Uncategorized

رواية أحبيت طفلتي الفصل السادس 6 بقلم ميرا

 رواية أحبيت طفلتي الفصل السادس 6 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل السادس 6 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل السادس 6 بقلم ميرا

يزن اتصل بي اياد
يزن: الو ي اياد 
اياد: ازيك ي كبير 
يزن: مش وقت هزار تلوقتي انزلي بكره في اسرع وقت علشان عايزك دروري ماشي 
اياد: ماشي بس اي في 
يزن: مينفعش علي الفون سلام تلوقتي
اياد: سلام
يزن: واللهي الي موعرتكم النجوم في عز الظهر مبقاا اسمي يزن الدمنهوري 
عند ساندي
????????????????????????
لبس قميص شفاف بس طويل لحد الرقبه وقط
ساندي: انا هطلع كده ازاي ياربي بس 
يزن: هتفضلي جوا كتير
ساندي: هاا لا خرجه اهوو طلعت ساندي وكانت منزل وشه الارض ومكسوفه موت 
يزن: هي دي ساندي مراتي ولا واحده تاني 
ساندي: خ..ل.ا.ص خلاص بقااا 
يزن: قمر وانتي كده والفروليه طلعه 
ساندي: ادخل خد شور 
يزن: ماشي 
دخل يزن وخد شور ولبس شورت بس وطلع 
ساندي: اي ده 
يزن: اي 
ساندي: روح البس حاجه
يزن قرب منها جامد وبيقاا وشه في وشها جامد 
ساندي: ممكن    قطعها يزن هوا التفتا شفتيها زي العاشق المجنون
ساندي: ااه ابعد ي يزن 
يزن: قولي تاني قولتي اي 
ساندي: مش قولت حاجه 
يزن: خلاص ماشي نامي علشان معملش حاجه هموت وعملها 
ساندي: وانا بقول كده من بدري 
يزن وهوا بيضحك: نامي يابنوتي 
ساندي بدموع: انتا قولت اي 
يزن: بنوتي انتي بنوتي ومش عايز اشوف دمعه منكي تاني 
ساندي حضنت يزن 
ساندي: انتا حنين قوي يا يزن ومش هتسبني صح 
يزن: اكيد مش هسيبك حد بي يسيب بنوته نامي ي ساندي
ساندي ف نفسها: يااا ي يزن انا حبيتك قوي مقدرش اعيش من غيرك علشان انا شفت فيك حنيت ام واب واخ ليا واتعلقت بيك جامد وحضنك بحبو قوي نفسي يكون في حب لي في قلبك حتا لو صغيرين انا هرض بيهم 
نامت ساندي من كتر التفكير 
تاني يوم الصبح 
????????????????????
يزن صحي ولقي ساندي نايمه في سبات عميق دخل خد شور وطلع ولبس وساندي بدات تفوق وهوا كان طالع 
ساندي: صباح الخير 
يزن:  صباح النور 
قامت ساندي ودخلت الحمام واخد شور وطلع ولبست وصلت ونزلت هيا ويزن 
تحت وكان اياد جه
اياد: ازيك ي كبير 
يزن: اهلا اهلا عاش مين شافك 
اياد: هوا انا بردوه هوا الجواز حلوه ياجماعه اتجوز انا بردوه 
اكل ضحك عليه وعلي المشاكسه بتاعت اياد 
خلصو اكل  
يزن: اياد تعالي عايزك
اياد: طب اتعرف علي العروسه
يزن: اياااااد 
اياد: خلاص زفت الطين جاي 
رنا: هااا ي ماما الواد اهووو اي ريك ننفذ انهارد 
سعيده: عندك حق هنفز انهارد 
ساندي: دا ابنك ي كوكي 
كوكي: ايون ابني 
ساندي: هههه بس قمر 
الجده: انتي الي قمره ياحبيبتي 
سعيده: الو جبت الي قلتلك عليه
مجهول: ايو جبتوه
سعيده: تمام هستناك في ………. هناك 
المجهول: تمام 
يزن: وبكده هتنجع الخطه
اياد: طب لي عايز تيزي ساندي 
يزن: علشان انا اتجوزتها ومتجوزتش رنا 
اياد: اهااا فهمت وانا معاك ياكبير في كل حاجه 
يزن راح الشركه وجه اليل ويزن اتخر قصدن 
رنا: يلا ي ماما اهم قاعدين في الجنينه
سعيده: ماشي يلا 
اياد: فاتح الفون  انتي بقااا تعرفتي علي يزن فين 
ساندي: لا دي قصه طويله بعدين 
رنا: ازيك ي اياد ازيكي يا ساندي 
ساندي: بخير 
اياد: بخير انتي عمل اي      بس هوا لو لقي عدل هيموتها 
سعيده: اي ي ولاد خدو اشربو عصير  
ساندي و اياد : تسلم ايدك يا طنط
دخلت رنا وامها 
اياد كب العصير بس ساندي شربتوه كلوه وبعد      كده نامت واياد عمل نفسه نايم كمان 
رنا: يلا يماما 
خدوهم واحد وااحد وحطوهم جنب بعض ورنا قلعت القميص بتاع اياد 
بعد كده طلعو وسبوهم ويزن وصل وطلع لفوق 
يزن…….
يتبع..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!