Uncategorized

رواية فتاة في أحلامي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد أشرف

 رواية فتاة في أحلامي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد أشرف

رواية فتاة في أحلامي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد أشرف

رواية فتاة في أحلامي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شهد أشرف

صعد ايهم لاعلي وجد المكان فارغ وحوله بالونات كثيره وكلمه لاڤ علي الحائط وانوار فكان مكان خرافي وسط النهر 
ابتسم بداخله واكمل سيره وجدها واقفه تنظر إليه بردائها الملائكي وسط هذه الزينه فكانت اجمل من الزينه نفسها ترفع نقابها ووجها به ميكب بسيط جعلها جميله بكل ما تعنيه الكلمه 
نظر لها ايهم واتجه إليها كالمسحور انها حوريه اقسم لنفسه أنها ليست بشر أنها ملاااااك 
ولكنه فاق لنفسه ونظر إليها بغضب يحرق الكوونن باكمله واتجها إليها بسرعه كبيره 
#بقلمShahdAshraf
…………………………………..
مليكه بفزع:قبل ما تتهور بس كدا اهدي اهدي 
ايهم:دا انتي ليله ابوكي سودااااا اي داااا ..ونظر حوله بخوف ..نزلي النقاب انتي مجنونه
مليكه:يعني دي آخره المفأجاه وبعدين متخافش مفيش حد هنا انا وانت بس وصهيب كمان روح 
ايهم:ااااه دا انتو ربااطيه بقا
مليكه بتحذير:ايهممم
ايهم:خوفت انا كدا يعني 
مليكه:استناااا مش انا عملتلك الكيكه بالفرواله الي بتحبها شوفت بقا 
ايهم:انتي عقاابك ذاد معايا اوي خرجتي من غير اذني 
ومحدش عرف في البيت انك نزلتي رحتي المول اكيد طلبطي اوبر اكيد واخيرا استخدامي الكيردت كارت بتاعتك 
مليكه:ايهم انا عملتلك كل دا عشان اصلحك وبرده غضبان في اي بقا بقالي اكتر من اسبوع براضي فيك وانتي ولا هنا انا غلطانه اصلا
ايهم:خلاص انا اسف بس اتعصبت شويه 
مليكه:شويه 
ايهم:,شويتين اااد كدا????
مليكه:جاي علي نفسك اوي كدا لي 
ايهم:خلاص بقا ي مليكتي بس اي القمر دا أكاد ادوووب من فرط الجمااال 
مليكه بخجل:شكرا 
اقترب منها ايهم فلم يفصل بينهما شئ
ايهم:شكرا اي بس 
مليكه :ايهم 
وضع يده علي خصرها وقربها إليه:ي قلب ايهم 
مليكه بخجل ووجها في الارض:ايهممم
رفع وجهها إليه واقترب منها بشده :ي روح ايهم 
قبل شفتيها بشغف وعشق شديد 
ظل ايهم يقبلها ولا يدري بالوقت فكان يفصل قبلته ويعود يقبلها ثانيتا 
ايهم وهو يلهث:اع.. م ..ل.. في.. كي.. اي.. مشش ..قاد.ر اب.عد
……………………………………………
عند تالا*
معاذ:نزلتي انتي وماما وامي  لي انهارده
تالا:ملكش دعوه كنا بنجيب حجات 
معاذ بمكر:ممكن اشوف الحجات 
تالا :انت قليل الادب ي موزه 
معاذ:انا تكلمت دلوقتي ي قلب الموزه 
تالا:اقفل اقفل وانت محتاج تربيه 
معاذ:مين دا ي بتتت دا انا أبيتك في الحجز عمرك كله 
تالا بدلع:واهون عليك 
معاذ بتوهان:يلهووووي لا طبعا ي قلبي متهونيش
تالا بدلال:طب عارف صوت القطر 
معاذ:حفظه 
قفلت تالا في وجهه الهاتف وقامت الي الخارج 
……………………………………………
ماسه:امال مليكه فين يماما 
زوزا:مع ايهم ي حبيبتي 
صهيب:انا خارج سلام 
ماسه:صهوبي استناااا
صهيب:نعم ي حبيبتي 
ماسه:خدني معاك 
صهيب:هو انا قلتلك انا رايح فين 
ماسه:اي حته ي صهوبي 
صهيب:طب اطلعي البسي خليني اتحرك بسرعه 
……………………………………………….
واخيرا عاد ايهم من عالمه الخاص هو ومليكه قلبه 
ايهم:ملوكتي افتحي عيونك ي حبيبي 
مليكه بخجل شديد:يلا نروح 
ايهم:مفيش مرواح انتي انهارده بتاعتي ..بتاعتي انا وبسسس
مليكه:ااا م ااا
ايهم:والله الرد علي الي قولتيله مش في القاموس ..خلاص يلا انتي حمره كدا لي وتابع ببراءه هو انا عملت حاجه دا انا بوستك بوسه رقيقه 
نظرت له مليكه بصدمه وهمست:رقيقه 
اؤما ايهم برأسه وأخذها واتجه بها الي هذه الطاوله التي بها ما يحبه من اكلات وكيكه الفراوله
سحب لها ايهم الكرسي وجلست عليه:اتفضلي برنسيس مليكه 
مليكه :مرسي 
جلس ايهم ووضع يده علي خده:يلهووي علي مرسي وسينين مرسي
مليكه:ايهم كل عشان نمشي فاضل ساعه والحجز يخلص 
ايهم:انا عايز حد بس يجي ويقاطع عليا اللحظات دي 
مليكه:مغروور
ايهم:يلا يلا اكليني في بوقي ذي ما أكلتك من شويه وغمز لها 
أوردت وجنتيها :وقح 
ايهم بغمزه:ي قلب الوقح
…………………………………
ماسه :جيت الشركه لي 
صهيب:هاخد ورق 
ماسه:استنا اوعي يكون ادم فوق 
صهيب:لي 
ماسه:احم اصل مكلمتهوش واستاذنتت قبل م انزل 
صهيب:انتي غلطتي ي ماسه ودلوقتي كانت هتحصل مشكله اتفضلي كلميه وقوليله انك هتروحي معايا 
تحدثت ماسه مع ادم وأخبرته أنها خرجت مع صهيب وهم في طريقهم للشركه
ماسه:يلا نطلع 
صعدوا للمكتب 
ادم:جيتوا بسرعه كدا لي 
ماسه:عادي صهيب كان سايق بسرعه
ادم:اممم طب اهدي عقبال مخلص الي ورايا ونتعشي سوا 
صهيب:انا همشي انا بقا
ماسه:سلام 
ادم:ماستوتي
ماسه:نعمولتي
عدي:شعنونتي
ماسه:قطتي
ادم:اي يلا الي دخلك هنااا وانتي هكلك علقه بس اما يخرج
عدي:كنت جاي امسي سلاااام
ادم:كلبب واتجه الي ماسه
ادم بتوعد:قطتك هاا
ماسه:والله محد قطتي غيرك 
.
ادم:قومي ننزل نتعشي في اي حته 
ماسه:قطتي
ادم:نعم ي قلبي قطتك
ماسه:ب ح ب ك
ادم:انا مش سامع ي عفاف 
ماسه:هههههههه رزل 
ادم:هي ضحكه شارع الهرم دي تيجي بعدها رزل 
ماسه:ولددد الله 
ادم:هو انا الي حاسس انك شقطاني من جامعه الدول 
ماسه:انت تطول 
ادم:يلا يلا انا م عارف انتي مراتي ازاي 
ماسه وهي تحرك كتفها وتخرج:كدهو
ادم:ازاي
عادتها ثانيه:كدهوو
ادم:حلوه هزه الكتف هل ي تراا هزه الوسط زيها وغمز لها 
ماسه:منحط سافل بصحيح
ادم:ي بت انا بستفسر مش مستقبلي دا 
ماسه:امشي قدامي ي ادممم
…………………………………….
ايهم:يلا نرقص 
مليكه:ماشي يلا 
بين ايديك انا بنسي روحي ♥️بين ايديك ..صعب اعيش الدنيا الا بيييك????✨
ايهم بهمس:بدمنك 
مليكه:بحبك
اخذ شفتيها في قبله مليئه بالعشق والجنون وانتهي اليوم مبين عشق وجنون …واختلاف وحب ودلال بين الجميع…
يتبع…..
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت رئيس العصابة للكاتبة آلاء فرج

اترك رد

error: Content is protected !!