Uncategorized

نوفيلا حكاية ليلى الفصل الثالث 3 بقلم ليلى أحمد

 نوفيلا حكاية ليلى الفصل الثالث 3 بقلم ليلى أحمد

نوفيلا حكاية ليلى الفصل الثالث 3 بقلم ليلى أحمد

نوفيلا حكاية ليلى الفصل الثالث 3 بقلم ليلى أحمد

اهلًا و مع فصل جديد و يوم جديد مع ابطال الرويه بتعتنه و نكمل بقا عايزين نشوف اي قصه نتحرك دي يلا 
السيد: يلا اتحركو في أسرع وقت ممكن 
راجل السيد : حاضر يا باشا في أسرع وقت هيكون الي طلبتو جاهز …..
……في المدرسه و بتحديد عند ليلي…
مي مالك يا ليلي كده زعلانه مفيش والله يا مي بس حاسه نفسي تعبانه شوي و مش مرتاحه 
مي: طيب تحبي ترتاحي و نستأذن و نروح البيت
ليلي : لا خلاص انا هبقا تمام 
ستتتتتوب ستتتتوب ستتتتوب نتعرف ب مي ولا اي رأيكم بقا مي دي صديقه ليلي المقربه جدا يا تقدرو تقولو كده اخوات و اكتر من اخوات مي دي بنت ذكي اوي و هي و ليلي بيطلعو من الاوئل ديمان مي دي بنت شعره بني و عيوني عسلي و بشر ولا هي بيضه ولا سمره هنتعرف عليه اكتر في باقي القصه نكمل 
مي: طيب يا روحي الي يريحك بس انا معاكي اهو لو محتاجه حاجه هكون جنبك في اي وقت في مكان تاني و بتحديد في بيت يوسف 
مامة يوسف… حبيبي انت مش ناوي تخليني افرح بيك بقا انا نفسي اشوف أطفال كده يملو عليا البيت 
يوسف :لِسَّه بدري يا ماما بس مستني القمر يحن 
الام بصدمه اي قمر مين القمر دي يا خفيف يوسف : يا لهوي انت قلت اي يا غبي يوسف بسرعه بهزر يا ماما بهزر الام حاولت تقنع نفسه
 ….في فيله السيد بتحديد…..
يا بابا يا بابا نعم يا روح بابا عايزه اي انا هنا بسمه : اي يا حبيبي انت وحشني اوي اي مش هنفطر مع بعض النهارده 
السيد: أكيد يا روح بابا انتي هنفطر يا ام احمد يا ام احمد فين الفطار 
ام احمد : اهو يا باشا شوي و هيكون عندكم  
نعمل ستوب هنا بقا عارفه نفسي واحده بفصل بس اي لازم نتعرف علي الأبطال دي بسمه دي حكيه حكيه بسمه دي بنت عمره ١٦ سنه يعني قد ليلي و هم يعتبر صحاب و بسمه دي بنت شعره اسود و عيونه بني و بشرته بيضه نرجع تاني و هنتعرف عليها اكتر 
في مدرسه لارا : لارا اي يا يوسف مش هتعترف بقا انك بتحب ليلي 
يوسف: يا صغنن انت لِسَّه كمان شوي علشان مش حاسس انو ليلي في وقت تستحمل في انه تعرف انو انا بحبه 
لارا : اه طيب نستنه شوي تاني 
……..في فيله السيد …… 
يلا انا همشي يا بابا سلام و طبعت بوسه خفيفه في خد ابوه 
و راحت المدرسه و هي طبعان بتحب ليلي لم شافت ليلي جريت بسرعه لؤلؤ وحشاني موت 
ليلي : و انتي اكتر يا سوسو اي اتاخرتي النهارده
بسمه : معلش صحيت متاخر 
ست هانم بقا تصحه متاخر برحته اي دي ????
و خلص اليوم و كل من الأبطال راح بيته 
في صباح يوم جديد و مشرق مع الأبطال الصغار 
ليلي نايمه و مش نايمه طول اليلي بتفكر هي ازي ممكن تطلع من الحاله الي هي فيه دي 
لارا صحيت علي صوت بكاء ليلي 
لارا : مالك يا قلبي في اي انتي بتبكي لي علي الصبح كده 
ليلي :اي اي مين بيبكي مفيش دي حاجه دخلت عيني يا هبله اي ابكي علي الصبح كده لارا بتحاول انه تصدق 
…….في مخزن السيد……
اي نفذتو الأوامر الراجل طبعان يا باشا
أكيد في ناس محتاره و بتقول هو اي الأوامر الي قرفتينه بيه من اول القصه ???????? اقولكم الأوامر دي عباره عن تهريب ممنوعات مش بقولك السيد دي حكيه حكيه نكمل بقا 
في بيت يوسف بتحديد و في غرفه يوسف 
يوسف بيحاول يصحصح بقا علشان مبسوط اوي انو هيشوف ليلي زي كل يوم طبعان و راح اخد شور و لَبْس هدومه و سرح شعره و نزل و هو علي السلم شاف اخوه نازل كمان قال اي يا عّم رايح فين الصبح كده جاوب أياد اي يا عمي رايح الشغل بس النهارده في شغل كتير ستوب 
مين أياد دي ???? ههههه أياد دي اخو يوسف الكبير أياد دي شاب عندو ٢٨ سنه و عنده سكس باكس كده جنان ولا الشعر الاشقر و العيون الخضره جنانً بقا كفيا في سنجل بائس هنا ???????? نرجع تاني
في بيت ليلي 
لارا : يلا يا ليلي انا لبست خلاص 
ليلي: و انا كمان يلا 
نزلو هم الاتنين علشان يفطرو و يقابله يوسف علشان يروحو المدرسه 
هو يوسف دي مفيش عندو اي حاجه غير انو يوصل ليلي و لارا ???????????? و فجاء وهي ليلي نازله من السلم اااااه ااااااه 
كده نوقف بقا لِسَّه الي جاي تقيل مع كتبت الجيل لؤلؤ و اخته القمر لارا طبعان لِسَّه الي جاي احلي طبعان و نشوف اي الي حصل مع ليلي اشوفكم قريب باااااي 
حكايه ليلي بقلمي انا ليلي احمد  ????❤️
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد