Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بدور عاطف

خرجت بدر من الغرفه فاتجه اليها عبده مسرعا و أخرج المسدس و صوبه تجاهها و قال،،تعرف اني من اول الي حصل و انا عاوز اقتلك و اخلص منك بس نصيبك بقا انك صلحت غلطتك و قولت هتتقدم لبنتي و عدي يوم و التاني و الاخر اعرف انك بت مش راجل
مني،،خلاص بقا يا ابا و يلا بينا
عبده،،انا لازم ابلغ عنها واحده قاعده في بيت مليان شبان عذاب يبقا مش مظبوطه بلغي البوليس يا بت
خرج مراد و اتجه ايه مسرعا و قال،،اخسر الي بتتكلم عليها دي تبقي مراتي
مني و عبده،،مراتك
حاوط مراد بدر بيده و قال،،ايو مراتي و المأذون زمانه جاي عشان نكتب الكتاب ثم وجه بصره لحازم و قال،،شوف المأذون اتأخر لي يا حازم
بعد فتره ات المأذون و تم عقد القران
مراد،،اديك بقيت شاهد علي عقد الجواز يا عم عبده
عبده،،انا ايف يا باشمهندس و انتي يا بنتي بس احنا صعايدا و دمنا حامي و مبحبوش الغلط
مراد،،حصل خير يا عم عبده
حازم،، طيب يلا يا دينا
خرج حازم و زوجته
بدر،،انت ازاي تعمل كدا ها عجبك الي حصل دا و الراجل ياخد عني فكره وحشه طبعا ما انت همك اي انت الراجل مش عليك عيب لكن انا البنت الي مش محترمه واحده هربانه من اهلها طبعا لازم يتقال عليها انها واحده مش متربيه و دايره علي حل شعره و كلام كتير من دا و…..
قاطعها مراد بقبله مفاجأه فتسمرت بدر مكانخا و لم تعطي اي رده فعلا 
مراد و هو يأخذ نفسه،،شوفتي الهدوء حلو ازاي ثم تركها و ذهب
بدر،،هار اسوح هار اسوح اي دا هو هو اي الي حصل دا دا دا باسني
مراد،،بدر انا نازل هجيب شويه حاجات و جاي علي طول سلام
خرج مراد و مازالت بدر واقفه تتحدث مع نفسها
بدر،،لا لا كدا كتير اوي دا احنا لسه في الاول يا رب الصبر من عندك بس انا لازم اخد بالي و اتعامل كاني بدر الولد مش احن و اتسهوك بقا و لفلفه و قلوب و عضلاته و شعره و فانلاته و بوكسراته و هالله هالله ع الفنله  ????( البت اتجننت من بوسه)
بعد فتره ات مراد
مراد،،بدر بدر
بدر،،احم خير
مراد،،دول شويه حجات للمطبخ يلا بقا اعملنا لقمه حلوه من ايدك كدا
بدر،،و انت ما تعملش لي صغير حضرتك
مراد،،بس انتي الست
بدر،،لا دا انا ست اشهر بص بقا انا هنا راجل زي زيك و هشتغل و هتعملني شكل ما كنت بتعملني و العيال موجوده فاهم و الي عملته دا متكرروش تاني انت فاهم
مراد و هو يجز علي اسنانه،،انا جعان دلوقت تدخلي المطبخ تعملي اكل و بعدين نتفاهم و نتفق
بدر،،لا مش عامله حاجه
مراد،،و انا قولت تعملي اسمعي الكلام
بدر،،انت بزعق كدا لي 
مراد،،انا مش بزعق
ر،،انت متعصب كدا لي
مراد،،مش متعصب
بدر،،ياسلااام
مراد،،ادخلي يلا
بدر،،لا ثم تركته و دخلت الغرفه
مراد،،دا بينه هيبقا مرار طافح ماشي يا بدر ان ما وريتك انا عارف دواكي كويس اوي
في الغرفه ظلت بدر جالس تحدث نفسها 
بدر،، انا يزعقلي و يامرني فاكرني الخدامه بتاعت جنابه 
كان مراد قد اخذ دش سريع و خرج ثم توجه الي الغرفه و فتحه
تفاجأت بدر به فكان يقف عاري الصدر و يلف المنشفه حول وسطه
بدر و هي تبلع ريقها،،احمس
(وقعت في عشق صبي) بقلمي#بدور عاطف
دخل مراد الغرفه علي بدر و كان عاري الصدر و يلف المنشفه حول جسده و عضلاته البارزه و شعره المتساقط علي وجهه
بدر و هي تبتلع ريقها،،احمس
ابتسم مراد علي ما قالته و لكن لم يبين ذالك ثم توجه الي الدولاب لاخذ ملابسه
بدر،،يا لهووووي اي الجمال و العضلات و الحلاوه دي ثم ابتلعت ريقها و قالت يعني لما اقوم ابوسك دلوقت و الموضوع يتوغل و يكبر 
مراد،،بتقولي حاجه يا بدر
بدر،،ها لا لا ثم قالت في نفسها،،ما انت بالي عمله دا بتشديني للرزيله و انا بصراحه بحبها جتك الارف ف حلوتك
مراد،،علي فكره انا جعان جدا فبم انك مردتيش تعملي اكل فانا هاكل بره
بدر دون وعي،،و تاكل بره لي مانا اعملك الاكل
مراد و هو يقترب منها و ينظر في عينيها،،بجد هتعمليلي اكل
بدر بسهتنه،،ايوه
مراد،،و الحلو
بدر،،و الله انت الي حلو يا حلو
مراد و هو يقترب اكثر و همس في اذنها بصوت رجولي مثير،،طب يلا ع المطبخ
بدر،،حاضر ثم ذهبت بدر
مراد،،هههه ههه انا عارف ان تأثيري قوي
قامت بدر بتحضير الطعام و هي تفكر في مراد و فجأه،،اي دا هو اي الي حصل اااه يا بن ال..يالهوي هو انا انا قولتله يا وقعتك السوده يا بدر 
مراد،،عملتي الحلو
التفتت له بدر بغيظ و قالت،،لا حلو و لا حادق اوعي من وشي
مراد،،خدي يا بت طب كملي الاكل طيب 
بدر،،اعم اوعي و انت فاكر انك هتأثر عليا بعضلاتك دي و لا شعرك و عيونك و حلاوتك انسي يا بابا ها انسي
مراد،،بجد طب كملي الاكل هموت م الجوع
بدر،،لا يمكن ابدا
مراد،،يا بت الله يحرقك جعااان جعااا…لم يكمل حديثه لان بابا الشقه انفتح و دخل سعد
سعد،،مرااااد رجعناااا
صلاح،،هبا رجعنا ليكوا هنعلم تاني فيك جامدين دايما عليكوا
سعد،،و ركبت الاكس سيكس 
صلاح،،طب يلا الدنيا ظيتا و هنعمل لغباطيطا
مراد،،بس بس الله يخربيتكوا اي الدوشه دي
سعد و هو يحتضن مراد،،وحشنييي يا غالي 
مراد،،يا اخي اوعي دي ليله
سعد و هو يقترب من بدر فمنعه مراد،،اي رايح فين
سعد،،هبوس
بدر،،تبوس مين بستك عقربه
سعد،،الله الله دا القط كبر و بقا يخربش اهه
بدر،،طول عمري يا خفيف
سعد و هو يخلع التيشرت،،حيث كدا بقا يبقا نلعب الي يخسر يعزم التاني
نظرت بدر لمراد
مراد،،انت مالك داخل حامي كدا لي
سعد،،اصل الفولت عالي و عاوز اوطيه انت عارف بدفع كهربه اد كدا
صلاح،،وحدددده
الجميع،،لا اله الا الله
صلاح،،نبدأ بالصلاة ع النبي الماتش الليله بين سعد الدين ملك الفولت العالي
كان سعد يستعرض عضلاته في ذالك الوقت
صلاح،،و الضحيه الجديده صاحب اصغر جسد و ابيض بشره بدررررر
مراد و هو يطيح سعد من امامه،،امشي يا جزمه انت و هو يلا بصوا حازم ف الشقه الي قصدكوا روحوا اقرفوه
سعد،،حازم حازم زوومه
صلاح،،خد يا اهطل هنا مراته معاه
مراد،،لا سيبه عشان ينفخه
سعد،،اكتر من كدا هبقلل و يتطلعلي تضاريس و منخنيات
بدر،،هههه
سعد،،حلاوتك يا ابو ضحكه رنانه
نظر مراد بحده لبدر التي انسحبت للخلف و وضعت رأسها اسفل
لاحظ صلاح ذالك و قال،،لا واضح فعلا انك بنت
نظرت بدر لمراد ثم..
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد