Uncategorized

رواية عشقني متوحش الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميسون عبدالمجيد

 رواية عشقني متوحش الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية عشقني متوحش الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية عشقني متوحش الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميسون عبدالمجيد

نشوي:هايدي!!
هايدي بأبتسامة:ي مساء الجمال والكرستال
واكملت بصدمة لما شافت عاصم واقف ورا نشوي
هايدي بصدمة وتهتهه:م مين مين دا دا مين
نشوي ضحكت ومردتش
عاصم ضحك:انا اعرف اني عملت عمليه فيي  رجلي لكن معملتش عملية تجميل
هايدي لسة مش مستوعبه:طب انتي جوزك و وحشك فا بتتخيليه انا بتخيله ليه لا وكمان واقف قدامي
نشوي ضحكت:لا متخافيش مش بتتخيلي دا عاصم بعينه وشنبه
هايدي ضحكت بفرحة:لا بجد ازاي كدة ازاي انت بتمشي زينا
عاصم ضحك بسخرية:اه بمشي زيكم وباكل وبشرب وعندي لسان علي فكرة بتكلم زيكم كمان
هايدي ضحكت:بجاااد بس ايه دنتا طلعت طويل اوي
عاصم بصلها بغرور
علي:طيب هسبكم مع بعض شوية
نشوي بضيق:ما تخليكي
هايدي:هجيلك بعدين
هايدي نزلت
عاصم بضحك: أي حد بيشوفني بيتصدم
نشوي مردتش عليه ودخلت الاوضة وكملت لم هدومها
عاصم دخل وراها:وايه البوز اللي طلع فجأة دا أن شاء الله
نشوي بضيق: عاصم لو سمحت اطلع برا وبعدين انا بفكر منسافرش
عاصم قرب منها:ي سلام ي سلام وحصل ايه لكل دا
نشوي بغيرة ونرفزة:لا اصل شيفاك بتضحك وتهزر مع هايدي بنت خالتي كدة ولا اكني واقفة علي فكرة ممكن اجبلك رقمها اه وهي حلوة وطويلة هتعجبك
عاصم بيبصلها وبيضحك بخفة:انتي بتقولي ايه انتي مركزة في كلامك 
نشوي قفلت الدولاب بنرفزة وغيرة وخرجت البلكونة
عاصم خرج وراها:مكنتش اعرف انك غيورة اوي كدة
نشوي بصتله ومردتش
عاصم عشان يستفزها:بس تصدقي هايدي طويلة فعلا اطول منك اوي
نشوي بصتله بعنين بطلع نار
عاصم قرب منها:انا لو معجب بهايدي او بحبها مش هستني علي فكرة
نشوي بصتله بغضب
عاصم:بس انا قلبي يوم ما دق مدقش غير بأسم واحد وهو اسمك
نشوي بصت للجه التانيه وكانت بتحاول تداري ابتسامتها
عاصم وقف في ضهرها وحضنها ورجع خصلات من شعرها لورا
عاصم بهمس في ودنها:بحبك
نشوي سكتت شوية بعدها زقته جامد: لا بص شغل انك تضحك عليا وتاكل بعقلي حلاوة دا انا دونا عن اي ست محدش بيضحك عليا
عاصم بأبتسامة جذابه:تعرفي نفسي اخلفك منك عيال كتير ويطلعو كلهم شبهك واحبهم زي ما بحبك كدة
نشوي لفته وبصتله
نشوي بأبتسامة: عاصم انت بجد بتحبني
عاصم بأبتسامة:تؤتؤ انا بعشقك
عاصم حضنها
عاصم بهمس:لا واضح فعلا ان مش بيضحك عليكي
نشوي ضحكت
عاصم بعد عنها:طب ايه هنقضيها احضان والطيارة هتفتنا
نشوي جريت:لا دقيقتين وهكون جهزى
عاصم بصوت عالي:تقلي بس عشان الجو برد
نشوي من جوا:حاااادير
عاصم ضحك وقعد يستناهاا
بعد وقت قصير
خرجت نشوي وكانت لبسا جييه سودة عليها تيشرت ابيض وجاكيت بيبي بلو وخمار بيبي بلو وشوز بيضة وشنطة بيضة
نشوي بأبتسامة عريضة:انا جهزااا
عاصم بصلها بحب واعجاب شديد
عاصم قرب منها وباس راسها بحب
عاصم بأبتسامة:قمر تعرفي انك اكتر بنت مختمرة خطفت قلبي
نشوي بعنين حادة:ليه وهو في غيري ولا ايه ي استاذ
عاصم بخوف مصطنع:تعرفي دا وشاور علي قلبه انتي قعداه جواه ومتربعه
نشوي ضحكت ونزلو شوا وفهمو مازن وهايدي انهم هيسفرو يغيرو جو وميحبوش سيرة انهم سفرو أو ان عاصم بقي يمشي
__________________________________________________
بعد مرور عدة ساعات
كان عاصم ونشوي في ارض تركيا
نشوي وعاصم دخلو الاوتيل ومشيين في ممر
نشوي بتعب:اااااه نفسي انام اوي
عاصم بصلها وابتسم وقرب منها حاوطها بأيده وبدء يفتح
عاصم بأبتسامة:ها رايك
كان سويت كبير جدا
نشوي دخلت بأبتسامة: ايه دااا
عاصم دخل وقفل الباب
نشوي بصتله بتوتر:ايه دا انت بتقفل ليه ما تروح اوضتك
عاصم ببراءة:يعني يرضيكي نبقي كتبين الكتاب وكل واحد ينام في اوضة
نشوي بعدة بحدة وهدوء:عاصم انت بتقول ايه انا مستحيل اخليك تقرب مني دلوقت ولا انت بتضحك عليا ومش هتعمل فرح
عاصم قرب منها:بس اهدي ايه كل دا بالنسبه للفرح احنا هنعمل اكبر فرح في العالم بس مش هيكون في مصر هيكون في أي بلد انتي تختاريها بس بعد ما انهي كب كل حاجة واخرج سيدرا وعمرو من حياتي وانا مش هقرب منك غير لما اعرف العالم كله انك مراتي فهمه
نشوي بدات تهدي
نشوي قربت من عاصم ومسكت ايده بحب: عاصم انا اسفة متزعلش مني
عاصم بزعل مصطنع:لا انا زعلان ومش هكلمك
نشوي:طب هصالحك
عاصم بضيق مصطنع:ازاي
نشوي قربت منه وطبعت علي خده بوسه سريعة وبعدة وكانت متوترة ومسكوفة اوي
عاصم بصلها بصدمة وابتسامه:لا بقي دنتي عيزاني اتهور
نشوي ضحكت بخجل:بس بقي متكسفنيش متتعودش علي كدة انا بس عشان متزعلش
عاصم بأبتسامة وحب:ماشي ي مزتي تعالي نغير عشان ننام عشان من بكرة نبدأ جولتنا
نشوي بتوتر:نغير وننام
عاصم ضحك: اهدي ي حبيبتي اهدي انتي خشي غيري لبسك وانا هخش بعدك وبعدها هنام هنا
وبيشاور علي سرير كبير
نشوي:هنام هنا احنا الاتنين علي نفس السرير
عاصم قرب منها بغيظ: ابقي حطي مخدة تفصل ما بينا
نشوي ضحكت
وبعدها دخلت تاخد شاور
خرجت وكانت بجاما كاملة
بنطلون اسود وعليه جاكيت رماضي (لان في تركيا الجو برد)
عاصم دخل غير وخرج وهو لابس شورت ابيض عليه تيشرت كحلي
نشوي ضحكت: حبيبي درجة الحرارة تحت الصفر وانت لابس شورت وتيشرت
عاصم ضحك:لا منا هعمل التمرين اللي الدكتور قالي عليه  عشان مش هينفع اعمل وانا لابس شتوي بعدها هلبس تقيل
نشوي:اهاا
عاصم بدء يعمل تمرين ونشوي فتحه الفون وكل شوية تبصله
عاصم بيلعب ضغط ونشوي عمالة تبصله وتبتسم
عاصم عدل راسه وهو بيلعب:بقلك ايه اقفي سنيه
نشوي:ليه
عاصم:تعالي بس لحظة
نشوي قامت قربت منه
عاصم:اقعدي هنا وشاور علي ضهره
نشوي بتضحك: عاصم متهزرش
عاصم:اقعدي بقي
نشوي ضحكت بخجل:لا مقدرش
عاصم:يلااااا
نشوي نفخت بغيظ وقعدة وهي متوترة ومسكوفة ومش قاعدة كويسة
عاصم:اتربعي بقي
نشوي:لا بقي كدة هقوم
عاصم ضحك:والله هعملك حاجة حلوة
نشوي ضحكت وقعدة علي ضهر عاصم واتربعت
عاصم:امسكي رقبتي
نشوي ضحكت ومسكت رقبته
عاصم رجع يلعب ضغط ونشوي قعدة متربعة  علي ضهره
نشوي بتضحك بطفولة:ي بني نزلني تقيلة علي ضهرك
عاصم وهو بيلعب:تقيلة ايه انتي تقلك تقل بنت في كيجي وان انتي انا الدكتور قالي شيل اوزان كام كيلو 
نشوي ضحكت:انا ٤٣ كيلو 
عاصم وهو بيلعب:ايه دا لا أنتي قليلة جدا والكلام دا مينفعش
عاصم عمال يلعب
ونشوي بتضحك جامد
عاصم عمل حركة بخبث نشوي اتزحلقت ووقعت قدام عاصم
عاصم شلها وابتسم
نشوي ضحكت بغيظ:كدة طب اوعي بقي
عاصم ضحك وقام وقف ووقفها:تعالي نعمل تاني تمرين هيعجبك اوي
نشوي ضحكت
عاصم مسكها قربها منها: تعالي اقفي هنا
عاصم قعد قعاد ووقف نشوي علي طراتيف رجله ومسك اديها  وبدء يرفعها
نشوي بتضحك:يبني بقي حرام عليكي
عاصم بأبتسامة:هعيشك احلي ١٥ يوم في حياتك
نشوي بصتله بحب
بعد وقت
عاصم:هدخل اخد شاور بسرعة
عاصم دخل ونشوي قعدة تستناه
بعد وقت ليس بكثير
عاصم خرج
عاصم برفعة حاجب:وايه دا أن شاء الله
نشوي بحدة طفوليه:بص السرير كبير جدا انا قسمته نصين واهي المخدات فارس فاصلة بينا اياك ي عاصم اياك تحوش مخدة من مكنها
عاصم حدفها بالفوطة اللي كان بينشف بيها:متجوز طفله
نشوي بصتله بغيظ
عاصم نام وحضن المخدة وكان قريب من نشوي
نشوي بغيظ: عاصم ابعد وسيب المخدة
عاصم ببرود:لا بقي انا وانا نايم لازم احضن حاجة ومفيش قدامي غير المخدة
واكمل وهو بيلعب بحواجبه:بس ممكن استغني عن المخدة عشانك ي مزتي
نشوي بصتله بخجل وغيظ وعدلت وشها الناحيه التانيه وغمضت عنيها
عاصم ابتسم بخبث وعمال يقرب من نشوي وهي بتبعد
نشوي بتجز علي سنانها:ي عاصم اتلم هقع من علي السرير
عاصم بأستفزاز:تعالي ي روحي قربي حضني يسيبك
نشوي قربت تطق
وعاصم عمال يقرب ويلعب في ضهرها
نشوي قامت بنرفزة:شايف طبق الفاكهة اللي هناك دا
عاصم: ايوا
نشوي بعنين حادة:عليه سكينه انما ايه اتلم واغزي الشيطان عشان مقمش اشرحك
عاصم بقرف:انتي زوجة انتي
نشوي بضيق وغيظ: اتخمد
عاصم حدفها بالمخدة
نشوي مسكت المخدة وفضلت تضرب في عاصم بغيظ
عاصم بيضحك بوجع:اااه خلاص خلاص انا اسف
نشوي سكتت وبصتله بغيظ
عاصم قام ومسك مخدة وفضلو يضربو في بعض
المخدات اتفتح وطلعت اللي جواها
(ايه الاوفر دا وسعت مني معلش ????????)
بعد وقت
عاصم قعد وهو بيضحك:تعرفي ان الدكتور قالي تعمل تمرين وتقعد في راحة تامة علي الاقل اسبوع
نشوي ضحكت:خلاص بقي بجد هنام ومتعملش حركات الاطفال دي تاني
عاصم ضحك
ونامو وبينهم المخدات
__________________________________________________,
اشرقت شمس يوم جديد يحمل كثير من الحب والسعادة
عاصم ونشوي نيمين
نشوي نيما وعاصم حاضنها وماسك اديها ومتبت فيها اوي
عاصم فتح عينه وبصلها وابتسم بحب شديد عاصم لقاها نايمه انتهز الفرصة وقرب منها باسها برقة في خدها
نشوي بدات تصحي وبتفرك في عينيها بطفولة
عاصم بابتسامة:Gunaydin (يونايتد صباح الخير بالتركي)
نشوي بأبتسامة وتوهان:يونايتد
عاصم بصلها وابتسم
نشوي فضلت كدة كام سنية
نشوي قامت فطت وقفت علي السرير
نشوي بزعيق:ي سافل انت عملت ايه هاا رد عليا وكمان حشت المخدات قلي اتغرغرت بيا ولا عملت ايه
عاصم بصلها ببرود وقام
عاصم شد الكوفرته من تحت نشوي خلاها تقع علي السرير
نشوي بغيظ:يبن ال…والله ما هرحمك
نشوي قامت وقفت ونطت علي ضهره وهو ماشي وعمالة تعض في
عاصم ضحك وشلها:بس بقي الناس تقوم من النوم علي حضن علي بوسة مش ضرب كدة
نشوي بعبوث:اوعي كدة نزلني
عاصم بأبتسامة:بحبك صباح الفل
وباسها ودخل التويلت
نشوي ابتسمت
بعد وقت خرج عاصم ونشوي من الاوتيل
عاصم لابس بنطلون اسود عليه تيشرت اسود وجاكيت رماضي
نشوي لابسه جيبه بيضة عليها تيشرت ابيض وجاكيت بينك وخمار بينك
عاصم بأبتسامة:هفسحك فسحه عمرك ما شفتي زيها
نشوي ابتسمت ومشيو سوا 
نشوي بطفولة:بقلك ايه وديني الملاهي
عاصم ضحك:حاضر ي طفلتي
نشوي ابتسمت بحب
قضو اسبوعين وقضو فيهم اجمل ايام حياتهم كانو مبسوطين وفرحانين جدا وكل واحد عشق التاني اكتر من الاول وبقو يدمنو بعض
واخيرا رجعو مصر
نشوي وهي داخله بيتها:بس بس حطهم عندك هنا
عاصم بصلها بغيظ:ما تتعدلي يبت حد قلك اني الشيال بتاعك
نشوي ببرود:انت تطول
عاصم بصلها بغيظ وبص للمكتب اللي جنبه
نشوي بخوف:ايه ايه انت ايدك طويلة وأي حاجة في وشك بترميني بيها واللي جنبك كله ازاز ارمي عليا واموتني وارتاح
عاصم ضحك وقرب منها:اصلك ي روحي انتي مستفزة اوي والله يلا سلام
وحضنها
نشوي:راجع الفلا
عاصم بخبث:ايوا
نشوي بضيق وغيرة:والظرافة دي لسة قاعدة في الڤلة
عاصم بمكر:ايوا اللحق ارجعلها وحشتني اوي
نشوي بغيظ ومسكته من التيشرت: عاصم بطل استفزازك واتلم
عاصم باس اديها:وحياتك خلاص كل حاجة هتنتهي ونعيش اجمل حياة مفيهاش غير حب وسعادة وبس
نشوي ابتسمت وعاصم نزل ومشي مع طارق
عاصم وصل ڤلته وكل افراد الامن اما شفوه فرحو
عاصم دخل جوا
دادا حسناء بفرحة: عاصم بيه حمدالله على السلامه ايه دااا وكمان بتمشي انا مش مصدقة
عاصم بأبتسامة:الله يسلمك ي دادا اديني رجعت امشي تاني زي الاول عشان متتعبيش من عصبيتي
دادا حسناء بحب:والله مهما تعمل عمري ما ازعل انت ابني اللي مخلفتوش
عاصم باس راسها بحب واتجه لاوضة سيدرا وفتح براحة
سيدرا بغضب:يعني ايه الدوا بياخده بقاله شهرين ولا عمل اي حاجة
…… 
سيدرا بغضب:ايوا دا بياخده قدامي ازاي
سيدرا: أنا هبدأ في الجرعة التانيه
….
سيدرا:أن شاء الله تقتله انا عيزا اخلص منه بسرعة
سيدرا قفلت ولسة هتلف
سيدرا بصدمة:عااااصم!!!!
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حكايتي في الثانوي للكاتبة إسراء ابراهيم

اترك رد