتي الفصل الخامس 5 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل الخامس 5 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل الخامس 5 بقلم ميرا

يزن: لو مش فيه نجيب انا عندي كام ساندي 
ساندي: وكمان نوتيله 
يزن: حاضر    يزن طلب سكرتيره وقلها تجيب زي م ساندي عايزه
سكرتيره دق دق 
بعد مدق الباب جات ساندي تقوم يزن قلها لا وقعده تاني وهي اتكسفت قوي 
يزن: ادخل 
ريماس: اتفضل يا يزن بيه الي طلبطه 
يزن: شكرا ي ريماس 
ريماس بغيظ: العفو يا باشا 
ساندي اول مشافت النوتيلا وعصير الشكولا جريت عليهم  وهي بتاكل عمله زي الاطفال يزن عمل يضحك عليها 
اخد يزن منديل ورح نحيتها وقعد يمسح بوقها 
يزن: عندي طفله 
ساندي: انا مش طفله 
يزن : تمام خدي الفون وقعدي هناك وهوا بي شاور علي الأريكة 
ساندي: ماشي
يزن بدا يشتغل وساندي تعبت ونامت عليا  علي الأريكة  
يزن في نفسه اي ي يزن هي عملتلك اي اكيد زيها لا بس دي ملاك ازاي زيهم لا زيهم انا متأكده بس دي بتخاف تيزي حشره هتيزي بشر دي باين شافت ف الدنيا كتير لا لا انا لزم اعرف كل حاجه 
فاق يزن مش شروده علي خبط الباب 
يزن: مين 
ريماس: انا ي يزن باشا 
يزن  قام عدل ساندي وحط عليا جكت بتاعه 
يزن: اتفضلي ي ريماس 
ريماس: مستر يزن عندنا اجتماع مع الوفد الأميركي 
يزن: تمام كلمي مراد كمان خليه يجي بسرعه 
ريماس:  تمام تومر بي حاجه تاني 
يزن: لا شكرا 
في مكان تاني????????????????????
رنا : انا هموت اعمل اي كل حاجه بتروح من ايدينا
اماها: اصبر ي حبيبتي انا عندي خطه شطنيه 
رنا: اي هيا  قولي يلا 
مامتها: مش هنا بس لزم ابن كريمه يكون موجوده 
رنا: لي ي ماما 
مامتها: علشان الخطه تنجح 
رنا: اشطااا ي برنس 
مكان تاني????????????????????
????????
مراد: يزن موجوده جوا
ريماس بي مياسه: ايوه يامراد بيه 
مراد بي ضيق: اديه خبر اني برا خلصي   
ريماس : حا حاضر 
وصل محمد الشركه ودخل 
موظف: يزن بيه عايزك في المكتب 
محمد بخوف: تمام 
وصل محمد عند المكتب وكان مراد هناك كمان 
ريماس: اتفضل يا مستر مراد   وانتا كمان ي حج محمد
دخل مراد وبعد كده محمد مراد انتبه لي ساندي نايمه 
مراد: احم احم انا اسف معرفش انها هنا 
يزن: حصل خير 
يزن: تعالي يامحمد
محمد بي خوف : ن عم ي ي  يزن بيه
يزن: تاخد الملافات دي وتخلصها تمام 
محمد: تمام يافندم 
وفجاه لم ساندي وكان هيقرب منه 
يزن وبركان غضب علي وجه
يزن: ريح فين نسيت نفسك  
مراد: اهدا يا يزن اخرج برا يامحمد
صحيت ساندي علي صوتهم العلي وهي بتخاف من الصوت العالي 
ساندي ببكي: اي في جاي يخدني صح وتعلي شهقات ساندي 
يزن جري عليها وقعد يطبطب عليها 
يزن: متخفش انا معاكي 
مراد: انا هجهز غرفت الاجتماعات تمام 
يزن: تمام وخلي ريماس تجلبي لمون
مراد: حاضر 
طلع مراد وقل لي ريماس تجيب لمون 
وبعد كده خلصوه وهما رجعين البيت  شافو واحد بي يبيع غزل البنات 
ساندي: وقف وقف 
يزن: اي في 
ساندي: عايزه غزل بنات 
يزن: حاضر وضحك علي طريقت كلامها زي الاطفال 
كلو غزل بنات ورجعو البيت والجو كان حلو 
ساندي: انا هطلع علشان تعبانه 
يزن: ماشي وكوكي جبتلك هدوم فوق وانا ثواني وهجي 
ساندي: ماشي مش تتخر 
يزن: حاضر ياقمر????
ساندي: هههه دماغك شمال ياسافل 
طلعت ساندي ورحت تغير الهدوم لقيتها كلها سافلها 
ساندي: اي ده كلوه سافل البس لي انا تلوقتي 
????????????????????????
رنا: هاااا قولي الخطه العظيمه الي عندك 
مامتها: ……………………………………………… وبس كده كفايه علياه 
كل ده ويزن سامع كل ده 
يزن: اه ياولاد اكلب
يتبع..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد