Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم شروق مصطفي

عند يارا وكريم 
يارا طبعا راحت مع كريم الشركه وكانت مبسوطه انها هترجع تاني 
يارا في نفسها ….ان ما وريتك ي كريم مايبقاش انا اسمي يارا 
كريم ليارا ….انتي هتبقي السكرتيره بتاعتي ماشي 
يارا وهي بتبص يمين وشمال ….ماشي 
كريم باستغراب ….انتي بتبصي علي اي 
يارا ….مفيش بس هو عمر فين 
كريم بغضب ….اهااا بقي انتي بدوري علي عمر انا مرديتش اموته بعد الي عمله اخر مره وان انتي طلعتي وقابلتيه من غيري 
يارا بتوتر ….امال عملت فيه اي 
كريم بغضب ….انتي مالك روحي يلا سوفي شغلك 
فلاش باااااااااااااك
عند عمر (الي معجب بي يارا )
عمر كمال انا كده شكلي حلو 
كمال……بمرح اه حلو انت رايح تتجوز ولا اي 
عمر بغضب مصتنع …….. اي بقولك اي احترم نفسك …..
كمال بجديه خلاص يا عم ولا تزعل انتا رايح فين 
عمر بفرح هقولها ………. هقولها كل الي في قلبي …….هقولها اني بحبها 
عند يارا الي جهزت نفسها علشان تروح عند عمر تقابله 
عمر اول ما شافعها داخله من باب المطعم ابتسم 
عمر بسعاده …مبسوط اووووي ي يارا انك جيتي 
يارا ببتسامه مجامله …..قولي بقي عايزني في اي 
عمر …طب ناكل الاول 
يارا ….ماشي 
عمر ….ويتر 
الويتر …اؤامر ي فندم 
عمر لي يارا ….تاكلي اي 
يارا …..اي حاجه مش فارقه 
عمر ….هتلنا رز ولحمه استيك 
الوتير ….ماشي ي فندم 
عمر لي يارا …عامله اي ي يارا كويسه 
يارا ….اه الحمد لله تمام 
عمر …ودراستك عامله اي 
يارا ….كويسه الحمد لله كريم مش مخليني محتاجه حاجه 
عمر بغيره …..اها ولما تعوزي حاجه ابقي قوليلي 
يارا بتوتر ….ماشي ي عمر قولي بقي انت عايز اي 
عمر بهيام …..انا انا بحبك ي يارا وعايز اتجوزك وافقي والنبي انا عمري ما حبيت حد كدا انا انا بعشقك ومستعد اعملك الي انتي عايزاه ومش هخليكي تحتاحي اي حاجه بس وافقي 
يارا بخوف وهي بتبص ورا عمر …..انا انا 
عمر باستغراب ….مالك ي يارا 
عمر لقي حد ماسكه من القميص واداله بوكس وقعه في الارض لحد ما الي في المطعم جوم وشادو كريم من عن عمر 
يارا بتوتر …..انا واللهي ي كريم ما عملت حاجه 
كريم بغضب …..حسابنا في البيت 
وروحو البيت وبعد خناق مبنهم هما الاتنين كريم قرر انها مش هتروح الشغل تاني وطبعا رفد عمر من الشركه عنده ودا كان ابسط عقاب ليه بس هو كان صاحبه ومينفعش يموته وعمر بعد الي حصل سافر ومنعرفش عنو حاجه ????)
بااااااااااااااك 
عند مراد ورنا 
مراد جاي هينزل المايه لقي المايه بطلع نااااااااار ????حط ايدو في البانيو اتلسع من المايه 
مراد ….ي نهار اسود دا انا لو كنت نزلت كان زماني اتسلقت وكانو هيحمروني ????
رنا مستنيه بره 
رنا بغباء …ي تري لظا ينزل البانيو هيبقي عامل ازاي بعد ما يطلع رنا بشقه .ًمعقول يبقي عامل زي البطه لما بتتسلق معقول مراد يتسلق رنا بشر ….احسن خليه يتسلق دا هيبقي شبه الي عنده مرض جلدي 
رنا بغباء …معقول يعديني وابقي شبه الست المسلوقه ويقطعو عليا خضار ويعملو سلطه 
رنا بسعاده …دا  مراد هيبقي طعمه حلو اوووووي 
….ومين بالك كدا دا انتي هتبقي اطعم 
رنا بخضه ….مراد انت متسلقتش 
مراد بيكتم ضحكته علي شكلاها ….لا ما اتسلقتش ما تيجي نجرب نسلوقك انتي 
رنا بقلق …لا انا مش عايزه اتسلق انا عاجبني نفسي كدا 
مراد …تعالي بس نجرب وشالها ودخل بيها للحمام وهو شايلها 
مراد وهو وقف عند البانيو وهيسبها 
رناوبصريخ …..والنبي ي مراد لا والنبي 
مراد ….مش انتي الي عملاها وكنتي عايزاني انزل فيها 
رنا بدموع ….خلاص واللهي اسفه مش هعمل كدا تاني 
مراد …لا هتنزلي علشان تحرمي تعملي كدا تاني 
رنا وهي متمسكه فيه …خلاص والنبي اسفه مش هعمل كدا تاني 
مراد صعبت عليه ونزلها علي الارض  ….وسابها وطلع بره 
رنا بدموع …شفتي ي رنا كنتي هتتسلقي لة كان سابك دي المايه تلقيها موحوحه (احسن تستهلي ي رنا من اعمالكم تجزون ????)
عند احمد 
احمد رايح جاي في الاوضه بتاعته والغضب ماليه 
احمد بغضب …..بقي انا احمد الكلاني حتت بت زي دي تستغفلني انا ان ماوريتك دا انا هخليكي تندمي علي اليوم الي اتولتي فيه ي بنت الك***ي وس****
ودخل ياخد دش يهدي النار الي جواه وبعد كدا نزل من غير ما حد يشوفه ????‍♂️
اما عند نها لبست هدوم الخدم الي كانت عباره عن جيبه لي قبل الركبه بحاجه بسيطه وعليها جاكت وعملت ديل حصان وكانت قمر 
ونزلت تحت 
الخدامه زينب  …..انتي 
نها ….انا 
زينب  ….اه انتي شايفه حد تاني هنا غيرك 
نها …نعم عايزه اي 
زينب  بكره ….اطلعي امسحي السلالم بتاعت الفلا كلها فاهمه 
نها بكسره ….فاهمه 
وراحت تمسح السلالم زي ما الزفته امرتها قصدي زينب 
وهي بتمسح طبعا رجليها وجعاها اصلا فا مكنتش بتقدر تدوس عليها 
جات زينب شافته كدا وهي موطيه داست علي صوابعها 
نها بصريخ …..اه ايدي اه 
زينب بكره ….اي ده هي دي ايدك 
نها بدموع ….اه ايدي انتي اساسا ست غبيه مبتفهميش 
زينب وهي ماسكه نها من شعرها ….انتي هنا تخدمي وبس وبعدين يعني فيها اي لما دوست علي صوابعك موتي يعني ما انتي زي القرده اهو 
وسابتها ومشيت ونها عماله تعيط 
بعد ساعتين 
نها خلصت ولقت احمد داخل ومعاه واحده والواحده دي هي تعرفها جداااا 
نها بصدمه ….انتي 
احمد ببرود ….مالك اتصدمتي كدا ليه 
نها ….انت جايبها هنا ليه 
احمد ….علشان هنتجوز…….
في مكان اخر ..
احنا لازم نخلص منه 
اوامرك ي بوص 
يتبع…..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!