Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم بدور عاطف

بدر،،روحت في داهيه ثم التفتت لمني و قالت،،بت انتي حلي عني و بعدين حجات بنات حجات ولاد مالكيش في فهمه
مني،،بقا كدا ماشي يا بدر و هتكون ليا حتي لو بالغصب ثم ذهبت
بدر،،اتوكسي جاتك داهيه،صعدت بدر و دخلت
سعد،،حمد الله ع السلامه يا حلو ما لسه بدري
صلاح،،ماتسيبه دي ماشيه معاه حلاوه
محمد،،مين قدك
بدر في نفسها،،اه لو تعرفوا الي فيها
مراد،،انت لسه واقف ماتتحرك
جرت بدر مسرعه الي الحمام و بدأت في غسل الملابس و بعد فتره انتهي الجميع
سعد،،لا خلاص مش قادر ضهري مش حاسس بيه
محمد،،اتنيل انت عملت حاجه
حازم،،علي اساس انت الي عملت
كانت بدر متعبه جدا فوقفت و قالت،،انا داخل انام
صلاح،،اثبت مكانك 
بدر،،ها في اي
سعد،،ع المطبخ 
بدر،،لي
محمد و سعد و صلاح في نفس واحد،،جعانين
بدر،،طب و انا مالي
حازم،،خلي عندك دم منك ليه الواد وشه اصفر خالص و هيقع من طوله ادخل يا بدر ارتاح و انتوا الي جعان المطبخ اهه يدخل يعمل لنفسه
مراد،،خدني معاك يا بدر 
سعد،،الله الله انتوا بتدبسونا في الاكل
حازم،،انا رايح اشوف الشقه عشان اخلص منكوا
محمد،،سهلوا بقا
حازم،،قرك دا هيوديني في داهيه
دخلت بدر و ارتمت علي الفراش فكانت متعبه بشده
مراد،،انت تعبان للدرجادي
بدر بتعب،،اوي مفيش مسكن هنا
مراد،،عندك في الدرج
اخذت بدر المسكن و تسطحت علي الفراش
كان مراد ينظر لها ثم قال،،انت خريج اي يابدر
بدر،،ها انا انا صنايع
مراد،،كنت قسم اي
بدر بتعب،،مدني
مراد،،كليه اي
بدر بنوم،،حلوان
وقف مراد و اتجه اليها و قال،،اي الي جابك هنا
بدر،،عمرو هو السبب هيجوزيني من ابو الروس
مراد،،دا سبب هروبك
سقطت بدر في نوم عميق فكانت تلك الحبايه التي اخذتها كانت منوم
دثرها مراد جيدا و مسح علي رأسها و قال،،غريبه و مجنونه
مر الوقت و نام الجميع و في صباح اليوم التالي 
سعد،،هو بدر هيتنيه مشرف كدا اكل و مرعا و قلت صانعه
حازم،،انت مالك و ماله يا بارد انت
سعد،،انت هتستعبط يا حازم دا احنا مانعرفش عنه حاجه مش يمكن سارق و لا قاتل و نروح احنا في داهيه
صلاح،،فعلا
محمد،،الواد بقاله معانا اسبوع مصدرش منه حاجه
سعد،،بس بردوا
حازم،،بطل هبل و يلا ع الشغل
صلاح،،مراد مش جاي النهارده كمان
حازم،،اه بيقول عنده حجات لازم يخلصها و بعدين هيبقا ينزل الموقع يتابع
ذهب الجميع الي اعمالهم
استيقظت بدر و لم تجد احد فقامت و ذهبت للخارج و لم تجد احد
بدر،،باينهم مشيوا ثم نظرت لملابسها و قالت،،انا لازم اخد دش قبل ما حد يجي
توجهت للحمام مسرعه و بعد فتره انتهت و لكنها نست شئ ما
بدر،،اوبا انا نستها فقامت بلف المنشفه حولها و خرجت مسرعه و توجهت للغرفه و اخذت شئ ما من حقيبتها و خرجت و اثناء خروجها اصتدمت بجدار بشري 
بدر،،انت 
….،،ايو انا
بدر،،هار اسوح 
…،،انت مين بقا
بدر،،انا انا 
…،،خلاص مش مهم بس اي الحلاوه دي تعالي
بدر،،عاااا اوعي عاااا
(وقعت في عشق صبي) بقلمي#بدور عاطف
استيقظت بدر من نومها مفزوعه من ذالك الكابوس الذي رأته
مراد،،صباح الخير
بدر،،صباح النور
مراد،،جهز نفسك بقا اليوم يومك 
بدر،،اجهز نفسي لاي
مراد،،انتي نسيت و لا اي النهارده هتروح تتقدم لمني 
بد،،دا مستحيل يحصل
كان مراد يكبت ضحكاته و يقول،،لي بس يا راجل دا حتي البت بتحبك 
بدر،،لا لا مستحيل و بعدين جواز و تجهزات هجيب منين
مراد،،و لا يهمك هنساعدك
بدر،،لا لا مش هينفع خالص
دخل سعد عليهم و قال،،هو اي الي مش هينفع
مراد،،مش تخبط يا لوح انت
سعد،،اركن بس علي جنب ها يا بدر هو اي الي مش هينفع
نظرت بدر لمرادثم نظرت لسعد و قالت،،مش هينفع اتجوز مني
سعد،،ليييي يا اخي لييي دا انت واد فقري اقسم بالله
بدر،،ما تروح تتجوزها انت و خلصني
سعد،،يا ريت و الله دي مزه
مراد،،طب يلا عشان الشغل يا اخويا
سعد،،و الاستاذ بدر مش نازل معانا
بدر،،انا بكره ان شاء الله هنزل
سعد،،و لي مش النهارده
بدر،،عريس بقا
سعد،،عريس اه اي دا تعالي هنا يا ولاه عريس اي و مستحيل و مش ممكن و لا و الاخر عريس دا انت نمس و سهون 
بدر،،اوعي بقا اعم انت سيبني انت ماسكني كدا لي
سعد،،برخم عليك فيها حاجه
مراد و هو يسحب بدر من يد سعد،،ما تسيبه يا اخي و يلا اطلع بره
سعد،،بقا كدا ماشي يا مراد 
مراد،،اوفر اوي 
بدر،،جدا
كان مراد مازال ممسكا بيد بدر
بدر،،احم ايدي
مراد،،اسف ماختش بالي
احمر و جه بدر و خرجت مسرعه من الغرفه
ابتسم مراد و قال،،مهما تخبي كل تصرفاتك واضحه يا بدر
صلاح،،محمد متسبنيش و النبي
محمد،،يا اخي اوعي كدا
حازم،،هتقعد ادي اي
محمد،،اسبوع كدا
صلاح،،اسبوع و اهون عليك
محمد،،يوه اوعي يا اخي دا انا لو اطول اقعد هناك ع طول هعمل كدا عشان ماشوفكوش 
سعد،،ماتنساش الاكل
صلاح،،اه و شويه فراخ و فطير و جبن و عسل 
محمد،،اي اي انت و هو مش جايب حاجه
مراد،،سيبك منهم و يلا عشان ماتتأخرش 
محمد،،ماشي سلام
صلاح،،محمد ولاه محمد
حازم،،اي يا اخي 
صلاح،،مهو بصوا بقا نوم مع سعد مش نايم بتهيئاته دي و الحجات الي بيعملها
سعد،،انا
صلاح،،امال انا
حازم،،انا مش فاضلكوا العفش جاي النهارده و مراتي جايه كمان فسلام بقا 
صلاح،،يبقا انام معاكوا
مراد، انسي و انت يا بدر الاوضه تنقفل بالمفتاح  و اوعي تدخله
صلاح،،بقا كدا
سعد،،هههه اشوفك بالليل يا عسل
ذهب الجميع الي عملهم و ظلت بدر جالسه تفكر في تلك الزيجه المستحيله
بدر،،لا ما انا مش هسكت بقا دي لازم تعرف و الي يحصل يحصل، خرجت بدر مسرعه و نزلت و توجهت الي مني الجالسه و قالت،،مني
مني،،بدر ازيك
بدر،،احم انا عاوزك في موضوع بس نكون لوحدينا
مني،،اي دا يا شقي انت مستعجل اوي كدا
بدر،،يوووه ثم سحبتها من يدها و ذهبت بها الي الاسفل
بدر،،بصي بقا قبل ما حد يشوفنا الجوازه دي مش هتنفع
مني،،لي يا بدر انا بحبك و ان كان ع الي حصل انا عملت كدا عشان بحبك و الله
بدر،،يا بنت الناس مش هينفع لان بصراحه كدا انا انا بنت زي زيك
مني،، انت بتقول اي
…،،بتعملوا اي
مني،،يا لهوييي
بدر،،كملت
????????????????????
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!